Er komen sowieso wel wat foto's, streamen wordt lastig.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:25 schreef maily het volgende:
Ga het streamen
F&F / Phaidra's vogelhuisje #2
Ja daar neig ik toch ook naar. Het zijn mooie duifjes. Maar dit is echt wel zo'n besluit waar je hoe dan ook spijt van zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:25 schreef Nagelslak het volgende:
Gewoon met rust laten. Het is mooi dat het dier jullie balkon heeft gekozen als broed plek. Dan voelt ze zich blijkbaar veilig.
100%quote:Op donderdag 23 april 2026 12:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja daar neig ik toch ook naar. Het zijn mooie duifjes. Maar dit is echt wel zo'n besluit waar je hoe dan ook spijt van zou kunnen krijgen.
Je post werkelijk waar als een kleuter.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:45 schreef Elan het volgende:
Weghalen die troep. Duiven zijn vliegende ratten, verspreiden bovendien tal van ziektes.
Zal mooie beelden opleverenquote:Op donderdag 23 april 2026 13:36 schreef Ringo het volgende:
Kun je geen torenvalk inschakelen? Als een soort incassobureau dat ongewenste huurders het huis uitzet.
Dan heb ik zometeen een torenvalknest op mijn balkon, hoe kom ik daar van af?quote:Op donderdag 23 april 2026 13:36 schreef Ringo het volgende:
Kun je geen torenvalk inschakelen? Als een soort incassobureau dat ongewenste huurders het huis uitzet.
Misschien staan hier nog tips:quote:Op donderdag 23 april 2026 15:15 schreef Farenji het volgende:
Voorlopig zijn beide duiven MIA. Heb ze na vanochtend niet meer gezien, ei ligt er nog wel.
Leuk toch? Bij ons heeft een duivenstel een nest in de boom gemaakt en erg leuk om dat geklungel met takken te zien inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2026 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind duiven die nesten maken altijd hilarisch, het is zo'n geklungel. Ik heb wel eens uren zitten kijken naar twee duiven waarvan de één druk met takjes in de weer was en telkens als die nieuwe ging halen flikkerden ze er weer van af. Terwijl de ander duif de hele tijd "not impressed" keek naar de drie takjes die wel bleven liggen
Was ook een plek waar het onmogelijk was om een stabiel nest te maken.
Je moet eerst ff kloppen. Het zijn tortelduifjesquote:Op donderdag 23 april 2026 18:54 schreef Farenji het volgende:
Duif is weer gesignaleerd op het nest maar toen ik het balkon op kwam vloog ie meteen in paniek met veel gefladder weer weg. Ik hoop dat we wel een beetje aan elkaar kunnen gaan wennen, anders zie ik dit niet werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |