abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:12:47 #226
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220650614
Fijn om te horen dat het weer beter gaat met de poezebeesten ^O^ En wasjes, moet ik ook nog doen ja.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220650676
Bram & Sam *G*

:W @Tele6

Over buitenBBQ : ik wil dan Ramon van 24 kitchen zijn of, als dat niet kan :P, 'zijn' buitenkeuken hebbe, met kipjes, open vuur, kruiden in de laadbak van een ouwe knarren-auto.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 25-04-2026 13:34:07 ]
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:20:00 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220650695
Ik heb 3 wasjes en een stofzuig boven te doen. Moet Ik Dat Nu Doen?
Ik Wil Dat In De Loop Van De Dag Doen :+ en tussendoor wandelen en op balkon zitten met een bakkie en vanmiddag in de tuin zitten als ik klaar ben met Connie P. :P

Heb intussen alle tips die er maar zijn over gezinnen fotograferen gelezen om morgenochtend iig wat 'aanwijzingen' te kunnen geven om hopelijk wat goeie foto's van M en haar 2 dochters te kunnen maken :Y Ik heb er zin in maar zie er ook een beetje tegenop.
pi_220650737
Goed nieuws over de heren, een hele opluchting!

Hier zit de was er ook in, maar die gaat toch echt buiten drogen. Ruikt zo lekker. Zo even stoffen en zuigen en dan morgen maar dweilen. En straks lekker met boek op balkon
We have far more in common than that which devides us..
pi_220650751
quote:
Ohhhhhh gelukkig heb ik lang niet alles in huis
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:30:21 #232
370431 drakin
vurig typje
pi_220650756
quote:
Met reclame tegen kalknagels in beeld, ik heb geen trek meer.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220650791
quote:
:9~
Zo jammer dat g dit allemaal niet lust :D
JFlip eet 'alles' ?
pi_220650870
Variatie op het recept zit in de airfryer. 2 tomaten, 2 eieren erdoor, Italiaanse kruiden en feta. En dan op brood met spianata romana (moet op) daar kan volgens mij niets fout gaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_220650893
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Variatie op het recept zit in de airfryer. 2 tomaten, 2 eieren erdoor, Italiaanse kruiden en feta. En dan op brood met spianata romana (moet op) daar kan volgens mij niets fout gaan
Klinkt heel lekker

Smakelijk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220650911
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
JRoss is van Isa
Jij wil Jflip zijn volgens mij

Ik wil wel dat @:Lucky_strike en Jflip voor mij barbecueën. Lijkt me veel makkelijker dan ze worden.
Oh ja. Een partnerruil forceren is ook weer drastisch he?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220651126
Vandaag ook op pad: HEMA om veiligheid schip te verwijderen en toen ik binnenkwam ging het alarm wèl! Toen ook een grote balkonpot voor de arbeid plant mee. Dat scheelde ritje tuincentrum.
En ook 4 oranje tompoucen.

Maandag ben ik een middagje gezelschapsdame bij de Biebcollega met nieuwe heup.
Zij wilde wel een tompouce.
De zoon vertrekt dan bijtijds naar huis in Duitsland en dochter komt dan van de “kleedjes” in een andere stad.
pi_220651135
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Bij ons -21 cent (ex belasting) straks :o
Morgen 13-15u -48,2 cent :o

Ik heb te weinig was en afwas hiervoor _O- eens vragen of de buren nog wasjes moeten morgen haha.

Dank voor de recept suggestie @Lucky_Strike!
pi_220651198
Wow…Twee brandweerwagens komen loeiend voorbij, ná een loeiende commandant personenwagen.
Eentje zat achter een trekker ‘vast’ totdat de smalle weg een uitwijk geeft.
Bij mij voor de deur. Tuut tuut extra .
Daarna twee politiewagens op zeer hoge snelheid. En vanuit Wijk aan de andere kant ook brandweer onderweg. Dat moet allemaal over de dijk.
Nieuwsgierig geworden: bij 112 melding “persoon te water” .

Tot zover: het lokale nieuws.

Wow2 Onze buren met baby zijn verhuisd.
Wow3 nog een buurman gaat verhuizen na vertrek van partner met haar kind.

Is het een sport en de lol om te goochelen met gebruik van de stroomprijzen?
Of een daadwerkelijke besparing van vele euro’s?
Alsmaar rekening houden met…lijkt mij ook energievreten. Sic.
pi_220651243
Ik was altijd op zaterdag. Gewoonte geworden vanuit mijn werkzame leven en daluren :)
Maar met 2 zijn het meestal maar 2 of 3 wasjes.

Ben al halverwege alles *G* Zat denk ik, 20 minuten hooguit met een bakkie koffie op het balkon, heel rood voorhoofd :o Met lopen maar petje op of insmeren (vergeet ik altijd).
pi_220651249
Een asperge recept om op te slaan: https://chickslovefood.co(...)76&mc_eid=7f65bd290d
Vorige week at ik asperges in een plaattaart.
Zondag as. met een romige dragon saus.
pi_220651285
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:11 schreef flipsen het volgende:
Hier vooral bijkomen dit weekend, gisteren een partij gespeeld en een half uur daarna les, dat was toch wel iets te veel van het goede. Maar eerst een uurtje wandelen met Willem om de spieren weer wat losser te krijgen. En om 09:30 een Teamsmeeting met 1 van de 2 groepjes, om toch de laatste details te besoreken voordat ze gaan boeken (hun woorden). En nog even verder prutsen met de camara's buiten, eergisteren een gewapende overval op onze buren ;( Het leek zo veilig, dit buurtje. Wel werkte beide buurtapps erg goed en de politie komt weer vaker langs 's avonds.
Wat naar joh -O- zijn jullie al wel helemaal gewend? Voor mijn gevoel was die verhuizing binnen no time gepiept :D
pi_220651303
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wow…Twee brandweerwagens komen loeiend voorbij, ná een loeiende commandant personenwagen.
Eentje zat achter een trekker ‘vast’ totdat de smalle weg een uitwijk geeft.
Bij mij voor de deur. Tuut tuut extra .
Daarna twee politiewagens op zeer hoge snelheid. En vanuit Wijk aan de andere kant ook brandweer onderweg. Dat moet allemaal over de dijk.
Nieuwsgierig geworden: bij 112 melding “persoon te water” .

Tot zover: het lokale nieuws.

Wow2 Onze buren met baby zijn verhuisd.
Wow3 nog een buurman gaat verhuizen na vertrek van partner met haar kind.

Is het een sport en de lol om te goochelen met gebruik van de stroomprijzen?
Of een daadwerkelijke besparing van vele euro’s?
Alsmaar rekening houden met…lijkt mij ook energievreten. Sic.
Morgen tussen 13-15u krijg ik dus bijna ¤0,50 voor elke kWh die ik gebruik (en vandaag tussen 13-15u ongeveer ¤0,20). Dus dan zorg ik liefst wel dat er dingen draaien ja. Dat is ook niet veel werk, ik kan nu dus al de prijzen van morgen zien. Dus dan kijk ik tussen welke uren ik geld toe krijg om elektra te gebruiken, en in welke uren het meeste. En dan kijk ik wat ik nog kan wassen en wat nog in droger kan. Als ik thuis ben dan zet ik gewoon wasjes en droger en vaatwasser aan tussen die uren, als ik weg ben dan zet ik in elk geval vaatwasser op timer aan en afhankelijk van hoe lang ik weg ben eventueel ook wasmachine. Dus het kost me weinig energie en levert me zeker op dagen als morgen wel best wat op. Per dag niet zoveel, maar als ik 10 dagen een euro toe krijg op die manier dan heb ik die maand gratis energie, dus opzich wel de moeite. Voor mij voelt het beetje hetzelfde als de bonusfolder. Als ik nu bedenk dat na het weekend mn fruit op is, en het fruit dat ik wil is t/m zondag in de bonus, dan haal ik dat dus op zondag al ipv op maandag. Dus ik hou er wel rekening mee voor zover dat kan, maar als een vriendin morgen appt of ik kom lunchen in de stad dan zet ik gewoon wat op de timer aan en blijf ik er niet voor thuis ofzo. En als ik moet werken en hele dag weg ben dan heb ik gewoon pech, en zeg ik tegen de buren met kleine kinderen dat ze hier mogen wassen als ze nog wasjes moeten draaien haha :D

Heftig van de brandweerwagens etc! Hopelijk waren ze er op tijd.
pi_220651312
Oh ja, dat las ik ook nog. @flipsen wat naar van de gewapende overval! Dat lijkt me niet echt een lekker gevoel (understatement :') ). Hopelijk eenmalig!
pi_220651399
Ik denk dat iedereen wel let op in de avond/nacht of juist met zonnig weer de wasmachine/vaatwasser/droger aan toch? Ik zou vooral opzien tegen de momenten waarop je "moet" (af)wassen en de prijzen hoog zijn. Ons contract loopt binnenkort af dus ik moet me ook eens gaan verdiepen wat gunstig is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 25 april 2026 @ 14:16:42 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220651409
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:30 schreef drakin het volgende:

[..]
Met reclame tegen kalknagels in beeld, ik heb geen trek meer.
Oh, die zie ik dan weer niet. Ook geen andere reclame trouwens.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:34 schreef Blues het volgende:

[..]
:9~
Zo jammer dat g dit allemaal niet lust :D
JFlip eet 'alles' ?
Ja hoor, die eet echt alles. Piept nooit, is altijd blij. Als ik zeg wat we eten, is het antwoord altijd "oh lekker!.

Dat was al zo toen hij klein was zegt zijn moeder. De ene zoon deed elke dag *O* en de ander elke dag -O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 12:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja. Een partnerruil forceren is ook weer drastisch he?
Ik hou de mijne toch maar voorlopig. Nou is Jross ook wel een aangename kerel hoor, daar niet van.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 14:19:33 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220651431
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Morgen 13-15u -48,2 cent :o

Ik heb te weinig was en afwas hiervoor _O- eens vragen of de buren nog wasjes moeten morgen haha.

Dank voor de recept suggestie @:Lucky_Strike!
Snel een jacuzzi kopen :P

Hier één prijs, ¤0,33/kWh. Ik zet de vaatwasser aan wanneer ik hetgeen dat ik nodig heb nog smerig in de vaatwasser zit. Wasmachine wanneer ik tijd heb om hem uit te pakken.

Ik vind de droger aanzetten met dit weer, omdat er zoveel stroom is wel beetje ironisch. Zijn het alleen financiële prikkels of ook "dan draait ie groen"? Niet persoonlijk opvatten hoor, als je gratis geld kunt pakken, waarom niet :Y Maar op de droogmolen is het ook zo droog met dit weer *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door derLudolf op 25-04-2026 14:26:18 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 14:20:45 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220651436
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

is het antwoord altijd "oh lekker!.

Oftwel hij heeft geen smaak? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220651444
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk dat iedereen wel let op in de avond/nacht of juist met zonnig weer de wasmachine/vaatwasser/droger aan toch? Ik zou vooral opzien tegen de momenten waarop je "moet" (af)wassen en de prijzen hoog zijn. Ons contract loopt binnenkort af dus ik moet me ook eens gaan verdiepen wat gunstig is.
:N
Ferrarismeter hier dus geen incentive om op te letten. Best kak want zo leer ik het ook niet voor de saldering eraf gaat.
Ook nog mensen op terrein die echt geen enkel benul hebben van matigen met elektriciteit (airco aan met ramen open etc) en schier ontrainbaar zijn.

Wij zitten dus met prijzen van inmiddels 4 jaar geleden op een voorschot van 250 per maand.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 14:29:09 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220651468
Alles elektrisch dan? Of heb runt je partner een lasbedrijf bij huis :+ Ik zit met m'n ¤0,34/kWh en 2450kWh per jaar op een bedrag van ¤81/maand
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')