Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game speelt echt ruk in mn nieuwe woonkamer. Tv is te klein eigenlijk voor de kamer daarom verder met resident evil.
Het kan zomaar een totaal vage Japanse art film worden of eindigen als een middeleeuwse yakuza comedy.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring als film. Ik blijf sceptisch.
En teveel micro management voor een controller.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja, dat. Het was voor mij vooral een fijne throwback naar de oudere Company of Heroes games. Alleen de Fog of War i.c.m. het gezichtsveld van je eenheden werkte zo dom in SS4.
Als ik FM speelde zou ik snel alle zwarten eruit zetten, woke kut teams anders. Ga maar lekker hardlopen.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Managen in een managers game, het moet niet gekker worden
Schandalig
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen ideequote:Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoezo speelt ie ruk in de nieuwe kamer?
Wat is klein?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Scherm te klein, voelt echt kut aan geen idee
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachtenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij komt zaterdag binnen.
Bij nedgame uiteindelijk
Ja daar niet maar bij Crimson desert welquote:Op donderdag 23 april 2026 22:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Bij Resident evil zal dat toch wel meevallen?
Het is geen pixel precieze game lijkt me.
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).quote:
Yup alleen na verhuizing nu even niet in het budgetquote:Op donderdag 23 april 2026 23:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel klein (that's what she said 😱).
55 is toch wel het minimale.
Ja ik het liefst ook. Maar geen zin om naar Tilburg te rijdenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd een hekel aan, wachten
Heb het liefst fysiek en dan afhalen in de winkel zodat ik meteen kan spelen.
Is dat niet mogelijk dan maar digitaal.
Staat bij mij op de lijst idd. Erg toffe stijl ja.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
30 euro ofzo maar niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2026 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
En zwarte vlag remaak
Bekijk deze YouTube-video
Ziet er geinig uit, aan de wishlist toegevoegd.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Voor de shooterfans onder ons.
Ziet er leuk uit qua stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |