abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2026 @ 21:16:01 #51
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Game speelt echt ruk in mn nieuwe woonkamer. Tv is te klein eigenlijk voor de kamer daarom verder met resident evil.
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220642009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring als film. Ik blijf sceptisch.
Het kan zomaar een totaal vage Japanse art film worden of eindigen als een middeleeuwse yakuza comedy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kickinalfa op 23-04-2026 21:25:28 ]
pi_220642041
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:23 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mja, dat. Het was voor mij vooral een fijne throwback naar de oudere Company of Heroes games. Alleen de Fog of War i.c.m. het gezichtsveld van je eenheden werkte zo dom in SS4.
En teveel micro management voor een controller.
pi_220642062
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Managen in een managers game, het moet niet gekker worden :{w

Schandalig :D
Als ik FM speelde zou ik snel alle zwarten eruit zetten, woke kut teams anders. Ga maar lekker hardlopen.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:43:31 #55
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642183
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen idee :D
  donderdag 23 april 2026 @ 22:03:29 #56
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen idee :D
Wat is klein?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220642326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Account+ melding eventueel
Ik heb hem gekocht :s)
  donderdag 23 april 2026 @ 22:10:33 #58
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642332
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:09 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik heb hem gekocht :s)
Have fun ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220642344
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Have fun ^O^
Hij komt zaterdag binnen.
Bij nedgame uiteindelijk :)
  donderdag 23 april 2026 @ 22:16:16 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642364
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:12 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Hij komt zaterdag binnen.
Bij nedgame uiteindelijk :)
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachten :D

Heb het liefst fysiek en dan afhalen in de winkel zodat ik meteen kan spelen.

Is dat niet mogelijk dan maar digitaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:27:09 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642414
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat is klein?
Scherm te klein = tv
pi_220642427
Bij Resident evil zal dat toch wel meevallen?

Het is geen pixel precieze game lijkt me.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:41:14 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:27 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Scherm te klein = tv
Ja snap ik :D
Hoeveel inch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 23 april 2026 @ 23:00:03 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642548
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja snap ik :D
Hoeveel inch?
Oh 41
  donderdag 23 april 2026 @ 23:00:25 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642550
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Bij Resident evil zal dat toch wel meevallen?

Het is geen pixel precieze game lijkt me.
Ja daar niet maar bij Crimson desert wel
  donderdag 23 april 2026 @ 23:01:49 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Oh 41
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).

55 is toch wel het minimale.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 23 april 2026 @ 23:07:43 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642589
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).

55 is toch wel het minimale.
Yup alleen na verhuizing nu even niet in het budget :'(

40 naar 55 is 90% increase ofzo
pi_220643223
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachten :D

Heb het liefst fysiek en dan afhalen in de winkel zodat ik meteen kan spelen.

Is dat niet mogelijk dan maar digitaal.
Ja ik het liefst ook. Maar geen zin om naar Tilburg te rijden :@
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:34:04 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220643584
Bekijk deze YouTube-video

Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 12:08:32 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220644311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
Staat bij mij op de lijst idd. Erg toffe stijl ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:32:39 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220644425
En zwarte vlag remaak
Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:35:44 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220644440
9 juli, dan weet ik waar ik mezelf vervroegd voor mijn verjaardag op trakteer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:13:27 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220644604
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
En zwarte vlag remaak
Bekijk deze YouTube-video
30 euro ofzo maar niet meer
  vrijdag 24 april 2026 @ 14:15:45 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220644838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
Ziet er geinig uit, aan de wishlist toegevoegd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220645083
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit zelf vuistdiep in Crimson Desert
No shit :') .

Dat weten we onderhand wel aangezien je meent de game in iedere post van je te noemen.
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:26:33 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220645110
60e voor black flag remake lol
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:39:06 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_220645162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:26 schreef Friday12 het volgende:
60e voor black flag remake lol
:')
For great justice!
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:09:01 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220645280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:18 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
No shit :') .

Dat weten we onderhand wel aangezien je meent de game in iedere post van je te noemen.
Nou en?

Ga zo door StateOfMind :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:07:22 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220645730
Guttegut, mijn post is verwijderd :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 april 2026 @ 18:14:14 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220645763
Prima, als men hier mij de mond snoert, doei :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:35:31 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220646787
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
Prima, als men hier mij de mond snoert, doei :W
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend :D

ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:45:38 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220646892
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend :D

ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
Zou persoonlijk kijken naar iets met iig HDMI 2.1 en 120hz / VRR :P

Heb zelf een Sony Bravia XR-50X92J, ook al een oudje vind ik :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 20:46:59 #84
38824 crew  Droopie
pi_220646905
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Fuck hun gewoon. Als je maar erbij zegt wel spel anders is het verwarrend :D

ps: is een oude sony bravia het waard om 2e hands te halen? Sony Bravia KD-55X8509C
Is die uit 2015?

Ik heb serieus waar mijn tv vandaag weggegeven aan mijn schoonmaakster.
Exact die televisie (off iig Sony 55 bravia nog iets) uit 2020.

Ik had niet eens zin om er geld voor te vragen.
Hell To The Liars
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:48:54 #85
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220646925
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:45 schreef Divje het volgende:

[..]
Zou persoonlijk kijken naar iets met iig HDMI 2.1 en 120hz / VRR :P

Heb zelf een Sony Bravia XR-50X92J, ook al een oudje vind ik :@
Hahah ja mijn tv is ook geen hoogstandje ofzo en maar 40"
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:53:18 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220646962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
Is die uit 2015?

Ik heb serieus waar mijn tv vandaag weggegeven aan mijn schoonmaakster.
Exact die televisie (off iig Sony 55 bravia nog iets) uit 2020.

Ik had niet eens zin om er geld voor te vragen.
Hahha ja volgens mij wel _O-
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 20:56:59 #87
38824 crew  Droopie
pi_220646992
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hahha ja volgens mij wel _O-
Met terugwerkende kracht had je van de week aan mij kunnen vragen "Droopie wat doe je met je oude televisie".

Nu kan ik alleen maar zeggen, volg het advies van je mede-users op, koop een LG :P
Hell To The Liars
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:21:10 #88
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220647164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Met terugwerkende kracht had je van de week aan mij kunnen vragen "Droopie wat doe je met je oude televisie".

Nu kan ik alleen maar zeggen, volg het advies van je mede-users op, koop een LG :P
Ja het punt is laag budget en een kleine schijt tv :D
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:10:21 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650288
Sony denkt we doen gewoon wat Microsoft niet durfde en waar Sony MS belachelijk over maakte

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:17:06 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220650336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Sony denkt we doen gewoon wat Microsoft niet durfde en waar Sony MS belachelijk over maakte

[ x ]
Digitale games zo leuk
  zaterdag 25 april 2026 @ 11:22:43 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650369
Als dit zo is dan koop ik echt geen digitale games meer bij Sony. Kom maar door met die nextgen Xbox
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220650393
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:12:52 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
:')

Totdat je internet om één of andere reden niet werkt en je dus je gekochte games niet kan spelen

Niks fophef, hier is Microsoft letterlijk om kapot gemaakt, en Sony maakte hen zelfs belachelijk hiervoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:15:48 #94
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650636
Letterlijk het ps4 tijdperk gewonnen door niet deze domme drm van Microsoft over te nemen :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:17:01 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220650649
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220650807
Mmarasu slaat de plank weer volledig mis door digitale en fysieke games te verwarren met elkaar.

Ik zeg niet dat ik het niet eens met je ben maar ze praten expliciet ovet digitale games en jij deelt filmpjes over het delen van fysieke games.
pi_220650897
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Fophef om niets elke keer dat we hier in nl onze playstation opstarten verbind hij wel met internet. :')
Ik start mijn playstation wel eens een maand niet op.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:22:04 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220651058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Sony denkt we doen gewoon wat Microsoft niet durfde en waar Sony MS belachelijk over maakte

[ x ]
Hmm, zorgwekkend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:33:18 #99
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220651150
Ik blijf tot het einde fysieke games kopen. Heel af en toe mischien een digitale game al doe ik het liever gewoon niet.
  zaterdag 25 april 2026 @ 15:17:03 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220651685
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:36 schreef Drankster het volgende:
Mmarasu slaat de plank weer volledig mis door digitale en fysieke games te verwarren met elkaar.

Ik zeg niet dat ik het niet eens met je ben maar ze praten expliciet ovet digitale games en jij deelt filmpjes over het delen van fysieke games.
Dat was ook onderdeel van het hele Xbox drm verhaal, naast het feit dat je op de originele Xbox One voor release eens in de 30 dagen online moest komen/zijn zodat je digitale games een licentie verificatie kregen

Daar was dan niet specifiek een filmpje van
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')