quote:Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Ole het volgende:
Lekker doen toch! Ik ga ook even tot rust komen nu. Het was een enerverende dag!Oef jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik hoop dat jij wel een beetje kan ontspannen
En ja Fok is de laatste dagen een beetje... intens... weet soms gewoon niet hoe wat wie wanneer waar te steunen
Anderzijds heet ik geen Atlas, dus het is niet mijn probleem
Ben super gelukkig met mijn hobbykamer iig
Kijk! Daar hou ik van. Niet jouw probleem verder!quote:Op zondag 26 april 2026 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja
Ik hoop dat jij wel een beetje kan ontspannen
En ja Fok is de laatste dagen een beetje... intens... weet soms gewoon niet hoe wat wie wanneer waar te steunen
Anderzijds heet ik geen Atlas, dus het is niet mijn probleem
Ben super gelukkig met mijn hobbykamer iig
Ik heb even een minder sociale buiquote:Op zondag 26 april 2026 20:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Kijk! Daar hou ik van. Niet jouw probleem verder!
Dat mag ook hequote:Op zondag 26 april 2026 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even een minder sociale bui
Even lekker in mijn eigen bubbel
Zo nu en dan even op fok
Meer even haken en leuke televisie en zo
Heb al ideeën voor morgen
Dus tja... even egocentrisch bezig
Nou prima toch! Hier gordijnen dicht, serie kijken en Fok! Op stilquote:Op zondag 26 april 2026 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even een minder sociale bui
Even lekker in mijn eigen bubbel
Zo nu en dan even op fok
Meer even haken en leuke televisie en zo
Heb al ideeën voor morgen
Dus tja... even egocentrisch bezig
geen slecht idee dit, ik wil wel eens ff informeren bij de kringloop waar ik gewerkt heb of ze zoiets hebben?quote:Op maandag 27 april 2026 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ga eens bij de kringloop kijken of ze er daar een hebben. Betaal je iig niet de hoofdprijs.
ik wil die wel voor dr kopen en vraag ik ze op te sturen naar haarquote:Op maandag 27 april 2026 02:04 schreef r_one het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)n/m2390007284-tajine
Je bedoelt het goed maar ik adviseer Cots toch echt haar gegevens niet zo maar aan iemand af te geven die ze niet kent.quote:Op maandag 27 april 2026 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil die wel voor dr kopen en vraag ik ze op te sturen naar haar
doe ff je adres of afleverpunt en zorg ik dat die bij je komt
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.quote:Op maandag 27 april 2026 02:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed maar ik adviseer Cots toch echt haar gegevens niet zo maar aan iemand af te geven die ze niet kent.
Bovendien denk ik mocht ze deze willen dat ze hem prima zelf kan kopen
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)quote:Op maandag 27 april 2026 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.
ik wil desnood gewoon ff die 10 euro over maken ook, maarja dan weet ik weer niet wat er mensen mee doen. dus naja geen zorgen. ik zal het niet misbruiken. maarja oke het zal de eerste niet zijn die hierdoor genaaid wordt.quote:Op maandag 27 april 2026 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.
ja idd naja haken en ogen aan dus, maar oke dan is het maar beetje mij vertrouwen dat ik dat niet misbruik en denk goh jongens ben hier niet voor het eerst.quote:Op maandag 27 april 2026 02:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)
tis goedbedoeld van mij uit iig, maar snap wel mss is dat niet handig. maar oke is aanbod wel wat ik doe. en verwacht er verder niks voor terug ook, tis om beetje te helpen als het zo moeilijk is.quote:Op maandag 27 april 2026 02:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r isquote:Op maandag 27 april 2026 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil desnood gewoon ff die 10 euro over maken ook, maarja dan weet ik weer niet wat er mensen mee doen. dus naja geen zorgen. ik zal het niet misbruiken. maarja oke het zal de eerste niet zijn die hierdoor genaaid wordt.
geen idee, soms kan financieel wel zorgen zijn en ook in tientjes weet ik.....quote:Op maandag 27 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r is
Misschien vind ze deze wel heel lelijk.quote:Op maandag 27 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r is
Hij hoeft niet als decorstuk in de vensterbank te staan hequote:Op maandag 27 april 2026 02:48 schreef Iceage het volgende:
[..]
Misschien vind ze deze wel heel lelijk.
Nou dat dus.quote:En een tijdje geleden werd er hier aangeboden om haar taxirit te betalen, dat wilde ze perse niet en was daar heel erg duidelijk over.
De mijne welquote:Op maandag 27 april 2026 03:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij hoeft niet als decorstuk in de vensterbank te staan he
Neem je tijd. Geen deadlines!quote:Op zondag 26 april 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Het wordt echt een joekel, dus dat gaat wel een paar dagen duren hoor!
Ik twijfel of ik dadelijk nog bezig ga of niet. Eigenlijk moet ik proberen rustig te worden voor de nacht. Anderzijds, het is gewoon fijn om te haken...
Keuze is eigenlijk gemaakt, het liefst ga ik nu nog even haken ja
Je hebt Facebook tochquote:Op maandag 27 april 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, even jullie mening
Zoals jullie weten ben ik weer extreem moeilijk aan het eten... Ik vecht er tegen, er is een plan etc.
En ik kijk in zulke situaties ook graag naar filmpjes van mensen die eten (proberen). Geen flauw idee waarom. Soort verboden vrucht
Alleen er kwam een tajine voorbij. Als student één gehad en die is stuk of weg of kwijt. Geen flauw idee. Had ook maar twee vegetarische recepten.
Nu heb ik ineens heel veel zin in tajine, even gegoogled. Er is een heel kookboek met tientallen couscous- en tajinerecepten.
Verwacht niet dat als ik het aanschaf dat ik direct uitgebreid ga koken. Alleen als ik weer warm ga eten, is misschien variatie op "groente uit de airfryer" wel fijn.
Ja, groente uit de airfryer is lekker. Alleen afwisseling ook. Daarnaast word ik ook uitgedaagd om completer te eten. Ik gooi normaal groente in de fryer zonder kruiden of wat. Beetje zonde van mijn kruidenkastje
Dus... ik twijfel. In totaal is het plusminus vijf tientjes, kan ik missen. Alleen is het niet overcomsumpie?
Daarnaast heb ik erg het gevoel dat ik nooit meer plezier in koken en eten ga krijgen. Dat ik de rest van mijn leven het houdt op magere kwark en verder niks
Het is een dubbele keuze...
Wat vinden jullie?
Dat klinkt leuk (niet dat hij een eetstoornis heeft of had, maar dat hij zulke filmpjes maakt), ik ga hem opzoeken!quote:Op maandag 27 april 2026 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt Facebook toch
Er is een jongen
Sepp van Dijk /Twisted chef
Die een eetstoornis heeft/had en vanuit daar heeft leren koken
Maakt erg leuke filmpjes met vaak leuke makkelijke recepten
Wordt altijd een beetje vrolijk van zijn filmpjes
quote:Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga dadelijk met de motor weg en ik plak een sticker met 'CotS' op de buddyseat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht erg slecht geslapen en een beetje futloos. Nergens zin in. Ja... lekker met een tijdschriftje en filmpjes. Boekje er af en toe erbij pakken. 'k Weet nog niet of ik mezelf dit ga toestaan
Vanavond om half elf een slaappil nemen iig. Half uurtje lezen en de luikjes toe. Even mezelf in een ritme duwen. Gelukkig morgen handwerkclubje, dus een reden om op tijd op te staan
Teveel nachten slecht gegaan om nu creatief te zijn. Echt stom...
(ach och... ik pak lekker tijdschrift erbij, zet thee... De koning is jarig, hoezee, ik mag chillen)
quote:Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef maily het volgende:
[..]Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga dadelijk met de motor weg en ik plak een sticker met 'CotS' op de buddyseat
quote:Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
En voordat ik een random dagboekstukje erin gooi:Ik herken het verhaal in jouw spoiler wel, al was het voor mij toen ik werk ging zoeken en daar, laten we zeggen, heel wat moeite mee had om ergens te kunnen blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht erg slecht geslapen en een beetje futloos. Nergens zin in. Ja... lekker met een tijdschriftje en filmpjes. Boekje er af en toe erbij pakken. 'k Weet nog niet of ik mezelf dit ga toestaan
Vanavond om half elf een slaappil nemen iig. Half uurtje lezen en de luikjes toe. Even mezelf in een ritme duwen. Gelukkig morgen handwerkclubje, dus een reden om op tijd op te staan
Teveel nachten slecht gegaan om nu creatief te zijn. Echt stom...
(ach och... ik pak lekker tijdschrift erbij, zet thee... De koning is jarig, hoezee, ik mag chillen)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is lastig jaquote:Op maandag 27 april 2026 11:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik herken het verhaal in jouw spoiler wel, al was het voor mij toen ik werk ging zoeken en daar, laten we zeggen, heel wat moeite mee had om ergens te kunnen blijven.
quote:Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Dat mag!quote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Ole het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit een fijn topic vind
Niet teveel complimentjes he, dan wordt iedereen verlegen en valt dit topic stil.quote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Ole het volgende:
Nee joh! Gaat echt niet gebeurenquote:Op maandag 27 april 2026 14:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet teveel complimentjes he, dan wordt iedereen verlegen en valt dit topic stil.
Wat ontzettend naar voor je vrouw en jouquote:Op maandag 27 april 2026 14:38 schreef bianconeri het volgende:
Toch ook maar eens in je dagboek reageren.
Ik herken bepaalde struggles van je wel terug in mijn vrouw.
Hoewel niet volledig te vergelijken natuurlijk. Mijn vrouw heeft BPD en een eetstoornis.
BPD is echt altijd aanwezig, en haar eetstoornis ook. Ze kan een minuut na het avondeten een hele zak chips opeten. Vol? Nee, maar die neiging heeft ze dan ineens.
BPD is ook enigszins te vergelijken.
Nou ja ik weet ook niet wat ik verder kan zeggen.
Ik ben blij dat ik het zelf niet heb en aan hoe je dingen omschrijft kan ik die pijn wel voelen en ook herkennen.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Ole het volgende:
Hahaha ja, soms komt er hier een zee aan complimenten en dan word ik idd verlegenquote:Op maandag 27 april 2026 14:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet teveel complimentjes he, dan wordt iedereen verlegen en valt dit topic stil.
Borderline personality disorder inderdaad. Sorry, had het inderdaad even voluit kunnen schrijven.quote:Op maandag 27 april 2026 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar voor je vrouw en jou![]()
![]()
BPD is dat borderline persoonlijkheidsstoornis? Ben niet altijd thuis in de afkortingen, excuus. Dat lijkt me een hele nare diagnose om te hebben > zowel symptomatisch als omwille het stigma. Schizo schrikt al mensen af, maar bij borderline...
Heel erg veel sterkte voor jullie en dank je wel voor delen![]()
En daar heb jij ook een groot aandeel in!quote:Ben ik het helemaal mee eensen dat komt door alle lieve Fokkers hier. Het is echt een warm bad voor me waar ik me echt veilig voel
Dank jequote:Op maandag 27 april 2026 14:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Borderline personality disorder inderdaad. Sorry, had het inderdaad even voluit kunnen schrijven.
Vulde automatisch in omdat je iets vergelijkbaars hebt dat je het wel kende.
Dankjewel!
En tja voor mij is het nog wel te doen, maar voor jou en haar.... Jullie moeten er mee leven.
De inkijkjes die ik soms krijg in hoe haar brein werkt zijn echt totaal niet voor te stellen voor ons ´´normale´´ mensen.
Veel stigma rond dit soort ziektes inderdaad.
Moet eerlijk zeggen dat ik mij dat ook heel goed kan voorstellen, maar dat maakt het er natuurlijk voor niemand beter op.
Moest het ook even opzoeken hoor om te vergelijken voor ik wat poste. Ik begrijp dat er best wat overeenkomsten zijn in elk geval, maar nee niet gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 27 april 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Zelf heb ik geen borderline. Het is hier een combinatie van schizofrenie, bipolair rapid cycling, PTSS en een eetstoornis. Werkt net anders in mijn hoofd. Niet dat het uitmaakt, dergelijke ziektes zijn gewoon ontzettend rot (geen zelfmedelijden hoor)
Helaas is dat zo, het is wellicht een makkelijke scapegoat om te gebruiken.quote:En ja, natuurlijk, stigma's komen ergens vandaag. Alleen als je bijvoorbeeld kijkt naar een serie als Criminal Minds, mijn favoriete politieserie (guilty pleasure) en daarin is het zeker voor een kwart dat de dader schizofrenie heeft en ook regelmatig borderline. Alsof "we" eng zijn, gevaarlijk zijn
En natuurlijk, dit soort ziektes maakt de omgang met moeilijker. Mensen met zulke ziektes zijn, hard gezegd, op zijn best vreemd. En soms onvoorspelbaar. Dus ik begrijp het wel.
Dat is lief, dankjewel.quote:Ik vind het tof dat je openstaat om soms mee te kijken over wat er in een hoofd omgaat. Weet zeker dat ze mazzel heeft met jou
Het is moeilijke materie. En haast niet uit te leggen, want de lijstjes met symptomen worden ook nog eens gemengd met persoonlijkheid. Waar stopt de persoonlijkheid en start te ziekte. Dat is ingewikkeld. En dat jij daar open voor staat vind ik heel erg goed, dapper en fijn van je. Petje af.
Ja kloptquote:Op maandag 27 april 2026 15:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moest het ook even opzoeken hoor om te vergelijken voor ik wat poste. Ik begrijp dat er best wat overeenkomsten zijn in elk geval, maar nee niet gelijk aan elkaar.
Soms mag je best wat zelfmedelijden hebben
[..]
Dat laatste vind ik een mooiequote:Helaas is dat zo, het is wellicht een makkelijke scapegoat om te gebruiken.
Onvoorspelbaar zeker, en eigenlijk in zowel positieve als negatieve zin.
[..]
Ik vind alles wat je hier beschrijft mooiquote:Dat is lief, dankjewel.
En ja natuurlijk doe ik dat. Ik hou van haar en ben met haar getrouwd. Dus moet nu wel haha![]()
Had ik wat gestart met haar als ik alles had geweten? Nee, waarschijnlijk niet.
Ik snap heel goed dat mensen iets hebben van: ´´Ja, heel leuk en aardig. Maar waarom daar vrijwillig in gaan stappen?´´
De ziekte is de persoon. Het is gewoon niet los te maken van elkaar.
Je kunt van jou, maar ook van mijn vrouw en iedereen met zoiets, niet verwachten te kunnen gedragen en leven als een ´´normaal´´ persoon. De draadjes in het brein zitten nou eenmaal anders in elkaar.
Owh en lange verhalen zijn juist beter haha
Er moet een grens aan zitten, dat absoluut. Maar soms na een hele drukke dag moet je ook even dat zelfmedelijden kunnen hebben dat je die avond niets kan of vroeg naar bed moet. En/of de volgende ochtend een keertje even uitslaapt.quote:Op maandag 27 april 2026 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nee... ik wil mezelf niet in de put denkenHet leven is wat het is en probeer er gewoon het beste van te maken
En over het algemeen wat voorspelbaarder onvoorspelbaar.quote:Dat laatste vind ik een mooie
En tja... mensen die "normaal" zijn kunnen soms ook onvoorspelbaar zijn, alleen wat minder extreem
Zeker, ik ben heel blij met haar. Ondanks de uitdagingen. Soms heb je wel eens van waar ben ik aan begonnen, en wat als ik een gezonde vrouw had?quote:Ik vind alles wat je hier beschrijft mooi
Snap dat je als je alles vooraf had gezien dat je andere keuze had gemaakt, maar als jullie getrouwd zijn dan is het toch een goede, onbewuste keuze geweest toch
Het siert je
Maar aan de andere kant is je ziekte onlosmakkelijk met je verbonden.quote:Ik vind het lastig om de ziekte als een stukje persoonlijkheid te zien. Mischien omdat ik deels niet alles accepteer hoor, bij mezelf. Ik wil dat mijn raarheid door mezelf komt en niet door mijn brein, snap je? Ik wil de controle hebben
En deels heb ik die controle ook, door bijvoorbeeld mijn meds te nemen en op tijd te gaan slapen (klinkt heel stom, maar slaap is heel belangrijk voor mijn symptomen).
Alleen ik weet niet waar de ziektes beginnen en wat de CotS is
Misschien zit daar nog een stukje acceptatie. Ik heb heel erg hard gevochten om te functioneren in de maatschappij en dat heeft me geschaad, helaas. Anderzijds heb ik geen slecht leven. Ik heb mijn clubjes, vrijwilligerswerk, vrienden, Fok, hulpverlening (willekeurige volgorde) en met dat alles ben ik gewoon enorm gezegend.
Zo lief!quote:Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef Iceage het volgende:
Lol.. Cots zegt zelfs nog Sorry dat ze Sorry zegt
Daar heb je wel een punt denk ik. Soms kan ik ook wel balen hoorquote:Op maandag 27 april 2026 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er moet een grens aan zitten, dat absoluut. Maar soms na een hele drukke dag moet je ook even dat zelfmedelijden kunnen hebben dat je die avond niets kan of vroeg naar bed moet. En/of de volgende ochtend een keertje even uitslaapt.
[..]
triggers kunnen idd heel random zijn en onvoorspelbaarquote:En over het algemeen wat voorspelbaarder onvoorspelbaar.
Als in het minste of geringste kan mijn vrouw al volledig triggeren. Kun je eigenlijk niet voor zijn.
[..]
Ik denk, misschien naïef, dat iedereen dat wel eens denkt. Ook mensen met een gezonde partner. Die "wat als" hoort bij het leven. Al is dat in jouw situatie heftiger.quote:Zeker, ik ben heel blij met haar. Ondanks de uitdagingen. Soms heb je wel eens van waar ben ik aan begonnen, en wat als ik een gezonde vrouw had?
Maar dat is niet zo en samen ´moet´ je er maar het beste van maken.
[..]
Hier heb je wel gelijk in iddquote:Maar aan de andere kant is je ziekte onlosmakkelijk met je verbonden.
Het is niet alsof je er iets aan kunt veranderen (althans niet volledig) en alsof je CotS los kunt zien van de ziektes.
En wil iemand jou volledig begrijpen dan moeten ze de ziektes ook kennen en grotendeels begrijpen.
Maar de ziekte is natuurlijk niet het hele beeld. Op de goede ´´gezonde´´ momenten ben jij, jij in je puurste vorm.
Whuttttquote:Op maandag 27 april 2026 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS is niet van de motor gevallen
quote:Op maandag 27 april 2026 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whutttt
Heeft Cots bij jou achterop gezeten![]()
Ik krijg pittige tijden beelden in mijn hoofd nu
quote:
Lekker op tijd je bed in en hopelijk slaap je de ellende eruit!quote:Op maandag 27 april 2026 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lig al een paar uur op de bank onder een elektrische plaid
Mijn lijf voelt heel beroerd aan en mijn psyche ook
Rillen en koud en pijn
Om half tien een slaappil denk ik en in bed gaan liggen
Hopelijk ben ik morgen weer oke
Dan ga ik naar clubje en winkel
Ik lig inmiddels lekkerquote:Op maandag 27 april 2026 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker op tijd je bed in en hopelijk slaap je de ellende eruit!
quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ja goed geslapen dankzij de pil en gewone tijd wakker
Dadelijk naar clubje en boodschappen
Maar eerst een kopje koffie
Eigenschuldquote:Op dinsdag 28 april 2026 08:34 schreef Iceage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil toch nog even zeggen dat ik het super l*llig vind dat je zo aangevallen werd iin de fb van hier dat nu eerst terecht door een FA is gesloten. Ik hoop echt dat het je niet van streek heeft gemaakt.
Hele fijne dag !
quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:
Niks niet eigen schuld !!!
en (voor iedereen) noem of mention hem svp niet want dan lok je hem hierheen.
Ja, dacht ineens dat is niet netjes van mequote:Op dinsdag 28 april 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:
Niks niet eigen schuld !!!
en (voor iedereen) noem of mention hem svp niet want dan lok je hem hierheen.
Ik vind dat je je best mag verdedigen. En dat deed je goed en netjes, met vervequote:Op dinsdag 28 april 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenschuld
Alleen ik kon het niet laten om tegengas te geven
Een bepaalde Fokker is gewoon erg boos en dat vind ik vooral vervelend voor hem. Het is naar als je zo boos bent en het nodig hebt om om je heen te slaan
En verder ach... 't is wat het is toch?
Natuurlijk vond ik het eng en wat ik zei, een onveilige sfeer. Gelukkig was dat ook de enige plek
Moet vooral zelf leren mijn telefoon of laptop weg te leggen als dat het geval is
Anyways... ik laat het verder maar gaan
edit: dit is een hele fijne en veilige plek, net zoals de meeste gedeeltes van FokDaar ben ik echt dankbaar voor
Je bent een goed mens CotS, er zouden er meer moeten zijn zoals jijquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis van clubje en boodschappen. Ging goed
En, niet om "goed" te doen, maar wel waar ik trots op ben; morgen ga ik weer naar de winkel, om boodschappen voor een ziek iemand te doenZelf aangeboden... en ja boodschappen doen is lastig, alleen voor die persoon nog lastiger, dus ik vind dat ik moet helpen
Nu even uitrusten. Zit met mijn laptop op het balkon
Straks vast wel bezig. Heb de hele twee uur erbij gezeten en dat is wel pittig. En de AH was ook super druk. Dus eerst even lekker aan de thee
Valt tegen hoorquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent een goed mens CotS, er zouden er meer moeten zijn zoals jij
Niet eens naar gekekenquote:Op dinsdag 28 april 2026 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Nog oranjetompoucen gescoord voor de helft van de prijs?
Je mag best een keertje 'zondigen' hoorquote:Op dinsdag 28 april 2026 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet eens naar gekeken
(zit in de fase van fruit moeten toevoegen aan mijn kwark en daarvan in paniek raken, wel doen trouwens, dus een tompouce is een beetje hoog gegrepen)(en ja ik eet netjes naar afspraak met hulpverlening)
Jaaaaaa... maar zo werkt het niet helemaalquote:Op dinsdag 28 april 2026 15:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Je mag best een keertje 'zondigen' hoor![]()
Maar wel met mate.
(hooguit 1x per dag)
Hoeveel knikkers heb je inmiddels weer bij elkaar verdiend?quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaa... maar zo werkt het niet helemaal
------------
Twijfel of ik vanavond voor de zekerheid weer een slaappil neem of dat ik ga proberen naturel te slapenGewoon om half elf naar boven en gaan lezen tot elf uur.
Ben wel uitgerust wakker geworden vanochtend, dus dat is fijn. Wil ik morgen ook hebben > veel op de planning gezet en hoop alles te doen
Denk dat het realistisch is, mits ik discipline heb
Oh de afgelopen dagen niet gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel knikkers heb je inmiddels weer bij elkaar verdiend?
Plantje kopen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh de afgelopen dagen niet gedaanmorgen weer mee starten. Heb een halve pot vol
Dus nog even... en dan twijfel ik aan een bezoekje naar de Ikea of Action als verrassing... Al jaren niet in de Ikea geweest en is maar een half uurtje lopen van mijn huis vandaan... Even een plantje kopen en rondkijken... Ondanks dat het zo dichtbij is, is het echte een uitje
NIJNquote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wandelen begint in mijn systeem te komen. Heb er gewoon oprecht zin in en is geen "moetje". Dat is super
Net een uurtje gelopen. Wilde eigenlijk direct door naar de Ikea, alleen geen portemonnee bij me. Dus niet gedaan.
Wel een heerlijk weertje
Ik heb een stukje verder aan mijn konijn getekend. Anderhalf uur en een stukje gehaakt. Alleen ben verder vandaag niet zo creatief. Dus nu lekker met een theetje lummelen. Hopelijk lukken de dingen morgen beter
Knikkers schieten wel lekker op
Vrijdag naar de kreadoe. Ben nu al bang om me te verslapen
De reis heb ik wel al uitgezocht. Check ik donderdag en vrijdagochtend nog een keertje
Aan de ene kant voel ik me vandaag positief, maar erger me ook aan mezelf. Dat het me niet lukt crea bezig te zijnSnap het niet?
Zover ben ik nu met k'nijn
[ afbeelding ]
Je bent weer goed bezig vandaag hoor. En alleen een wandeling kan ook fijn zijn. Je hoeft niet iedere dag geld uit te geven.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wandelen begint in mijn systeem te komen. Heb er gewoon oprecht zin in en is geen "moetje". Dat is super
Net een uurtje gelopen. Wilde eigenlijk direct door naar de Ikea, alleen geen portemonnee bij me. Dus niet gedaan.
Wel een heerlijk weertje
Ik heb een stukje verder aan mijn konijn getekend. Anderhalf uur en een stukje gehaakt. Alleen ben verder vandaag niet zo creatief. Dus nu lekker met een theetje lummelen. Hopelijk lukken de dingen morgen beter
Knikkers schieten wel lekker op
Vrijdag naar de kreadoe. Ben nu al bang om me te verslapen
De reis heb ik wel al uitgezocht. Check ik donderdag en vrijdagochtend nog een keertje
Aan de ene kant voel ik me vandaag positief, maar erger me ook aan mezelf. Dat het me niet lukt crea bezig te zijnSnap het niet?
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bent weer goed bezig vandaag hoor. En alleen een wandeling kan ook fijn zijn. Je hoeft niet iedere dag geld uit te geven.
Ik wil dat konijntje aaien.![]()
Ik geef zeker niet elke dag geld uit. De meeste weken en maanden koop ik enkel boodschappenquote:Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bent weer goed bezig vandaag hoor. En alleen een wandeling kan ook fijn zijn. Je hoeft niet iedere dag geld uit te geven.
Ik wil dat konijntje aaien.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zodra wij nijntjes hebben mag CotS ze best komen knuffelen![]()
Duurt alleen nog even
Wandelen kan superfijn zijn. Ik wandel nogal wat en afgelopen week elke dag of avond gewandeld. Nam ik me zondag voor om rustig aan te doen en ben ik 's avonds toch weer gaan wandelen. Maar goed, daar is ook niets mis mee.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |