Die rotkopquote:
Nounounounounouquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Dat heb ik nou met die Lana Gul.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Gisteravond zat ze bij die kale van RTL. Zat ze alleen maar te oreren over het feit dat ze zo progressief en liberaal is en uit een liberale stad komt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:02 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik heb haar in dat boerderijprogramma gezien. Het is een heel zwak prinsesje. Ze zal wel snel met een rijke man trouwen.
Het gaat niet helemaal goed he, met die obsessiequote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Hij ontweek juist niks. Sterker, toen het over dat filmpje met Mona Keizer en Zita Pels ging hadtie volledig gelijk toen die Johan ff corrigeerde met dat overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij zat vol met vergif en draaide zijn riedeltje af.
En dat is misselijkmakend
En alles ontwijken
Lana Gul. Oké Johan Derksen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met die Lana Gul.
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.quote:
Een politicus, van welke kleur dan ook, is natuurlijk veel beter voorbereid op dit soort discussies dan Johan Derksen, die toch meer op het niveau van losse kreten zit. Het is ook niet zijn werk.quote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
inderdaad een extreem linkse haatheks die Pelsquote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Wat een haat op zoveel lekkersquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die rotkop
Dat kut character
De achterbaksheid
Het achter de ellebogen hebben
Dat geslijm om de vrede te bewaren
Die nep vriendschappen met Noah en Merel enkel om omhoog te vallen
Het is om te
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.quote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Ik heb zo de indruk dat jij niet progressief stemt.quote:Op zondag 19 april 2026 03:31 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Op overtuigende wijze pakte hij Derksen en co. in met de grootst mogelijke onzin. Zo had Derksen het over jonge islamitische mannen als ''economische migranten'' o.i.d. en toen zei Klaver dat dat arbeidsmigranten waren. Werd vervolgens helemaal niet op gereageerd. Ook kwam Klaver met een extreem naïef verhaal over diplomatieke akkoorden sluiten met herkomstlanden van migranten, kwam ook geen kritiek op. Het was beter dan toen met Timmermans (het was namelijk niet helemaal kritiekloos, Derksen pakte die extreemlinkse haatheks Pels (GL-wethouder in Wokum) meer dan terecht in), maar alsnog was het te tam.
Hij is links dus is het een lul. We worden steeds Amerikaanser.quote:Op zondag 19 april 2026 08:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.
Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.
Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.
Zo denk ik er ook exact over. Maar wat je schetst past natuurlijk wel prima bij de campingzender.quote:Op zondag 19 april 2026 09:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit niet zo te wachten op Estevana Polman als vaste gast. Haar enige talent is dat ze lekker volks is, plat, begint over wc rollen, Arnhem, snackbar, ze past wel bij Gijp en Derksen maar het wordt teveel van hetzelfde.
Wat zou haar rol worden? Ze gaat waarschijnlijk niet erg ver mee in de onderbroekenlol van Van der Gijp, maar ik zie haar ook niet veel toevoegen aan een onderwerp van Derksen over Trump en de haatbaarden. Een beetje zoals Van der Vaart bij VI een tijdje geleden.quote:Op zondag 19 april 2026 10:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook exact over. Maar wat je schetst past natuurlijk wel prima bij de campingzender.
Mwah, heeft ze wat te melden dan? En knap valt ook over te twisten.quote:Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xDquote:Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
Hélène Hendriks clasht met Estavana Polman’quote:Op zondag 19 april 2026 14:26 schreef Megalomaniac het volgende:….
Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
Gewoon de particuliere mening van iemand dus.quote:Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hélène Hendriks clasht met Estavana Polman’
Hélène Hendriks is de talkshowkoningin van Ziggo Sport.Maar wordt ze binnenkort van de troon gestoten? Estavana Polman zou zomaar eens een geduchte tegenstander voor Hendriks kunnen zijn, voorspelt Aran Bade.
Polman met eigen programma op RTL?
Polman is momenteel nog actief als handbalster, maar de vriendin van Rafael van der Vaart zet na dit seizoen een punt achter haar carrière als topsporter. Wat dan? Een carrière op televisie, misschien? Verslaggever Aran Bade vindt het een goed idee, vertelt hij in RTL Boulevard.
“Ze is welkom, zeker ook bij ons”, steekt de Boulevard-verslaggever van wal. “Ik zou haar adviseren om toch wel echt verder te kijken dan alleen Vandaag Inside. Dat heeft ze wel vaker gedaan, ze is er wel eens geweest, Johan Derksen vindt haar goed, maar er zijn meer kapers op de kust.”
“Ze is eigenlijk heel goed in human interest. Wat ze met Beter Laat Dan Nooit heeft laten zien, is dat ze goed kan interviewen, heel erg likeability heeft en dat wil je, hè? Ik vind dat ze eigenlijk heel goed past bij RTL”, aldus Bade.
Clash met Hélène Hendriks
De RTL-verslaggever ziet in Polman een ‘nieuwe Hendriks’. Of een soort tegenhanger, in elk geval. “Hélène Hendriks hebben ze eigenlijk bij SBS opgeleid als de grote nieuwe zaterdagavondshowmaster en dat zou zij ook wel kunnen, maar ik denk toch de gesprekken en dat je meer vertelt dan je wil bij haar, dat dat erin zit.”
“Dus ik denk zomaar dat dat bij RTL best wel op zijn plek kan gaan vallen met een human-interest-programma”, voorspelt Bade. “Misschien heeft zij ook wel wensen, hè, want vergis je niet: als er meerdere mensen bellen, heb je natuurlijk voorwaarden. Ik denk zeker dat er op dit moment vanuit ons en vanuit Talpa enorm gebeld wordt.”
Zie jij een dergelijk programma van Polman zitten?
Ja, leuk man 82%
Niet echt 18%
https://www.soccernews.nl(...)met-estavana-polman/
Jij bent nieuw hier merk ikquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:57 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat je het niet met hem eens bent, snap ik, maar hij deed toch niet vervelend?
Aran Bade (Utrecht, 26 januari 1985) is een Nederlands verslaggever, presentator en entertainmentdeskundige, bekend van onder meer RTL Boulevard.quote:Op zondag 19 april 2026 18:49 schreef kalinhos het volgende:…
Gewoon de particuliere mening van iemand dus.
Kijk nou gewoon ff de tijdlijn knul:quote:Op zondag 19 april 2026 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Aran Bade (Utrecht, 26 januari 1985) is een Nederlands verslaggever, presentator en entertainmentdeskundige, bekend van onder meer RTL Boulevard.
In 2007 liep Bade stage bij RTL Nieuws en correspondent Erik Mouthaan in New York. Ook werkte hij dat jaar als producer voor Conny Mus in Jeruzalem.[1]
Vervolgens ging hij aan de slag bij RTL Boulevard, eerst als redacteur en vanaf 2013 als verslaggever. Sinds 2018 is hij actief als entertainmentdeskundige bij het programma. Daarvoor gaat hij onder meer regelmatig als reporter op pad om reportages te maken die vervolgens tijdens het programma worden uitgezonden. Binnen zijn werk als verslaggever is hij ook Songfestivaldeskundige. Sinds 2014 doet hij verslag van het Eurovisiesongfestival.[2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aran_Bade
Particuliere mening![]()
![]()
Hoe verzin je dit
En toen zei Megalomaniac in post#83:quote:Op zondag 19 april 2026 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met Estavana aan tafel heb je tenminste een keer een leuke knappe blonde meid aan tafel met een leuk karakter
Dit zal Helene Idd niet leuk vinden en haar kennende zal ze achter de schermen er alles aan doen om haar dwars te zitten
En toen om jouw punt te maken (dat ze het niet leuk zou vinden als Estevana komt en achter de schermen er alles aan zou doen dit dat zus zo) kwam jij met een mening van Aron Bade waarin die dat helemaal niet zei. Hij zei helemaal niet of Helene iets wel of niet leuk zou vinden of dat ze achter de schermen wat zou doen. Hij zei eigenlijk nou ja Estevana heeft dus deze en deze kwaliteiten en dat zijn andere kwaliteiten dan Helene heeft want die kan dit en dat weer goed.quote:Oh, wat weet je over haar dan? Heb blijkbaar iets gemist. xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |