Verder is hij mooi hoor..quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super vreemd. Hij is gewoon niet gelukt. Alleen je kan niet altijd zes gooien, zeggen ze dan
quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb even een rauwe rouw-dag
Krijg niks uit mijn handen en heb zelfs een paar minuten gehuild
Alles wat ik maakte werd lelijk en stom. Toch wil ik mezelf de komende tijd weer mezelf dwingen tot een beetje tekenen/schilderen/etc Dat is leuk en goed voor me
Nu maar even onderuit. Voel me een lui en stom wezen.
Wel besloten om de volgende knuffel te haken met garens die ik geërfd heb van mijn moederWel een mooi sentiment en zij zou niet anders gewild hebben
Dat wordt een grote giraffe (volgens het patroon een halve meter hoog, maar ik heb dik garen geërfd, dus ik denk groter)
Ik heb lekker een mok sinaansappelthee thee gezet en ik twijfel over een half lorazepammetje om een beetje rust te krijgen... Ik denk dat het fact het oké zou vinden
Sorry, morgen weer positiever
Erg leuk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het je niet na
quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je welSuper lief
We zijn wel verschillend idd. Niet dat ik beter ben trouwens
maar goed... het is wat het isen ik ben super dankbaar met alle steun die ik krijg
----
En het is gewoon een dagje waarop triggers zich opstapelenMag ik je wat sturen ter inspiratie per dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je geerfde garen
Hell To The Liars
Ben je mal. Het is gewoon knap getekend zo, had ik zelf, en velen met mij, echt niet gekund hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is allemaal met alcoholinkt, dat veranderen maakt het enkel erger...
Ik had gewoon beter mijn best moeten doen en morgen (of een andere dag) weer wat maken en dan met meer geduld en precisie.
Misschien probeer ik het opnieuw, of een duif met andere media, of ik maak wat anders
We zien wel. Deze is wat het is
Graag zelfs! Dank je welquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag ik je wat sturen ter inspiratie per dmvoor je geerfde garen
TV kijken in de avond is toch prima. Dat doen veel mensen. Geen reden om sorry te zeggen..quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Enige probleem ; ik ben nog te actief voor bed. Dus ik hang nog maar even langer hier. Het is weekend en als de onrust lang duurt ga ik uitslapen morgen. Dat doet bijna elk mens. Dus een dagje minder discipline moet kunnen. We gaan het zien
Hier altijd 6.30 wekkerquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:21 schreef qltel het volgende:
[..]
TV kijken in de avond is toch prima. Dat doen veel mensen. Geen reden om sorry te zeggen..
En ik ben een ander mens. Ik sta altijd tussen 6 en 7 op. Ik ben lang een nachtmens geweest en ben op een gegeven moment vast de wekker gaan zetten. En dan ook eruit. Kostte in het begin erg veel moeite, maar het gaat nu al jaren vanzelf. De wekker loopt bij mij eigenlijk nooit meer af, behalve als ik echt weg moet 's morgens.
Ja, elk weekend uitslapen gooide mijn ritme helemaal in de war elke week. Alleen duurde het even voordat ik dat door had..quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier altijd 6.30 wekker
Dus ik snap wat je bedoelt, je zit dan niet met de maandagochtendblues. Elke dag even laat erin en eruit is gezond. Dus heel verstandig van je
Tja, als het helpt, gewoon doorgaan ermee.. Welterusten alvast. Ik ga naar bed.quote:Hier is het elke ochtend een gevecht. Dat komt door de clozapine (antipsychotica) en dat maakt extreem sleperig. Rotzooi, maar het helpt wel
Slaap zacht en droom zoetquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, elk weekend uitslapen gooide mijn ritme helemaal in de war elke week. Alleen duurde het even voordat ik dat door had..
[..]
Tja, als het helpt, gewoon doorgaan ermee.. Welterusten alvast. Ik ga naar bed.
Je hoeft je echt niet te verantwoorden als je even iets anders gaat doen hoor ....quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt iedereen voor de lieve woorden
Sorry, was eventjes WIDM aan het kijken en lezen en had even een kleine pauze nodig ivm triggers. Ben nu weer oke in de bol
Enige probleem ; ik ben nog te actief voor bed. Dus ik hang nog maar even langer hier. Het is weekend en als de onrust lang duurt ga ik uitslapen morgen. Dat doet bijna elk mens. Dus een dagje minder discipline moet kunnen. We gaan het zien
Als het na twaalf uur wordt gaat de wekker later. We gaan het zien
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Vroeger mocht ik op zaterdagavond altijd later opblijven
Mooi verwoord.quote:Op zondag 26 april 2026 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat iedereen wel weet waar het over gaat wat ik nu ga typen, maar:
Niet elke schizo is hetzelfde...
Mensen met schizofrenie zijn meestal eerder bang dan agressief
Mensen met schizofrenie kunnen inderdaad ernstige overlast geven, dat kan ik niet ontkennen, maar alsnog trekken velen zich terug
Het is een kwestie van hulp aanvaarden of bemoeizorg.
Het is een kwestie van je medicijnen innemen
Veel psychotische klachten vinden zich enkel in het hoofd plaats
En ja, er kan schadelijk gedrag voortkomen hieruit, maar dat is ook maar soms. En daar zijn (gedwongen) opnames voor.
De meeste psychotische klachten zijn hersenspinsels
En ja, schizofrenen kunnen rare dingen zeggen, rare dingen geloven, rare dingen zien.
Alleen verder dan raar gaat het niet. Dat is super naar om mee te maken en super vermoeiend om tegen te vechten, maar het is niet onmogelijk
Schizofrenen hebben altijd een zekere laag van psychotische klachten. Soms is dat 10/10, maar meestal is dat een stuk lager. Op een goede dag bij mij bijvoorbeeld 3/10
Als iemand goed voor zichzelf zorgt en verstandige keuzes maakt is ermee te leven
En ja, het is frustrerend om altijd op jezelf te moeten letten en altijd te moeten kiezen voor een optimnaal functionerend hoofd.
Elke schizofreen heeft net als elk mens een eigen karakter, eigen problemen, eigen sociale skills. We zijn gewone mensen met een ziekte, maar zeker niet over één kam te scheren
Dit zit al een tijdje in mijn hoofd, maar nu moet het er eventjes uit.
Excuses
Van streek is een groot begripquote:Op zondag 26 april 2026 18:48 schreef Iceage het volgende:
Cots Jij hoeft je niet te verontschuldigen voor het gedrag van K-W.
Ik denk dat we allemaal weten dat er lichtjaren verschil zit tussen jullie.
Wat ik hoop is dat het gedoe jou niet van streek maakt.
Knuffel.
Er zit er eentje op de haaknaaldquote:Op zondag 26 april 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi verwoord.
Ga je nog meer lieve diertjes maken btw?
quote:Op zondag 26 april 2026 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zit er eentje op de haaknaald![]()
En knuffel van de garens van mijn moeder. Een grote giraffe, maar dan met lichte, subtiele kleuren (dus niet geel).
Ik vind het mooi om met haar spullen te werken! Het doet me denken aan toen het goed met haar ging, dat zij ook haakte en knutselde. Het doet me denken aan samen aan tafel te zitten met wat lekkers te drinken en eten, samen kletsen en gewoon het fijn hebben
En morgen ga ik weer schilderen (als die nacht beter is, anders gaat het niet lukken denk ik). Langzaam maar zeker komt de creativiteit weer een beetje terug. Ook met miniatuur bezig geweest vandaag.
Allemaal informatie waar je niet om gevraagd hebt![]()
Het antwoord is uiteraard, gewoon: Ja
Idemquote:Op zondag 26 april 2026 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan niet wachten om ze te zien.
quote:Op zondag 26 april 2026 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan niet wachten om ze te zien.
Het wordt echt een joekel, dus dat gaat wel een paar dagen duren hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |