Dat was wel een leuke verrassing van ons hequote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rode kaart was de kers op de taart
Ik ga van de zomer voor het eerst naar Toverland. Maar dan is die baan al weg, begreep ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Groeten uit Toverland![]()
Waar we afscheid nemen van de Maximus Blitz Bahn
Kersen zijn meestal ook rood inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2026 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rode kaart was de kers op de taart
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?quote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Een keer geweest en volgens mij was die best aardigquote:Op woensdag 15 april 2026 13:28 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2026 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?
Veel plezier vandaag, je hebt er heerlijk weer bij!
Hete wind?quote:Op woensdag 15 april 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was best warm buiten.
Maar er staat wel een pittige wind
Dat is fijn en ook best verrassend om te horen!quote:Op woensdag 15 april 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
@:Strani ik hoorde net dat ze de schuldigen hebben gevonden van de stroomstoring in Spanje van vorig jaar ,en jij werd daar niet bij genoemd. Dus je bent vrijgepleit
Gezien jaquote:Op woensdag 15 april 2026 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zal Arjen Robben wel gekregen hebben van die mexicaanse chips,
Bekijk deze YouTube-video
Ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik hier met dertig kratten Schultenbrau maar jullie zijn nergens te bekennen!
Super Plus is ook goed.quote:
Dat is een drankje?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Super Plus is ook goed.
Voor mij welquote:
Voordeel is wel dat je nu 30 stoeltjes erbij hebt om voor je huis op te gaan zitten.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen zit ik hier met dertig kratten Schultenbrau maar jullie zijn nergens te bekennen!
Geen fan van Schultenbrau, maar na het eerste kratje is het wel te doenquote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Snotverquote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?
Dat vind ik een beetje Schultenflauw.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat het wel koud of is het nog Schultenlauw?
Ondertussen gaat nu iemand in Nigeria verder door het leven als H_T.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:50 schreef H_T het volgende:
Ik heb een nieuw paspoort en rijbewijs. Als ze die gegevens uit het Odido-lek hadden hebben ze daar nu mooi weinig meer aan
"Hai, my name is H_T. You can get 500m if you reply to this mail."quote:Op woensdag 15 april 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen gaat nu iemand in Nigeria verder door het leven als H_T.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:07 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:07 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, die verdwijnt over een maand al. Er komt wel iets anders voor in de plaats, in hetzelfde thema volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer voor het eerst naar Toverland. Maar dan is die baan al weg, begreep ik.
Ja, Toverland is het park in de Benelux dat de standaard van de Efteling het dichtste benadert wat mij betreft. Het helpt uiteraard wel als hij *iets* van achtbanen durft te nemen.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iets om te doen met mijn neefje van 10, eigenlijk nog nooit aan Toverland gedacht. Is dat wat voor die leeftijd?
Veel plezier vandaag, je hebt er heerlijk weer bij!
Ja, de rodelbanen zoals die in Oostenrijk voorkomen, zijn bijzonder populair hier. En dan is dit uiteraard wel een leuke vervanger dichter bij huis. Hoge snelheid en redelijke lengte, waar het op beide meestal misgaat bij alternatieven in onze regio.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Een keer geweest en volgens mij was die best aardigSowieso (redelijk) uniek in Nederland
Gewoon zelf beginnen en kijken hoe ver je komt.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
"Eerste krat gehad, daarna wordt het wazig."quote:Op woensdag 15 april 2026 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon zelf beginnen en kijken hoe ver je komt.
We wachten op Donniequote:Op woensdag 15 april 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Belachelijk he.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Dan vraag je een Nep-spanjaard om een cerveza, komt hij met een goedkope Schultenbrau aanzetten. Het is toch ongelofelijk
Luister, als jij verder geen stennis schopt geef ik je straks een speciaal Spaans kruidendrankje. Maar dan niet aan de anderen vertellen hè?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Dan vraag je een Nep-spanjaard om een cerveza, komt hij met een goedkope Schultenbrau aanzetten. Het is toch ongelofelijk
Het is nu al de wedstrijd van het jaar, denk ik zoquote:Op woensdag 15 april 2026 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik kom wel echt op een lekker moment binnen.
Hopelijk geen extra tijd hoor.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nu al de wedstrijd van het jaar, denk ik zo
Als ik ergens een hekel aan heb bij voetbalquote:Op woensdag 15 april 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen extra tijd hoor.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben! Penalties mogen ook nogquote:Op woensdag 15 april 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen extra tijd hoor.
Ik heb het 2 uur volgehouden. Een record al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister, als jij verder geen stennis schopt geef ik je straks een speciaal Spaans kruidendrankje. Maar dan niet aan de anderen vertellen hè?
Een record van geen stennis schoppen?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het 2 uur volgehouden. Een record al zeg ik het zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |