SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proevenquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Bier is sowieso niet lekker en dat vind ik best jammer want het enthousiasme van @:sarabi over hun bieren is zo verleidelijk om te proeven maar ik weet nu al wat ik ervan vind![]()
Jaa pastry soursquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proevenje hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit
wanneer zijn jullie weer in Deventer?quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag wat onbekendere smaken van bier willen laten proevenje hebt bier dat richting sherry gaat, of juist richting smoothies, toetjes, zure bieren. Zo veel opties dat ik bijna niet kan geloven dat er niets voor jou tussen zit
En dan komen ze vast langs Arnhem 😉quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie weer in Deventer?
Ik nam het ook eens voor m'n pa mee, die vond het ook niets. Misschien omdat het teveel naar de variant met alcohol smaakt. Hij drinkt alleen alcoholvrij bier want dat vind ie lekkerder.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik kocht een keer Jever dankzij het enthousiasme hier en ik vond het viesvies. Zowel met als zonder alcohol.
Dus, lieve mensen, succes is niet voor iedereen gegarandeerd.
Echt een leuke stijlquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa pastry soursen smoothie sours
![]()
Enige wat ik wel echt lekker vind.
Voor een festival hopelijk in juli.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie weer in Deventer?
Park angerenstein?quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt een leuke stijl
[..]
Voor een festival hopelijk in juli.
Nee, nog geen thee gedronken, hoewel ik inmiddels wel door heb dat dat hier een gebruik is.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel thee gedronken? In Ostfriesland wordt meer thee gedronken per persoon dan in Engeland.
Nee, is dat waar Mout is?quote:
Een Jumbo die om 8:30 nog niet open isquote:Op zaterdag 25 april 2026 08:23 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik heb al vroege boodschappen gedaan bij Lidl, nu even pauze tot de Jumbo open is. Dan nog snel bij de stort langs en dan zitten de buitenshuise bezigheden voor dit weekend er weer op.
Bij ons -21 cent (ex belasting) straksquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen!
Mijn to do lijst voor dit weekend:
- klein beetje werk inhalen van afgelopen week
- te grote brace terugsturen
- schoenen passen, beslissen welke terug gaan en dat ook meteen terugsturen
- karton uit eigen slaapkamer en nichtje kamer in stukjes scheuren en in kliko
- lak halen
- nieuwe bedje voor nichtje beetje schuren en lakken (x2)
- schone was opruimen en kijken of er dingen bij zitten die weg kunnen (kledingbak of marktplaats/Vinted)
En specifiek vandaag:
- tussen 11 en 17u zoveel mogelijk stroom gebruiken, en al helemaal tussen 13-15u
Ahh Ijver, daar zouden we vorig jaar staan maar ging niet door.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
@:sarabi Daar is in september een Ijver festival
Hoe is het met de heren @:vlindertje89 ?
Dit klinkt als iets wat ik wilquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een goede morgen allemaal. Wij hebben ook nog wat boodschapjes (Aldi, vleesboerderij, molen). Daarna verder met de fruitkooi en planten planten.
Vanavond een rijsstafeltje van de bbq
JRoss is van Isaquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat ik wilals ik later groot ben wil ik een buitenkeuken met serieuze bbq en dan word ik ook Lucky en JRoss
Ja same!quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons -21 cent (ex belasting) straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |