abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220645083
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit zelf vuistdiep in Crimson Desert
No shit :') .

Dat weten we onderhand wel aangezien je meent de game in iedere post van je te noemen.
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:26:33 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220645110
60e voor black flag remake lol
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:39:06 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_220645162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:26 schreef Friday12 het volgende:
60e voor black flag remake lol
:')
For great justice!
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:09:01 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220645280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:18 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
No shit :') .

Dat weten we onderhand wel aangezien je meent de game in iedere post van je te noemen.
Nou en?

Ga zo door StateOfMind :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:07:22 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220645730
Guttegut, mijn post is verwijderd :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:14:14 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220645763
Prima, als men hier mij de mond snoert, doei :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:35:31 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220646787
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Prima, als men hier mij de mond snoert, doei :W
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend :D

ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:45:38 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220646892
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend :D

ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
Zou persoonlijk kijken naar iets met iig HDMI 2.1 en 120hz / VRR :P

Heb zelf een Sony Bravia XR-50X92J, ook al een oudje vind ik :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 20:46:59 #84
38824 crew  Droopie
pi_220646905
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend :D

ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
Is die uit 2015?

Ik heb serieus waar mijn tv vandaag weggegeven aan mijn schoonmaakster.
Exact die televisie (off iig Sony 55 bravia nog iets) uit 2020.

Ik had niet eens zin om er geld voor te vragen.
Hell To The Liars
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:48:54 #85
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220646925
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:45 schreef Divje het volgende:

[..]
Zou persoonlijk kijken naar iets met iig HDMI 2.1 en 120hz / VRR :P

Heb zelf een Sony Bravia XR-50X92J, ook al een oudje vind ik :@
Hahah ja mijn tv is ook geen hoogstandje ofzo en maar 40"
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:53:18 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220646962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
Is die uit 2015?

Ik heb serieus waar mijn tv vandaag weggegeven aan mijn schoonmaakster.
Exact die televisie (off iig Sony 55 bravia nog iets) uit 2020.

Ik had niet eens zin om er geld voor te vragen.
Hahha ja volgens mij wel _O-
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 20:56:59 #87
38824 crew  Droopie
pi_220646992
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hahha ja volgens mij wel _O-
Met terugwerkende kracht had je van de week aan mij kunnen vragen "Droopie wat doe je met je oude televisie".

Nu kan ik alleen maar zeggen, volg het advies van je mede-users op, koop een LG :P
Hell To The Liars
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:21:10 #88
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220647164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Met terugwerkende kracht had je van de week aan mij kunnen vragen "Droopie wat doe je met je oude televisie".

Nu kan ik alleen maar zeggen, volg het advies van je mede-users op, koop een LG :P
Ja het punt is laag budget en een kleine schijt tv :D
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:10:21 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650288
Sony denkt we doen gewoon wat Microsoft niet durfde en waar Sony MS belachelijk over maakte

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:17:06 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220650336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Sony denkt we doen gewoon wat Microsoft niet durfde en waar Sony MS belachelijk over maakte

[ x ]
Digitale games zo leuk
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:22:43 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650369
Als dit zo is dan koop ik echt geen digitale games meer bij Sony. Kom maar door met die nextgen Xbox
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220650393
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:12:52 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
:')

Totdat je internet om één of andere reden niet werkt en je dus je gekochte games niet kan spelen

Niks fophef, hier is Microsoft letterlijk om kapot gemaakt, en Sony maakte hen zelfs belachelijk hiervoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:15:48 #94
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650636
Letterlijk het ps4 tijdperk gewonnen door niet deze domme drm van Microsoft over te nemen :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:17:01 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650649
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220650807
Mmarasu slaat de plank weer volledig mis door digitale en fysieke games te verwarren met elkaar.

Ik zeg niet dat ik het niet eens met je ben maar ze praten expliciet ovet digitale games en jij deelt filmpjes over het delen van fysieke games.
pi_220650897
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
Ik start mijn playstation wel eens een maand niet op.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:22:04 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220651058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Sony denkt we doen gewoon wat Microsoft niet durfde en waar Sony MS belachelijk over maakte

[ x ]
Hmm, zorgwekkend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:33:18 #99
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220651150
Ik blijf tot het einde fysieke games kopen. Heel af en toe mischien een digitale game al doe ik het liever gewoon niet.
  zaterdag 25 april 2026 @ 15:17:03 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220651685
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:36 schreef Drankster het volgende:
Mmarasu slaat de plank weer volledig mis door digitale en fysieke games te verwarren met elkaar.

Ik zeg niet dat ik het niet eens met je ben maar ze praten expliciet ovet digitale games en jij deelt filmpjes over het delen van fysieke games.
Dat was ook onderdeel van het hele Xbox drm verhaal, naast het feit dat je op de originele Xbox One voor release eens in de 30 dagen online moest komen/zijn zodat je digitale games een licentie verificatie kregen

Daar was dan niet specifiek een filmpje van
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')