abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 april 2026 @ 09:43:47 #151
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220649794
Goedemorgen! Maak er maar een leuke dag van.

En als je gaat tekenen, mogen wij dan het resultaat zien?
pi_220649873
Goedemorgen O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220650441
Goedemorgen
pi_220651912
Heb even een rauwe rouw-dag
Krijg niks uit mijn handen en heb zelfs een paar minuten gehuild
Alles wat ik maakte werd lelijk en stom. Toch wil ik mezelf de komende tijd weer mezelf dwingen tot een beetje tekenen/schilderen/etc Dat is leuk en goed voor me

Nu maar even onderuit. Voel me een lui en stom wezen.

Wel besloten om de volgende knuffel te haken met garens die ik geërfd heb van mijn moeder O+ Wel een mooi sentiment en zij zou niet anders gewild hebben :Y
Dat wordt een grote giraffe (volgens het patroon een halve meter hoog, maar ik heb dik garen geërfd, dus ik denk groter :o )

Ik heb lekker een mok sinaansappelthee thee gezet en ik twijfel over een half lorazepammetje om een beetje rust te krijgen... Ik denk dat het fact het oké zou vinden

Sorry, morgen weer positiever :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220652570
Ik vind je tekening en haaksel mooi hoor! Zou ik niet kunnen.

En logisch toch dat je een keer een offday hebt. Er is veel gebeurd en je moet iemand missen die heel belangrijk voor je was.

Voor de rest wilde ik ff zeggen dat ik het echt knap vind hoe je je overal doorheen slaat. Dat je zelfs nog de empathie hebt om een mede-user met problemen te helpen hier (in R&P) vind ik echt wel een stel veren waard. *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 april 2026 @ 17:22:22 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220652603
Je bent kunstiger en handiger dan ik CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220653224
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:21 schreef DoubleDip het volgende:
Ik vind je tekening en haaksel mooi hoor! Zou ik niet kunnen.

En logisch toch dat je een keer een offday hebt. Er is veel gebeurd en je moet iemand missen die heel belangrijk voor je was.

Voor de rest wilde ik ff zeggen dat ik het echt knap vind hoe je je overal doorheen slaat. Dat je zelfs nog de empathie hebt om een mede-user met problemen te helpen hier (in R&P) vind ik echt wel een stel veren waard. *O*
Dank je wel O+
En tja... met aardigheid verlies ik niks toch :) als ik voor iemand geen empathie kan opbrengen dan houd ik mijn mond of wacht op een moment dat het me wel lukt :) In mijn naïeve opinie normaal :) (niet dat ik elke keer dat ik ergens niet op reageer geen empathie/geduld hebt trouwens, dat mes snijdt niet aan beide kanten)

En bedankt voor je lieve woorden over mijn knutseltjes

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je bent kunstiger en handiger dan ik CotS O+
Dank je wel O+
pi_220653259
Merk wel dat ik een beetje getriggerd ben op het moment, eigen schuld, mijn triggers mijn probleem!

Echter heb ik best wel met het thema trauma en suïcide te maken gehad in mijn leven. En dat komt toch wel even boven...
Niks ergs hoor, geen plannen en als dat straks toch de reactie is op de trigger bel ik direct de crisisdienst.

Alleen vrijdag toch wel wat nodige feedback gekregen over mijn opvoeding, op mijn reactie op anderen en mezelf. Dus ik was al wat labiel.
Zeker omdat we ook besproken hebben dat mijn moeder op het laatst heel ongelukkig was en voor mij (te) lang door is gegaan en mijn schuldgevoelens erbij. Dat ik egocentrisch was.(verdorie, janken nu). En nu denk ik dan aan mijn vader. Ik ken hem enkel als een monster. Alleen hij was een man met hele problemen. Het is me altijd verteld dat ik moeilijk was. Dat ik verantwoordelijk ben voor problemen.

Ook dat is aangestipt. Dat ik te getraumatiseerd was om wel "gemakkelijk" te zijn. Klinkt heftiger dan het is!

Alleen die gevoelens woelen allemaal door mijn hoofd op het moment...
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:54:16 #159
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220653300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ][/spoiler]
Dat muisje! O+ O+ O+

Duif is ook mooi. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Spellchecker zaterdag 25 april 2026 @ 18:55:09 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220653307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Merk wel dat ik een beetje getriggerd ben op het moment, eigen schuld, mijn triggers mijn probleem!

Echter heb ik best wel met het thema trauma en suïcide te maken gehad in mijn leven. En dat komt toch wel even boven...
Niks ergs hoor, geen plannen en als dat straks toch de reactie is op de trigger bel ik direct de crisisdienst.

Alleen vrijdag toch wel wat nodige feedback gekregen over mijn opvoeding, op mijn reactie op anderen en mezelf. Dus ik was al wat labiel.
Zeker omdat we ook besproken hebben dat mijn moeder op het laatst heel ongelukkig was en voor mij (te) lang door is gegaan en mijn schuldgevoelens erbij. Dat ik egocentrisch was.(verdorie, janken nu). En nu denk ik dan aan mijn vader. Ik ken hem enkel als een monster. Alleen hij was een man met hele problemen. Het is me altijd verteld dat ik moeilijk was. Dat ik verantwoordelijk ben voor problemen.

Ook dat is aangestipt. Dat ik te getraumatiseerd was om wel "gemakkelijk" te zijn. Klinkt heftiger dan het is!

Begrijpelijk, nav dat andere topic ....

:*
pi_220653326
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:55 schreef maily het volgende:

[..]
Begrijpelijk, nav dat andere topic ....

:*
Ja, ik laat me meeslepen, zo dom!

Dadelijk verhuis ik naar mijn luie stoel, pootjes op het voetenbankje, YouTube en WIDM aan, boekje in mijn hand en de emoties van me af laten glijden
pi_220653563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

Herkenbaar, daarom werd ik ook even boos in dat topic

Geniet lekker van je avond
pi_220653578
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik laat me meeslepen, zo dom!

Dadelijk verhuis ik naar mijn luie stoel, pootjes op het voetenbankje, YouTube en WIDM aan, boekje in mijn hand en de emoties van me af laten glijden
mag ik wat zeggen daarover

ik zie je enorm meevoelend posten
maar besef alsjeblieft wel dat jij en hij zo enorm totaal verschillend zijn van elkaar
zelfs al hebben jullie beide ervaringen met psychoses
de manier waarop jullie in het leven staan is zo fundamenteel anders

jij denkt zo goed na over de dingen die er zijn gebeurt in je leven
je dealt er zo goed en kwaad mee als in jou vermogen ligt
je blijtt open
je blijft eerlijk
je blijft zelfreflecterend

Alsjeblieft Cots ga nooit denken dat jullie hetzelfde zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220653653
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
mag ik wat zeggen daarover

ik zie je enorm meevoelend posten
maar besef alsjeblieft wel dat jij en hij zo enorm totaal verschillend zijn van elkaar
zelfs al hebben jullie beide ervaringen met psychoses
de manier waarop jullie in het leven staan is zo fundamenteel anders

jij denkt zo goed na over de dingen die er zijn gebeurt in je leven
je dealt er zo goed en kwaad mee als in jou vermogen ligt
je blijtt open
je blijft eerlijk
je blijft zelfreflecterend

Alsjeblieft Cots ga nooit denken dat jullie hetzelfde zijn

SPOILER
SPOILER
Dank je wel O+ Super lief

We zijn wel verschillend idd. Niet dat ik beter ben trouwens

maar goed... het is wat het is :) en ik ben super dankbaar met alle steun die ik krijg

----

En het is gewoon een dagje waarop triggers zich opstapelen

SPOILER
pi_220653671
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
SPOILER
Dank je wel O+ Super lief

We zijn wel verschillend idd. Niet dat ik beter ben trouwens

maar goed... het is wat het is :) en ik ben super dankbaar met alle steun die ik krijg

----

En het is gewoon een dagje waarop triggers zich opstapelen

SPOILER
dan krijg je gewoon nog even een dikke knuffel *;
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220653677
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dank je O+

Ach... morgen weer een dag. Een zondag en zondagen zijn de beste dagen (rust, je moet niks en mag alles).

Plus dat ik nu ook niks te klagen heb. Net lekker appelkaneel thee op. Zie over mijn laptop heen kinderen buiten spelen. Zonnetje schijnt.
Dus, zoals mijn mams altijd zei: MENS, tel uw zegeningen
  Spellchecker zaterdag 25 april 2026 @ 19:26:29 #167
197773 crew  maily
pi_220653678
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tweeee knuffels @ChildoftheStars :* O+
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 25 april 2026 @ 19:48:53 #168
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220653807
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb even een rauwe rouw-dag
Krijg niks uit mijn handen en heb zelfs een paar minuten gehuild
Alles wat ik maakte werd lelijk en stom. Toch wil ik mezelf de komende tijd weer mezelf dwingen tot een beetje tekenen/schilderen/etc Dat is leuk en goed voor me

Nu maar even onderuit. Voel me een lui en stom wezen.

Wel besloten om de volgende knuffel te haken met garens die ik geërfd heb van mijn moeder O+ Wel een mooi sentiment en zij zou niet anders gewild hebben :Y
Dat wordt een grote giraffe (volgens het patroon een halve meter hoog, maar ik heb dik garen geërfd, dus ik denk groter :o )

Ik heb lekker een mok sinaansappelthee thee gezet en ik twijfel over een half lorazepammetje om een beetje rust te krijgen... Ik denk dat het fact het oké zou vinden

Sorry, morgen weer positiever :)

SPOILER
Die duif gaat toch wel? Alleen zijn pootjes staan een beetje vreemd. Maar die muis is O+ Leuk hoor. Wat ben je toch creatief.
pi_220653812
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:48 schreef qltel het volgende:

[..]
Die duif gaat toch wel? Alleen zijn pootjes staan een beetje vreemd. Maar die muis is O+ Leuk hoor. Wat ben je toch creatief.
Super vreemd. Hij is gewoon niet gelukt. Alleen je kan niet altijd zes gooien, zeggen ze dan :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 19:50:43 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220653818
Ik vind het een authentieke Groningse duif.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220653823
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het een authentieke Groningse duif.
O+

Stadsduiven hebben sowieso altijd rare teentjes. Dat klinkt als een goed excuus ;)
pi_220653827
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Super vreemd. Hij is gewoon niet gelukt. Alleen je kan niet altijd zes gooien, zeggen ze dan :)
Wat Qltel zegt
als je de pootjes nog anders kan maken is hij erg mooi
vind vooral de kop erg goed
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220653845
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat Qltel zegt
als je de pootjes nog anders kan maken is hij erg mooi
vind vooral de kop erg goed
Dat is allemaal met alcoholinkt, dat veranderen maakt het enkel erger...
Ik had gewoon beter mijn best moeten doen en morgen (of een andere dag) weer wat maken en dan met meer geduld en precisie.

Misschien probeer ik het opnieuw, of een duif met andere media, of ik maak wat anders
We zien wel. Deze is wat het is
pi_220653853
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is allemaal met alcoholinkt, dat veranderen maakt het enkel erger...
Ik had gewoon beter mijn best moeten doen en morgen (of een andere dag) weer wat maken en dan met meer geduld en precisie.

Misschien probeer ik het opnieuw, of een duif met andere media, of ik maak wat anders
We zien wel. Deze is wat het is
Pardon jongedame
door te doen leer je
je weet nu dat je het de volgende keer anders probeert
heeft niks met niet goed je best doen te maken

zie nu dat het heel streng leest :@
ik bedoel het niet zo streng hoor
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Spellchecker zaterdag 25 april 2026 @ 20:07:05 #175
197773 crew  maily
pi_220653920
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+

Stadsduiven hebben sowieso altijd rare teentjes. Dat klinkt als een goed excuus ;)
Dan heb je de duif van @Farenji nog niet gezien F&F / Een duivennest met ei op mijn balkonnetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')