abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 21:39:26 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615968
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Dat heb ik nou net van jou geleerd hoever je met leugens kan komen :7
  zondag 19 april 2026 @ 21:40:04 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615973
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Je bent er dus wel uitgetrapt omdat je zo succesvol was :?
  zondag 19 april 2026 @ 21:46:07 #103
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220616001
Zelfs 2 reacties met één post uitgelokt. Zo getriggered is een echte topshow. Jij bent overigens werkelijk de enige die denkt dat ik ergens uitgetrapt ben

Ik ben inmiddels ook alweer even gewoon crew hč, wel bij blijven
Laffe huichelaar
pi_220616090
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
  zondag 19 april 2026 @ 22:17:35 #105
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220616126
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
Sowieso, Victor Vlam :')
Rini dankjewel.
pi_220616301
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Sowieso, Victor Vlam :')
Destijds met De Communicado’s was het best geinig maar die is om Kieft te citeren toch iets te veel in zichzelf gaan gelovon.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220616741
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.
Pakte aan uiteraard ;) Pels lijkt me enorm aseksueel, dus die wordt door niemand ingepakt. Als zij ergens binnentreedt, slaat bij alle buren de automatische verwarming aan (zou Johan zeggen).

Volgens mij bedoelde Derksen met zijn opmerking dat verreweg de meeste asielzoekers hier louter of primair om economische redenen komen (de zogeheten ''gelukszoekers'') en niet omdat ze op de vlucht zijn voor oorlog en geweld. Dat lijkt me evident: vrijwel allemaal zijn ze talloze veilige landen doorkruist en hebben nogal wat asielzoekers eerst voor enige tijd (soms zelfs jaren) in een ander veilig land verpoosd vooraleer ze doorreisden naar Nederland (Syriërs in Turkije is een bekend voorbeeld).
pi_220616742
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
Robert Maaskant over Sigrid Kaag vind ik niet minder erg.
  maandag 20 april 2026 @ 04:37:38 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220616767
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 02:21 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Pakte aan uiteraard ;) Pels lijkt me enorm aseksueel, dus die wordt door niemand ingepakt. Als zij ergens binnentreedt, slaat bij alle buren de automatische verwarming aan (zou Johan zeggen).

Volgens mij bedoelde Derksen met zijn opmerking dat verreweg de meeste asielzoekers hier louter of primair om economische redenen komen (de zogeheten ''gelukszoekers'') en niet omdat ze op de vlucht zijn voor oorlog en geweld.
Dat lijkt me evident: vrijwel allemaal zijn ze talloze veilige landen doorkruist en hebben
ach onze voorouders die gingen ook naar Canada om een toekomst op te bouwen , want hier had men het na de oorlog wel gezien, geen werk , geen huizen,

zo zit het ook met migranten, er zal een enkeling bij zitten die iets van oorlog gezien heeft of homo is , maar ze komen voor werk te vinden , geld verdienen, om naar thuis te sturen

Naar Papa en Mama en hun vrouwtje en kindje
En dat geld zal en moet er komen, als ze niet mogen werken van links, dan gaan ze het stelen ,maar dat geld komt er

De overtocht kostte hen een godsvermogen, vaak geleend van deze of gene

Daarom daar een visum aanvragen voor je hierheen komt
wie hier is die moet terug , ook kinderen en ouderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220619679
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Destijds met De Communicado’s was het best geinig maar die is om Kieft te citeren toch iets te veel in zichzelf gaan gelovon.
En het is inmiddels gewoon z’n verdienmodel geworden
  maandag 20 april 2026 @ 15:57:07 #111
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220620584
De mensjes maken zich wel druk om ons showtje he.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220621726
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:24 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dus op de VVD stemmen heeft geen zin.
Leuke reactie, echt waar! Maar ook hier moet ik de genuanceerde rol weer spelen. Zonder zoiets zwakrechts als de VVD in de regering komt de ramp, zoals die zich ook in bv. Frankrijk aan het voltrekken is, alleen maar sneller naderbij.
pi_220622339
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 04:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ach onze voorouders die gingen ook naar Canada om een toekomst op te bouwen , want hier had men het na de oorlog wel gezien, geen werk , geen huizen,

zo zit het ook met migranten, er zal een enkeling bij zitten die iets van oorlog gezien heeft of homo is , maar ze komen voor werk te vinden , geld verdienen, om naar thuis te sturen

Naar Papa en Mama en hun vrouwtje en kindje
En dat geld zal en moet er komen, als ze niet mogen werken van links, dan gaan ze het stelen ,maar dat geld komt er

De overtocht kostte hen een godsvermogen, vaak geleend van deze of gene

Daarom daar een visum aanvragen voor je hierheen komt
wie hier is die moet terug , ook kinderen en ouderen
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren. Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''. De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
pi_220622371
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Leuke reactie, echt waar! Maar ook hier moet ik de genuanceerde rol weer spelen. Zonder zoiets zwakrechts als de VVD in de regering komt de ramp, zoals die zich ook in bv. Frankrijk aan het voltrekken is, alleen maar sneller naderbij.
Maar links is al sinds 2017 niet aan de macht in Frankrijk.
  maandag 20 april 2026 @ 20:02:00 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220622409
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren.

Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''.

De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
migratie is van alle tijden

We hebben pas het begin gezien , er komt een miljard mensen naar Europa , naar het noorden van Europa
Dat weet jij ook wel

woningen worden echt wel gebouwd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220622921
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:59 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Maar links is al sinds 2017 niet aan de macht in Frankrijk.
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
  maandag 20 april 2026 @ 21:16:13 #117
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220622957
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren. Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''. De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Rini dankjewel.
  maandag 20 april 2026 @ 21:16:56 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220622960
Valentijn en Chris *O* *O*
pi_220623023
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
migratie is van alle tijden

We hebben pas het begin gezien , er komt een miljard mensen naar Europa , naar het noorden van Europa
Dat weet jij ook wel

woningen worden echt wel gebouwd
Daarom stem (extreem)rechts
pi_220623065
Chris viesbruin!
pi_220623098
Ach N.E.C.
pi_220623207
Die Jeaunneau kan wel meedoen aan de gladjanussen competitie, met Jan Kooyemans
pi_220623278
Lana Gul genot
  maandag 20 april 2026 @ 22:21:27 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220623383
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
pi_220623403
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
pi_220623935
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:10 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
Dat is waar en Fransen zijn erg stakerig.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:30:15 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220624730
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
twitter
pi_220624750
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:21 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Niet echt, hoezo? Omdat iemand die links is hier automatisch een lul is?
@ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220624773
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]
Ja dank je, ik heb de uitzending gezien.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:49:02 #130
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220624862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
Aangezien SS een verdienmodel heeft gemaakt van zijn effectbejag missen we daar niks aan. Lekker laten raaskallen in de azijnbode en vooral in Zweden blijven. Wegwezen met die ophitser.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 21 april 2026 @ 10:53:03 #131
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220625182
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Rini dankjewel.
pi_220625288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ja, heel dapper als je hem niet meer durft uit te nodigen omdat hij je dan met feiten en argumenten om je oren slaat waar je geen weerwoord op hebt. Poeh poeh.
Johan Derksen is geen held.
pi_220625619
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:27:44 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220625712
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:34 schreef nostra het volgende:
@:ikweethetookniet is sowieso een zij om te beginnen. En valt op accountants met de look van Sander.
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie ^O^
Het kan dus wel :lijstje:
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:12:05 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220625946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:11 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helemaal waar wat je daar zegt. Maar toch kan je zo niet doorgaan met dit immigratiebeleid. 1) dit land is te klein voor massaimmigratie, alles is nu al overvol in het westen, waar het werk is. Die nieuwe immigranten hebben ook weer voorzieningen nodig, dus weer meer immigranten erbij, enz. Wanneer wordt het land onleefbaar vol? 2) neem als voorbeeld Japan waar hetzelfde demografische probleem + het hoge opleidingsniveau ook deze problemen gaven. Ze hebben daar technische oplossingen voor bedacht. 3) er komen niet alleen goedwillende hardwerkende immigranten. Een te hoog percentage komt voor uitkeringen (bv. De Somaliers die na 10 jaar nog steeds in de bijstand zitten) en criminaliteit. Luister naar de burgers die in de buurt van een AZC wonen of liever naar de winkeliers daar.
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
Rini dankjewel.
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:24:30 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220627585
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Daarom stem (extreem)rechts
maar dan kunnen we niet barmhartig zijn he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220627889
Die Driesen is zo’n zure ezel he, net de aflevering van gisteren teruggeluisterd

“Ja die mensen die in het Westland werken dat zijn gewoon mensen uit Europa komen vrij verkeer van personen en die bij ons werken en die noemr hij (Klaver dus) arbeidsmigranten…”

Maar dat zíjn het ook Valentijn, je kan prima een migrant uit de EU zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:44 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220628002
Job en Merel
pi_220628288
[..]
Wismutveilchen83 schreef:
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
[/quote]

Helemaal mee eens.
pi_220628553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Exact om die reden moet het probleem niet plat geslagen worden zoals populistisch rechts doet en ook niet gebagatelliseerd worden zoals PRO helaas te vaak doet. Ik ben op zoek naar een partij die het probleem als geheel aanpakt. Die oog heeft voor de probleem die te massale migratie met zich mee brengt, maar die ook oog heeft voor de arbeidsmarkt en die problemen die daar ontstaan. Niet alles is met techniek te ondervangen. De regering moet daarin veel sturender zijn. Ook als het gaat om bijvoorbeeld onderwijs. Je ziet nu met defensie dat je best mensen warm kunt maken voor een bepaald beroep. Maar elke overheidsbemoeienis wordt als betutteling gezien en daar zijn politici doodsbang voor.
Een visie op welke sectoren er in dit land willen hebben en hoe groot die mogen zijn is ook nodig. Ook daar schuilt het gevaar van ons liberale denken (we bepalen zelf wel wat voor bedrijf we willen hebben. De overheid heeft daar niets mee te maken) waarbij de overheid direct als vijand gezien wordt en we weer met omgekeerde vlaggen te maken krijgen. Dus zo eenvoudig is het helaas allemaal niet.
Overigens vwb het laatste: ik heb zelf anderhalf jaar op 40 meter van een crisis noodopvang gewoond. Ik was huiverig, mijn kinderen zijn klein en speelden net buiten. Enige vorm van Nimby was mij niet vreemd en in mijn dorp waren de nodige protesten. Maar het heeft er 1,5 jaar gezeten en we hebben 0 overlast gehad. Ook de winkeliers hebben vooral geprofiteerd van de extra bewoners. Daarmee wil ik niks bagatelliseren, ik zou niet willen ruilen met Ter Apel, maar dit hoor je ook vaker. Protest als het er dreigt te komen, begrip en meeleven als het er is en weggaat.
Nou, bel de krant. Ik ben het hier ook nagenoeg volledig mee eens :Y.
pi_220629265
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 22:03:53 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220629539
Lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220629562
Democratie, monarchie, blijft ingewikkeld allemaal.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:26:15 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220629681
Merel zit nu aan de wijn :P
pi_220629702
Hee domme kut met je neeee jaaaa wat is het nou ja of nee?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:31:32 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220629707
Welk restaurant zat Rutte nou ?
pi_220629903
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Eindelijk iemand met een inhoudelijke reactie ^O^
Het kan dus wel :lijstje:
Maar waarom zegt hij dat tegen mij?
  dinsdag 21 april 2026 @ 23:40:42 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220630041
Wierd en Rutger :{w

Wierd komt nog verstandige dingen uit, maar `Rutger :R :r
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:02:44 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636159
Die kennis waar Johan het over had was zeker René (lol)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220636170
Rare aflevering die maar niet van de grond wil komen en wat zijn Rutger en die Wiert vervelend zeg, in mijn optiek dan.
Een heer met stijl
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:05:41 #151
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636184
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rare aflevering die maar niet van de grond wil komen en wat zijn Rutger en die Wiert vervelend zeg, in mijn optiek dan.
Deze uitzending heeft een reclameblok nodig!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:18:48 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636264
Oh daar is die
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 22 april 2026 @ 22:41:12 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220636422
Wouter morgen -O-
pi_220636430
De vrienden van Johan show 🥱
  donderdag 23 april 2026 @ 01:43:03 #155
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220636754
Goh ze hebben het eindelijk weer eens over de vluchtelingenproblematiek! Werd weer eens tijd zeg :Z
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 23 april 2026 @ 01:44:24 #156
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220636756
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wouter morgen -O-
-O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 23 april 2026 @ 08:12:32 #157
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220637146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 01:43 schreef Parafernalia het volgende:
Goh ze hebben het eindelijk weer eens over de vluchtelingenproblematiek! Werd weer eens tijd zeg :Z
En zoals altijd eendimensionaal belicht?
Rini dankjewel.
pi_220637254
Wat een aanfluiting weer. Wierd die weer lekker dicteert en Johan de mond snoert als ie met de waarheid aankomt.
"Aan het infuus van Washington." Excuse me? Het is één groot zionistisch feestje en ze lullen er finaal omheen. Het is gewoon crimineel inmiddels. Bah.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 23 april 2026 @ 11:00:07 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220638340
Wierd skippen, Rutger skippen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220638703
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tasmaniak op 23-04-2026 11:53:46 ]
pi_220638866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wierd skippen, Rutger skippen.
Kutger is niet te doen, gister ook niet gekeken.
Zijn meer mensen in mijn omgeving die niet meer kijken vanwege zijn irritante gelach :{
  donderdag 23 april 2026 @ 12:29:23 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220639023
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:06 schreef Dutch_view het volgende:
Kutger is niet te doen, gister ook niet gekeken.
Zijn meer mensen in mijn omgeving die niet meer kijken vanwege zijn irritante gelach :{
Niet alleen zijn lach, er komt geen zinnig verstandig woord uit als hij praat :r
  donderdag 23 april 2026 @ 12:30:05 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220639027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wierd skippen, Rutger skippen.
AJB ook mee stoppen, man man wat een onzin komt eruit die kerel
  donderdag 23 april 2026 @ 12:48:34 #164
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220639113
Wierd Duk die zichzelf journalist noemt _O-

Alt right influencer bedoel je
Laffe huichelaar
  donderdag 23 april 2026 @ 13:01:14 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220639166
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 23 april 2026 @ 13:28:18 #166
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220639274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:01 schreef matthijst het volgende:
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Kan het gewoon niet laten zijn stem te verheffen als er iemand het waagt negatief over Poetin te praten :')
Laffe huichelaar
  donderdag 23 april 2026 @ 16:18:26 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220639950
twitter
  donderdag 23 april 2026 @ 17:27:09 #168
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220640239
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:01 schreef matthijst het volgende:
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Vroeger was hij ook niet te doen hoor.
Rini dankjewel.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:33:31 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220642122
Raymond is er ook *O*
pi_220642160
Het zit ze wel diep he, die partner van Jetten. :')
  donderdag 23 april 2026 @ 21:52:08 #171
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220642226
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond is er ook *O*
:{
Rini dankjewel.
pi_220642244
Kleine mensen uitlachen. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220642245
Kleine mensen uitlachen hi ha ho :')
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 21:56:10 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642251
Gooi anders een teil water over hem heen Gijp
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 22:00:41 #175
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642278
Chris _O_
Wouter _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 22:18:39 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642382
Lale _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 23 april 2026 @ 22:20:42 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220642393
Van Cor mag het fragment niet uitgezonden worden met Andy :') :')
pi_220642443
Morgen weer Tina. :') De grootste mediahoer van Nederland.
pi_220642457
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze wat grappen zouden maken over die vermomde Mossad-meneer bij Jimek.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:55:07 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220642532
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen weer Tina. :') De grootste mediahoer van Nederland.
Nou nou die eretitel laat ik aan Helene :P
pi_220642552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris _O_
Wouter _O_
Als ik Chris Woerts nooit meer op tv zou zien, zou ik hem niet missen. (Heel zacht uitgedrukt.)
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 23:13:05 #182
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:00 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Als ik Chris Woerts nooit meer op tv zou zien, zou ik hem niet missen. (Heel zacht uitgedrukt.)
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220642847
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Van tv-deals, sponsorcontracten en bitcoins. Daar ben ik zelf minder mee bezig :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 02:12:48 #184
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220642869
Hebben ze het weer over hoe Lale Gul zich moet gedragen.. :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 april 2026 @ 02:13:36 #185
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220642870
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Alleen is ongeveer niets interessant
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 april 2026 @ 02:14:34 #186
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220642871
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen weer Tina. :') De grootste mediahoer van Nederland.
Echt niet normaal. Die is vaker op tv dan ervoor
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:56:43 #187
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220643696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 02:12 schreef Parafernalia het volgende:
Hebben ze het weer over hoe Lale Gul zich moet gedragen.. :')
Die is niet al te snugger.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220643713
We moeten Lale Gul in de vergetelheid laten raken, zodat ze pikante content gaat maken. Buttplugs alles.
pi_220646109
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Waarom haal jij arbeidsmigranten erbij (ook daar vind ik dat we op termijn weer veel zelfvoorzienender moeten zijn - laten we beginnen met de voorwaarden voor het krijgen van kinderen door autochtone vrouwen zo gunstig mogelijk maken) terwijl ik het over asielmigranten heb? En nee, die laatste is geen marginale groep zoals door links vaak wordt beweerd - vanwege gezinshereniging en veel lagere remigratie dan arbeids- en studiemigranten.
pi_220665514
Rick Evers vanavond tķch weer aan de bar. https://www.mediacourant.(...)t-toch-trouw-aan-vi/
  maandag 27 april 2026 @ 17:05:50 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220666364
Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Rick Evers en Bas Nijhuis nemen plaats aan de bar.
  maandag 27 april 2026 @ 17:17:51 #192
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220666445
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten
Dit is alvast je grootste onzin. De andere sectoren ben ik niet in thuis, maar dit is gewoonweg niet waar.
Laffe huichelaar
  maandag 27 april 2026 @ 18:40:52 #193
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220666821
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit is alvast je grootste onzin. De andere sectoren ben ik niet in thuis, maar dit is gewoonweg niet waar.
Is goed Tim.
Rini dankjewel.
  maandag 27 april 2026 @ 18:43:21 #194
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220666840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Waarom haal jij arbeidsmigranten erbij (ook daar vind ik dat we op termijn weer veel zelfvoorzienender moeten zijn - laten we beginnen met de voorwaarden voor het krijgen van kinderen door autochtone vrouwen zo gunstig mogelijk maken) terwijl ik het over asielmigranten heb? En nee, die laatste is geen marginale groep zoals door links vaak wordt beweerd - vanwege gezinshereniging en veel lagere remigratie dan arbeids- en studiemigranten.
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.
Rini dankjewel.
  maandag 27 april 2026 @ 21:40:31 #195
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220668211
:W
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 22:01:47 #196
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220668318
Ook altijd maar de concurrentie afzeiken (RTL Tonight) :')

Dat zegt trouwens wel over ze dat ze het een relevant programma vinden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220668385
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook altijd maar de concurrentie afzeiken (RTL Tonight) :')

Dat zegt trouwens wel over ze dat ze het een relevant programma vinden
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.
pi_220668421
Derksen met de gemiddelde Facebook tokkie mening over de extincion rebelion protesten.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:41:42 #199
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220670281
Voetbalkoorts stijgt: Vandaag Inside en Oranjezomer met WK-voetbal tweemaal per avond
https://www.rtl.nl/boulev(...)zendingen-wk-voetbal
pi_220670783
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetbalkoorts stijgt: Vandaag Inside en Oranjezomer met WK-voetbal tweemaal per avond
https://www.rtl.nl/boulev(...)zendingen-wk-voetbal
Dat was voorgaande keer geen succes, zeker niet als we er snel uitliggen. Alleen duurt VI nu wel korter (slechts 2 weken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')