Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zijn we wel gewend van de snor
Ze zijn helemingepakt door die lul
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:57 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?
Heb je het nou over Wierd Duk?quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Burn!quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Heb je het nou over Wierd Duk?
Dat vergif zie ik niet, maar de rest van wat je zegt geldt voor alle politici. Die draaien het partijverhaaltje af en zeggen verder helemaal niets. Niet mee te praten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Maar dat lijf van haarquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als ze er niet beter van kan worden komt ze niet
Dus er is niks om te promoten
Of ze heeft iets te verbergen en wil geen antwoorden geven
Helene mag ook aan de TT toegevoegd worden, vreselijk mens
Die rotkopquote:
Nounounounounouquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Dat heb ik nou met die Lana Gul.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Gisteravond zat ze bij die kale van RTL. Zat ze alleen maar te oreren over het feit dat ze zo progressief en liberaal is en uit een liberale stad komt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:02 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.
Het gaat niet helemaal goed he, met die obsessiequote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Hij ontweek juist niks. Sterker, toen het over dat filmpje met Mona Keizer en Zita Pels ging hadtie volledig gelijk toen die Johan ff corrigeerde met dat overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Lana Gul. Oké Johan Derksen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.quote:
Een politicus, van welke kleur dan ook, is natuurlijk veel beter voorbereid op dit soort discussies dan Johan Derksen, die toch meer op het niveau van losse kreten zit. Het is ook niet zijn werk.quote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
inderdaad een extreem linkse haatheks die Pelsquote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Wat een haat op zoveel lekkersquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.quote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |