abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2026 @ 21:16:01 #51
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Game speelt echt ruk in mn nieuwe woonkamer. Tv is te klein eigenlijk voor de kamer daarom verder met resident evil.
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220642009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring als film. Ik blijf sceptisch.
Het kan zomaar een totaal vage Japanse art film worden of eindigen als een middeleeuwse yakuza comedy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kickinalfa op 23-04-2026 21:25:28 ]
pi_220642041
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:23 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mja, dat. Het was voor mij vooral een fijne throwback naar de oudere Company of Heroes games. Alleen de Fog of War i.c.m. het gezichtsveld van je eenheden werkte zo dom in SS4.
En teveel micro management voor een controller.
pi_220642062
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Managen in een managers game, het moet niet gekker worden :{w

Schandalig :D
Als ik FM speelde zou ik snel alle zwarten eruit zetten, woke kut teams anders. Ga maar lekker hardlopen.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:43:31 #55
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642183
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen idee :D
  donderdag 23 april 2026 @ 22:03:29 #56
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen idee :D
Wat is klein?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220642326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Account+ melding eventueel
Ik heb hem gekocht :s)
  donderdag 23 april 2026 @ 22:10:33 #58
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642332
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:09 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik heb hem gekocht :s)
Have fun ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220642344
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Have fun ^O^
Hij komt zaterdag binnen.
Bij nedgame uiteindelijk :)
  donderdag 23 april 2026 @ 22:16:16 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642364
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:12 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Hij komt zaterdag binnen.
Bij nedgame uiteindelijk :)
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachten :D

Heb het liefst fysiek en dan afhalen in de winkel zodat ik meteen kan spelen.

Is dat niet mogelijk dan maar digitaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:27:09 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642414
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat is klein?
Scherm te klein = tv
pi_220642427
Bij Resident evil zal dat toch wel meevallen?

Het is geen pixel precieze game lijkt me.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:41:14 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:27 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Scherm te klein = tv
Ja snap ik :D
Hoeveel inch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 23 april 2026 @ 23:00:03 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642548
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja snap ik :D
Hoeveel inch?
Oh 41
  donderdag 23 april 2026 @ 23:00:25 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642550
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Bij Resident evil zal dat toch wel meevallen?

Het is geen pixel precieze game lijkt me.
Ja daar niet maar bij Crimson desert wel
  donderdag 23 april 2026 @ 23:01:49 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220642557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Oh 41
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).

55 is toch wel het minimale.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 23 april 2026 @ 23:07:43 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220642589
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).

55 is toch wel het minimale.
Yup alleen na verhuizing nu even niet in het budget :'(

40 naar 55 is 90% increase ofzo
pi_220643223
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachten :D

Heb het liefst fysiek en dan afhalen in de winkel zodat ik meteen kan spelen.

Is dat niet mogelijk dan maar digitaal.
Ja ik het liefst ook. Maar geen zin om naar Tilburg te rijden :@
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:34:04 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220643584
Bekijk deze YouTube-video

Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 12:08:32 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220644311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
Staat bij mij op de lijst idd. Erg toffe stijl ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:32:39 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220644425
En zwarte vlag remaak
Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:35:44 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220644440
9 juli, dan weet ik waar ik mezelf vervroegd voor mijn verjaardag op trakteer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:13:27 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220644604
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
En zwarte vlag remaak
Bekijk deze YouTube-video
30 euro ofzo maar niet meer
  vrijdag 24 april 2026 @ 14:15:45 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220644838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
Ziet er geinig uit, aan de wishlist toegevoegd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')