Deze uitzending heeft een reclameblok nodig!quote:Op woensdag 22 april 2026 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rare aflevering die maar niet van de grond wil komen en wat zijn Rutger en die Wiert vervelend zeg, in mijn optiek dan.
En zoals altijd eendimensionaal belicht?quote:Op donderdag 23 april 2026 01:43 schreef Parafernalia het volgende:
Goh ze hebben het eindelijk weer eens over de vluchtelingenproblematiek! Werd weer eens tijd zeg
Kutger is niet te doen, gister ook niet gekeken.quote:
Niet alleen zijn lach, er komt geen zinnig verstandig woord uit als hij praatquote:Op donderdag 23 april 2026 12:06 schreef Dutch_view het volgende:
Kutger is niet te doen, gister ook niet gekeken.
Zijn meer mensen in mijn omgeving die niet meer kijken vanwege zijn irritante gelach![]()
Kan het gewoon niet laten zijn stem te verheffen als er iemand het waagt negatief over Poetin te pratenquote:Op donderdag 23 april 2026 13:01 schreef matthijst het volgende:
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Vroeger was hij ook niet te doen hoor.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:01 schreef matthijst het volgende:
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Nou nou die eretitel laat ik aan Helenequote:Op donderdag 23 april 2026 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen weer Tina.De grootste mediahoer van Nederland.
Als ik Chris Woerts nooit meer op tv zou zien, zou ik hem niet missen. (Heel zacht uitgedrukt.)quote:
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennisquote:Op donderdag 23 april 2026 23:00 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Als ik Chris Woerts nooit meer op tv zou zien, zou ik hem niet missen. (Heel zacht uitgedrukt.)
Van tv-deals, sponsorcontracten en bitcoins. Daar ben ik zelf minder mee bezigquote:Op donderdag 23 april 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Alleen is ongeveer niets interessantquote:Op donderdag 23 april 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Echt niet normaal. Die is vaker op tv dan ervoorquote:Op donderdag 23 april 2026 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen weer Tina.De grootste mediahoer van Nederland.
Die is niet al te snugger.quote:Op vrijdag 24 april 2026 02:12 schreef Parafernalia het volgende:
Hebben ze het weer over hoe Lale Gul zich moet gedragen..
Waarom haal jij arbeidsmigranten erbij (ook daar vind ik dat we op termijn weer veel zelfvoorzienender moeten zijn - laten we beginnen met de voorwaarden voor het krijgen van kinderen door autochtone vrouwen zo gunstig mogelijk maken) terwijl ik het over asielmigranten heb? En nee, die laatste is geen marginale groep zoals door links vaak wordt beweerd - vanwege gezinshereniging en veel lagere remigratie dan arbeids- en studiemigranten.quote:Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Dit is alvast je grootste onzin. De andere sectoren ben ik niet in thuis, maar dit is gewoonweg niet waar.quote:Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten
Is goed Tim.quote:Op maandag 27 april 2026 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is alvast je grootste onzin. De andere sectoren ben ik niet in thuis, maar dit is gewoonweg niet waar.
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Waarom haal jij arbeidsmigranten erbij (ook daar vind ik dat we op termijn weer veel zelfvoorzienender moeten zijn - laten we beginnen met de voorwaarden voor het krijgen van kinderen door autochtone vrouwen zo gunstig mogelijk maken) terwijl ik het over asielmigranten heb? En nee, die laatste is geen marginale groep zoals door links vaak wordt beweerd - vanwege gezinshereniging en veel lagere remigratie dan arbeids- en studiemigranten.
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 27 april 2026 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook altijd maar de concurrentie afzeiken (RTL Tonight)![]()
Dat zegt trouwens wel over ze dat ze het een relevant programma vinden
Dat was voorgaande keer geen succes, zeker niet als we er snel uitliggen. Alleen duurt VI nu wel korter (slechts 2 weken).quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetbalkoorts stijgt: Vandaag Inside en Oranjezomer met WK-voetbal tweemaal per avond
https://www.rtl.nl/boulev(...)zendingen-wk-voetbal
Die tijden komen niet meer terug.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit waren mooie VI Oranje tijden
Een tijdje terug hadden ze het constant over de Hanslers (who the fuck are dat?) terwijl niemand dat boeide (althans, mij niet en ik kan me voorstellen met velen). Maar daarmee maakten ze het programma wel “relevant”. Dus ja: ze bekritiseren soms hun eigen shows, maar doe soms ook onterecht alsof iets bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 27 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.
''Heel vaak''. Hoe definieer jij dat? Dat na acht jaar 45% van de statushouders (dus geen asielzoekers die aan het begin van hun verblijf in NL niet mogen werken) betaald werk heeft? Minder dan de helft is dat hè. Na ACHT jaar.quote:Op maandag 27 april 2026 18:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Met Gerard erbij loopt het altijd uit de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |