abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220602051
Dijkshoorn aan tafel en Tina aan de bar dat is heel random. Nico Dijkshoorn is al 15 jaar niet relevant en of grappig meer.
pi_220602098
Lekker showtje tot nu toe :D
pi_220602114
Tina trapt weer even wat open deuren in.
pi_220602120
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zijn we wel gewend van de snor
Ze zijn helemingepakt door die lul :(
Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:03:41 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220602139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:57 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
pi_220602153
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Heb je het nou over Wierd Duk?
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:09:25 #57
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220602158
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Heb je het nou over Wierd Duk?
Burn! :D
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220602176
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Dat vergif zie ik niet, maar de rest van wat je zegt geldt voor alle politici. Die draaien het partijverhaaltje af en zeggen verder helemaal niets. Niet mee te praten.
pi_220602371
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Als ze er niet beter van kan worden komt ze niet
Dus er is niks om te promoten
Of ze heeft iets te verbergen en wil geen antwoorden geven
Helene mag ook aan de TT toegevoegd worden, vreselijk mens
Maar dat lijf van haar :9~
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:37:54 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220602526
twitter
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:39:52 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220602532
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:58 schreef bijdehand het volgende:
Maar dat lijf van haar :9~
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
  zaterdag 18 april 2026 @ 08:43:28 #62
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220603445
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Nounounounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 18 april 2026 @ 09:53:44 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220603786
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220603891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:05:39 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220603907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:02 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.
Gisteravond zat ze bij die kale van RTL. Zat ze alleen maar te oreren over het feit dat ze zo progressief en liberaal is en uit een liberale stad komt. :') :') En ze heeft natuurlijk vrienden uit die LHBTI scene, dan ben je nog progressiever! :D

Die is zo conservatief als de neten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220603980
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Het gaat niet helemaal goed he, met die obsessie
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220603986
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Hij ontweek juist niks. Sterker, toen het over dat filmpje met Mona Keizer en Zita Pels ging hadtie volledig gelijk toen die Johan ff corrigeerde met dat overdreven gedoe.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:05:28 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220604899
twitter
pi_220604975
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Pas op, Gerard! Straks valt je gezicht eraf!
pi_220609743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Lana Gul. Oké Johan Derksen.
pi_220609744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vond Jesse best goed.
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
pi_220609757
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Een politicus, van welke kleur dan ook, is natuurlijk veel beter voorbereid op dit soort discussies dan Johan Derksen, die toch meer op het niveau van losse kreten zit. Het is ook niet zijn werk.
  zondag 19 april 2026 @ 05:05:34 #73
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220609771
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
inderdaad een extreem linkse haatheks die Pels
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220609836
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Wat een haat op zoveel lekkers *)
pi_220609928
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.

[ Bericht 4% gewijzigd door kalinhos op 19-04-2026 08:41:02 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')