abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220665926
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 07:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Waarom staat de VVD hier niet tussen?
Als je allemaal 0% hebt teruggekregen, kom je niet in het lijstje terug.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 27 april 2026 @ 15:55:15 #242
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220665941
quote:
12s.gif Op maandag 27 april 2026 15:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je allemaal 0% hebt teruggekregen, kom je niet in het lijstje terug.
Dan valt het me mee dat PRO er niet tussen staat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220666500
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:03 schreef capricia het volgende:
Dit NRC-artikel analyseert hoe de zorgvuldige beeldregie die Rob Jetten aan de macht hielp, nu averechts werkt doordat zijn gepolijste imago als kunstmatig wordt ervaren. De focus op strakke communicatie zorgt in een behoefte aan authenticiteit voor wrijving, waardoor Jetten moeite heeft zijn politieke geloofwaardigheid te behouden.

Tijdens de formatie benadrukte Jetten een snelle, strakke deadline en een efficiënt imago. Dat kwam goed over in de media en hielp hem als stabiele, moderne leider te positioneren. Het artikel verwijst naar eerdere D66-strategieën (zoals onder Alexander Pechtold in 2017), waarbij zorgvuldig lekken en cameravoering werden ingezet om gunstige berichtgeving te krijgen.

Deze aanpak leverde Jetten het premierschap op, maar beperkte tegelijk zijn onderhandelingsruimte. Hij moest concessies doen aan hardere spelers zoals de VVD van Dilan Yeşilgöz, zonder veel tegenwicht.

De VVD distantieert zich en beschadigt Jetten actief: fractievoorzitter Ruben Brekelmans, oud-VVD’ers Annemarie Jorritsma en Halbe Zijlstra bekritiseerden hem openlijk in talkshows en vergeleken hem ongunstig met Mark Rutte.

Binnen D66 groeit interne kritiek: sommigen vinden dat er te veel op beeldregie en te weinig op inhoud en breed draagvlak is ingezet. Oud-verkenner Wouter Koolmees waarschuwde hier al voor.

Het lijkt wel of beeldregie de nieuwe machtigste partij van Nederland is.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20260427
Dat was het onder Schoof 1 natuurlijk ook al:
• Het beeld dat Omtzigt de Messias was die opkwam voor al die zielige toeslagouders. Laten we voor het gemak even vergeten dat hij zelf iedereen optrommelde voor de Fraudewet na de Bulgarenfraude.
• Het beeld dat Geert Wilders eindelijk op milde en fatsoenlijke toon alle asielzoekers in Nederland naar de uitgang kan begeleiden.
• Het beeld dat de BBB opkomt voor de hardwerkende boer.

• En dan nu het beeld dat Jetten het na de puinhopen van één jaar Bruin het radicaal anders kan doen. Het nieuwe, nieuw leiderschap zonder de nonsense van VVD, PVV, NSC en de BBB.

Of je nu progressief of radicaal rechts bent, het maakt allemaal helemaal niks meer uit. De verkiezingen in Nederland zijn als een bezoek aan Madame Tussaud bij 45 graden Celsius.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 18:59:56 #244
236264 crew  capricia
pi_220666944
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Dat was het onder Schoof 1 natuurlijk ook al:
• Het beeld dat Omtzigt de Messias was die opkwam voor al die zielige toeslagouders. Laten we voor het gemak even vergeten dat hij zelf iedereen optrommelde voor de Fraudewet na de Bulgarenfraude.
• Het beeld dat Geert Wilders eindelijk op milde en fatsoenlijke toon alle asielzoekers in Nederland naar de uitgang kan begeleiden.
• Het beeld dat de BBB opkomt voor de hardwerkende boer.

• En dan nu het beeld dat Jetten het na de puinhopen van één jaar Bruin het radicaal anders kan doen. Het nieuwe, nieuw leiderschap zonder de nonsense van VVD, PVV, NSC en de BBB.

Of je nu progressief of radicaal rechts bent, het maakt allemaal helemaal niks meer uit. De verkiezingen in Nederland zijn als een bezoek aan Madame Tussaud bij 45 graden Celsius.
Het artikel gaat specifiek in op de beeldregie van Jetten, het strakke efficiënte imago. De gelikte filmpjes, de visuele mediacampagne.
Ik kan me dat niet herinneren van een Omtzigt.
En Wilders komt ook niet verder dat wat oneliners in de kamer en wat berichtjes op X.
Ik vind daar toch wel een verschil zitten. Zonder er een kwaliteitsoordeel aan te hangen, is Jetten hier wel uniek in geweest.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220667053
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 18:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Het artikel gaat specifiek in op de beeldregie van Jetten, het strakke efficiënte imago. De gelikte filmpjes, de visuele mediacampagne.
Ik kan me dat niet herinneren van een Omtzigt.
En Wilders komt ook niet verder dat wat oneliners in de kamer en wat berichtjes op X.
Ik vind daar toch wel een verschil zitten. Zonder er een kwaliteitsoordeel aan te hangen, is Jetten hier wel uniek in geweest.
De ene zwaait fysiek met Nederlandse vlaggetjes om Nederland terug te eisen. De ander draait met wat prompts de ideale roomblanke samenleving met een wat rood-wit-blauwe vlaggetjes in elkaar. Beeldvorming blijft beeldvorming.

Elke achterban laat zich op eigen wijze inpakken, maar de dynamiek blijft hetzelfde. Politiek bedrijven op basis van holle terminologie, mooie beelden, catchy oneliners, het schetsen van onbereikbare utopieën voor ons Nederland, en het maken van valse beloftes. Dit alles met als doel het binnenharken van zoveel mogelijk stemmen zonder echte principes, visie of ideologie.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 20:07:56 #246
236264 crew  capricia
pi_220667466
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
De ene zwaait fysiek met Nederlandse vlaggetjes om Nederland terug te eisen. De ander draait met wat prompts de ideale roomblanke samenleving met een wat rood-wit-blauwe vlaggetjes in elkaar. Beeldvorming blijft beeldvorming.

Elke achterban laat zich op eigen wijze inpakken, maar de dynamiek blijft hetzelfde. Politiek bedrijven op basis van holle terminologie, mooie beelden, catchy oneliners, het schetsen van onbereikbare utopieën voor ons Nederland, en het maken van valse beloftes. Dit alles met als doel het binnenharken van zoveel mogelijk stemmen zonder echte principes, visie of ideologie.
Ja. En dat geeft ze ook allemaal hun eigen achilleshiel. Hun eigen zwakte.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220668593
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 18:59 schreef capricia het volgende:
Het artikel gaat specifiek in op de beeldregie van Jetten, het strakke efficiënte imago. De gelikte filmpjes, de visuele mediacampagne.
Ik kan me dat niet herinneren van een Omtzigt.
Jetten leent zich nu eenmaal ook wat beter voor gelikte filmpjes en foto's dan Omtzigt, hoe lullig dat ook moge klinken.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220668811
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 22:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Jetten leent zich nu eenmaal ook wat beter voor gelikte filmpjes en foto's dan Omtzigt, hoe lullig dat ook moge klinken.
Volgens NRC ligt het ook aan de VVD. :+ Die doen er alles aan om hem te beschadigen.

Dan denk ik, Jetten wees eens een premier dan. Laat het zien.
twitter
  maandag 27 april 2026 @ 23:44:47 #249
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220668822
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 23:36 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Volgens NRC ligt het ook aan de VVD. :+ Die doen er alles aan om hem te beschadigen.

Dan denk ik, Jetten wees eens een premier dan. Laat het zien.
[ x ]
Beetje overdreven inderdaad, bij de VVD houden ze zich juist nog wel opvallend in.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220668841
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Beetje overdreven inderdaad, bij de VVD houden ze zich juist nog wel opvallend in.
_O-

en dan ook nog interne d66 kritiek op 'zijn' formatiekeuze.
pi_220669227
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Beetje overdreven inderdaad, bij de VVD houden ze zich juist nog wel opvallend in.
Nou ja, ze laten geen kans voorbij gaan om te laten zien dat ze liever met extreemrechts dan met D66 zouden regeren.
pi_220669244
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 23:36 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Volgens NRC ligt het ook aan de VVD. :+ Die doen er alles aan om hem te beschadigen.

Dan denk ik, Jetten wees eens een premier dan. Laat het zien.
[ x ]
Wat doet de precies de VVD dan, behalve de onvrede over de EK (die men al wist)? En ja, men had liever JA21 gehad dan D66, QED waarom, maar dat is nu eenmaal water under the bridge.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220669352
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2026 07:24 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nou ja, ze laten geen kans voorbij gaan om te laten zien dat ze liever met extreemrechts dan met D66 zouden regeren.
Sneue en gevaarlijke partij inderdaad. Doen er alles aan om de rechterflank zo groot mogelijk te laten groeien. Pure anti-democraten.
pi_220671407
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 23:36 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Volgens NRC ligt het ook aan de VVD. :+ Die doen er alles aan om hem te beschadigen.

Dan denk ik, Jetten wees eens een premier dan. Laat het zien.
[ x ]
Goh de VVD doet wat het al jaren doet.

D66 weet al jaren wat ze in huis krijgen met een VVD. Dat in de praktijk niet veel beter is dan de Groep Wilders.
pi_220672079
Media werkten afgelopen jaar hard mee aan het beeld dat verhuren tegenwoordig niet meer loont en dat er daardoor ‘een grote uitverkoop’ (aldus bijvoorbeeld de NRC vorige week) van particuliere huurwoningen plaatsvindt. In werkelijkheid ging het vorig jaar om de verkoop van 42.000 woningen op een totaal van 1,2 miljoen particulier verhuurde woningen. Bovendien blijkt de ‘verkoopgolf’ inmiddels al sterk afgenomen, het was een tijdelijk golfje van een specifieke groep verhuurders die er de brui aan gaven. De minister is bezweken voor de lobby van de commerciële verhuurders die vanzelfsprekend hun rendement graag verhogen.
[...]
Tussen alle gepiep van verhuurders zit eigenlijk maar één klacht die ergens op slaat: verhuurders moeten sinds kort belasting betalen over de waardestijging van hun woning, ook als ze de woning niet verkopen, en dat is raar. (Waarbij die waardestijging bovendien dus nogal vreemd wordt bepaald.) Over een paar jaar wordt deze belastingregel weer afgeschaft, als er een nieuwe vermogensbelasting komt. Aan die tijdelijke rariteit mag de minister best wat doen.

Voor het overige geldt: als verhuurders hun rendement te laag vinden, laat het verhuren dan over aan woningcorporaties. Die hoeven immers geen winst te maken. Dat is waar het woondebat echt over zou moeten gaan, naast natuurlijk het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek. Niet over het leed van beleggers. En niet over bouwen, dat is vooral een afleidingsmanoeuvre, maar over betaalbare volkshuisvesting.

https://www.groene.nl/artikel/beleggers-paaien-de-minister

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 16:06:19 ]
pi_220672106
Dat 'bouwen' een afleidingsmanoeuvre is ben ik het niet mee eens. Hier is laatst nog een project opgeleverd met 50 woningen, 450 kandidaat kopers op de open dag. Bouwen is echt wel een groot deel van de oplossing.

Verder: eens met het artikel. Het aantal verkopen in de huur valt heel erg mee, het aantal huurwoningen neemt in elke prijsklasse ook gewoon toe. En ja, geef vooral meer ruimte aan woningbouwcorporaties. Ook in de middenhuur. En wellicht ook meer sociale koop.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 17:00:23 ]
pi_220673098
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:09 schreef Hanca het volgende:
Dat 'bouwen' een afleidingsmanoeuvre is ben ik het niet mee eens. Hier is laatst nog een project opgeleverd met 50 woningen, 450 kandidaat kopers op de open dag. Bouwen is echt wel een groot deel van de oplossing.

Verder: eens met het artikel. Het aantal verkopen in de huur valt heel erg mee, het aantal huurwoningen neemt in elke prijsklasse ook gewoon toe. En ja, geef vooral meer ruimte aan woningbouwcorporaties. Ook in de middenhuur. En wellicht ook meer sociale koop.
Critici zeggen dat vooral in Amsterdam de rendementen nu heel erg zijn beperkt.
https://www.instituut-pe.(...)van-dijk-wws-artikel

Maar ook daar valt de verkoopgolf gewoon mee
https://www.nul20.nl/dossiers/dashboard-woningvoorraad-amsterdam
pi_220673172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Critici zeggen dat vooral in Amsterdam de rendementen nu heel erg zijn beperkt.
https://www.instituut-pe.(...)van-dijk-wws-artikel

Maar ook daar valt de verkoopgolf gewoon mee
https://www.nul20.nl/dossiers/dashboard-woningvoorraad-amsterdam
Wetten voor het hele land aanpassen aan Amsterdam zou ook gewoon absurd zijn. Vrijwel alle hoofdsteden in Europa hebben er last van dat alleen rijken er kunnen wonen, accepteer dat gewoon. Je kunt niet het hele land aanpassen aan die zeer afwijkende woningmarkt.
pi_220673318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:52 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wetten voor het hele land aanpassen aan Amsterdam zou ook gewoon absurd zijn. Vrijwel alle hoofdsteden in Europa hebben er last van dat alleen rijken er kunnen wonen, accepteer dat gewoon. Je kunt niet het hele land aanpassen aan die zeer afwijkende woningmarkt.
Ik denk dat je er wel iets mee kan en niet elke hoofdstad in Europa toont dezelfde mate van 'rijken-enclave'.

Amsterdam zelf is niet perse blij met de verruimingen (JA21 wel natuurlijk...)
https://www.at5.nl/artike(...)eer-meer-gaan-vragen

Wel mee eens verder dat Keijzer/Boekholt vooral naar Amsterdam kijkt om hun punt en aanpassingen te maken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:23:21 #260
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220673347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:09 schreef Hanca het volgende:
Dat 'bouwen' een afleidingsmanoeuvre is ben ik het niet mee eens. Hier is laatst nog een project opgeleverd met 50 woningen, 450 kandidaat kopers op de open dag. Bouwen is echt wel een groot deel van de oplossing.

Verder: eens met het artikel. Het aantal verkopen in de huur valt heel erg mee, het aantal huurwoningen neemt in elke prijsklasse ook gewoon toe.
En ja, geef vooral meer ruimte aan woningbouwcorporaties.
Ook in de middenhuur. En wellicht ook meer sociale koop.
we moeten de winstbelasting van de woningcorporaties teruggeven , misschien dat ze dan meer woningen gaan bouwen

ze hebben vorig jaar over 4 miljard winst bijna 1 miljard winstbelasting af moeten dragen

quote:
AI-overzicht
Woningcorporaties betaalden in 2024 aanzienlijk veel vennootschapsbelasting (winstbelasting) en de heffing loopt de komende jaren op richting de 1,5 miljard euro per jaar.

Hier zijn de belangrijkste details:

Stijgende lasten: Volgens prognoses van Aedes (de branchevereniging van woningcorporaties) betaalden corporaties in 2023/'24 ongeveer ¤ 1,1 miljard aan Vpb en ATAD-heffing.

Toename naar 2027: De verwachting is dat dit bedrag oploopt naar ¤ 1,5 miljard in 2027.

Impact: De hoge belastingdruk (die onder andere komt door de "ATAD-regels") wordt door corporaties ervaren als een beperking voor hun investeringsmogelijkheden in nieuwbouw en onderhoud.
quote:
AI-overzicht
Het tarief voor de vennootschapsbelasting (Vpb) in 2024 is 19% over de eerste ¤ 200.000 winst en 25,8% over het bedrag daarboven. Deze tarieven en de schijfgrens zijn gelijk gebleven aan 2023.


[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 28-04-2026 20:13:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220673477
Als bakermat voor rechts-liberalisme en minarchisme wil ik Fok! deze debatavond natuurlijk niet onthouden. Tot daar!

https://mises.nl/debatavond-figuurzaag-of-kettingzaag/
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:53:38 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220673568
Tijd voor het snoeien van wat regelgeving?

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220673689
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:04 schreef Klopkoek het volgende: En niet over bouwen, dat is vooral een afleidingsmanoeuvre, maar over betaalbare volkshuisvesting.
Betaalbaar voor wie? Dat is altijd maar weer de vraag die extreem-links niet kan beantwoorden.
pi_220673780
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:41 schreef nostra het volgende:
Als bakermat voor rechts-liberalisme en minarchisme wil ik Fok! deze debatavond natuurlijk niet onthouden. Tot daar!

https://mises.nl/debatavond-figuurzaag-of-kettingzaag/
Aha, Bart Burggraaf, die hebben we hier vorige week al besproken met z’n cijferzwendel. Tom van Lamoen is een nep-libertariër die fel tegen de komst van asielzoekers naar Amersfoort is (juist voor een libertariër zou iedereen welkom moeten zijn). Ton Appels ken ik niet, maar de ‘economische analyse’ in de toelichting op de bijeenkomst kijkt alleen naar de kosten, dus dat belooft niet veel goeds.
pi_220673895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Betaalbaar voor wie? Dat is altijd maar weer de vraag die extreem-links niet kan beantwoorden.
Dat doet "de woningbouw" wel. Die hoeven immers geen winst te maken (god mag weten waarom niet, maar bon), dús is het goed.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220673908
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Aha, Bart Burggraaf, die hebben we hier vorige week al besproken met z’n cijferzwendel. Tom van Lamoen is een nep-libertariër die fel tegen de komst van asielzoekers naar Amersfoort is (juist voor een libertariër zou iedereen welkom moeten zijn). Ton Appels ken ik niet, maar de ‘economische analyse’ in de toelichting op de bij bijeenkomst kijkt alleen naar de kosten, dus dat belooft niet veel goeds.
Dat Mises zit duidelijk een (pro-Russisch) luchtje aan:
https://bsky.app/profile/delatte23.bsky.social/post/3llvr6fq65222
https://bsky.app/profile/gijskaper.bsky.social/post/3lkbzqxyf7s2m

Verrassend? Nou nee natuurlijk. Zo een Lex Hoogduin was tot na de sancties commissaris van een Russische bank gelieerd aan het Poetin regime.

Al dat gelul over 'minder regels' en een 'kettingzaag' is een cynische dekmantel voor heel duistere agendas.

Ik heb al vaker uiteen gezet hoe Milei en zijn regering op alle niveaus in grijpt, tot de slaapkamers en geboortecijfers aan toe.

Zeker omdat @Perrin meer Europese integratie wil gaat dit in de praktijk gewoon niet zo werken. Europese integratie is een recept voor meer regelgeving, juist om protectionisme en marktverstoring de pas af te snijden.

80 jaar van dit soort geleuter over snoeien in regels in combinatie met Europese integratie ('negatieve integratie') zorgt er voor dat het daar gewoon op uit draait.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 20:52:36 ]
pi_220673933
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Aha, Bart Burggraaf, die hebben we hier vorige week al besproken met z’n cijferzwendel. Tom van Lamoen is een nep-libertariër die fel tegen de komst van asielzoekers naar Amersfoort is (juist voor een libertariër zou iedereen welkom moeten zijn). Ton Appels ken ik niet, maar de ‘economische analyse’ in de toelichting op de bijeenkomst kijkt alleen naar de kosten, dus dat belooft niet veel goeds.
Hebben het over Burggraaf gehad ja? Alle LP'ers zijn in essentie nep-libertariërs, dat is juist het aardige van de LP.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220673941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Betaalbaar voor wie? Dat is altijd maar weer de vraag die extreem-links niet kan beantwoorden.
Extreem-links misschien niet maar centrum-links wel hoor.

(Je mag hier gewoon extreemlinks zeggen? Dat kan wel?)
pi_220673954
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef nostra het volgende:
Alle LP'ers zijn in essentie nep-libertariërs, dat is juist het aardige van de LP.
Want? Wat is nou 'aardig' aan zulks soort hypocrisie, mistvorming en normloosheid? Zeg dan gewoon openlijk: leve Poetin.
pi_220673957
quote:
The Mises Institute is weer wat anders Blueskyer.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')