abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:39:52 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220602532
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:58 schreef bijdehand het volgende:
Maar dat lijf van haar :9~
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
  zaterdag 18 april 2026 @ 08:43:28 #62
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220603445
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Nounounounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 18 april 2026 @ 09:53:44 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220603786
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220603891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:05:39 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220603907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:02 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.
Gisteravond zat ze bij die kale van RTL. Zat ze alleen maar te oreren over het feit dat ze zo progressief en liberaal is en uit een liberale stad komt. :') :') En ze heeft natuurlijk vrienden uit die LHBTI scene, dan ben je nog progressiever! :D

Die is zo conservatief als de neten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220603980
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Het gaat niet helemaal goed he, met die obsessie
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220603986
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Hij ontweek juist niks. Sterker, toen het over dat filmpje met Mona Keizer en Zita Pels ging hadtie volledig gelijk toen die Johan ff corrigeerde met dat overdreven gedoe.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:05:28 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220604899
twitter
pi_220604975
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Pas op, Gerard! Straks valt je gezicht eraf!
pi_220609743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Lana Gul. Oké Johan Derksen.
pi_220609744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vond Jesse best goed.
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
pi_220609757
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Een politicus, van welke kleur dan ook, is natuurlijk veel beter voorbereid op dit soort discussies dan Johan Derksen, die toch meer op het niveau van losse kreten zit. Het is ook niet zijn werk.
  zondag 19 april 2026 @ 05:05:34 #73
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220609771
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
inderdaad een extreem linkse haatheks die Pels
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220609836
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te :r
Wat een haat op zoveel lekkers *)
pi_220609928
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.

[ Bericht 4% gewijzigd door kalinhos op 19-04-2026 08:41:02 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 19 april 2026 @ 08:36:59 #76
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220609960
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Ik heb zo de indruk dat jij niet progressief stemt.
Rini dankjewel.
pi_220609965
Tis wel grappig dat Wilfred eigenlijk steeds zn gasten door zijn programma’s wisselt. WiWa zat eerst bij de friday move, week later ineens aan tafel bij VI. Klaver zat in Wilfred zn podcast, week erna zittie aan tafel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220610485
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.
Hij is links dus is het een lul. We worden steeds Amerikaanser.
pi_220610492
Ik zit niet zo te wachten op Estevana Polman als vaste gast. Haar enige talent is dat ze lekker volks is, plat, begint over wc rollen, Arnhem, snackbar, ze past wel bij Gijp en Derksen maar het wordt teveel van hetzelfde.
  zondag 19 april 2026 @ 10:58:27 #80
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220610825
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit niet zo te wachten op Estevana Polman als vaste gast. Haar enige talent is dat ze lekker volks is, plat, begint over wc rollen, Arnhem, snackbar, ze past wel bij Gijp en Derksen maar het wordt teveel van hetzelfde.
Zo denk ik er ook exact over. Maar wat je schetst past natuurlijk wel prima bij de campingzender.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220610975
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zo denk ik er ook exact over. Maar wat je schetst past natuurlijk wel prima bij de campingzender.
Wat zou haar rol worden? Ze gaat waarschijnlijk niet erg ver mee in de onderbroekenlol van Van der Gijp, maar ik zie haar ook niet veel toevoegen aan een onderwerp van Derksen over Trump en de haatbaarden. Een beetje zoals Van der Vaart bij VI een tijdje geleden.
  zondag 19 april 2026 @ 12:25:15 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220611454
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter

Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
pi_220612371
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter

Mwah, heeft ze wat te melden dan? En knap valt ook over te twisten. :D Maar sws Estevana>Helene, qua looks dan.

quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zondag 19 april 2026 @ 18:08:29 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220614103
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:26 schreef Megalomaniac het volgende:….
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
Hélène Hendriks clasht met Estavana Polman’

Hélène Hendriks is de talkshowkoningin van Ziggo Sport.Maar wordt ze binnenkort van de troon gestoten? Estavana Polman zou zomaar eens een geduchte tegenstander voor Hendriks kunnen zijn, voorspelt Aran Bade.

Polman met eigen programma op RTL?

Polman is momenteel nog actief als handbalster, maar de vriendin van Rafael van der Vaart zet na dit seizoen een punt achter haar carrière als topsporter. Wat dan? Een carrière op televisie, misschien? Verslaggever Aran Bade vindt het een goed idee, vertelt hij in RTL Boulevard.

“Ze is welkom, zeker ook bij ons”, steekt de Boulevard-verslaggever van wal. “Ik zou haar adviseren om toch wel echt verder te kijken dan alleen Vandaag Inside. Dat heeft ze wel vaker gedaan, ze is er wel eens geweest, Johan Derksen vindt haar goed, maar er zijn meer kapers op de kust.”

“Ze is eigenlijk heel goed in human interest. Wat ze met Beter Laat Dan Nooit heeft laten zien, is dat ze goed kan interviewen, heel erg likeability heeft en dat wil je, hè? Ik vind dat ze eigenlijk heel goed past bij RTL”, aldus Bade.

Clash met Hélène Hendriks

De RTL-verslaggever ziet in Polman een ‘nieuwe Hendriks’. Of een soort tegenhanger, in elk geval. “Hélène Hendriks hebben ze eigenlijk bij SBS opgeleid als de grote nieuwe zaterdagavondshowmaster en dat zou zij ook wel kunnen, maar ik denk toch de gesprekken en dat je meer vertelt dan je wil bij haar, dat dat erin zit.”

“Dus ik denk zomaar dat dat bij RTL best wel op zijn plek kan gaan vallen met een human-interest-programma”, voorspelt Bade. “Misschien heeft zij ook wel wensen, hè, want vergis je niet: als er meerdere mensen bellen, heb je natuurlijk voorwaarden. Ik denk zeker dat er op dit moment vanuit ons en vanuit Talpa enorm gebeld wordt.”

Zie jij een dergelijk programma van Polman zitten?

Ja, leuk man 82%
Niet echt 18%

https://www.soccernews.nl(...)met-estavana-polman/
  zondag 19 april 2026 @ 18:29:13 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220614273
twitter
pi_220614480
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hélène Hendriks clasht met Estavana Polman’

Hélène Hendriks is de talkshowkoningin van Ziggo Sport.Maar wordt ze binnenkort van de troon gestoten? Estavana Polman zou zomaar eens een geduchte tegenstander voor Hendriks kunnen zijn, voorspelt Aran Bade.

Polman met eigen programma op RTL?

Polman is momenteel nog actief als handbalster, maar de vriendin van Rafael van der Vaart zet na dit seizoen een punt achter haar carrière als topsporter. Wat dan? Een carrière op televisie, misschien? Verslaggever Aran Bade vindt het een goed idee, vertelt hij in RTL Boulevard.

“Ze is welkom, zeker ook bij ons”, steekt de Boulevard-verslaggever van wal. “Ik zou haar adviseren om toch wel echt verder te kijken dan alleen Vandaag Inside. Dat heeft ze wel vaker gedaan, ze is er wel eens geweest, Johan Derksen vindt haar goed, maar er zijn meer kapers op de kust.”

“Ze is eigenlijk heel goed in human interest. Wat ze met Beter Laat Dan Nooit heeft laten zien, is dat ze goed kan interviewen, heel erg likeability heeft en dat wil je, hè? Ik vind dat ze eigenlijk heel goed past bij RTL”, aldus Bade.

Clash met Hélène Hendriks

De RTL-verslaggever ziet in Polman een ‘nieuwe Hendriks’. Of een soort tegenhanger, in elk geval. “Hélène Hendriks hebben ze eigenlijk bij SBS opgeleid als de grote nieuwe zaterdagavondshowmaster en dat zou zij ook wel kunnen, maar ik denk toch de gesprekken en dat je meer vertelt dan je wil bij haar, dat dat erin zit.”

“Dus ik denk zomaar dat dat bij RTL best wel op zijn plek kan gaan vallen met een human-interest-programma”, voorspelt Bade. “Misschien heeft zij ook wel wensen, hè, want vergis je niet: als er meerdere mensen bellen, heb je natuurlijk voorwaarden. Ik denk zeker dat er op dit moment vanuit ons en vanuit Talpa enorm gebeld wordt.”

Zie jij een dergelijk programma van Polman zitten?

Ja, leuk man 82%
Niet echt 18%

https://www.soccernews.nl(...)met-estavana-polman/
Gewoon de particuliere mening van iemand dus.

Er staat 2x “clash” in de titels dus je denkt oke hier is wat gebeurd of staat wat te gebeuren. Dan lees je het en dan zegt hij van nou de ene presentatrice is dus zus en zo en de andere presentatrice is dus dit en dat.

Nou nou poeh poeh.
Ik ga hier even van zitten en een glaasje water pakken voor de schrik.

[ Bericht 6% gewijzigd door kalinhos op 19-04-2026 18:59:15 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 19 april 2026 @ 18:56:23 #87
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220614554
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:57 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?
Jij bent nieuw hier merk ik
Laffe huichelaar
  zondag 19 april 2026 @ 19:26:15 #88
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220614775
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:49 schreef kalinhos het volgende:
Gewoon de particuliere mening van iemand dus.
Aran Bade (Utrecht, 26 januari 1985) is een Nederlands verslaggever, presentator en entertainmentdeskundige, bekend van onder meer RTL Boulevard.

In 2007 liep Bade stage bij RTL Nieuws en correspondent Erik Mouthaan in New York. Ook werkte hij dat jaar als producer voor Conny Mus in Jeruzalem.[1]

Vervolgens ging hij aan de slag bij RTL Boulevard, eerst als redacteur en vanaf 2013 als verslaggever. Sinds 2018 is hij actief als entertainmentdeskundige bij het programma. Daarvoor gaat hij onder meer regelmatig als reporter op pad om reportages te maken die vervolgens tijdens het programma worden uitgezonden. Binnen zijn werk als verslaggever is hij ook Songfestivaldeskundige. Sinds 2014 doet hij verslag van het Eurovisiesongfestival.[2]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aran_Bade

Particuliere mening :') _O-
Hoe verzin je dit
pi_220614843
Ikweethetookniet is typische zo'n persoon waar alle mediacourant artikelen voor worden geschreven.

1 uit de context getrokken quote en hij staat alweer op de bandwagon.

Heel vervelende troll.
pi_220615475
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Aran Bade (Utrecht, 26 januari 1985) is een Nederlands verslaggever, presentator en entertainmentdeskundige, bekend van onder meer RTL Boulevard.

In 2007 liep Bade stage bij RTL Nieuws en correspondent Erik Mouthaan in New York. Ook werkte hij dat jaar als producer voor Conny Mus in Jeruzalem.[1]

Vervolgens ging hij aan de slag bij RTL Boulevard, eerst als redacteur en vanaf 2013 als verslaggever. Sinds 2018 is hij actief als entertainmentdeskundige bij het programma. Daarvoor gaat hij onder meer regelmatig als reporter op pad om reportages te maken die vervolgens tijdens het programma worden uitgezonden. Binnen zijn werk als verslaggever is hij ook Songfestivaldeskundige. Sinds 2014 doet hij verslag van het Eurovisiesongfestival.[2]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aran_Bade

Particuliere mening :') _O-
Hoe verzin je dit
Kijk nou gewoon ff de tijdlijn knul:

Jij zei dit:
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter

Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
En toen zei Megalomaniac in post#83:
quote:
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
En toen om jouw punt te maken (dat ze het niet leuk zou vinden als Estevana komt en achter de schermen er alles aan zou doen dit dat zus zo) kwam jij met een mening van Aron Bade waarin die dat helemaal niet zei. Hij zei helemaal niet of Helene iets wel of niet leuk zou vinden of dat ze achter de schermen wat zou doen. Hij zei eigenlijk nou ja Estevana heeft dus deze en deze kwaliteiten en dat zijn andere kwaliteiten dan Helene heeft want die kan dit en dat weer goed.

Snap jij überhaupt hoe discussies en argumenten enzo werken of lees je eigenlijk niet waar je op reageert?

[ Bericht 18% gewijzigd door kalinhos op 19-04-2026 20:42:46 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')