abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:05:41 #151
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636184
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rare aflevering die maar niet van de grond wil komen en wat zijn Rutger en die Wiert vervelend zeg, in mijn optiek dan.
Deze uitzending heeft een reclameblok nodig!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 22 april 2026 @ 22:18:48 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220636264
Oh daar is die
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 22 april 2026 @ 22:41:12 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220636422
Wouter morgen -O-
pi_220636430
De vrienden van Johan show 🥱
  donderdag 23 april 2026 @ 01:43:03 #155
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220636754
Goh ze hebben het eindelijk weer eens over de vluchtelingenproblematiek! Werd weer eens tijd zeg :Z
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 23 april 2026 @ 01:44:24 #156
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220636756
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wouter morgen -O-
-O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 23 april 2026 @ 08:12:32 #157
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220637146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 01:43 schreef Parafernalia het volgende:
Goh ze hebben het eindelijk weer eens over de vluchtelingenproblematiek! Werd weer eens tijd zeg :Z
En zoals altijd eendimensionaal belicht?
Rini dankjewel.
pi_220637254
Wat een aanfluiting weer. Wierd die weer lekker dicteert en Johan de mond snoert als ie met de waarheid aankomt.
"Aan het infuus van Washington." Excuse me? Het is één groot zionistisch feestje en ze lullen er finaal omheen. Het is gewoon crimineel inmiddels. Bah.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 23 april 2026 @ 11:00:07 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220638340
Wierd skippen, Rutger skippen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220638703
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tasmaniak op 23-04-2026 11:53:46 ]
pi_220638866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wierd skippen, Rutger skippen.
Kutger is niet te doen, gister ook niet gekeken.
Zijn meer mensen in mijn omgeving die niet meer kijken vanwege zijn irritante gelach :{
  donderdag 23 april 2026 @ 12:29:23 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220639023
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 12:06 schreef Dutch_view het volgende:
Kutger is niet te doen, gister ook niet gekeken.
Zijn meer mensen in mijn omgeving die niet meer kijken vanwege zijn irritante gelach :{
Niet alleen zijn lach, er komt geen zinnig verstandig woord uit als hij praat :r
  donderdag 23 april 2026 @ 12:30:05 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220639027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:00 schreef matthijst het volgende:
Wierd skippen, Rutger skippen.
AJB ook mee stoppen, man man wat een onzin komt eruit die kerel
  donderdag 23 april 2026 @ 12:48:34 #164
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220639113
Wierd Duk die zichzelf journalist noemt _O-

Alt right influencer bedoel je
Laffe huichelaar
  donderdag 23 april 2026 @ 13:01:14 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220639166
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 23 april 2026 @ 13:28:18 #166
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220639274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:01 schreef matthijst het volgende:
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Kan het gewoon niet laten zijn stem te verheffen als er iemand het waagt negatief over Poetin te praten :')
Laffe huichelaar
  donderdag 23 april 2026 @ 16:18:26 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220639950
twitter
  donderdag 23 april 2026 @ 17:27:09 #168
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220640239
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:01 schreef matthijst het volgende:
Die Wierd was vroegah nog wel te doen, maar nu totaal van 't padje.
Vroeger was hij ook niet te doen hoor.
Rini dankjewel.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:33:31 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220642122
Raymond is er ook *O*
pi_220642160
Het zit ze wel diep he, die partner van Jetten. :')
  donderdag 23 april 2026 @ 21:52:08 #171
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220642226
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond is er ook *O*
:{
Rini dankjewel.
pi_220642244
Kleine mensen uitlachen. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220642245
Kleine mensen uitlachen hi ha ho :')
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 21:56:10 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642251
Gooi anders een teil water over hem heen Gijp
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 22:00:41 #175
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642278
Chris _O_
Wouter _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 22:18:39 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642382
Lale _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 23 april 2026 @ 22:20:42 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220642393
Van Cor mag het fragment niet uitgezonden worden met Andy :') :')
pi_220642443
Morgen weer Tina. :') De grootste mediahoer van Nederland.
pi_220642457
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze wat grappen zouden maken over die vermomde Mossad-meneer bij Jimek.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:55:07 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220642532
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen weer Tina. :') De grootste mediahoer van Nederland.
Nou nou die eretitel laat ik aan Helene :P
pi_220642552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris _O_
Wouter _O_
Als ik Chris Woerts nooit meer op tv zou zien, zou ik hem niet missen. (Heel zacht uitgedrukt.)
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 23:13:05 #182
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220642608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:00 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Als ik Chris Woerts nooit meer op tv zou zien, zou ik hem niet missen. (Heel zacht uitgedrukt.)
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220642847
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Van tv-deals, sponsorcontracten en bitcoins. Daar ben ik zelf minder mee bezig :)
  vrijdag 24 april 2026 @ 02:12:48 #184
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220642869
Hebben ze het weer over hoe Lale Gul zich moet gedragen.. :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 april 2026 @ 02:13:36 #185
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220642870
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Snap ik maar hij heeft wel insane veel kennis
Alleen is ongeveer niets interessant
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 april 2026 @ 02:14:34 #186
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220642871
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen weer Tina. :') De grootste mediahoer van Nederland.
Echt niet normaal. Die is vaker op tv dan ervoor
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 april 2026 @ 09:56:43 #187
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220643696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 02:12 schreef Parafernalia het volgende:
Hebben ze het weer over hoe Lale Gul zich moet gedragen.. :')
Die is niet al te snugger.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220643713
We moeten Lale Gul in de vergetelheid laten raken, zodat ze pikante content gaat maken. Buttplugs alles.
pi_220646109
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Waarom haal jij arbeidsmigranten erbij (ook daar vind ik dat we op termijn weer veel zelfvoorzienender moeten zijn - laten we beginnen met de voorwaarden voor het krijgen van kinderen door autochtone vrouwen zo gunstig mogelijk maken) terwijl ik het over asielmigranten heb? En nee, die laatste is geen marginale groep zoals door links vaak wordt beweerd - vanwege gezinshereniging en veel lagere remigratie dan arbeids- en studiemigranten.
pi_220665514
Rick Evers vanavond tóch weer aan de bar. https://www.mediacourant.(...)t-toch-trouw-aan-vi/
  maandag 27 april 2026 @ 17:05:50 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220666364
Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Rick Evers en Bas Nijhuis nemen plaats aan de bar.
  maandag 27 april 2026 @ 17:17:51 #192
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220666445
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten
Dit is alvast je grootste onzin. De andere sectoren ben ik niet in thuis, maar dit is gewoonweg niet waar.
Laffe huichelaar
  maandag 27 april 2026 @ 18:40:52 #193
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220666821
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit is alvast je grootste onzin. De andere sectoren ben ik niet in thuis, maar dit is gewoonweg niet waar.
Is goed Tim.
Rini dankjewel.
  maandag 27 april 2026 @ 18:43:21 #194
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220666840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Waarom haal jij arbeidsmigranten erbij (ook daar vind ik dat we op termijn weer veel zelfvoorzienender moeten zijn - laten we beginnen met de voorwaarden voor het krijgen van kinderen door autochtone vrouwen zo gunstig mogelijk maken) terwijl ik het over asielmigranten heb? En nee, die laatste is geen marginale groep zoals door links vaak wordt beweerd - vanwege gezinshereniging en veel lagere remigratie dan arbeids- en studiemigranten.
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.
Rini dankjewel.
  maandag 27 april 2026 @ 21:40:31 #195
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220668211
:W
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 22:01:47 #196
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220668318
Ook altijd maar de concurrentie afzeiken (RTL Tonight) :')

Dat zegt trouwens wel over ze dat ze het een relevant programma vinden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220668385
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook altijd maar de concurrentie afzeiken (RTL Tonight) :')

Dat zegt trouwens wel over ze dat ze het een relevant programma vinden
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.
pi_220668421
Derksen met de gemiddelde Facebook tokkie mening over de extincion rebelion protesten.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:41:42 #199
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220670281
Voetbalkoorts stijgt: Vandaag Inside en Oranjezomer met WK-voetbal tweemaal per avond
https://www.rtl.nl/boulev(...)zendingen-wk-voetbal
pi_220670783
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetbalkoorts stijgt: Vandaag Inside en Oranjezomer met WK-voetbal tweemaal per avond
https://www.rtl.nl/boulev(...)zendingen-wk-voetbal
Dat was voorgaande keer geen succes, zeker niet als we er snel uitliggen. Alleen duurt VI nu wel korter (slechts 2 weken).
pi_220671079
Bekijk deze YouTube-video

Dit waren mooie VI Oranje tijden _O_
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:19:06 #202
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220671154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dit waren mooie VI Oranje tijden _O_
Die tijden komen niet meer terug. ;( Dit was wel VI op z'n best.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 14:57:07 #203
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220671699
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:

[..]
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.
Een tijdje terug hadden ze het constant over de Hanslers (who the fuck are dat?) terwijl niemand dat boeide (althans, mij niet en ik kan me voorstellen met velen). Maar daarmee maakten ze het programma wel “relevant”. Dus ja: ze bekritiseren soms hun eigen shows, maar doe soms ook onterecht alsof iets bestaansrecht heeft.

Van mij hoeft RTL hun eigen materiaal ook niet af te zeiken trouwens. Hoewel inderdaad: geestelijke onafhankelijkheid is een goed iets.

Maar hier blijven ze wel structureel bashen en er komt ook niks positiefs uit. Ze zijn niet objectief.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220671803
Ik snap wel dat ze RTL Tonight bashen, dat is zo'n programma waarbij ze bekende koppen wegkopen bij oa VI zoals die Ben vd Burg, en ook Lale Gul en Albert Verlinde, en denken dat het dan een succes wordt. Dan zit er wrok bij Derksen en wil hij dat het programma vanaf dag 1 hard flopt, want hij haat tv-mannetjes die het allemaal beter weten.
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:32:26 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:00:26 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220673218
Dinsdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma!

Job Knoester schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Gerard Joling en Raymond Mens nemen plaats aan de bar.

Gerard gaat ook zingen maar niet vechten _O- _O-
pi_220673634
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 18:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.
''Heel vaak''. Hoe definieer jij dat? Dat na acht jaar 45% van de statushouders (dus geen asielzoekers die aan het begin van hun verblijf in NL niet mogen werken) betaald werk heeft? Minder dan de helft is dat hè. Na ACHT jaar.
pi_220674518
Gerard *O*
pi_220674537
Met gier Gerard op de achtergrond :D

[ Bericht 2% gewijzigd door StephanL op 28-04-2026 21:52:49 ]
pi_220674676
Topshow _O-
pi_220674678
TOPSJOW
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:59:48 #212
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220674695
_O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220674717
Met Gerard erbij loopt het altijd uit de hand :D
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:07:40 #214
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220674781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Met Gerard erbij loopt het altijd uit de hand :D
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:07:40 #215
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220674782
Gerard Jo :')

VAKER GOOR GRAAG
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:08:54 #216
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220674789
Bedeen
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:13:01 #217
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220674813
PVV Geer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:13:18 #218
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220674814
Knoepert valt door de mand.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:14:31 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220674829
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:13 schreef Regilio_ het volgende:
Knoepert valt door de mand.
Goh
What can change the nature of a man?
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:14:39 #220
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220674830
Oplossing bedenken in NL voor lui die door 5+ Europese landen zijn 'gevlucht'. Oké Job. Iets met Dublin-akkoord.

Koekoek.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220675111
Weer een banger *O*
pi_220675112
Vreselijk liedje weer
pi_220675117
Hij kan het beter bij playbacken houden
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:53:58 #224
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220675221
Joling _O-
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 29 april 2026 @ 17:00:27 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220678947
Woensdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma. Wierd Duk en Valentijn Driessen schuiven aan als tafelgast bij Johan Derksen en Wilfred Genee. Pieter Cobelens neemt plaats aan de bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')