Dat was wel een leuke verrassing van ons hequote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rode kaart was de kers op de taart
Ik ga van de zomer voor het eerst naar Toverland. Maar dan is die baan al weg, begreep ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Groeten uit Toverland![]()
Waar we afscheid nemen van de Maximus Blitz Bahn
Kersen zijn meestal ook rood inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rode kaart was de kers op de taart
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?quote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Een keer geweest en volgens mij was die best aardigquote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2026 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?
Veel plezier vandaag, je hebt er heerlijk weer bij!
Hete wind?quote:Op woensdag 15 april 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was best warm buiten.
Maar er staat wel een pittige wind
Dat is fijn en ook best verrassend om te horen!quote:Op woensdag 15 april 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
@:Strani ik hoorde net dat ze de schuldigen hebben gevonden van de stroomstoring in Spanje van vorig jaar ,en jij werd daar niet bij genoemd. Dus je bent vrijgepleit
Gezien jaquote:Op woensdag 15 april 2026 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zal Arjen Robben wel gekregen hebben van die mexicaanse chips,
Bekijk deze YouTube-video
Ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik hier met dertig kratten Schultenbrau maar jullie zijn nergens te bekennen!
Super Plus is ook goed.quote:
Dat is een drankje?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Super Plus is ook goed.
Voor mij welquote:
Voordeel is wel dat je nu 30 stoeltjes erbij hebt om voor je huis op te gaan zitten.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik hier met dertig kratten Schultenbrau maar jullie zijn nergens te bekennen!
Geen fan van Schultenbrau, maar na het eerste kratje is het wel te doenquote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Snotverquote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |