quote:Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Ole het volgende:
Lekker doen toch! Ik ga ook even tot rust komen nu. Het was een enerverende dag!Oef jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik hoop dat jij wel een beetje kan ontspannen
En ja Fok is de laatste dagen een beetje... intens... weet soms gewoon niet hoe wat wie wanneer waar te steunen
Anderzijds heet ik geen Atlas, dus het is niet mijn probleem
Ben super gelukkig met mijn hobbykamer iig
Kijk! Daar hou ik van. Niet jouw probleem verder!quote:Op zondag 26 april 2026 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja
Ik hoop dat jij wel een beetje kan ontspannen
En ja Fok is de laatste dagen een beetje... intens... weet soms gewoon niet hoe wat wie wanneer waar te steunen
Anderzijds heet ik geen Atlas, dus het is niet mijn probleem
Ben super gelukkig met mijn hobbykamer iig
Ik heb even een minder sociale buiquote:Op zondag 26 april 2026 20:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Kijk! Daar hou ik van. Niet jouw probleem verder!
Dat mag ook hequote:Op zondag 26 april 2026 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even een minder sociale bui
Even lekker in mijn eigen bubbel
Zo nu en dan even op fok
Meer even haken en leuke televisie en zo
Heb al ideeën voor morgen
Dus tja... even egocentrisch bezig
Nou prima toch! Hier gordijnen dicht, serie kijken en Fok! Op stilquote:Op zondag 26 april 2026 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even een minder sociale bui
Even lekker in mijn eigen bubbel
Zo nu en dan even op fok
Meer even haken en leuke televisie en zo
Heb al ideeën voor morgen
Dus tja... even egocentrisch bezig
geen slecht idee dit, ik wil wel eens ff informeren bij de kringloop waar ik gewerkt heb of ze zoiets hebben?quote:Op maandag 27 april 2026 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ga eens bij de kringloop kijken of ze er daar een hebben. Betaal je iig niet de hoofdprijs.
ik wil die wel voor dr kopen en vraag ik ze op te sturen naar haarquote:Op maandag 27 april 2026 02:04 schreef r_one het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)n/m2390007284-tajine
Je bedoelt het goed maar ik adviseer Cots toch echt haar gegevens niet zo maar aan iemand af te geven die ze niet kent.quote:Op maandag 27 april 2026 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil die wel voor dr kopen en vraag ik ze op te sturen naar haar
doe ff je adres of afleverpunt en zorg ik dat die bij je komt
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.quote:Op maandag 27 april 2026 02:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed maar ik adviseer Cots toch echt haar gegevens niet zo maar aan iemand af te geven die ze niet kent.
Bovendien denk ik mocht ze deze willen dat ze hem prima zelf kan kopen
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)quote:Op maandag 27 april 2026 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.
ik wil desnood gewoon ff die 10 euro over maken ook, maarja dan weet ik weer niet wat er mensen mee doen. dus naja geen zorgen. ik zal het niet misbruiken. maarja oke het zal de eerste niet zijn die hierdoor genaaid wordt.quote:Op maandag 27 april 2026 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.
ja idd naja haken en ogen aan dus, maar oke dan is het maar beetje mij vertrouwen dat ik dat niet misbruik en denk goh jongens ben hier niet voor het eerst.quote:Op maandag 27 april 2026 02:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)
tis goedbedoeld van mij uit iig, maar snap wel mss is dat niet handig. maar oke is aanbod wel wat ik doe. en verwacht er verder niks voor terug ook, tis om beetje te helpen als het zo moeilijk is.quote:Op maandag 27 april 2026 02:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r isquote:Op maandag 27 april 2026 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil desnood gewoon ff die 10 euro over maken ook, maarja dan weet ik weer niet wat er mensen mee doen. dus naja geen zorgen. ik zal het niet misbruiken. maarja oke het zal de eerste niet zijn die hierdoor genaaid wordt.
geen idee, soms kan financieel wel zorgen zijn en ook in tientjes weet ik.....quote:Op maandag 27 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r is
Misschien vind ze deze wel heel lelijk.quote:Op maandag 27 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r is
Hij hoeft niet als decorstuk in de vensterbank te staan hequote:Op maandag 27 april 2026 02:48 schreef Iceage het volgende:
[..]
Misschien vind ze deze wel heel lelijk.
Nou dat dus.quote:En een tijdje geleden werd er hier aangeboden om haar taxirit te betalen, dat wilde ze perse niet en was daar heel erg duidelijk over.
De mijne welquote:Op maandag 27 april 2026 03:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij hoeft niet als decorstuk in de vensterbank te staan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |