abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 08:36:59 #76
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220609960
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Ik heb zo de indruk dat jij niet progressief stemt.
Rini dankjewel.
pi_220609965
Tis wel grappig dat Wilfred eigenlijk steeds zn gasten door zijn programma’s wisselt. WiWa zat eerst bij de friday move, week later ineens aan tafel bij VI. Klaver zat in Wilfred zn podcast, week erna zittie aan tafel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220610485
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.
Hij is links dus is het een lul. We worden steeds Amerikaanser.
pi_220610492
Ik zit niet zo te wachten op Estevana Polman als vaste gast. Haar enige talent is dat ze lekker volks is, plat, begint over wc rollen, Arnhem, snackbar, ze past wel bij Gijp en Derksen maar het wordt teveel van hetzelfde.
  zondag 19 april 2026 @ 10:58:27 #80
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220610825
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit niet zo te wachten op Estevana Polman als vaste gast. Haar enige talent is dat ze lekker volks is, plat, begint over wc rollen, Arnhem, snackbar, ze past wel bij Gijp en Derksen maar het wordt teveel van hetzelfde.
Zo denk ik er ook exact over. Maar wat je schetst past natuurlijk wel prima bij de campingzender.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220610975
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zo denk ik er ook exact over. Maar wat je schetst past natuurlijk wel prima bij de campingzender.
Wat zou haar rol worden? Ze gaat waarschijnlijk niet erg ver mee in de onderbroekenlol van Van der Gijp, maar ik zie haar ook niet veel toevoegen aan een onderwerp van Derksen over Trump en de haatbaarden. Een beetje zoals Van der Vaart bij VI een tijdje geleden.
  zondag 19 april 2026 @ 12:25:15 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220611454
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter

Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
pi_220612371
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter

Mwah, heeft ze wat te melden dan? En knap valt ook over te twisten. :D Maar sws Estevana>Helene, qua looks dan.

quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zondag 19 april 2026 @ 18:08:29 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220614103
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:26 schreef Megalomaniac het volgende:….
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
Hélène Hendriks clasht met Estavana Polman’

Hélène Hendriks is de talkshowkoningin van Ziggo Sport.Maar wordt ze binnenkort van de troon gestoten? Estavana Polman zou zomaar eens een geduchte tegenstander voor Hendriks kunnen zijn, voorspelt Aran Bade.

Polman met eigen programma op RTL?

Polman is momenteel nog actief als handbalster, maar de vriendin van Rafael van der Vaart zet na dit seizoen een punt achter haar carrière als topsporter. Wat dan? Een carrière op televisie, misschien? Verslaggever Aran Bade vindt het een goed idee, vertelt hij in RTL Boulevard.

“Ze is welkom, zeker ook bij ons”, steekt de Boulevard-verslaggever van wal. “Ik zou haar adviseren om toch wel echt verder te kijken dan alleen Vandaag Inside. Dat heeft ze wel vaker gedaan, ze is er wel eens geweest, Johan Derksen vindt haar goed, maar er zijn meer kapers op de kust.”

“Ze is eigenlijk heel goed in human interest. Wat ze met Beter Laat Dan Nooit heeft laten zien, is dat ze goed kan interviewen, heel erg likeability heeft en dat wil je, hè? Ik vind dat ze eigenlijk heel goed past bij RTL”, aldus Bade.

Clash met Hélène Hendriks

De RTL-verslaggever ziet in Polman een ‘nieuwe Hendriks’. Of een soort tegenhanger, in elk geval. “Hélène Hendriks hebben ze eigenlijk bij SBS opgeleid als de grote nieuwe zaterdagavondshowmaster en dat zou zij ook wel kunnen, maar ik denk toch de gesprekken en dat je meer vertelt dan je wil bij haar, dat dat erin zit.”

“Dus ik denk zomaar dat dat bij RTL best wel op zijn plek kan gaan vallen met een human-interest-programma”, voorspelt Bade. “Misschien heeft zij ook wel wensen, hè, want vergis je niet: als er meerdere mensen bellen, heb je natuurlijk voorwaarden. Ik denk zeker dat er op dit moment vanuit ons en vanuit Talpa enorm gebeld wordt.”

Zie jij een dergelijk programma van Polman zitten?

Ja, leuk man 82%
Niet echt 18%

https://www.soccernews.nl(...)met-estavana-polman/
  zondag 19 april 2026 @ 18:29:13 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220614273
twitter
pi_220614480
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hélène Hendriks clasht met Estavana Polman’

Hélène Hendriks is de talkshowkoningin van Ziggo Sport.Maar wordt ze binnenkort van de troon gestoten? Estavana Polman zou zomaar eens een geduchte tegenstander voor Hendriks kunnen zijn, voorspelt Aran Bade.

Polman met eigen programma op RTL?

Polman is momenteel nog actief als handbalster, maar de vriendin van Rafael van der Vaart zet na dit seizoen een punt achter haar carrière als topsporter. Wat dan? Een carrière op televisie, misschien? Verslaggever Aran Bade vindt het een goed idee, vertelt hij in RTL Boulevard.

“Ze is welkom, zeker ook bij ons”, steekt de Boulevard-verslaggever van wal. “Ik zou haar adviseren om toch wel echt verder te kijken dan alleen Vandaag Inside. Dat heeft ze wel vaker gedaan, ze is er wel eens geweest, Johan Derksen vindt haar goed, maar er zijn meer kapers op de kust.”

“Ze is eigenlijk heel goed in human interest. Wat ze met Beter Laat Dan Nooit heeft laten zien, is dat ze goed kan interviewen, heel erg likeability heeft en dat wil je, hè? Ik vind dat ze eigenlijk heel goed past bij RTL”, aldus Bade.

Clash met Hélène Hendriks

De RTL-verslaggever ziet in Polman een ‘nieuwe Hendriks’. Of een soort tegenhanger, in elk geval. “Hélène Hendriks hebben ze eigenlijk bij SBS opgeleid als de grote nieuwe zaterdagavondshowmaster en dat zou zij ook wel kunnen, maar ik denk toch de gesprekken en dat je meer vertelt dan je wil bij haar, dat dat erin zit.”

“Dus ik denk zomaar dat dat bij RTL best wel op zijn plek kan gaan vallen met een human-interest-programma”, voorspelt Bade. “Misschien heeft zij ook wel wensen, hè, want vergis je niet: als er meerdere mensen bellen, heb je natuurlijk voorwaarden. Ik denk zeker dat er op dit moment vanuit ons en vanuit Talpa enorm gebeld wordt.”

Zie jij een dergelijk programma van Polman zitten?

Ja, leuk man 82%
Niet echt 18%

https://www.soccernews.nl(...)met-estavana-polman/
Gewoon de particuliere mening van iemand dus.

Er staat 2x “clash” in de titels dus je denkt oke hier is wat gebeurd of staat wat te gebeuren. Dan lees je het en dan zegt hij van nou de ene presentatrice is dus zus en zo en de andere presentatrice is dus dit en dat.

Nou nou poeh poeh.
Ik ga hier even van zitten en een glaasje water pakken voor de schrik.

[ Bericht 6% gewijzigd door kalinhos op 19-04-2026 18:59:15 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 19 april 2026 @ 18:56:23 #87
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220614554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:57 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?
Jij bent nieuw hier merk ik
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2026 @ 19:26:15 #88
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220614775
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:49 schreef kalinhos het volgende:
Gewoon de particuliere mening van iemand dus.
Aran Bade (Utrecht, 26 januari 1985) is een Nederlands verslaggever, presentator en entertainmentdeskundige, bekend van onder meer RTL Boulevard.

In 2007 liep Bade stage bij RTL Nieuws en correspondent Erik Mouthaan in New York. Ook werkte hij dat jaar als producer voor Conny Mus in Jeruzalem.[1]

Vervolgens ging hij aan de slag bij RTL Boulevard, eerst als redacteur en vanaf 2013 als verslaggever. Sinds 2018 is hij actief als entertainmentdeskundige bij het programma. Daarvoor gaat hij onder meer regelmatig als reporter op pad om reportages te maken die vervolgens tijdens het programma worden uitgezonden. Binnen zijn werk als verslaggever is hij ook Songfestivaldeskundige. Sinds 2014 doet hij verslag van het Eurovisiesongfestival.[2]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aran_Bade

Particuliere mening :') _O-
Hoe verzin je dit
pi_220614843
Ikweethetookniet is typische zo'n persoon waar alle mediacourant artikelen voor worden geschreven.

1 uit de context getrokken quote en hij staat alweer op de bandwagon.

Heel vervelende troll.
pi_220615475
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Aran Bade (Utrecht, 26 januari 1985) is een Nederlands verslaggever, presentator en entertainmentdeskundige, bekend van onder meer RTL Boulevard.

In 2007 liep Bade stage bij RTL Nieuws en correspondent Erik Mouthaan in New York. Ook werkte hij dat jaar als producer voor Conny Mus in Jeruzalem.[1]

Vervolgens ging hij aan de slag bij RTL Boulevard, eerst als redacteur en vanaf 2013 als verslaggever. Sinds 2018 is hij actief als entertainmentdeskundige bij het programma. Daarvoor gaat hij onder meer regelmatig als reporter op pad om reportages te maken die vervolgens tijdens het programma worden uitgezonden. Binnen zijn werk als verslaggever is hij ook Songfestivaldeskundige. Sinds 2014 doet hij verslag van het Eurovisiesongfestival.[2]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aran_Bade

Particuliere mening :') _O-
Hoe verzin je dit
Kijk nou gewoon ff de tijdlijn knul:

Jij zei dit:
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter

Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
En toen zei Megalomaniac in post#83:
quote:
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
En toen om jouw punt te maken (dat ze het niet leuk zou vinden als Estevana komt en achter de schermen er alles aan zou doen dit dat zus zo) kwam jij met een mening van Aron Bade waarin die dat helemaal niet zei. Hij zei helemaal niet of Helene iets wel of niet leuk zou vinden of dat ze achter de schermen wat zou doen. Hij zei eigenlijk nou ja Estevana heeft dus deze en deze kwaliteiten en dat zijn andere kwaliteiten dan Helene heeft want die kan dit en dat weer goed.

Snap jij überhaupt hoe discussies en argumenten enzo werken of lees je eigenlijk niet waar je op reageert?

[ Bericht 18% gewijzigd door kalinhos op 19-04-2026 20:42:46 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 19 april 2026 @ 20:46:21 #91
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220615686
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:26 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
Mwah, heeft ze wat te melden dan? En knap valt ook over te twisten. :D Maar sws Estevana>Helene, qua looks dan.
[..]
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
@ikweethetookniet weet helemaal niks, behalve een ziekelijke obsessie die hij heeft met Helene Hendriks

quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Kijk nou gewoon ff de tijdlijn knul:

Jij zei dit:
[..]
En toen zei Megalomaniac in post#83:
[..]
En toen om jouw punt te maken (dat ze het niet leuk zou vinden als Estevana komt en achter de schermen er alles aan zou doen dit dat zus zo) kwam jij met een mening van Aron Bade waarin die dat helemaal niet zei. Hij zei helemaal niet of Helene iets wel of niet leuk zou vinden of dat ze achter de schermen wat zou doen. Hij zei eigenlijk nou ja Estevana heeft dus deze en deze kwaliteiten en dat zijn andere kwaliteiten dan Helene heeft want die kan dit en dat weer goed.

Snap jij überhaupt hoe discussies en argumenten enzo werken of lees je eigenlijk niet waar je op reageert?
Als het over Helene Hendriks of over politieke figuren gaat, komt er geen redelijk woord uit. Geen eer aan te behalen, vooral niet proberen
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2026 @ 21:06:59 #92
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220615805
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wat zou haar rol worden? Ze gaat waarschijnlijk niet erg ver mee in de onderbroekenlol van Van der Gijp, maar ik zie haar ook niet veel toevoegen aan een onderwerp van Derksen over Trump en de haatbaarden. Een beetje zoals Van der Vaart bij VI een tijdje geleden.
Geen idee. Die show met die bejaarden deed ze best leuk vond ik.

Maar als ze haar ergens aan tafel zetten en haar mening over de actualiteit in het algemeen en politiek in het bijzonder willen weten gooi ik een baksteen naar m'n tv haak ik af.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220615868
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:57 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Rechts klaagt steeds over links, want er gaat van alles mis. Te weinig woningen, te veel asielzoekers, milieuregels, de toeslagenaffaire, Groningen. Maar wie zit er al sinds 2010 in de regering? De VVD. En waar stemmen de miljonairs van Vandaag Inside op? De VVD.
Demagogisch gezien is dat leuk gezegd, maar de werkelijkheid is toch wat gecompliceerder dan dit soort oneliners. In elk kabinet is de VVD in de minderheid en ze moeten telkens veel water bij de wijn doen (vooral bij D66 en CDA, die een flinke linkervleugel hebben). Daar komt bij dat tot voor kort de linkervleugel van de VVD de baas was in de partij( bv. Hermans, Rutte, Voorhoeve e.d.). En dan heb je ook nog eens het feit dat de meeste ambtenaren, rechters en journalisten links zijn, dus tegenwerking is verzekerd.
pi_220615889
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Jij bent nieuw hier merk ik
Niet echt, hoezo? Omdat iemand die links is hier automatisch een lul is?
pi_220615908
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:18 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Demagogisch gezien is dat leuk gezegd, maar de werkelijkheid is toch wat gecompliceerder dan dit soort oneliners. In elk kabinet is de VVD in de minderheid en ze moeten telkens veel water bij de wijn doen (vooral bij D66 en CDA, die een flinke linkervleugel hebben). Daar komt bij dat tot voor kort de linkervleugel van de VVD de baas was in de partij( bv. Hermans, Rutte, Voorhoeve e.d.). En dan heb je ook nog eens het feit dat de meeste ambtenaren, rechters en journalisten links zijn, dus tegenwerking is verzekerd.
Dus op de VVD stemmen heeft geen zin.
  zondag 19 april 2026 @ 21:30:57 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615929
Particuliere mening :') :|W
  zondag 19 april 2026 @ 21:32:02 #97
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220615931
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:21 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Niet echt, hoezo? Omdat iemand die links is hier automatisch een lul is?
Omdat ikweethetookniet al 100 topics precies dit gedrag vertoont
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2026 @ 21:34:43 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615943
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Omdat ikweethetookniet al 100 topics precies dit gedrag vertoont
En timmmm ooit moderator was maar wegens groots succes eruit getrapt

Omdat hij idiote bans uitdeelde
  zondag 19 april 2026 @ 21:35:38 #99
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220615947
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En timmmm ooit moderator was maar wegens groots succes eruit getrapt

Omdat hij idiote bans uitdeelde
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Laffe huichelaar
pi_220615950
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Omdat ikweethetookniet al 100 topics precies dit gedrag vertoont
Ze was in dit geval niet de enige.
  zondag 19 april 2026 @ 21:39:26 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615968
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Dat heb ik nou net van jou geleerd hoever je met leugens kan komen :7
  zondag 19 april 2026 @ 21:40:04 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615973
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Je bent er dus wel uitgetrapt omdat je zo succesvol was :?
  zondag 19 april 2026 @ 21:46:07 #103
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220616001
Zelfs 2 reacties met één post uitgelokt. Zo getriggered is een echte topshow. Jij bent overigens werkelijk de enige die denkt dat ik ergens uitgetrapt ben

Ik ben inmiddels ook alweer even gewoon crew hè, wel bij blijven
Laffe huichelaar
pi_220616090
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
  zondag 19 april 2026 @ 22:17:35 #105
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220616126
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
Sowieso, Victor Vlam :')
Rini dankjewel.
pi_220616301
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Sowieso, Victor Vlam :')
Destijds met De Communicado’s was het best geinig maar die is om Kieft te citeren toch iets te veel in zichzelf gaan gelovon.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220616741
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.
Pakte aan uiteraard ;) Pels lijkt me enorm aseksueel, dus die wordt door niemand ingepakt. Als zij ergens binnentreedt, slaat bij alle buren de automatische verwarming aan (zou Johan zeggen).

Volgens mij bedoelde Derksen met zijn opmerking dat verreweg de meeste asielzoekers hier louter of primair om economische redenen komen (de zogeheten ''gelukszoekers'') en niet omdat ze op de vlucht zijn voor oorlog en geweld. Dat lijkt me evident: vrijwel allemaal zijn ze talloze veilige landen doorkruist en hebben nogal wat asielzoekers eerst voor enige tijd (soms zelfs jaren) in een ander veilig land verpoosd vooraleer ze doorreisden naar Nederland (Syriërs in Turkije is een bekend voorbeeld).
pi_220616742
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
Robert Maaskant over Sigrid Kaag vind ik niet minder erg.
  maandag 20 april 2026 @ 04:37:38 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220616767
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 02:21 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Pakte aan uiteraard ;) Pels lijkt me enorm aseksueel, dus die wordt door niemand ingepakt. Als zij ergens binnentreedt, slaat bij alle buren de automatische verwarming aan (zou Johan zeggen).

Volgens mij bedoelde Derksen met zijn opmerking dat verreweg de meeste asielzoekers hier louter of primair om economische redenen komen (de zogeheten ''gelukszoekers'') en niet omdat ze op de vlucht zijn voor oorlog en geweld.
Dat lijkt me evident: vrijwel allemaal zijn ze talloze veilige landen doorkruist en hebben
ach onze voorouders die gingen ook naar Canada om een toekomst op te bouwen , want hier had men het na de oorlog wel gezien, geen werk , geen huizen,

zo zit het ook met migranten, er zal een enkeling bij zitten die iets van oorlog gezien heeft of homo is , maar ze komen voor werk te vinden , geld verdienen, om naar thuis te sturen

Naar Papa en Mama en hun vrouwtje en kindje
En dat geld zal en moet er komen, als ze niet mogen werken van links, dan gaan ze het stelen ,maar dat geld komt er

De overtocht kostte hen een godsvermogen, vaak geleend van deze of gene

Daarom daar een visum aanvragen voor je hierheen komt
wie hier is die moet terug , ook kinderen en ouderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220619679
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Destijds met De Communicado’s was het best geinig maar die is om Kieft te citeren toch iets te veel in zichzelf gaan gelovon.
En het is inmiddels gewoon z’n verdienmodel geworden
  maandag 20 april 2026 @ 15:57:07 #111
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220620584
De mensjes maken zich wel druk om ons showtje he.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220621726
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:24 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dus op de VVD stemmen heeft geen zin.
Leuke reactie, echt waar! Maar ook hier moet ik de genuanceerde rol weer spelen. Zonder zoiets zwakrechts als de VVD in de regering komt de ramp, zoals die zich ook in bv. Frankrijk aan het voltrekken is, alleen maar sneller naderbij.
pi_220622339
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 04:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ach onze voorouders die gingen ook naar Canada om een toekomst op te bouwen , want hier had men het na de oorlog wel gezien, geen werk , geen huizen,

zo zit het ook met migranten, er zal een enkeling bij zitten die iets van oorlog gezien heeft of homo is , maar ze komen voor werk te vinden , geld verdienen, om naar thuis te sturen

Naar Papa en Mama en hun vrouwtje en kindje
En dat geld zal en moet er komen, als ze niet mogen werken van links, dan gaan ze het stelen ,maar dat geld komt er

De overtocht kostte hen een godsvermogen, vaak geleend van deze of gene

Daarom daar een visum aanvragen voor je hierheen komt
wie hier is die moet terug , ook kinderen en ouderen
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren. Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''. De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
pi_220622371
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Leuke reactie, echt waar! Maar ook hier moet ik de genuanceerde rol weer spelen. Zonder zoiets zwakrechts als de VVD in de regering komt de ramp, zoals die zich ook in bv. Frankrijk aan het voltrekken is, alleen maar sneller naderbij.
Maar links is al sinds 2017 niet aan de macht in Frankrijk.
  maandag 20 april 2026 @ 20:02:00 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220622409
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren.

Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''.

De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
migratie is van alle tijden

We hebben pas het begin gezien , er komt een miljard mensen naar Europa , naar het noorden van Europa
Dat weet jij ook wel

woningen worden echt wel gebouwd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220622921
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:59 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Maar links is al sinds 2017 niet aan de macht in Frankrijk.
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
  maandag 20 april 2026 @ 21:16:13 #117
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220622957
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren. Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''. De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Rini dankjewel.
  maandag 20 april 2026 @ 21:16:56 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220622960
Valentijn en Chris *O* *O*
pi_220623023
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
migratie is van alle tijden

We hebben pas het begin gezien , er komt een miljard mensen naar Europa , naar het noorden van Europa
Dat weet jij ook wel

woningen worden echt wel gebouwd
Daarom stem (extreem)rechts
pi_220623065
Chris viesbruin!
pi_220623098
Ach N.E.C.
pi_220623207
Die Jeaunneau kan wel meedoen aan de gladjanussen competitie, met Jan Kooyemans
pi_220623278
Lana Gul genot
  maandag 20 april 2026 @ 22:21:27 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220623383
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
pi_220623403
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
pi_220623935
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:10 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
Dat is waar en Fransen zijn erg stakerig.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:30:15 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220624730
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
twitter
pi_220624750
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:21 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Niet echt, hoezo? Omdat iemand die links is hier automatisch een lul is?
@ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220624773
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]
Ja dank je, ik heb de uitzending gezien.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:49:02 #130
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220624862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
Aangezien SS een verdienmodel heeft gemaakt van zijn effectbejag missen we daar niks aan. Lekker laten raaskallen in de azijnbode en vooral in Zweden blijven. Wegwezen met die ophitser.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 21 april 2026 @ 10:53:03 #131
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220625182
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Rini dankjewel.
pi_220625288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Johan Derksen is geen held.
pi_220625619
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:27:44 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220625712
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:34 schreef nostra het volgende:
@:ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie ^O^
Het kan dus wel :lijstje:
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:12:05 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220625946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:11 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
Rini dankjewel.
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:24:30 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220627585
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Daarom stem (extreem)rechts
maar dan kunnen we niet barmhartig zijn he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220627889
Die Driesen is zo’n zure ezel he, net de aflevering van gisteren teruggeluisterd

“Ja die mensen die in het Westland werken dat zijn gewoon mensen uit Europa komen vrij verkeer van personen en die bij ons werken en die noemr hij (Klaver dus) arbeidsmigranten…”

Maar dat zíjn het ook Valentijn, je kan prima een migrant uit de EU zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:44 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220628002
Job en Merel
pi_220628288
[..]
Wismutveilchen83 schreef:
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
[/quote]

Helemaal mee eens.
pi_220628553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
Nou, bel de krant. Ik ben het hier ook nagenoeg volledig mee eens :Y.
pi_220629265
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 22:03:53 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220629539
Lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220629562
Democratie, monarchie, blijft ingewikkeld allemaal.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:26:15 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220629681
Merel zit nu aan de wijn :P
pi_220629702
Hee domme kut met je neeee jaaaa wat is het nou ja of nee?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:31:32 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220629707
Welk restaurant zat Rutte nou ?
pi_220629903
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie ^O^
Het kan dus wel :lijstje:
Maar waarom zegt hij dat tegen mij?
  dinsdag 21 april 2026 @ 23:40:42 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220630041
Wierd en Rutger :{w

Wierd komt nog verstandige dingen uit, maar `Rutger :R :r
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:02:44 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636159
Die kennis waar Johan het over had was zeker René (lol)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220636170
Rare aflevering die maar niet van de grond wil komen en wat zijn Rutger en die Wiert vervelend zeg, in mijn optiek dan.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')