Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienenquote:Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels![]()
Dat is waar en Fransen zijn erg stakerig.quote:Op maandag 20 april 2026 21:10 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
quote:Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
@ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.quote:Op zondag 19 april 2026 21:21 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Niet echt, hoezo? Omdat iemand die links is hier automatisch een lul is?
Aangezien SS een verdienmodel heeft gemaakt van zijn effectbejag missen we daar niks aan. Lekker laten raaskallen in de azijnbode en vooral in Zweden blijven. Wegwezen met die ophitser.quote:Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.quote:Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels![]()
Johan Derksen is geen held.quote:Op dinsdag 21 april 2026 10:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.quote:Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactiequote:Op dinsdag 21 april 2026 09:34 schreef nostra het volgende:
@:ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:11 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
maar dan kunnen we niet barmhartig zijn hequote:
Nou, bel de krant. Ik ben het hier ook nagenoeg volledig mee eensquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
Maar waarom zegt hij dat tegen mij?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie![]()
Het kan dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |