Klaver heeft nooit regeringsmacht he.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vond het toch wel stoer van Johan dat hij die dame gewoon een kutwijf noemdemaar inderdaad, het standaard riedeltje van we moeten elkaar weer beter begrijpen etc. Maar oplossingen en daadkracht ho maar.
Als hij Jan van Zelzen had geheten, had hij geen advocaten van ¤450 per uur kunnen betalen en zat hij nu misschien wel wasknijpers te maken.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach joh ,
als ie Jan van Zelzen had geheten dan was er nooit iets aan de hand geweest
Hetzelfde met de fanclub bakvissen van Thijs Romer
geile bakvissen van 15 met veel te grote tieten in vergelijking met hun verstand
Rechts klaagt steeds over links, want er gaat van alles mis. Te weinig woningen, te veel asielzoekers, milieuregels, de toeslagenaffaire, Groningen. Maar wie zit er al sinds 2010 in de regering? De VVD. En waar stemmen de miljonairs van Vandaag Inside op? De VVD.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Ik stop ook weer met kijken, heb genoeg gezien![]()
Laat mijn avond niet bederven
Dat zegt meer over jou dat je nogal in je hoofd zit met Ali Bquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:52 schreef DrDentz het volgende:
Het valt me nu pas op, als Jesse Klaver lacht, lijkt hij precies op Ali B. Ik vertrouw ze beide niet!
Als ze er niet beter van kan worden komt ze nietquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Weer geen Helčne vanavond. Blijkbaar niet echt een match meer op de vrijdag.
Zat niets van hem zelf bij, alleen voorgekauwde retoriek van zijn woordvoerder opratelenquote:
Geen zorgen ouwe reus, binnenkort zal Gerard Joling er wel weer zitten om te zeggen dat hij een afstandsbediening in zijn reet stopt. Dan wordt het weer ouderwets lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zat niets van hem zelf bij, alleen voorgekauwde retoriek van zijn woordvoerder opratelen
Om te
xDquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Geen zorgen ouwe reus, binnenkort zal Gerard Joling er wel weer zitten om te zeggen dat hij een afstandsbediening in zijn reet stopt. Dan wordt het weer ouderwets lachen.
Ik heb liever geen gast dan Wierdquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Klaver heeft nooit regeringsmacht he.
Moet nog terugkijken maar ik zal altijd klaver>Wierd willen als gast.
Je bent in de war, dat was Lale Gul die moest zelfs operatief verwijderd wordenquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:09 schreef Näsenbar het volgende:
Geen zorgen ouwe reus, binnenkort zal Gerard Joling er wel weer zitten om te zeggen dat hij een afstandsbediening in zijn reet stopt. Dan wordt het weer ouderwets lachen.
Zou vrij zwak zijn na die kontenlikkerij van gisteren.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem vanavond helemaal tot de grond toe afbranden
Zijn we wel gewend van de snorquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:31 schreef Specularium het volgende:
Zou vrij zwak zijn na die kontenlikkerij van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |