abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2026 @ 21:59:35 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220596143
Wat een lul die Jesse
Komt geen zinnig woord uit
pi_220596157
Ik stop ook weer met kijken, heb genoeg gezien :{w
Laat mijn avond niet bederven
pi_220596253
Tuurlijk Jesse, lieve afspraakjes maken met landen die uitgeprocedeerden niet willen terugnemen. Afspraakjes zonder stok achter de deur ( ontw. hulp stoppen; handelssancties via EU) werken niet met boevenlanden
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:02:06 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220596513
Jesse mag ook aan de TT toegevoegd worden
Wat een vergif en onzin komt eruit dat stuk verdriet
NOOIT meer uitnodigen :(
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:15:14 #30
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220596528
Rutger :r
Yesse :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220597499
Oeh men is negatief over Jesse en Rutger, dus waarschijnlijk een geweldige uitzending.
Droeftoeters die liever Wierd en Chris zien. :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_220597545
Vond het toch wel stoer van Johan dat hij die dame gewoon een kutwijf noemde :') maar inderdaad, het standaard riedeltje van we moeten elkaar weer beter begrijpen etc. Maar oplossingen en daadkracht ho maar.
pi_220597876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vond het toch wel stoer van Johan dat hij die dame gewoon een kutwijf noemde :') maar inderdaad, het standaard riedeltje van we moeten elkaar weer beter begrijpen etc. Maar oplossingen en daadkracht ho maar.
Klaver heeft nooit regeringsmacht he.

Moet nog terugkijken maar ik zal altijd klaver>Wierd willen als gast.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220598365
Klaver hield zich prima staande ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220598478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ach joh ,

als ie Jan van Zelzen had geheten dan was er nooit iets aan de hand geweest

Hetzelfde met de fanclub bakvissen van Thijs Romer

geile bakvissen van 15 met veel te grote tieten in vergelijking met hun verstand
Als hij Jan van Zelzen had geheten, had hij geen advocaten van ¤450 per uur kunnen betalen en zat hij nu misschien wel wasknijpers te maken.
pi_220598515
Het valt me nu pas op, als Jesse Klaver lacht, lijkt hij precies op Ali B. Ik vertrouw ze beide niet!
pi_220598562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Ik stop ook weer met kijken, heb genoeg gezien :{w
Laat mijn avond niet bederven
Rechts klaagt steeds over links, want er gaat van alles mis. Te weinig woningen, te veel asielzoekers, milieuregels, de toeslagenaffaire, Groningen. Maar wie zit er al sinds 2010 in de regering? De VVD. En waar stemmen de miljonairs van Vandaag Inside op? De VVD.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 17-04-2026 12:19:16 ]
pi_220599480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:52 schreef DrDentz het volgende:
Het valt me nu pas op, als Jesse Klaver lacht, lijkt hij precies op Ali B. Ik vertrouw ze beide niet!
Dat zegt meer over jou dat je nogal in je hoofd zit met Ali B :D
pi_220599933
Weer geen Helčne vanavond. Blijkbaar niet echt een match meer op de vrijdag.
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:00:36 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220600519
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Weer geen Helčne vanavond. Blijkbaar niet echt een match meer op de vrijdag.
Als ze er niet beter van kan worden komt ze niet
Dus er is niks om te promoten
Of ze heeft iets te verbergen en wil geen antwoorden geven
Helene mag ook aan de TT toegevoegd worden, vreselijk mens
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:03:07 #41
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220600842
Ik vond Jesse best goed.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:07:41 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220600854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vond Jesse best goed.
Zat niets van hem zelf bij, alleen voorgekauwde retoriek van zijn woordvoerder opratelen
Om te :r
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:09:53 #43
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220600869
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:07 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zat niets van hem zelf bij, alleen voorgekauwde retoriek van zijn woordvoerder opratelen
Om te :r
Geen zorgen ouwe reus, binnenkort zal Gerard Joling er wel weer zitten om te zeggen dat hij een afstandsbediening in zijn reet stopt. Dan wordt het weer ouderwets lachen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 18:44:51 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220601039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:09 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Geen zorgen ouwe reus, binnenkort zal Gerard Joling er wel weer zitten om te zeggen dat hij een afstandsbediening in zijn reet stopt. Dan wordt het weer ouderwets lachen.
xD
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:29:08 #45
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220601286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Klaver heeft nooit regeringsmacht he.

Moet nog terugkijken maar ik zal altijd klaver>Wierd willen als gast.
Ik heb liever geen gast dan Wierd
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:06:53 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220601927
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:09 schreef Näsenbar het volgende:
Geen zorgen ouwe reus, binnenkort zal Gerard Joling er wel weer zitten om te zeggen dat hij een afstandsbediening in zijn reet stopt. Dan wordt het weer ouderwets lachen.
Je bent in de war, dat was Lale Gul die moest zelfs operatief verwijderd worden :D
pi_220601936
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef bozewitteman het volgende:
Jesse Klaver GOD _O_
:')
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:17:48 #48
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220601977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vond Jesse best goed.
Ik hoop dat ze hem vanavond helemaal tot de grond toe afbranden w/
pi_220602021
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze hem vanavond helemaal tot de grond toe afbranden w/
Zou vrij zwak zijn na die kontenlikkerij van gisteren.
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:39:47 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220602047
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:31 schreef Specularium het volgende:
Zou vrij zwak zijn na die kontenlikkerij van gisteren.
Zijn we wel gewend van de snor
Ze zijn helemingepakt door die lul :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')