abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220669306
Nou dan doe ik ook maar mee

Goedemorgen Cots c_/ ^p^
pi_220669350
En nog een goedemorgen (allemaal) gewoon omdat het kan *O* :P

Goed geslapen Cots?
Smile, it's free therapy.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2026 @ 08:28:24 #273
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220669359
Goedemorgen iedereen!
pi_220669370
Goedemorgen

Ja goed geslapen dankzij de pil en gewone tijd wakker

Dadelijk naar clubje en boodschappen

Maar eerst een kopje koffie
pi_220669390
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Ja goed geslapen dankzij de pil en gewone tijd wakker

Dadelijk naar clubje en boodschappen

Maar eerst een kopje koffie
:B :B :B :B :B

Ik wil toch nog even zeggen dat ik het super l*llig vind dat je zo aangevallen werd iin de fb van hier dat nu eerst terecht door een FA is gesloten. Ik hoop echt dat het je niet van streek heeft gemaakt.

Hele fijne dag !
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 08:37:21 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220669402
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220669420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:34 schreef Iceage het volgende:

[..]
:B :B :B :B :B

Ik wil toch nog even zeggen dat ik het super l*llig vind dat je zo aangevallen werd iin de fb van hier dat nu eerst terecht door een FA is gesloten. Ik hoop echt dat het je niet van streek heeft gemaakt.

Hele fijne dag !
Eigenschuld
Alleen ik kon het niet laten om tegengas te geven
Een bepaalde Fokker is gewoon erg boos en dat vind ik vooral vervelend voor hem. Het is naar als je zo boos bent en het nodig hebt om om je heen te slaan

En verder ach... 't is wat het is toch?

Natuurlijk vond ik het eng en wat ik zei, een onveilige sfeer. Gelukkig was dat ook de enige plek

Moet vooral zelf leren mijn telefoon of laptop weg te leggen als dat het geval is

Anyways... ik laat het verder maar gaan

edit: dit is een hele fijne en veilige plek, net zoals de meeste gedeeltes van Fok O+ Daar ben ik echt dankbaar voor :)
pi_220669430
Niks niet eigen schuld !!!
en (voor iedereen) noem of mention hem svp niet want dan lok je hem hierheen.
pi_220669442
Cots ik zie dat je je laatste bericht al hebt aangepast. Slim dus je had het zelf al door voordat ik wat zei. _O_
pi_220669466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:45 schreef Iceage het volgende:

Ja, dacht ineens dat is niet netjes van me :o

maar goed, de wereld is niet alleen roze wolkjes en regenbogen. Goed om mijn ziel wat te harden ;)

En nu ook wel genoeg aandacht gegeven (door mij) aan deze situatie :) Het was maar een klein incident uiteindelijk
pi_220669483
Met je eens, we moeten het er verder ook niet over hebben dat was ook mijn bedoeling niet, maar ik vond het zo rot voor je en door het slotje daar kon ik niet reageren.

Maar idd lekker door in je eigen topic en het er niet meer over hebben .
Nogmaals Fijne dag tis heerlijk weer en dat blijft ook zo tot zaterdagmiddag bij ons int Noorden van NL.
pi_220669883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eigenschuld
Alleen ik kon het niet laten om tegengas te geven
Een bepaalde Fokker is gewoon erg boos en dat vind ik vooral vervelend voor hem. Het is naar als je zo boos bent en het nodig hebt om om je heen te slaan

En verder ach... 't is wat het is toch?

Natuurlijk vond ik het eng en wat ik zei, een onveilige sfeer. Gelukkig was dat ook de enige plek

Moet vooral zelf leren mijn telefoon of laptop weg te leggen als dat het geval is

Anyways... ik laat het verder maar gaan

edit: dit is een hele fijne en veilige plek, net zoals de meeste gedeeltes van Fok O+ Daar ben ik echt dankbaar voor :)
Ik vind dat je je best mag verdedigen. En dat deed je goed en netjes, met verve ^O^
Voor de rest laat ik me niet uit over dat topic (en dat andere FB), alleen dat ik het ronduit toxisch vond; niet bepaald R&P-waardig :N

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 10:10:22 ]
pi_220670959
Thuis van clubje en boodschappen. Ging goed

En, niet om "goed" te doen, maar wel waar ik trots op ben; morgen ga ik weer naar de winkel, om boodschappen voor een ziek iemand te doen :@ Zelf aangeboden... en ja boodschappen doen is lastig, alleen voor die persoon nog lastiger, dus ik vind dat ik moet helpen :Y

Nu even uitrusten. Zit met mijn laptop op het balkon O+
Straks vast wel bezig. Heb de hele twee uur erbij gezeten en dat is wel pittig. En de AH was ook super druk. Dus eerst even lekker aan de thee
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 12:45:04 #284
Brabo Bastard
pi_220670972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis van clubje en boodschappen. Ging goed

En, niet om "goed" te doen, maar wel waar ik trots op ben; morgen ga ik weer naar de winkel, om boodschappen voor een ziek iemand te doen :@ Zelf aangeboden... en ja boodschappen doen is lastig, alleen voor die persoon nog lastiger, dus ik vind dat ik moet helpen :Y

Nu even uitrusten. Zit met mijn laptop op het balkon O+
Straks vast wel bezig. Heb de hele twee uur erbij gezeten en dat is wel pittig. En de AH was ook super druk. Dus eerst even lekker aan de thee
Je bent een goed mens CotS, er zouden er meer moeten zijn zoals jij :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220671859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je bent een goed mens CotS, er zouden er meer moeten zijn zoals jij :*
Valt tegen hoor ;)
Als je heel praktisch kijkt is het een kleine moeite

En nu lekker ontspannen. Heb tot half vier zitten haken nog. Ben echt wel moe nu
Morgen weer een goede planning voor een productieve dag. Pak er even een boek bij nu.
pi_220671912
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de AH was ook super druk.
Nog oranjetompoucen gescoord voor de helft van de prijs? :P
pi_220671939
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:47 schreef r_one het volgende:

[..]
Nog oranjetompoucen gescoord voor de helft van de prijs? :P
Niet eens naar gekeken _O-

(zit in de fase van fruit moeten toevoegen aan mijn kwark en daarvan in paniek raken _O- , wel doen trouwens, dus een tompouce is een beetje hoog gegrepen)(en ja ik eet netjes naar afspraak met hulpverlening)
pi_220671958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Niet eens naar gekeken _O-

(zit in de fase van fruit moeten toevoegen aan mijn kwark en daarvan in paniek raken _O- , wel doen trouwens, dus een tompouce is een beetje hoog gegrepen)(en ja ik eet netjes naar afspraak met hulpverlening)
Je mag best een keertje 'zondigen' hoor ;)
Maar wel met mate.

(hooguit 1x per dag :') )
pi_220672234
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Je mag best een keertje 'zondigen' hoor ;)
Maar wel met mate.

(hooguit 1x per dag :') )
Jaaaaaa... maar zo werkt het niet helemaal ;)

------------

Twijfel of ik vanavond voor de zekerheid weer een slaappil neem of dat ik ga proberen naturel te slapen :) Gewoon om half elf naar boven en gaan lezen tot elf uur.
Ben wel uitgerust wakker geworden vanochtend, dus dat is fijn. Wil ik morgen ook hebben > veel op de planning gezet en hoop alles te doen :Y

Denk dat het realistisch is, mits ik discipline heb
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 16:30:28 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220672244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaaaaaa... maar zo werkt het niet helemaal ;)

------------

Twijfel of ik vanavond voor de zekerheid weer een slaappil neem of dat ik ga proberen naturel te slapen :) Gewoon om half elf naar boven en gaan lezen tot elf uur.
Ben wel uitgerust wakker geworden vanochtend, dus dat is fijn. Wil ik morgen ook hebben > veel op de planning gezet en hoop alles te doen :Y

Denk dat het realistisch is, mits ik discipline heb
Hoeveel knikkers heb je inmiddels weer bij elkaar verdiend?
pi_220672264
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:30 schreef maily het volgende:

[..]
Hoeveel knikkers heb je inmiddels weer bij elkaar verdiend?
Oh de afgelopen dagen niet gedaan :o morgen weer mee starten. Heb een halve pot vol
Dus nog even... en dan twijfel ik aan een bezoekje naar de Ikea of Action als verrassing... Al jaren niet in de Ikea geweest en is maar een half uurtje lopen van mijn huis vandaan... Even een plantje kopen en rondkijken... Ondanks dat het zo dichtbij is, is het echte een uitje
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:50:27 #292
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220673156
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh de afgelopen dagen niet gedaan :o morgen weer mee starten. Heb een halve pot vol
Dus nog even... en dan twijfel ik aan een bezoekje naar de Ikea of Action als verrassing... Al jaren niet in de Ikea geweest en is maar een half uurtje lopen van mijn huis vandaan... Even een plantje kopen en rondkijken... Ondanks dat het zo dichtbij is, is het echte een uitje
Plantje kopen. O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220677991
:W

Wandelen begint in mijn systeem te komen. Heb er gewoon oprecht zin in en is geen "moetje". Dat is super
Net een uurtje gelopen. Wilde eigenlijk direct door naar de Ikea, alleen geen portemonnee bij me. Dus niet gedaan.
Wel een heerlijk weertje

Ik heb een stukje verder aan mijn konijn getekend. Anderhalf uur en een stukje gehaakt. Alleen ben verder vandaag niet zo creatief. Dus nu lekker met een theetje lummelen. Hopelijk lukken de dingen morgen beter

Knikkers schieten wel lekker op *O*
Vrijdag naar de kreadoe. Ben nu al bang om me te verslapen :o
De reis heb ik wel al uitgezocht. Check ik donderdag en vrijdagochtend nog een keertje :)

Aan de ene kant voel ik me vandaag positief, maar erger me ook aan mezelf. Dat het me niet lukt crea bezig te zijn :N Snap het niet?

Zover ben ik nu met k'nijn

Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 13:58:59 #294
Brabo Bastard
pi_220677997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wandelen begint in mijn systeem te komen. Heb er gewoon oprecht zin in en is geen "moetje". Dat is super
Net een uurtje gelopen. Wilde eigenlijk direct door naar de Ikea, alleen geen portemonnee bij me. Dus niet gedaan.
Wel een heerlijk weertje

Ik heb een stukje verder aan mijn konijn getekend. Anderhalf uur en een stukje gehaakt. Alleen ben verder vandaag niet zo creatief. Dus nu lekker met een theetje lummelen. Hopelijk lukken de dingen morgen beter

De reis heb ik wel al uitgezocht. Check ik donderdag en vrijdagochtend nog een keertje :)

Aan de ene kant voel ik me vandaag positief, maar erger me ook aan mezelf. Dat het me niet lukt crea bezig te zijn :N Snap het niet?

[ afbeelding ]
NIJN O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 14:04:14 #295
Brabo Bastard
pi_220678027
Zodra wij nijntjes hebben mag CotS ze best komen knuffelen :@

Duurt alleen nog even ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 april 2026 @ 14:04:43 #296
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220678031
quote:

Wel een heerlijk weertje

[ afbeelding ]
Je bent weer goed bezig vandaag hoor. En alleen een wandeling kan ook fijn zijn. Je hoeft niet iedere dag geld uit te geven. :)

Ik wil dat konijntje aaien. *O* O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 14:06:26 #297
Brabo Bastard
pi_220678040
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Je bent weer goed bezig vandaag hoor. En alleen een wandeling kan ook fijn zijn. Je hoeft niet iedere dag geld uit te geven. :)

Jaaaaaaaaa *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220678045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik geef zeker niet elke dag geld uit. De meeste weken en maanden koop ik enkel boodschappen :Y
Alleen als ik naar de Ikea ga (laatste keer was met de verhuizing en ik woon hier zes jaar) wil ik wel wat kunnen kopen. Daarna duurt het nml weer jaren voordat ik ga :)

Dus een andere route gelopen, om het park heen. Alleen op den duur stond ik op een kruispunt en de keus was linksaf Ikea en rechtsaf door de wijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zodra wij nijntjes hebben mag CotS ze best komen knuffelen :@

Duurt alleen nog even ;(
O+ O+ O+
  woensdag 29 april 2026 @ 14:47:52 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220678207
Nadeel van lopend naar Ikea gaan, is dat je alles wat je koopt dat hele eind terug moet dragen. :{
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 april 2026 @ 14:50:08 #300
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220678222
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wandelen kan superfijn zijn. Ik wandel nogal wat en afgelopen week elke dag of avond gewandeld. Nam ik me zondag voor om rustig aan te doen en ben ik 's avonds toch weer gaan wandelen. Maar goed, daar is ook niets mis mee.

Je k'nijn ziet er leuk uit. Wat een werk lijkt me dat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')