Heeft ie mazzel dat ze geen guns haddenquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe om te gaan met wielrenners? USA-style ...
https://www.nu.nl/325985/(...)-weg-in-amerika.html
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:26 schreef pullup het volgende:
Of dat er geen olifanten in de buurt waren
Ja die zijn wel goedquote:
Wees welkom.quote:
Hulloquote:
Welkomquote:
Uh?quote:
Waar je maar zin in hebt.quote:
Sambal bij?quote:
Dan gaan regelen?quote:
quote:
Ik stel vanmorgen even uitquote:
Ik neem zo mijn tweede.quote:
bizarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |