abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220623098
Ach N.E.C.
pi_220623207
Die Jeaunneau kan wel meedoen aan de gladjanussen competitie, met Jan Kooyemans
pi_220623278
Lana Gul genot
  maandag 20 april 2026 @ 22:21:27 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220623383
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
pi_220623403
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
pi_220623935
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:10 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
Dat is waar en Fransen zijn erg stakerig.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:30:15 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220624730
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
twitter
pi_220624750
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:21 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Niet echt, hoezo? Omdat iemand die links is hier automatisch een lul is?
@ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220624773
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]
Ja dank je, ik heb de uitzending gezien.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:49:02 #130
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220624862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Aangezien SS een verdienmodel heeft gemaakt van zijn effectbejag missen we daar niks aan. Lekker laten raaskallen in de azijnbode en vooral in Zweden blijven. Wegwezen met die ophitser.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 21 april 2026 @ 10:53:03 #131
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220625182
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Rini dankjewel.
pi_220625288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Johan Derksen is geen held.
pi_220625619
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:27:44 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220625712
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:34 schreef nostra het volgende:
@:ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie ^O^
Het kan dus wel :lijstje:
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:12:05 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220625946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:11 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
Rini dankjewel.
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:24:30 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220627585
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Daarom stem (extreem)rechts
maar dan kunnen we niet barmhartig zijn he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220627889
Die Driesen is zo’n zure ezel he, net de aflevering van gisteren teruggeluisterd

“Ja die mensen die in het Westland werken dat zijn gewoon mensen uit Europa komen vrij verkeer van personen en die bij ons werken en die noemr hij (Klaver dus) arbeidsmigranten…”

Maar dat zíjn het ook Valentijn, je kan prima een migrant uit de EU zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:44 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220628002
Job en Merel
pi_220628288
[..]
Wismutveilchen83 schreef:
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
[/quote]

Helemaal mee eens.
pi_220628553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nou, bel de krant. Ik ben het hier ook nagenoeg volledig mee eens :Y.
pi_220629265
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 22:03:53 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220629539
Lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220629562
Democratie, monarchie, blijft ingewikkeld allemaal.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:26:15 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220629681
Merel zit nu aan de wijn :P
pi_220629702
Hee domme kut met je neeee jaaaa wat is het nou ja of nee?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:31:32 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220629707
Welk restaurant zat Rutte nou ?
pi_220629903
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie ^O^
Het kan dus wel :lijstje:
Maar waarom zegt hij dat tegen mij?
  dinsdag 21 april 2026 @ 23:40:42 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220630041
Wierd en Rutger :{w

Wierd komt nog verstandige dingen uit, maar `Rutger :R :r
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:02:44 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636159
Die kennis waar Johan het over had was zeker René (lol)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220636170
Rare aflevering die maar niet van de grond wil komen en wat zijn Rutger en die Wiert vervelend zeg, in mijn optiek dan.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')