SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Felicitaties?quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, weer geen TT voor @:strani .
Ja, geloof nog een verlaat verjaardagstopic omdat ie die niet gehad heeft toen ie jarig was.quote:
*strijkt over hart*quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geloof nog een verlaat verjaardagstopic omdat ie die niet gehad heeft toen ie jarig was.
Nee, 28 maart was het, maar toen was er geen topic voor hem.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Was het Strani's verjaardag vandaag?
Gefeliciteerd @:Strani! Neem er nog een van ons!
Dus vieren we het nu pas echt!quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, 28 maart was het, maar toen was er geen topic voor hem.
Dat was al zo door het lek bij Odildoquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ojee liggen onze gegevens op straat?
En je bent zo weer wat dichter bij je pensioenquote:
Dat begint nu echt op te schieten!quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
En je bent zo weer wat dichter bij je pensioen
Ik was eigenlijk al twee weken te laatquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:38 schreef Arizona het volgende:
@:strani gefeliciteerd! Ik denk dat je moeder het gewoon fout had en dat dit eigenlijk altijd al je echte verjaardag was
Zijn we nog stééds te vroeg dan?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik had eigenlijk niks in huis gehaald
Heb ik helemaal morgen vrij zodat ik vanavond bij jou kon zuipen, kom je hiermee.quote:
quote:
Ik kan morgen toch nieuwe dingen halenquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik helemaal morgen vrij zodat ik vanavond bij jou kon zuipen, kom je hiermee.
Maar overmorgen werk ik weer, en vroeg ook.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik kan morgen toch nieuwe dingen halen
Ik haal het morgenochtend. Of was je van plan hier al om 6 uur 's ochtends te zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar overmorgen werk ik weer, en vroeg ook.
Hoe bedoel je? Ik zit al op de bank.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik haal het morgenochtend. Of was je van plan hier al om 6 uur 's ochtends te zijn?
Geeft niks, er is daar vast wel een bierkoerierquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik had eigenlijk niks in huis gehaald
Dan ben je wel héél onopvallendquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zit al op de bank.
Er is ook een nachtwinkel eventueel.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Geeft niks, er is daar vast wel een bierkoerier
Dat hoor ik vaker. Mensen kijken nog wel eens over me heen, ondanks mijn lengte.quote:
Komt waarschijnlijk door het liggende streepje in het midden.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Mensen kijken nog wel eens over me heen, ondanks mijn lengte.
Hmja, de nacht is er zo te zien al wel, dus daarvoor hoef ik geen nieuwe nacht te kopenquote:
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het liggende streepje in het midden.
Ik denk het.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Dat ik bij meer mensen op zou vallen als ik een fier overeind staande streep in het midden had?
Hmm mja maar deze is denk ik wel beter dan de nacht die jij daar hebt. Deze is korter en waarschijnlijk iets warmer dan de jouwe.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, de nacht is er zo te zien al wel, dus daarvoor hoef ik geen nieuwe nacht te kopen
Misschien waar, maar het gaat me wat ver om dat beter te noemen. Lang slapen in het donkerquote:Op dinsdag 14 april 2026 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm mja maar deze is denk ik wel beter dan de nacht die jij daar hebt. Deze is korter en waarschijnlijk iets warmer dan de jouwe.
En koele nachtenquote:Op woensdag 15 april 2026 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien waar, maar het gaat me wat ver om dat beter te noemen. Lang slapen in het donker
Daar hebben we dan weer rolluiken voor! Alleen die kunnen ze in de nachtwinkel helaas niet leveren.quote:Op woensdag 15 april 2026 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien waar, maar het gaat me wat ver om dat beter te noemen. Lang slapen in het donker
Het heeft ons wat centen gekost, maar het was het waardquote:
quote:Op woensdag 15 april 2026 07:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het heeft ons wat centen gekost, maar het was het waard
Die rode kaart was de kers op de taartquote:Op woensdag 15 april 2026 07:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het heeft ons wat centen gekost, maar het was het waard
Dat was wel een mooi moment inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rode kaart was de kers op de taart
Hij was net toch even weg. Ik neem aan dat hij toen naar de winkel ging.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Heeft Strani nou eindelijk Cerveza in huis gehaald?
Dat was wel een leuke verrassing van ons hequote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer voor het eerst naar Toverland. Maar dan is die baan al weg, begreep ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Groeten uit Toverland![]()
Waar we afscheid nemen van de Maximus Blitz Bahn
Kersen zijn meestal ook rood inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?quote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Een keer geweest en volgens mij was die best aardigquote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2026 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?
Veel plezier vandaag, je hebt er heerlijk weer bij!
Hete wind?quote:Op woensdag 15 april 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was best warm buiten.
Maar er staat wel een pittige wind
Dat is fijn en ook best verrassend om te horen!quote:Op woensdag 15 april 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
@:Strani ik hoorde net dat ze de schuldigen hebben gevonden van de stroomstoring in Spanje van vorig jaar ,en jij werd daar niet bij genoemd. Dus je bent vrijgepleit
Gezien jaquote:Op woensdag 15 april 2026 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zal Arjen Robben wel gekregen hebben van die mexicaanse chips,
Bekijk deze YouTube-video
Ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik hier met dertig kratten Schultenbrau maar jullie zijn nergens te bekennen!
Super Plus is ook goed.quote:
Dat is een drankje?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Super Plus is ook goed.
Voor mij welquote:
Voordeel is wel dat je nu 30 stoeltjes erbij hebt om voor je huis op te gaan zitten.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik hier met dertig kratten Schultenbrau maar jullie zijn nergens te bekennen!
Geen fan van Schultenbrau, maar na het eerste kratje is het wel te doenquote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Snotverquote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?
Dat vind ik een beetje Schultenflauw.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?
Ondertussen gaat nu iemand in Nigeria verder door het leven als H_T.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:50 schreef H_T het volgende:
Ik heb een nieuw paspoort en rijbewijs. Als ze die gegevens uit het Odido-lek hadden hebben ze daar nu mooi weinig meer aan
"Hai, my name is H_T. You can get 500m if you reply to this mail."quote:Op woensdag 15 april 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen gaat nu iemand in Nigeria verder door het leven als H_T.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:07 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, die verdwijnt over een maand al. Er komt wel iets anders voor in de plaats, in hetzelfde thema volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer voor het eerst naar Toverland. Maar dan is die baan al weg, begreep ik.
Ja, Toverland is het park in de Benelux dat de standaard van de Efteling het dichtste benadert wat mij betreft. Het helpt uiteraard wel als hij *iets* van achtbanen durft te nemen.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?
Veel plezier vandaag, je hebt er heerlijk weer bij!
Ja, de rodelbanen zoals die in Oostenrijk voorkomen, zijn bijzonder populair hier. En dan is dit uiteraard wel een leuke vervanger dichter bij huis. Hoge snelheid en redelijke lengte, waar het op beide meestal misgaat bij alternatieven in onze regio.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Een keer geweest en volgens mij was die best aardigSowieso (redelijk) uniek in Nederland
Gewoon zelf beginnen en kijken hoe ver je komt.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
"Eerste krat gehad, daarna wordt het wazig."quote:Op woensdag 15 april 2026 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon zelf beginnen en kijken hoe ver je komt.
We wachten op Donniequote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Belachelijk he.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Dan vraag je een Nep-spanjaard om een cerveza, komt hij met een goedkope Schultenbrau aanzetten. Het is toch ongelofelijk
Luister, als jij verder geen stennis schopt geef ik je straks een speciaal Spaans kruidendrankje. Maar dan niet aan de anderen vertellen hè?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Dan vraag je een Nep-spanjaard om een cerveza, komt hij met een goedkope Schultenbrau aanzetten. Het is toch ongelofelijk
Het is nu al de wedstrijd van het jaar, denk ik zoquote:Op woensdag 15 april 2026 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik kom wel echt op een lekker moment binnen.
Hopelijk geen extra tijd hoor.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nu al de wedstrijd van het jaar, denk ik zo
Als ik ergens een hekel aan heb bij voetbalquote:Op woensdag 15 april 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen extra tijd hoor.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben! Penalties mogen ook nogquote:Op woensdag 15 april 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen extra tijd hoor.
Ik heb het 2 uur volgehouden. Een record al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister, als jij verder geen stennis schopt geef ik je straks een speciaal Spaans kruidendrankje. Maar dan niet aan de anderen vertellen hè?
Een record van geen stennis schoppen?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het 2 uur volgehouden. Een record al zeg ik het zelf.
1 Spaanse ploeg bij de laatste vier is ook wel voldoende.quote:
Ja op zich leuk dat je vier ploegen uit vier landen hebt.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 Spaanse ploeg bij de laatste vier is ook wel voldoende.
Inderdaad. Komt helaas niet zo vaak meer voor.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja op zich leuk dat je vier ploegen uit vier landen hebt.
Geef nou maar anders het is niet te bestquote:Op woensdag 15 april 2026 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Een record van geen stennis schoppen?
Ik heb hier nog twee stukjes liggen waarvan ik niet weet bij welke puzzel die horen. Wil je er daar een van hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vorig jaar nogquote:Op woensdag 15 april 2026 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt helaas niet zo vaak meer voor.
Feliquote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We feliciteren @:Roger_Epiales met zijn kristallen jubileum van FOK!![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik heb het toch allang gegeven!? In het steegje achter m'n huis!quote:Op woensdag 15 april 2026 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geef nou maar anders het is niet te best
Hoera Roger!quote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Volgens zijn profiel is dat 16 mei pasquote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Zeg je nou dat mijn agenda liegt?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is dat 16 mei pas
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 april 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn agenda liegt?
Dan moet je een beetje doorposten hequote:Op donderdag 16 april 2026 10:19 schreef Strani het volgende:
@:gefeliciteerd @:roger_epiales !!!
@:H_T het zou me een eer zijn om de TT over te dragen aan Roger_Epiales (gezien dat we nog láng niet in een nieuw topic gaan zitten).
Waarom staat dat jubileum van Roger eigenlijk in jouw agenda?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn agenda liegt?
Dat had ie doorgegeven.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom staat dat jubileum van Roger eigenlijk in jouw agenda?
Luctor houdt alles van iedereen bij.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom staat dat jubileum van Roger eigenlijk in jouw agenda?
Maar dan ook álles.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor houdt alles van iedereen bij.
Niks is meer veilig.quote:
Weet ie ook gelijk met wie hij moet aanpappenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het stond alleen maar in zijn agenda omdat jij dat tegen hem had gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2026 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij dezen gemeld dus @:luctor.et.emergo noteer jij het even?
Jawel. Ik help hem soms ook met dingen bijhouden. Luctor is geen tovenaar hè, hij heeft ook gewoon bronnen nodigquote:Op donderdag 16 april 2026 17:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het stond alleen maar in zijn agenda omdat jij dat tegen hem had gezegd.
[..]
Ik was toevallig al een telefoonoplader kwijt.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hah!quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Als hij wel kon toveren dan kwam alles voor elkaar en liep niemand meer gevaar.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel. Ik help hem soms ook met dingen bijhouden. Luctor is geen tovenaar hè, hij heeft ook gewoon bronnen nodig
Tenzij die een tovenaar is met slechte inborst.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Als hij wel kon toveren dan kwam alles voor elkaar en liep niemand meer gevaar.
Ik kan het mij moeilijk voorstellen bij Luctor. Maar je weet niet wat die macht met iemand gaat doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij die een tovenaar is met slechte inborst.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2026 17:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Als hij wel kon toveren dan kwam alles voor elkaar en liep niemand meer gevaar.
Ik zou magie enkel gebruiken voor het goede.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij die een tovenaar is met slechte inborst.
Macht corrupteert.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan het mij moeilijk voorstellen bij Luctor. Maar je weet niet wat die macht met iemand gaat doen.
With great power comes great responsibility.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan het mij moeilijk voorstellen bij Luctor. Maar je weet niet wat die macht met iemand gaat doen.
quote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou magie enkel gebruiken voor het goede.
Hmm. Heb er toch niet zoveel vertrouwen inquote:
Verstandig.quote:
Nou scheelt dat ik geen magie heb dan.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Heb er toch niet zoveel vertrouwen in
1000 gulden is ook veel geld.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou scheelt dat ik geen magie heb dan.
En die hele cursus tovenaar. Ik denk dat ik voor het begin al stop.
Zonder gekheid, zou een 1000 gulden biljet nu meer waard zijn?quote:
Heel Nederland straks bedolven onder de bolussenquote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou magie enkel gebruiken voor het goede.
Hangt van de staat af denk ik. Eentje in goede staat vast wel, en een in mindere staat kan je nog inruilen bij De Nederlandsche Bank dus dan ga je er ook niet op achteruitquote:Op donderdag 16 april 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zonder gekheid, zou een 1000 gulden biljet nu meer waard zijn?
Dat sowieso. Benieuwd hoeveel er nog zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Hangt van de staat af denk ik. Eentje in goede staat vast wel, en een in mindere staat kan je nog inruilen bij De Nederlandsche Bank dus dan ga je er ook niet op achteruit
Vorig jaar ging het in totaal om 34 miljoen biljettenquote:Op donderdag 16 april 2026 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Benieuwd hoeveel er nog zijn.
Pfoe.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het in totaal om 34 miljoen biljetten
Niet allemaal meer, maar de grotere nog welquote:Op donderdag 16 april 2026 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat je die nog kon omwisselen.
Ja. Maar soms gaat het wel eens verkeerd en dan doet 'ie dit, en heel FOK! staat stil.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Netjes! Ik ben altijd blij als ze niks gevonden hebben. Er komt een kroon aan voor 1 van mijn kiezen. En misschien een verstandskies eruit omdat die hoger gegroeid is (want boven is er een weg). Niet iets waar ik naar uit kijk.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef H_T het volgende:
Ik was vanochtend bij de tandarts en mondhygiënist (geen gaatjesWel het advies om er eens over te denken wat oudere en grotere vullingen te laten vervangen door wat permanenters, maar dat heeft geen haast) maar dan heb ik de rest van de dag toch het idee dat mijn tanden losser zitten dan normaal
Eens kijken hoeveel mensen deze referentie begrijpen.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar soms gaat het wel eens verkeerd en dan doet 'ie dit, en heel FOK! staat stil.
En dan zeggen ze dat het een DDOS-aanval is uit Azië.
Dat is de dochter die dat doet.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar soms gaat het wel eens verkeerd en dan doet 'ie dit, en heel FOK! staat stil.
En dan zeggen ze dat het een DDOS-aanval is uit Azië.
Bij mij zouden het ook een soort van kronen worden, maar dan net niet helemaal of zoiets. Hij zou me een offerte mailen, daarin staat vast wat het wel isquote:Op donderdag 16 april 2026 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Netjes! Ik ben altijd blij als ze niks gevonden hebben. Er komt een kroon aan voor 1 van mijn kiezen. En misschien een verstandskies eruit omdat die hoger gegroeid is (want boven is er een weg). Niet iets waar ik naar uit kijk.
Sterkte alvast!quote:Op donderdag 16 april 2026 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij zouden het ook een soort van kronen worden, maar dan net niet helemaal of zoiets. Hij zou me een offerte mailen, daarin staat vast wat het wel is
Dat is een groot gat die gevuld moet worden.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sterkte alvast!
Ik ben nog steeds wat huiverig voor de tandarts. Maar ik had zo'n leuke mondhygiëniste laatst
En die moest weg
Jaquote:Op donderdag 16 april 2026 20:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is een groot gat die gevuld moet worden.
Welke ri ra referentie?quote:Op donderdag 16 april 2026 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel mensen deze referentie begrijpen.
De mensen die hier langer posten weten het wel, maar ik ben dus Heel Erg Bang voor de tandarts, ik heb extreme angst. Gelukkig gaat mijn tandarts er goed mee om. Maar ieder bezoek is voor mij een drama, ik ben hartstikke beroerd, zowel fysiek als geestelijk, voor die tijd. Ik heb ook wel wat pech met mijn tanden. Ze zien er best mooi uit, maar dat is maar schijnquote:Op donderdag 16 april 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sterkte alvast!
Ik ben nog steeds wat huiverig voor de tandarts. Maar ik had zo'n leuke mondhygiëniste laatst
En die moest weg
Veel plezier daarquote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het hier verder?
Ik ben blij want ik heb nu een mini-vakantie, morgen start onze Londen-trip
Stuur ons af en toe wat Liefs Uit Londen!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het hier verder?
Ik zal jullie harten ermee volstorten!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stuur ons af en toe wat Liefs Uit Londen!
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal jullie harten ermee volstorten!
Oh wie is Big Brother dan en hoe weet jij dat hij keek?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag nog helemaal niets gezegd hier. Dus bij deze![]()
But Big Brother was watching you![]()
Ik weet gewoon dingenquote:Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wie is Big Brother dan en hoe weet jij dat hij keek?
Heel veel plezierquote:Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het hier verder?
Groetjes aan de mensen op de varkensboerderijquote:Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wie is Big Brother dan en hoe weet jij dat hij keek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |