1 Spaanse ploeg bij de laatste vier is ook wel voldoende.quote:
Ja op zich leuk dat je vier ploegen uit vier landen hebt.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 Spaanse ploeg bij de laatste vier is ook wel voldoende.
Inderdaad. Komt helaas niet zo vaak meer voor.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja op zich leuk dat je vier ploegen uit vier landen hebt.
Geef nou maar anders het is niet te bestquote:Op woensdag 15 april 2026 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Een record van geen stennis schoppen?
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:07 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb hier nog twee stukjes liggen waarvan ik niet weet bij welke puzzel die horen. Wil je er daar een van hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vorig jaar nogquote:Op woensdag 15 april 2026 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt helaas niet zo vaak meer voor.
Feliquote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We feliciteren @:Roger_Epiales met zijn kristallen jubileum van FOK!![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik heb het toch allang gegeven!? In het steegje achter m'n huis!quote:Op woensdag 15 april 2026 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geef nou maar anders het is niet te best
Hoera Roger!quote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Volgens zijn profiel is dat 16 mei pasquote:Op donderdag 16 april 2026 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Zeg je nou dat mijn agenda liegt?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is dat 16 mei pas
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 april 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn agenda liegt?
Dan moet je een beetje doorposten hequote:Op donderdag 16 april 2026 10:19 schreef Strani het volgende:
@:gefeliciteerd @:roger_epiales !!!
@:H_T het zou me een eer zijn om de TT over te dragen aan Roger_Epiales (gezien dat we nog láng niet in een nieuw topic gaan zitten).
Waarom staat dat jubileum van Roger eigenlijk in jouw agenda?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn agenda liegt?
Dat had ie doorgegeven.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom staat dat jubileum van Roger eigenlijk in jouw agenda?
Luctor houdt alles van iedereen bij.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom staat dat jubileum van Roger eigenlijk in jouw agenda?
Maar dan ook álles.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor houdt alles van iedereen bij.
Niks is meer veilig.quote:
Weet ie ook gelijk met wie hij moet aanpappenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luctor houdt alles van iedereen bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |