abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220646644
Toch maar even langs de HEMA? Daar zag ik best leuke badpakken hangen.

Uiteindelijk ben ik van mijn geloof gevallen.
Altijd gedacht en gezegd dat er never nooit kunstbloemen in huis zouden komen.
Nou euh…inmiddels gezwicht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220646748
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:

Bier is sowieso niet lekker en dat vind ik best jammer want het enthousiasme van @:sarabi over hun bieren is zo verleidelijk om te proeven maar ik weet nu al wat ik ervan vind :D
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proeven :D je hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:36:55 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220646803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proeven :D je hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit :)
Jaa pastry sours O+ en smoothie sours O+
Enige wat ik wel echt lekker vind.
pi_220646888
Mmm als ik de omschrijving van pastrie en smoothie sour lees lijkt me dat wel wat.

Smaak richting sherry echt niet (vind sherry ook vies behalve PX sherry)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:54:27 #205
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220646970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proeven :D je hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit :)
wanneer zijn jullie weer in Deventer? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220646998
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
wanneer zijn jullie weer in Deventer? :)
En dan komen ze vast langs Arnhem 😉
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 21:03:20 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220647026
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik kocht een keer Jever dankzij het enthousiasme hier en ik vond het viesvies. Zowel met als zonder alcohol.
Dus, lieve mensen, succes is niet voor iedereen gegarandeerd.
Ik nam het ook eens voor m'n pa mee, die vond het ook niets. Misschien omdat het teveel naar de variant met alcohol smaakt. Hij drinkt alleen alcoholvrij bier want dat vind ie lekkerder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220647748
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jaa pastry sours O+ en smoothie sours O+
Enige wat ik wel echt lekker vind.
Echt een leuke stijl :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
wanneer zijn jullie weer in Deventer? :)
Voor een festival hopelijk in juli.
pi_220647754
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Echt een leuke stijl :Y
[..]
Voor een festival hopelijk in juli.
Park angerenstein?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220648326
Lol, zowat op de minuut af maar dan een week later hetzelfde Les Mis nummer beluisteren in een theater. Dit keer mijn bed op 5 fietsminuten op loopminuten. Eigen bed ook.

Deze versie was een amateurproduktie van wat andere koren van dirigente. Plus orkest. Met onder meer 8 accordeons. Erg gaaf gedaan en wat een muzikaal en acteertalent in onze regio _O_ Vijf musicals in 1 ook, telt lekker op zo :+

Na afloop met wat acteurs nagekletst en toen bleek een PR dingetje nog niet geregeld te zijn. Omdat ik op de hoogte ben en dit weekend (er volgen nog 2 voorstellingen) meer tijd heb dan hen heb ik dat klusje maar op me genomen. Kan ik morgenavond misschien nog een keertje gratis meekijken :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 25 april 2026 @ 07:59:47 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220649363
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wel thee gedronken? In Ostfriesland wordt meer thee gedronken per persoon dan in Engeland.
Nee, nog geen thee gedronken, hoewel ik inmiddels wel door heb dat dat hier een gebruik is.

Ik heb wel diverse Jever biertjes geproefd in een nabijgelegen bar.
Zelfs de bloedsinaasappel radler 0,0% en die vond ik prima te drinken als een soort vn limonade met prik…
pi_220649487
Mogge!

Ik heb al vroege boodschappen gedaan bij Lidl, nu even pauze tot de Jumbo open is. Dan nog snel bij de stort langs en dan zitten de buitenshuise bezigheden voor dit weekend er weer op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:02:05 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220649615
Een goede morgen allemaal. Wij hebben ook nog wat boodschapjes (Aldi, vleesboerderij, molen). Daarna verder met de fruitkooi en planten planten.

Vanavond een rijsstafeltje van de bbq :9
Spoilers!
pi_220649632
Morgen!
Mijn to do lijst voor dit weekend:
- klein beetje werk inhalen van afgelopen week
- te grote brace terugsturen
- schoenen passen, beslissen welke terug gaan en dat ook meteen terugsturen
- karton uit eigen slaapkamer en nichtje kamer in stukjes scheuren en in kliko
- lak halen
- nieuwe bedje voor nichtje beetje schuren en lakken (x2)
- schone was opruimen en kijken of er dingen bij zitten die weg kunnen (kledingbak of marktplaats/Vinted)

En specifiek vandaag:
- tussen 11 en 17u zoveel mogelijk stroom gebruiken, en al helemaal tussen 13-15u :D

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 25-04-2026 09:13:19 ]
pi_220649636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Park angerenstein?
Nee, is dat waar Mout is?
Ik hoorde dat die (of die in Nijmegen.....) niet door gaat.

Goedemorgen trouwens :W
Paar uurtjes bier bezorgen en dan ook even wat boodschapjes halen zodat we iets lekkers hebben vanavond bij Wie is de Mol :D
pi_220649655
Goedemorgen :W

Op weg naar survivalwedstrijd en familiebezoek ^O^
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 09:15:38 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220649668
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 08:23 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik heb al vroege boodschappen gedaan bij Lidl, nu even pauze tot de Jumbo open is. Dan nog snel bij de stort langs en dan zitten de buitenshuise bezigheden voor dit weekend er weer op.
Een Jumbo die om 8:30 nog niet open is :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:22:03 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220649693
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen!
Mijn to do lijst voor dit weekend:
- klein beetje werk inhalen van afgelopen week
- te grote brace terugsturen
- schoenen passen, beslissen welke terug gaan en dat ook meteen terugsturen
- karton uit eigen slaapkamer en nichtje kamer in stukjes scheuren en in kliko
- lak halen
- nieuwe bedje voor nichtje beetje schuren en lakken (x2)
- schone was opruimen en kijken of er dingen bij zitten die weg kunnen (kledingbak of marktplaats/Vinted)

En specifiek vandaag:
- tussen 11 en 17u zoveel mogelijk stroom gebruiken, en al helemaal tussen 13-15u :D
Bij ons -21 cent (ex belasting) straks :o
pi_220649710
Mogge!

@Sarabi Daar is in september een Ijver festival

Hoe is het met de heren @vlindertje89 ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220649766
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

@:sarabi Daar is in september een Ijver festival

Hoe is het met de heren @:vlindertje89 ?
Ahh Ijver, daar zouden we vorig jaar staan maar ging niet door.
pi_220649798
Uitgeslapen tot 7 uur, samen thuis gesport en ontbeten. Vandaag klusjesman en voorbereiden op de vakantie want het is de laatste dag dat de winkels open zijn voor vertrek. Ik heb gisteren nog een badpak bestel bij Bol en toen bleek dat mijn andere bestelling tķch vandaag nog komt :') ik heb wel 10 gewone (slappe) badpakken maar wil graag iets met echte ondersteuning. Ik heb een fijne maar die is doorschijnend geworden }:| en vanavond samen naar Carré O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220649804
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een goede morgen allemaal. Wij hebben ook nog wat boodschapjes (Aldi, vleesboerderij, molen). Daarna verder met de fruitkooi en planten planten.

Vanavond een rijsstafeltje van de bbq :9
Dit klinkt als iets wat ik wil O+ als ik later groot ben wil ik een buitenkeuken met serieuze bbq en dan wordt ik ook Lucky en JRoss O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220650584
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit klinkt als iets wat ik wil O+ als ik later groot ben wil ik een buitenkeuken met serieuze bbq en dan word ik ook Lucky en JRoss O+
JRoss is van Isa
Jij wil Jflip zijn volgens mij

Ik wil wel dat @Lucky_Strike en Jflip voor mij barbecueën. Lijkt me veel makkelijker dan ze worden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:11:01 #224
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220650594
Hier vooral bijkomen dit weekend, gisteren een partij gespeeld en een half uur daarna les, dat was toch wel iets te veel van het goede. Maar eerst een uurtje wandelen met Willem om de spieren weer wat losser te krijgen. En om 09:30 een Teamsmeeting met 1 van de 2 groepjes, om toch de laatste details te besoreken voordat ze gaan boeken (hun woorden). En nog even verder prutsen met de camara's buiten, eergisteren een gewapende overval op onze buren ;( Het leek zo veilig, dit buurtje. Wel werkte beide buurtapps erg goed en de politie komt weer vaker langs 's avonds.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220650596
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Bij ons -21 cent (ex belasting) straks :o
Ja same!
En ik wek meer op dan ik verbruik, dus betaal sowieso geen energiebelasting. Ik heb gister de zonnedimmer app geīnstalleerd en gekoppeld en momenteel mn panelen dus gedimd (100%< dus uit) en er is net een was klaar, nieuwe was zit er in. Dan gaat rond 13u die was in de droger en een nieuwe 60gr was in de wasmachine. En dan zodra klaar die nog in de droger. En om 13u gaat de vaatwasser aan voor 2,5u.

En als ik de net-klaar-was zo heb uitgehangen ga ik even boodschappen doen en dan voor de lunch iets met de oven maken. Iemand suggesties? Liefst iets gezonds :+ . En niet de gnocchi met feta van Club, want ik blijk gnocchi maar een paar happen lekker te vinden :')

Ik heb inmiddels al gedaan:
- wassen op volgorde klaargelegd
- badkamervloer vrij gemaakt voor robotstofzuiger en die boven kattenkamer, slaapkamer en badkamer 2x laten zuigen
- eerste was erin gestopt
- pakketjes ingepakt, retour dingen aangemaakt en klaargelegd om zo in te leveren bij boodschappen doen
- ontbeten

@Kaatje1 lief dat je het vraagt. Gisteren is er niet gekotst en vandaag ook nog niet, ontlasting ziet er ook stuk beter uit en er wordt enthousiast gegeten (behalve eerste helft ontbijt, waar de psyliumvezels bij zitten, dat eten ze wel op maar wat minder enthousiast;) ). Ze zijn ook gewoon actief etc dus dat is heel fijn. Dus ik ben Sam weer terug aan het zetten van recovery op zn gewone voer (steeds minder recovery en meer eigen voer). Ze krijgen wel beide nog steeds psyllium en probiotica en ik geef de ochtend- en avondportie natvoer nog wel verspreid over twee delen. En de Giardia test van Bram was ook negatief ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')