SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Elden Ring?quote:Op woensdag 22 april 2026 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend zit me continu te pushen het te gaan spelen, maar ik "voel" t niet echt of zo.
Nu met South of Midnight begonnen, want Dispatch uitgespeeld (O+)
Goeie, zal eens vragen. Ik vond 4 dikquote:Op woensdag 22 april 2026 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog 1 dag voordat Sudden Strike 5 uitkomt en online is men redelijk positief over de game.
Welke mod mag op fok! de review doen?
https://www.reddit.com/r/(...)5_on_ps5_is_it_good/
Ik vond 4 redelijk, een 7tje. Goed genoeg om te kopen omdat er erg weinig van dit genre is op de PS.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie, zal eens vragen. Ik vond 4 dik
Mja, dat. Het was voor mij vooral een fijne throwback naar de oudere Company of Heroes games. Alleen de Fog of War i.c.m. het gezichtsveld van je eenheden werkte zo dom in SS4.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vond 4 redelijk, een 7tje. Goed genoeg om te kopen omdat er erg weinig van dit genre is op de PS.
Heb goede hoop dat SS5 nog een stuk beter zal zijn. Ben alleen wel pissig dat er geen fysieke verkoop is.
Intertoysquote:Op woensdag 22 april 2026 13:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vergeten te pre orderen. Nu nergens te vinden meer
Als ik mijn woonplaats in vul, is er in een straal van 40 kilometer geen Intertoys waar ie wel op voorraad is.quote:Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Intertoys
Wel 8 euro duurder dan bij release maar dat zal wel door de hoge cijfers komen.
Dan laat je 'm toch thuisbezorgen vanuit online.quote:Op woensdag 22 april 2026 16:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik mijn woonplaats in vul, is er in een straal van 40 kilometer geen Intertoys waar ie wel op voorraad is.
https://www.intertoys.nl/pragmata-ps5quote:Op woensdag 22 april 2026 13:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vergeten te pre orderen. Nu nergens te vinden meer
Oh je had bet al gestuurd. Altijd budgetgaming in de gaten houden voor dit soort dingenquote:Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Intertoys
Nope kan hem niet in winkelmandje stoppenquote:Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Intertoys
Ja nu niet meerquote:Op donderdag 23 april 2026 00:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nope kan hem niet in winkelmandje stoppen
‘s Middags nog wel. Nu op voorraad bij Coolshop https://www.coolshop.nl/product/pragmata/23V6HB/quote:Op donderdag 23 april 2026 00:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nope kan hem niet in winkelmandje stoppen
Ja. Ik weet t niet.quote:
Dit was toch dat woke geval?quote:Op donderdag 23 april 2026 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie artstyle heeft dit spekl. Bijna soort stopmotion klei soms.
En de muziek
Edit: Maquettes of clay stop motion figures were used to create the unique art style
OVandaar
Dat is in bepaalde contreien wel de standaardreactie ja, want (zwarte) (en/of) vrouw in de hoofdrol equals woke. Game wordt volgens mij behoorlijk goed beoordeeld op z'n eigen merites (gameplay, muziek, artstijl)quote:
Geen idee ik weet dat ik de trailer toen niets vond en er gezeik wasquote:Op donderdag 23 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is in bepaalde contreien wel de standaardreactie ja, want (zwarte) (en/of) vrouw in de hoofdrol equals woke. Game wordt volgens mij behoorlijk goed beoordeeld op z'n eigen merites (gameplay, muziek, artstijl)
Het trekt mij ook niet echt eerlijk gezegd, ondanks de goede artstijl voelt het een beetje als fantasy slop. Maar die andere titel van deze devs (We Happy Few) had ook wel wat unieke elementen dus zou me niets verbazen als het gewoon een prima game isquote:Op donderdag 23 april 2026 10:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee ik weet dat ik de trailer toen niets vond en er gezeik was
Angel speelt het liefst dat soort spellen, dus zou daar zeker vanuit gaan.quote:
Ik zie redelijke beoordelingen, maar zeer tegenvallende verkopen.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:29 schreef StateOfMind het volgende:
Game kreeg destijds redelijk goede beoordelingen.
Destijds even opgestart toen ie day one naar Game Pass kwam, maar toen redelijk wat framedrops en schokkerig beeld, dus snel mee gestopt.
Wellicht ooit eens een nieuwe kans geven.
Maar voorlopig niet, want Crimson Desert![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2026 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Angel speelt het liefst dat soort spellen, dus zou daar zeker vanuit gaan.
4 Tientjes kost ie zag ik.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie redelijke beoordelingen, maar zeer tegenvallende verkopen.
Bij de positieve kanten lees je over de muziek, de stijl. Voor mij kan dat genoeg zijn als de prijs het toestaat.
Dag 1 gamepass release en tegenvallende verkoopcijfers, noem een beter duo.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat het zich afspeelt in de bajou en dus gaat over de geschiedenis daar?quote:
De gameplay zelf is niks bijzonders en het vechten en vijanden redelijk herhalend, maar ook niet afstotend. De artstyle en de muziek is echt fantastisch en de unique selling point. En het is leuk deze folk-verhalen eens te zien/horen van t zuiden van Amerika.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de positieve kanten lees je over de muziek, de stijl. Voor mij kan dat genoeg zijn als de prijs het toestaat.
Mensen als ik hebben geleerd dat te dodgenquote:
Mwah dan laat ik het zitten.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 Tientjes kost ie zag ik.
Was blijkbaar een Xbox exclusive, die recent ook naar PS5 is gekomen.
Is ook geen belediging.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen als ik hebben geleerd dat te dodgenDus nee, niet geraakt
En van kaneel kan ik t beter hebben dan van jou, dat scheelt.
Lol wat?quote:Op donderdag 23 april 2026 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook geen belediging.
Dat ik een spel niks vind, wil niet zeggen dat het niet goed is. Of anderen het niet moeten spelen.
Heb natuurlijk wel waardeoordelen over sommige spellen, uitgevers of journalisten. Staat daar los van.
Zoals de mongool die boos was dat je bij Football Manager een voetbalclub moest managen. Of de mongool die vond dat er teveel water was in Pokemom Ruby.
Zulke mensen moet je als industrie afvoeren.
Managen in een managers game, het moet niet gekker wordenquote:
Ben te laatquote:Op donderdag 23 april 2026 08:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
‘s Middags nog wel. Nu op voorraad bij Coolshop https://www.coolshop.nl/product/pragmata/23V6HB/
Niet weer 8 uur wachten met bestellen want grote kans dat ie deze ochtend al weg is.
Elke ochtend kijken dusquote:Op donderdag 23 april 2026 07:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja nu niet meer
https://www.budgetgaming.nl/ps5/pragmata.html
Zo vatte ik 'm ook totaaaaal niet opquote:
Mooi moment voor Crimson Desertquote:Op donderdag 23 april 2026 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo vatte ik 'm ook totaaaaal niet opHet is dat mmarsu begon over shots fired en ik dacht "Waar dan?"
Ik vind het een leuk tussendoortje en de muziek & art maken het de moeie waard. Denk alleen niet dat ie heel lang is, en ik al op de helft zit (en da;s echt prima, want het leent zich niet voor een 80+ uur spel). Dus wat ga ik nou hierna weer doen?
Death Stranding 2 --> Bloodlines 2 --> Dispatch --> South of Midnight, het ging ff hard.
7,8 too much water. Zoek maar op.quote:
Ik heb er ook lang over gedaan. Maar met die bonus wapens schiet het wel opquote:Op donderdag 23 april 2026 19:51 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb re4 vroeger gespeeld en kan mij niet herinneren dat die zo lang was
Dat krijg je toch niet de eerste playtrough?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er ook lang over gedaan. Maar met die bonus wapens schiet het wel op
Goed onthoudenquote:Op donderdag 23 april 2026 20:44 schreef 100Spokes het volgende:
@:StateOfMind een tijdje terug had jij de trailer van TRAIL OUT hier gepost toen had ik hem op mijn wishlist gezet. Heb je deze game gespeeld en is het wat? Hij is nu 35% korting in de ps store.
Game speelt echt ruk in mn nieuwe woonkamer. Tv is te klein eigenlijk voor de kamer daarom verder met resident evil.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goed onthouden
Was de game zelf vergeten, maar heb hem meteen op de wishlist gezet.
Met PS Plus korting 20 euro zag ik, inclusief alle dlc.
Game ziet er tof uit, en voor die prijs kun je je geen buil vallen.
Ik zit zelf vuistdiep in Crimson Desert, heb daar nu 105 uur in zitten, en nog steeds amper de start regio geweest.
En er zijn 5 regio's![]()
Die wereld is zo rijk en bomvol dingen die je zelf moet vinden, dus ondanks alle uren, kun je nog steeds een hoop missen.
Heb me nog geen minuut verveeld.
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game speelt echt ruk in mn nieuwe woonkamer. Tv is te klein eigenlijk voor de kamer daarom verder met resident evil.
Het kan zomaar een totaal vage Japanse art film worden of eindigen als een middeleeuwse yakuza comedy.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring als film. Ik blijf sceptisch.
En teveel micro management voor een controller.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja, dat. Het was voor mij vooral een fijne throwback naar de oudere Company of Heroes games. Alleen de Fog of War i.c.m. het gezichtsveld van je eenheden werkte zo dom in SS4.
Als ik FM speelde zou ik snel alle zwarten eruit zetten, woke kut teams anders. Ga maar lekker hardlopen.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Managen in een managers game, het moet niet gekker worden
Schandalig
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen ideequote:Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?
Wat is klein?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen idee
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachtenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij komt zaterdag binnen.
Bij nedgame uiteindelijk
Ja daar niet maar bij Crimson desert welquote:Op donderdag 23 april 2026 22:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Bij Resident evil zal dat toch wel meevallen?
Het is geen pixel precieze game lijkt me.
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).quote:
Yup alleen na verhuizing nu even niet in het budgetquote:Op donderdag 23 april 2026 23:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).
55 is toch wel het minimale.
Ja ik het liefst ook. Maar geen zin om naar Tilburg te rijdenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachten
Heb het liefst fysiek en dan afhalen in de winkel zodat ik meteen kan spelen.
Is dat niet mogelijk dan maar digitaal.
Staat bij mij op de lijst idd. Erg toffe stijl ja.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
30 euro ofzo maar niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2026 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
En zwarte vlag remaak
Ziet er geinig uit, aan de wishlist toegevoegd.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
No shitquote:Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit zelf vuistdiep in Crimson Desert
Nou en?quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
No shit.
Dat weten we onderhand wel aangezien je meent de game in iedere post van je te noemen.
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrendquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Prima, als men hier mij de mond snoert, doei
Zou persoonlijk kijken naar iets met iig HDMI 2.1 en 120hz / VRRquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend
ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
Is die uit 2015?quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend
ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
Hahah ja mijn tv is ook geen hoogstandje ofzo en maar 40"quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou persoonlijk kijken naar iets met iig HDMI 2.1 en 120hz / VRR
Heb zelf een Sony Bravia XR-50X92J, ook al een oudje vind ik
Hahha ja volgens mij welquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is die uit 2015?
Ik heb serieus waar mijn tv vandaag weggegeven aan mijn schoonmaakster.
Exact die televisie (off iig Sony 55 bravia nog iets) uit 2020.
Ik had niet eens zin om er geld voor te vragen.
Met terugwerkende kracht had je van de week aan mij kunnen vragen "Droopie wat doe je met je oude televisie".quote:
Ja het punt is laag budget en een kleine schijt tvquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht had je van de week aan mij kunnen vragen "Droopie wat doe je met je oude televisie".
Nu kan ik alleen maar zeggen, volg het advies van je mede-users op, koop een LG
quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet.
Ik start mijn playstation wel eens een maand niet op.quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet.
Dat was ook onderdeel van het hele Xbox drm verhaal, naast het feit dat je op de originele Xbox One voor release eens in de 30 dagen online moest komen/zijn zodat je digitale games een licentie verificatie kregenquote:Op zaterdag 25 april 2026 12:36 schreef Drankster het volgende:
Mmarasu slaat de plank weer volledig mis door digitale en fysieke games te verwarren met elkaar.
Ik zeg niet dat ik het niet eens met je ben maar ze praten expliciet ovet digitale games en jij deelt filmpjes over het delen van fysieke games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |