SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proevenquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Bier is sowieso niet lekker en dat vind ik best jammer want het enthousiasme van @:sarabi over hun bieren is zo verleidelijk om te proeven maar ik weet nu al wat ik ervan vind![]()
Jaa pastry soursquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proevenje hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit
wanneer zijn jullie weer in Deventer?quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proevenje hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit
En dan komen ze vast langs Arnhem 😉quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie weer in Deventer?
Ik nam het ook eens voor m'n pa mee, die vond het ook niets. Misschien omdat het teveel naar de variant met alcohol smaakt. Hij drinkt alleen alcoholvrij bier want dat vind ie lekkerder.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik kocht een keer Jever dankzij het enthousiasme hier en ik vond het viesvies. Zowel met als zonder alcohol.
Dus, lieve mensen, succes is niet voor iedereen gegarandeerd.
Echt een leuke stijlquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa pastry soursen smoothie sours
![]()
Enige wat ik wel echt lekker vind.
Voor een festival hopelijk in juli.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie weer in Deventer?
Park angerenstein?quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt een leuke stijl
[..]
Voor een festival hopelijk in juli.
Nee, nog geen thee gedronken, hoewel ik inmiddels wel door heb dat dat hier een gebruik is.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel thee gedronken? In Ostfriesland wordt meer thee gedronken per persoon dan in Engeland.
Nee, is dat waar Mout is?quote:
Een Jumbo die om 8:30 nog niet open isquote:Op zaterdag 25 april 2026 08:23 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik heb al vroege boodschappen gedaan bij Lidl, nu even pauze tot de Jumbo open is. Dan nog snel bij de stort langs en dan zitten de buitenshuise bezigheden voor dit weekend er weer op.
Bij ons -21 cent (ex belasting) straksquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen!
Mijn to do lijst voor dit weekend:
- klein beetje werk inhalen van afgelopen week
- te grote brace terugsturen
- schoenen passen, beslissen welke terug gaan en dat ook meteen terugsturen
- karton uit eigen slaapkamer en nichtje kamer in stukjes scheuren en in kliko
- lak halen
- nieuwe bedje voor nichtje beetje schuren en lakken (x2)
- schone was opruimen en kijken of er dingen bij zitten die weg kunnen (kledingbak of marktplaats/Vinted)
En specifiek vandaag:
- tussen 11 en 17u zoveel mogelijk stroom gebruiken, en al helemaal tussen 13-15u
Ahh Ijver, daar zouden we vorig jaar staan maar ging niet door.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
@:sarabi Daar is in september een Ijver festival
Hoe is het met de heren @:vlindertje89 ?
Dit klinkt als iets wat ik wilquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een goede morgen allemaal. Wij hebben ook nog wat boodschapjes (Aldi, vleesboerderij, molen). Daarna verder met de fruitkooi en planten planten.
Vanavond een rijsstafeltje van de bbq
JRoss is van Isaquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat ik wilals ik later groot ben wil ik een buitenkeuken met serieuze bbq en dan word ik ook Lucky en JRoss
Ja same!quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons -21 cent (ex belasting) straks
Ohhhhhh gelukkig heb ik lang niet alles in huisquote:Op zaterdag 25 april 2026 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lunch uit oven:
https://www.thewickednoodle.com/tomato-au-gratin-recipe/
Met reclame tegen kalknagels in beeld, ik heb geen trek meer.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lunch uit oven:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lunch uit oven:
Klinkt heel lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Variatie op het recept zit in de airfryer. 2 tomaten, 2 eieren erdoor, Italiaanse kruiden en feta. En dan op brood met spianata romana (moet op) daar kan volgens mij niets fout gaan
Oh ja. Een partnerruil forceren is ook weer drastisch he?quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
JRoss is van Isa
Jij wil Jflip zijn volgens mij
Ik wil wel dat @:Lucky_strike en Jflip voor mij barbecueën. Lijkt me veel makkelijker dan ze worden.
Morgen 13-15u -48,2 centquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons -21 cent (ex belasting) straks
Wat naar johquote:Op zaterdag 25 april 2026 12:11 schreef flipsen het volgende:
Hier vooral bijkomen dit weekend, gisteren een partij gespeeld en een half uur daarna les, dat was toch wel iets te veel van het goede. Maar eerst een uurtje wandelen met Willem om de spieren weer wat losser te krijgen. En om 09:30 een Teamsmeeting met 1 van de 2 groepjes, om toch de laatste details te besoreken voordat ze gaan boeken (hun woorden). En nog even verder prutsen met de camara's buiten, eergisteren een gewapende overval op onze burenHet leek zo veilig, dit buurtje. Wel werkte beide buurtapps erg goed en de politie komt weer vaker langs 's avonds.
Morgen tussen 13-15u krijg ik dus bijna ¤0,50 voor elke kWh die ik gebruik (en vandaag tussen 13-15u ongeveer ¤0,20). Dus dan zorg ik liefst wel dat er dingen draaien ja. Dat is ook niet veel werk, ik kan nu dus al de prijzen van morgen zien. Dus dan kijk ik tussen welke uren ik geld toe krijg om elektra te gebruiken, en in welke uren het meeste. En dan kijk ik wat ik nog kan wassen en wat nog in droger kan. Als ik thuis ben dan zet ik gewoon wasjes en droger en vaatwasser aan tussen die uren, als ik weg ben dan zet ik in elk geval vaatwasser op timer aan en afhankelijk van hoe lang ik weg ben eventueel ook wasmachine. Dus het kost me weinig energie en levert me zeker op dagen als morgen wel best wat op. Per dag niet zoveel, maar als ik 10 dagen een euro toe krijg op die manier dan heb ik die maand gratis energie, dus opzich wel de moeite. Voor mij voelt het beetje hetzelfde als de bonusfolder. Als ik nu bedenk dat na het weekend mn fruit op is, en het fruit dat ik wil is t/m zondag in de bonus, dan haal ik dat dus op zondag al ipv op maandag. Dus ik hou er wel rekening mee voor zover dat kan, maar als een vriendin morgen appt of ik kom lunchen in de stad dan zet ik gewoon wat op de timer aan en blijf ik er niet voor thuis ofzo. En als ik moet werken en hele dag weg ben dan heb ik gewoon pech, en zeg ik tegen de buren met kleine kinderen dat ze hier mogen wassen als ze nog wasjes moeten draaien hahaquote:Op zaterdag 25 april 2026 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wow…Twee brandweerwagens komen loeiend voorbij, ná een loeiende commandant personenwagen.
Eentje zat achter een trekker ‘vast’ totdat de smalle weg een uitwijk geeft.
Bij mij voor de deur. Tuut tuut extra .
Daarna twee politiewagens op zeer hoge snelheid. En vanuit Wijk aan de andere kant ook brandweer onderweg. Dat moet allemaal over de dijk.
Nieuwsgierig geworden: bij 112 melding “persoon te water” .
Tot zover: het lokale nieuws.
Wow2 Onze buren met baby zijn verhuisd.
Wow3 nog een buurman gaat verhuizen na vertrek van partner met haar kind.
Is het een sport en de lol om te goochelen met gebruik van de stroomprijzen?
Of een daadwerkelijke besparing van vele euro’s?
Alsmaar rekening houden met…lijkt mij ook energievreten. Sic.
Oh, die zie ik dan weer niet. Ook geen andere reclame trouwens.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Met reclame tegen kalknagels in beeld, ik heb geen trek meer.
Ja hoor, die eet echt alles. Piept nooit, is altijd blij. Als ik zeg wat we eten, is het antwoord altijd "oh lekker!.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Zo jammer dat g dit allemaal niet lust![]()
JFlip eet 'alles' ?
Ik hou de mijne toch maar voorlopig. Nou is Jross ook wel een aangename kerel hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja. Een partnerruil forceren is ook weer drastisch he?
Snel een jacuzzi kopenquote:Op zaterdag 25 april 2026 13:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Morgen 13-15u -48,2 cent![]()
Ik heb te weinig was en afwas hiervooreens vragen of de buren nog wasjes moeten morgen haha.
Dank voor de recept suggestie @:Lucky_Strike!
Oftwel hij heeft geen smaak?quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
is het antwoord altijd "oh lekker!.
quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk dat iedereen wel let op in de avond/nacht of juist met zonnig weer de wasmachine/vaatwasser/droger aan toch? Ik zou vooral opzien tegen de momenten waarop je "moet" (af)wassen en de prijzen hoog zijn. Ons contract loopt binnenkort af dus ik moet me ook eens gaan verdiepen wat gunstig is.
Die saldering is wel een goede stok achter de deur om op te letten. 's Nachts stroom gebruiken zit er wel goed in (ook auto opladen bijvoorbeeld), op zonnige dagen moet ik nog wel wat beter letten. We zitten nu op 190 per maand (1 jaarscontract) maar die auto is nieuw dus dat gaat wel wat verschil maken gok ik zo. Maar goed, voor het laatst getankt op 21 maartquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ferrarismeter hier dus geen incentive om op te letten. Best kak want zo leer ik het ook niet voor de saldering eraf gaat.
Ook nog mensen op terrein die echt geen enkel benul hebben van matigen met elektriciteit (airco aan met ramen open etc) en schier ontrainbaar zijn.
Wij zitten dus met prijzen van inmiddels 4 jaar geleden op een voorschot van 250 per maand.
Ja ik zag het net. En wij zijn niet thuis dus dik teruglevering.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Morgen 13-15u -48,2 cent![]()
Ik heb te weinig was en afwas hiervooreens vragen of de buren nog wasjes moeten morgen haha.
Dank voor de recept suggestie @:Lucky_Strike!
Vooral dat er hier ongeveer 6 verschillende katten door de tuinen lopen die op verschillende plekken sproeien, en ik geen zin heb mijn wasrek in de gaten te moeten houden, en dat ik niet helemaal zeker weet of ik nou wat meer op pollen begin te reageren of niet, en dan neem ik liever zekere voor onzekere. Ik droog mn was dus eigenlijk nooit buitenquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Snel een jacuzzi kopen![]()
Hier één prijs, ¤0,33/kWh. Ik zet de vaatwasser aan wanneer ik hetgeen dat ik nodig heb nog smerig in de vaatwasser zit. Wasmachine wanneer ik tijd heb om hem uit te pakken.
Ik vind de droger aanzetten met dit weer, omdat er zoveel stroom is wel beetje ironisch. Zijn het alleen financiële prikkels of ook "dan draait ie groen"? Niet persoonlijk opvatten hoor, als je gratis geld kunt pakken, waarom nietMaar op de droogmolen is het ook zo droog met dit weer
![]()
Helemaal gewend en helemaal happy, maar dit hakte er wel even in ja. Ze zijn overigens via de (vergane) treinrails die hierachter lopen door het hek gekropen. En heel eerlijk gezegd, denk ik dat ze eerst hier hebben gekeken (want dichterbij en beschut), maar na het zien van de borden van Alarm, een "Pas op voor de hond" én de camara´s, even een deurtje verder zijn gaan buurten. Daar deed de buurman net de deur open om hout te halen en daar hebben ze gebruik van gemaakt door naar binnen te glippen. 5 man, met vuurwapens. Buurman en -vrouw vastgebonden, maar gelukkig niet mishandeld (je leest wel eens anders...). Met geld er vandoor gegaan, ook weer door het gat in het hek naar de treinrails, dus niet via de gewone uitgang van de buurt, waar een camara staat. Wisten ze kennelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat naar johzijn jullie al wel helemaal gewend? Voor mijn gevoel was die verhuizing binnen no time gepiept
Naar aanleiding van je vorige berichtje proberen we ons daar nu wel aan te melden maar weet nog niet of het lukt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vooral dat er hier ongeveer 6 verschillende katten door de tuinen lopen die op verschillende plekken sproeien, en ik geen zin heb mijn wasrek in de gaten te moeten houden, en dat ik niet helemaal zeker weet of ik nou wat meer op pollen begin te reageren of niet, en dan neem ik liever zekere voor onzekere. Ik droog mn was dus eigenlijk nooit buiten. En het helpt bij het ontlasten van het stroomnet, maar ik ben de eerste om toe te geven dat dat voor mij de minst sterke motivatie is
.
Ik heb zonnepanelen en behoorlijk overschot, dus met alle terugleverboetes ben ik voor dynamisch gegaan. Ik denk vooralsnog dat dat een goede keuze was. Ik probeer te sturen in verbruik waar kan, maar ga als ik overdag gewerkt heb wel gewoon om 18/19u op piektarief koken, dan wacht ik niet tot 21u ofzo.
@:gcjoel panelen dimmen/uitzetten geen optie? Of wat apparaten op timer aan? Ik gebruik sinds vandaag zonnedimmer en dat werkt heel makkelijk. Moet je omvormer er wel compatibel mee zijn.
Niets van dat al. Gewoon gas en elektra en die zitten allebei in dat voorschotquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:29 schreef derLudolf het volgende:
Alles elektrisch dan? Of heb runt je partner een lasbedrijf bij huisIk zit met m'n ¤0,34/kWh en 2450kWh per jaar op een bedrag van ¤81/maand
Da’s dan weer het voordeel van alleen zijn, gewoon 1 rek vol.1 was en geen matineus kind, alleen een matineuze kat die genoegen neemt met eten en dan weer verder pit.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben echt enorm dol op buiten was drogen maar alleen met grote dingen. Ik ga geen 30 onderbroeken, 20 paar sokken en 10 rompers op de droogmolen frommelen
De mama hangt echt alles buitenquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben echt enorm dol op buiten was drogen maar alleen met grote dingen. Ik ga geen 30 onderbroeken, 20 paar sokken en 10 rompers op de droogmolen frommelen
Helaas ook met opnieuw openen van de site, ik sla dit recept dus even over.quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, die zie ik dan weer niet. Ook geen andere reclame trouwens.
[..]
Ja hoor, die eet echt alles. Piept nooit, is altijd blij. Als ik zeg wat we eten, is het antwoord altijd "oh lekker!.
Dat was al zo toen hij klein was zegt zijn moeder. De ene zoon deed elke dagen de ander elke dag
[..]
Ik hou de mijne toch maar voorlopig. Nou is Jross ook wel een aangename kerel hoor, daar niet van.
Pfff ik zou best wel onrustig zijn hierover.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Helemaal gewend en helemaal happy, maar dit hakte er wel even in ja. Ze zijn overigens via de (vergane) treinrails die hierachter lopen door het hek gekropen. En heel eerlijk gezegd, denk ik dat ze eerst hier hebben gekeken (want dichterbij en beschut), maar na het zien van de borden van Alarm, een "Pas op voor de hond" én de camara´s, even een deurtje verder zijn gaan buurten. Daar deed de buurman net de deur open om hout te halen en daar hebben ze gebruik van gemaakt door naar binnen te glippen. 5 man, met vuurwapens. Buurman en -vrouw vastgebonden, maar gelukkig niet mishandeld (je leest wel eens anders...). Met geld er vandoor gegaan, ook weer door het gat in het hek naar de treinrails, dus niet via de gewone uitgang van de buurt, waar een camara staat. Wisten ze kennelijk.
Nu weer veel reuring in de buurapps over veiligheid en wat we zelf kunnen doen en wat we verwachten van de gemeente. Nou ja, ze zullen voorlopig niet terugkomen denk ik en donderdag komt er een installateur om de bewegingssensoren voor buiten weer te installeren, die ik had meegenomen van ons vorige huis. Geeft weer een veilig(er) gevoelPersoonlijk doet het me eerlijk gezegd niet zo veel, ik ben kennelijk niet meer zo bang uitgevallen. Maar vrouwlief wel, dus vandaar weer extra maatregelen. Ook prima natuurlijk
Ik zie ook geen reclamesquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Helaas ook met opnieuw openen van de site, ik sla dit recept dus even over.
Oh ja natuurlijk, dan valt het nog best mee toch? Zat even teveel met m'n einem gas en stroom apart in m'n hoofd en aangezien het om stroom ging dacht ik daar aan. Ik moet daarnaast ook nog ¤180 aan gas betalen. Benieuwd hoeveel ik daarvan terug ga krijgen nu ik er woon. Ik laat binnenkort isoleren en wil ook nog aantal airco's zodat ik minder gas ga gebruiken.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niets van dat al. Gewoon gas en elektra en die zitten allebei in dat voorschot![]()
Ondanks een bak zonnepanelen.
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vooral dat er hier ongeveer 6 verschillende katten door de tuinen lopen die op verschillende plekken sproeien, en ik geen zin heb mijn wasrek in de gaten te moeten houden, en dat ik niet helemaal zeker weet of ik nou wat meer op pollen begin te reageren of niet, en dan neem ik liever zekere voor onzekere. Ik droog mn was dus eigenlijk nooit buiten. En het helpt bij het ontlasten van het stroomnet, maar ik ben de eerste om toe te geven dat dat voor mij de minst sterke motivatie is
.
Wasrek onder een parasol zettenquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Kijk daar maar voor uit idd. Een kennis van m'n ma had eikenbomen in de tuin, had niet gemerkt dat haar ondergoed vol brandharen gewaaid was, heeft weken niet normaal kunnen zittenquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, logisch dan. Misschien ga ik mezelf ook nog wel vervloeken als ik de boel buiten hang, omgeven door eiken en misschien bijbehorende rupsjes.
Oeh wat verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kijk daar maar voor uit idd. Een kennis van m'n ma had eikenbomen in de tuin, had niet gemerkt dat haar ondergoed vol brandharen gewaaid was, heeft weken niet normaal kunnen zitten
Check de tijd nog eensquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Jumbo die om 8:30 nog niet open is
Nou ja 8:23quote:
In Spanje gaan de vroege supermarkten al om 9:15u openquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja 8:23
Laat voor een supermarkt.
Ik heb vaker last van supermarkten die te laat open zijn dan die op zondag dicht zijn eigenlijk![]()
Winkel om 7u geopend zodat je voor het werk wat dingen kunt kopen
Dat werkt niet mee aan m'n vooroordeel dat het luie honden zijnquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
In Spanje gaan de vroege supermarkten al om 9:15u open
Staat tegenover dat je er om 7u 's ochtend een biertje kan drinken, met het werkvolk, en rond 9u 's ochtend een complete warme maaltijd met wijn kan laten aanrukken op het terrasquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat werkt niet mee aan m'n vooroordeel dat het luie honden zijn
Dit maakt het beeld niet beter natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je er om 7u 's ochtend een biertje kan drinken,
Miischien, maar is het normaal dat allerlei arbeidersvolk om 7u dat pilsje drinkt alvorens de mouwen op te stropen? In Spanje wel. Spanje is geweldigquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit maakt het beeld niet beter natuurlijk![]()
Ik denk dat ik dat biertje om 5:30 ook wel bij de bakker hier kan laten serveren
Gas hier en altijd verwarmen en daarna verhittenquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een stuk langer dan de Creuset koekenpan van m'n ouders. Maar ja ik ben maar opgehouden m'n pa mede te delen dat je een koude kan niet direct op 9 moet zetten. Opbouwend bedoelde kritiek qua koken kan hij al niet hebben, dit helemaal niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de lammetjes van het overleden schaap doen het goed, zijn blij met de fles alleen vinden ze mensen nog wat eng
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |