ik wil die wel voor dr kopen en vraag ik ze op te sturen naar haarquote:Op maandag 27 april 2026 02:04 schreef r_one het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)n/m2390007284-tajine
Je bedoelt het goed maar ik adviseer Cots toch echt haar gegevens niet zo maar aan iemand af te geven die ze niet kent.quote:Op maandag 27 april 2026 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil die wel voor dr kopen en vraag ik ze op te sturen naar haar
doe ff je adres of afleverpunt en zorg ik dat die bij je komt
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.quote:Op maandag 27 april 2026 02:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed maar ik adviseer Cots toch echt haar gegevens niet zo maar aan iemand af te geven die ze niet kent.
Bovendien denk ik mocht ze deze willen dat ze hem prima zelf kan kopen
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)quote:Op maandag 27 april 2026 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.
ik wil desnood gewoon ff die 10 euro over maken ook, maarja dan weet ik weer niet wat er mensen mee doen. dus naja geen zorgen. ik zal het niet misbruiken. maarja oke het zal de eerste niet zijn die hierdoor genaaid wordt.quote:Op maandag 27 april 2026 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom mag ook op afleverpunt. niet dat ik er wat verder mee doe, maar snap die zorgen.
ja idd naja haken en ogen aan dus, maar oke dan is het maar beetje mij vertrouwen dat ik dat niet misbruik en denk goh jongens ben hier niet voor het eerst.quote:Op maandag 27 april 2026 02:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)
tis goedbedoeld van mij uit iig, maar snap wel mss is dat niet handig. maar oke is aanbod wel wat ik doe. en verwacht er verder niks voor terug ook, tis om beetje te helpen als het zo moeilijk is.quote:Op maandag 27 april 2026 02:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb je haar naam nodig. (Of ze moet een naam faken)
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r isquote:Op maandag 27 april 2026 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil desnood gewoon ff die 10 euro over maken ook, maarja dan weet ik weer niet wat er mensen mee doen. dus naja geen zorgen. ik zal het niet misbruiken. maarja oke het zal de eerste niet zijn die hierdoor genaaid wordt.
geen idee, soms kan financieel wel zorgen zijn en ook in tientjes weet ik.....quote:Op maandag 27 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r is
Misschien vind ze deze wel heel lelijk.quote:Op maandag 27 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tientje een heel groot probleem voor d'r is
Hij hoeft niet als decorstuk in de vensterbank te staan hequote:Op maandag 27 april 2026 02:48 schreef Iceage het volgende:
[..]
Misschien vind ze deze wel heel lelijk.
Nou dat dus.quote:En een tijdje geleden werd er hier aangeboden om haar taxirit te betalen, dat wilde ze perse niet en was daar heel erg duidelijk over.
De mijne welquote:Op maandag 27 april 2026 03:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij hoeft niet als decorstuk in de vensterbank te staan he
Neem je tijd. Geen deadlines!quote:Op zondag 26 april 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Het wordt echt een joekel, dus dat gaat wel een paar dagen duren hoor!
Ik twijfel of ik dadelijk nog bezig ga of niet. Eigenlijk moet ik proberen rustig te worden voor de nacht. Anderzijds, het is gewoon fijn om te haken...
Keuze is eigenlijk gemaakt, het liefst ga ik nu nog even haken ja
Je hebt Facebook tochquote:Op maandag 27 april 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, even jullie mening
Zoals jullie weten ben ik weer extreem moeilijk aan het eten... Ik vecht er tegen, er is een plan etc.
En ik kijk in zulke situaties ook graag naar filmpjes van mensen die eten (proberen). Geen flauw idee waarom. Soort verboden vrucht
Alleen er kwam een tajine voorbij. Als student één gehad en die is stuk of weg of kwijt. Geen flauw idee. Had ook maar twee vegetarische recepten.
Nu heb ik ineens heel veel zin in tajine, even gegoogled. Er is een heel kookboek met tientallen couscous- en tajinerecepten.
Verwacht niet dat als ik het aanschaf dat ik direct uitgebreid ga koken. Alleen als ik weer warm ga eten, is misschien variatie op "groente uit de airfryer" wel fijn.
Ja, groente uit de airfryer is lekker. Alleen afwisseling ook. Daarnaast word ik ook uitgedaagd om completer te eten. Ik gooi normaal groente in de fryer zonder kruiden of wat. Beetje zonde van mijn kruidenkastje
Dus... ik twijfel. In totaal is het plusminus vijf tientjes, kan ik missen. Alleen is het niet overcomsumpie?
Daarnaast heb ik erg het gevoel dat ik nooit meer plezier in koken en eten ga krijgen. Dat ik de rest van mijn leven het houdt op magere kwark en verder niks
Het is een dubbele keuze...
Wat vinden jullie?
Dat klinkt leuk (niet dat hij een eetstoornis heeft of had, maar dat hij zulke filmpjes maakt), ik ga hem opzoeken!quote:Op maandag 27 april 2026 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt Facebook toch
Er is een jongen
Sepp van Dijk /Twisted chef
Die een eetstoornis heeft/had en vanuit daar heeft leren koken
Maakt erg leuke filmpjes met vaak leuke makkelijke recepten
Wordt altijd een beetje vrolijk van zijn filmpjes
quote:Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga dadelijk met de motor weg en ik plak een sticker met 'CotS' op de buddyseat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht erg slecht geslapen en een beetje futloos. Nergens zin in. Ja... lekker met een tijdschriftje en filmpjes. Boekje er af en toe erbij pakken. 'k Weet nog niet of ik mezelf dit ga toestaan
Vanavond om half elf een slaappil nemen iig. Half uurtje lezen en de luikjes toe. Even mezelf in een ritme duwen. Gelukkig morgen handwerkclubje, dus een reden om op tijd op te staan
Teveel nachten slecht gegaan om nu creatief te zijn. Echt stom...
(ach och... ik pak lekker tijdschrift erbij, zet thee... De koning is jarig, hoezee, ik mag chillen)
quote:Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef maily het volgende:
[..]Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga dadelijk met de motor weg en ik plak een sticker met 'CotS' op de buddyseat
quote:Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
En voordat ik een random dagboekstukje erin gooi:Ik herken het verhaal in jouw spoiler wel, al was het voor mij toen ik werk ging zoeken en daar, laten we zeggen, heel wat moeite mee had om ergens te kunnen blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht erg slecht geslapen en een beetje futloos. Nergens zin in. Ja... lekker met een tijdschriftje en filmpjes. Boekje er af en toe erbij pakken. 'k Weet nog niet of ik mezelf dit ga toestaan
Vanavond om half elf een slaappil nemen iig. Half uurtje lezen en de luikjes toe. Even mezelf in een ritme duwen. Gelukkig morgen handwerkclubje, dus een reden om op tijd op te staan
Teveel nachten slecht gegaan om nu creatief te zijn. Echt stom...
(ach och... ik pak lekker tijdschrift erbij, zet thee... De koning is jarig, hoezee, ik mag chillen)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is lastig jaquote:Op maandag 27 april 2026 11:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik herken het verhaal in jouw spoiler wel, al was het voor mij toen ik werk ging zoeken en daar, laten we zeggen, heel wat moeite mee had om ergens te kunnen blijven.
quote:Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Dat mag!quote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Ole het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit een fijn topic vind
Niet teveel complimentjes he, dan wordt iedereen verlegen en valt dit topic stil.quote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Ole het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit een fijn topic vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |