Omdat het joden zijn. Zo, het hoge woord is eruit. Ik heb niks tegen joden, maar ik walg wel van dit soort bescherming uit een misplaatst schuldgevoel.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Waarom zou men dit in twijfel trekken van een land dat zich openlijk schuldig maakt aan genocide?
Dit meisje op de foto en alle meisjes in dat artikel zijn overduidelijk gemarteld.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat Hamas en PIJ mensen gegijzeld hebben daar zijn meerdere beelden van inderdaad. De bewering was dat er beelden (meervoud) zijn van marteling en verkrachting tijdens gevangenschap. Die beelden zijn er volgens mij niet. Hoewel je die man die zijn eigen graf moest graven vast en zeker marteling kan noemen
Waar zeg ik dat die opmerking niet mag? Ik TR de beste man niet eens.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe walgelijk die opmerking ook mag klinken, nergens staat dat hij deze opmerking niet mag maken? Jij jouw mening, Red zijn mening. Deal with it, we hoeven de oorlog in het Midden-Oosten hier niet dunnetjes over te doen.
Je hoeft niet altijd iets te zeggen om iets te laten blijken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat die opmerking niet mag? Ik TR de beste man niet eens.
Jij wilt graag plaatjes kijken. Anders is het niet gebeurt?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit meisje op de foto en alle meisjes in dat artikel zijn overduidelijk gemarteld.
Mogelijk herinner je je ook het meisje nog met die grijze joggingbroek die vol met bloed zat... bij die terreinwagen.
Aannames.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd iets te zeggen om iets te laten blijken.
opgebaarde vroeg of er beelden van zijn..... daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij wilt graag plaatjes kijken. Anders is het niet gebeurt?
Dus elke vrouw/man die verkracht is en elk kind die slachtoffer werd van een pedo, moet daarvan beeldmateriaal kunnen overleggen als 'bewijs'?
Of, om het op zijn foks te zeggen: Pics or it didn't happen.
Welk soort mensen moet die kinderen gaan verkrachten? Zijn dat mensen die je in een positie van macht wil hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, het gaat om terroristen, niet om kinderen.
Er "moet" niks, dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Welk soort mensen moet die kinderen gaan verkrachten? Zijn dat mensen die je in een positie van macht wil hebben?
Kunnen dan. Wil je mensen die kinderen kunnen verkrachten in een positie van macht hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er "moet" niks, dat heb ik niet gezegd.
Nee, dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kunnen dan. Wil je mensen die kinderen kunnen verkrachten in een positie van macht hebben?
Als je denkt dat dat is wat besnijden is?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen onder andere joden. Jonge jongetjes een stuk van hun lul afsnijden dan spoor je gewoon niet.
Behalve bij medische noodzaak neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen onder andere joden. Jonge jongetjes een stuk van hun lul afsnijden dan spoor je gewoon niet.
Maar is wel een vereiste voor deze comment in de echte wereld.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat om terroristen, wat mij betreft is er dan vrij spel en zijn mensenrechten niet van toepassing.
quote:Volgens die vrijgegeven opnames (die ook door verschillende media zijn geciteerd), zouden sommige bellers opscheppen over wat ze hadden gedaan. Een vaak aangehaalde passage is ongeveer:
“Mam, ik heb tien Joden gedood met mijn eigen handen.”
In dezelfde gesprekken werd ook gezegd dat familieleden aan de andere kant van de lijn hen zouden hebben geprezen of aangemoedigd.
Nee, dat is heel wat anders. Ik zeg enkel dat als het gaat om terroristen, de mensenrechten niet van toepassing zijn. Dat betekent niet dat ik iets wil of dat er iets moet gebeuren; het gaat enkel om dat als zo iets toevallig gebeurt dat het geen ramp is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar is wel een vereiste voor deze comment in de echte wereld.
[..]
Nee niet letterlijk natuurlijk maar in feite komt het daar wel op neer.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat is wat besnijden is?
Iemand ergens in de staat moet bepalen of een persoon een terrorist is. Nou zeg jij dat het niet relevant is als diegene de terrorist verkracht. Dan laat je de bepaling van wie een terrorist over aan iemand die een kind kan verkrachten. Mijn punt is dat je diegene niet in een positie van macht wil hebben en het daarom heel relevant is dat je terroristen niet verkracht. Nog afgezien van dat de hele situatie barbaars is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat is heel wat anders. Ik zeg enkel dat als het gaat om terroristen, de mensenrechten niet van toepassing zijn. Dat betekent niet dat ik iets wil of dat er iets moet gebeuren; het gaat enkel om dat als zo iets toevallig gebeurt dat het geen ramp is.
Ik heb vertrouwen in de Israelische rechtsstaat bij het bepalen of iemand een terrorist is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iemand ergens in de staat moet bepalen of een persoon een terrorist is. Nou zeg jij dat het niet relevant is als diegene de terrorist verkracht. Dan laat je de bepaling van wie een terrorist over aan iemand die een kind kan verkrachten. Mijn punt is dat je diegene niet in een positie van macht wil hebben en het daarom heel relevant is dat je terroristen niet verkracht. Nog afgezien van dat de hele situatie barbaars is.
De kinderen uit het artikel zijn weer vrijgelaten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de Israelische rechtsstaat bij het bepalen of iemand een terrorist is.
Dan moeten we het casus per casus bekijken hé.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De kinderen uit het artikel zijn weer vrijgelaten.
Die walgelijke beelden zijn van Naama Levy die meerdere verwondingen opliep tijdens haar ontvoering. Ze heeft later verklaard over haar ontvoering en gevangenschap maar fysieke marteling of verkrachting zit daar niet bij. Andere Israëlische ontvoerde vrouwen hebben wel verklaard dat zij verkracht of sexueel gemolesteerd zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit meisje op de foto en alle meisjes in dat artikel zijn overduidelijk gemarteld.
Mogelijk herinner je je ook het meisje nog met die grijze joggingbroek die vol met bloed zat... bij die terreinwagen.
Na jaren fake news uit Gaza gaan we een stel Palestijnse terroristen op hun woord geloven?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
Leuk altijd van die mensen die selectief dingen gaan geloven. Van beide kanten is deze strijd gruwelijk en zijn er veel misstanden. Fake news is zeker een aspect, maar om Save the Children en 165 kinderen nou blind weg te zetten als fake news....
Daar laten we het bij.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wellicht dat ik heel slecht gelezen had
Lees nog eens wat ik zei, en daarna wat jij zegt. Heeft dat echt betrekking op elkaar? Ik heb het over een serieus onderzoek door een mensenrechtenorganisatie en jij gaat Amnesty afbranden. Dat is toch onnodig?quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat in dit ecosysteem van actiegroepen, NGOs en mensenrechtenorganisaties de objectiviteit ver te zoeken is. Zo roept een van de bekendste op dat vlak, Amnesty, in hun 'aanbevelingen' iedere keer op de demografische vernietiging van Israël daarnaast vond men het nodig de term 'genocide' te herdefiniëren zodat men deze kon toepassen op de oorlog in de Gazastrook.
Tuurlijk. Alleen zijn er in dit geval wel meerdere verdenkingen, waardoor het helemaal niet verkeerd is om dat onderzoek te doen.quote:Ik heb het over onschuldpresumtie, dat gaat ook in dit geval op.
Ik heb absoluut geen haat tegen Israël, maar ben wel van mening dat Israël hier ook even de deuren open mag stellen om te laten zien dat er geen sprake is van deze zaken. Er zijn foto's van kinderen die onder 't bloed zitten, van uitgemergelde mensen. Er is (bewezen) sprake van het verdrijven van mensen naar andere plekken, achter checkpoints, etc. Kan allemaal zo fatsoenlijk mogelijk gebeuren, maar dat mag best even gecontroleerd worden.quote:Het is in steeds meer gevallen natuurlijk wel degelijk een blinde haat waarbij mensen met eigenlijk relatief weinig tot geen inhoudelijke kennis wel weten dat men Israël maar niets vindt en geregeld zelfs stelt dat Israël eigenlijk geen bestaansrecht zou hebben. Dan spreken we dus niet meer van gefundeerde kritiek op basis van feiten en kennis maar een blinde haat op basis van propaganda en onderbuikgevoelens.
Dit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Na jaren fake news uit Gaza gaan we een stel Palestijnse terroristen op hun woord geloven?
Doe effe gewoon zeg
Lief en vredig he. Die pali kindjes.quote:
Datzelfde geldt voor die arme Israëlische kindertjes .quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lief en vredig he. Die pali kindjes.
Opgevoed en doordrongen van haat.
En die spelen ook met wapens.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor die arme Israëlische kindertjes .
Die worden ook gedrild om te moorden in het leger , en wil je dat niet,. dan ben je een schande voor de omgeving.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En die spelen ook met wapens.
[ afbeelding ]
Maar als je daarover begint noemen <Knip>quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die worden ook gedrild om te moorden in het leger , en wil je dat niet,. dan ben je een schande voor de omgeving.
Dat vergeten mensen hier
Selectieve quotes zijn ook niet blij blij gedrag red.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar laten we het bij.
Ik kan een hoop meer zeggen, maar ik ga vandaag niet in valkuiltjes stappen
Er zijn genoeg docu's gemaakt over hoe het leven kinderen en jongeren is mbt dienstplicht , zelfmoorden en dienstweigerenquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar als je daarover begint noemen <Knip>
Ziek ook deze foto. Een klein meisje met raketwerper ipv speelgoed
[ afbeelding ]
Dat is voor de zelfverdediging.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar als je daarover begint noemen <Knip>
Ziek ook deze foto. Een klein Israelisch meisje met raketwerper ipv speelgoed
[ afbeelding ]
Oh sorry, ik wist niet dat jij onderdeel van het IDF was. Ja, dan snap ik wel hoe je in de wedstrijd staat.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
En nou?
Israel verdedigt zich tegen terrorristen die het land van de kaart willen vegen. Ze zijn niet met een wedstrijdje deugen bezig ten overstaan van de gehele wereld
En het is onrealistisch om van Israel te verwachten dat ze constant met één hand op hun rug vechten terwijl ze een stelletje tegenover zich hebben die elke regel aan de laars lapt en daar bij geholpen wordt door de westerse media.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jij onderdeel van het IDF was. Ja, dan snap ik wel hoe je in de wedstrijd staat.
Blij te zien wel dat mensenrechten en humane aanpakken ondertussen vallen onder deugen. Weer wat geleerd.
ik zal dit maar zien als onwetendheid.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
En het is onrealistisch om van Israel te verwachten dat ze constant met één hand op hun rug vechten terwijl ze een stelletje tegenover zich hebben die elke regel aan de laars lapt en daar bij geholpen wordt door de westerse media.
En wie moet dat dan doen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:06 schreef William_Papadin het volgende:
Hoog tijd voor een objectief onderzoek.
Niemand hier beweert dat. Wat ik dan weer om te kotsen vind is de pro-israelische houding van veel users hier.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:11 schreef Tengano het volgende:
Zoveel van die users hier die deze Palestijnse "kinderen" hier zo graag zouden willen opvangen
Dat is heel wat anders, ik bezie mensenrechten echter in de Kantische optiek; deze zijn niet van toepassing op degenen die er zelf maling aan hebben.quote:<Knip>
Goed beschouwd geldt dit dus voor de gehele mensheid.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, ik bezie mensenrechten echter in de Kantische optiek; deze zijn niet van toepassing op degenen die er zelf maling aan hebben.
Zou u uw standpunt in deze kunnen verduidelijken?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed beschouwd geldt dit dus voor de gehele mensheid.
Nee hoor. Maar je kunt als Israël ook wel terughoudend zijn met nederzettingen neerzetten, aparte wetten instellen voor Palestijnen, meewerken met de VS aan staakt het vuren, etc.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
En het is onrealistisch om van Israel te verwachten dat ze constant met één hand op hun rug vechten terwijl ze een stelletje tegenover zich hebben die elke regel aan de laars lapt en daar bij geholpen wordt door de westerse media.
'Eigen volk eerst'quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zou u uw standpunt in deze kunnen verduidelijken?
Ohja omdat je misdaden van een partij benoemd ben je een knuffelaar van de andere partij. Kom eens met iets beters zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze personen zitten natuurlijk vast nadat dit vastgesteld is.
Maar goed, jij wilt dit soort volk knuffelen natuurlijk, lieve jongens:
[ afbeelding ]
Je bent vijf, je moet kiezen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat denk je als ze zouden moeten kiezen tussen een Jood of 1 van die Palestijnse "kinderen"
Dat soort ideeën over een meesterras laat ik verre van me.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
'Eigen volk eerst'
'Slegs vor blanke'
'Verboden voor joden'
Dat soort dingetjes dus.
'Wij' zijn superieur aan alle andere volkeren. De anderen zijn slechts domme, primitieve, achterlijke, religieuze en weet ik veel wat nog meer.
Wij worden nog steeds geregeerd door de Almachtige Onverdraagzaamheid.
De ene misdaad is reactionair van aard, de andere niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja omdat je misdaden van een partij benoemd ben je een knuffelaar van de andere partij. Kom eens met iets beters zeg.
Er komt allerlei fake news en ellende van beide kanten. Waarom is de behoefte om een kant te kiezen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Na jaren fake news uit Gaza gaan we een stel Palestijnse terroristen op hun woord geloven?
Doe effe gewoon zeg
Nee, ze reageren echt niet al tientallen jaren op elkaar met de grootste ellende.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De ene misdaad is reactionair van aard, de andere niet.
Ja? Echt waar?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat soort ideeën over een meesterras laat ik verre van me.
Wat denk je nu te bereiken met iedere keer openlijk mods er bij te halen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Selectieve quotes zijn ook niet blij blij gedrag red.
@:jippie je hoeft knip niet te cancelen hoor.
De Palestijnen zijn de aggressoren in dit conflict.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar?
Wij zijn mensen. Geen meesterras. Ondanks dat Hitler het tegendeel wilde bewijzen.
Ik vind dat men de joden net zo hard mag aanspreken op zijn misdaden als welke aggressor dan ook.
Ze trekken zelf ook geen fluwelen handschoenen aan als het gaat over het 'verdedigen' van 'hun' grondgebied.
En dat is geen antisemitisme.
Juist, Palestijnse actie; Israelische reactie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ze reageren echt niet al tientallen jaren op elkaar met de grootste ellende.
Op latere leeftijd is er een dienstplicht ja. Niet op 5 a 6 jaar al dat ze een gun met live ammo in de handen wordt gedrukt om iemand point blank af te maken, zoals we gezien hebben gekregen bij een ander islamitisch haatfeestje, dat van is toen. En israel heeft die diensplicht omdat als israel zn leger niet op orde heeft, het morgen niet meer bestaat met al die iran gesponsorde haat om zich heen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die worden ook gedrild om te moorden in het leger , en wil je dat niet,. dan ben je een schande voor de omgeving.
Dat vergeten mensen hier
Eerder de houding die de pro pallies er zelf aan geven.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niemand hier beweert dat. Wat ik dan weer om te kotsen vind is de pro-israelische houding van veel users hier.
Onzin, mijn zoon moest vanwege medische redenen op zijn 4e worden besneden. Maar hij en zijn vriendin hebben nog steeds veel plezier van zijn geslachtsdeelquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee niet letterlijk natuurlijk maar in feite komt het daar wel op neer.
En dit gebeurt alleen maar omdat in de thora staat geschreven dat god dit het joodse volk opdroeg als een soort teken dat joden het uitverkoren volk waren.
En ondertussen is dit topic ook vervallen tot een circlejerk. Aan de ene kant de mensen die Israël in alles wantrouwen en de andere kant die Israël in alles geloven.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Eerder de houding die de pro pallies er zelf aan geven.
Hoezo en over welk conflict hebben we het nu?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn de aggressoren in dit conflict.
Ik zou graag willen dat je stopt met het maken van aannames waar ik mee bezig ben. Enige reden dat ik jippie noemde was omdat ze hier eerder vanuit het niets met deze opmerking kwam.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat denk je nu te bereiken met iedere keer openlijk mods er bij te halen?
Ik geef toch aan het er bij te laten qua discussie?
Ik wil je er wel op wijzen dat je in deze discussie schuldig was aan meerdere soorten gedrag waar je bij anderen over klaagt. En enkel ermee stopt omdat je hebt verloren. Groetjes.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe walgelijk die opmerking ook mag klinken, nergens staat dat hij deze opmerking niet mag maken? Jij jouw mening, Red zijn mening. Deal with it, we hoeven de oorlog in het Midden-Oosten hier niet dunnetjes over te doen.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:55 schreef Jippie het volgende:
Geen nazi-verwijzingen én geen nazi-plaatjes
Ja, nu noem je ook wat. Er is een hemelsbreed verschil tussen medisch ingrijpen en religieuze wetten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onzin, mijn zoon moest vanwege medische redenen op zijn 4e worden besneden. Maar hij en zijn vriendin hebben nog steeds veel plezier van zijn geslachtsdeel
Ik snap ook echt niet waarom medisch besnijden er iedere keer aan de haren moet worden bijgetrokken. Ik ken mensen met een been minder vanwege medische noodzaak. Mogen de religekken nu ook gewoon baby benen eraf gaan hakken? Besnijdenis kan voordelen hebben, maar ook nadelen en doorgaans laten we die keuze dan aan volwassenen of ze het willen doen bij zichzelf.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Ja, nu noem je ook wat. Er is een hemelsbreed verschil tussen medisch ingrijpen en religieuze wetten.
Dat ik dit nu nog aan jou moet uitleggen.
Wat heeft dat met de Torah te maken?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onzin, mijn zoon moest vanwege medische redenen op zijn 4e worden besneden. Maar hij en zijn vriendin hebben nog steeds veel plezier van zijn geslachtsdeel
Als iemand in het westen dat gelooft zouden wij dan niet honderden topics volspammen over de Israëlische kernwapens?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is wel opvallend dat de gang van zaken altijd duidelijk genoeg was.
Totdat Hamas/de Palestijnen/ Arabieren toegang kregen tot de socials om de wereld te bedienen van hun oneindige slachtofferpropaganda.
En het werkt. De joden zijn van slachtoffers van de holocaust uitgegroeid tot grootste dreiging van de wereld.
Chapeau Arabische wereld.
Waar dan?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Eerder de houding die de pro pallies er zelf aan geven.
Vergeet de borsten afsnijden niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan kun je beter 16-jarige meisjes die naar een festival gingen verkrachten, toetakelen en door de straten (vol juichende gazanen)rijden achter je 2e hands isis-pick up.
Daar draait de wereld voor.
Nou inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Vergeet de borsten afsnijden niet.
HamasG***Nquote:Op vrijdag 10 april 2026 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is wel opvallend dat de gang van zaken altijd duidelijk genoeg was.
Totdat Hamas/de Palestijnen/ Arabieren toegang kregen tot de socials om de wereld te bedienen van hun oneindige slachtofferpropaganda.
En het werkt. De joden zijn van slachtoffers van de holocaust uitgegroeid tot grootste dreiging van de wereld.
Chapeau Arabische wereld.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom medisch besnijden er iedere keer aan de haren moet worden bijgetrokken. Ik ken mensen met een been minder vanwege medische noodzaak. Mogen de religekken nu ook gewoon baby benen eraf gaan hakken? Besnijdenis kan voordelen hebben, maar ook nadelen en doorgaans laten we die keuze dan aan volwassenen of ze het willen doen bij zichzelf.
Nee, je beschreef hetzelf alsof er piemels in zijn geheel werden afgesneden, daar breng ik een nuance in aan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Ja, nu noem je ook wat. Er is een hemelsbreed verschil tussen medisch ingrijpen en religieuze wetten.
Dat ik dit nu nog aan jou moet uitleggen.
Dat is nog maar zeer de vraag, want het politiek Zionisme bestond al ver voor er sprake was van Nazi Duitsland, sinds 1897 namelijk, dus vroeg of laat was Israël waarschijnlijk toch wel gesticht.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar snap jij ook dat het juist door de nazi's komt dat deze oneindige oorlog is ontstaan?
Denk maar even na; als de nazi's niet destijds hadden geprobeerd om de joden uit te roeien, had de wereld er vandaag heel anders uitgezien.
Ja en als mijn oom een baarmoeder had, was hij mijn tante geweest. Gewoon geen nazi-plaatjes en nazi-verwijzingenquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar snap jij ook dat het juist door de nazi's komt dat deze oneindige oorlog is ontstaan?
Denk maar even na; als de nazi's niet destijds hadden geprobeerd om de joden uit te roeien, had de wereld er vandaag heel anders uitgezien.
Niets, daar sloeg mijn reactie niet op.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de Torah te maken?
'de joden'quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar?
Wij zijn mensen. Geen meesterras. Ondanks dat Hitler het tegendeel wilde bewijzen.
Ik vind dat men de joden net zo hard mag aanspreken op zijn misdaden als welke aggressor dan ook.
Ze trekken zelf ook geen fluwelen handschoenen aan als het gaat over het 'verdedigen' van 'hun' grondgebied.
En dat is geen antisemitisme.
Tuurlijk. Maar als men het heeft over negers of zwarte piet dan mag zoiets geen racisme genoemd worden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:08 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'de joden'
Puur antisemitisme.
Jippie, je bent een lieverd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:05 schreef Jippie het volgende:
Weer open, hou de discussie een beetje beschaafd.
Israël kent meerdere bevolkingsgroepen, etniciteiten en religies.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als men het heeft over negers of zwarte piet dan mag zoiets geen racisme genoemd worden.
Joden is net zo racistisch als het spreken over Nederlanders of Spanjaarden.
Het is in eerlijk geval eerlijk in plaats van dat voorzichtige Israël of zionisten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:08 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
'de joden'
Puur antisemitisme.
De joden als groep ergens verantwoordelijk voor houden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is in eerlijk geval eerlijk in plaats van dat voorzichtige Israël of zionisten.
Waarom? Het zijn toch joden? Of is in dit geval het woord joden ook al een foute term?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:19 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Israël kent meerdere bevolkingsgroepen, etniciteiten en religies.
'de joden' wonen ook in andere landen dan Israël alleen.
'de joden' ergens verantwoordelijk voor houden als groep is puur antisemitisme.
Je kunt zelf wel bedenken welke vegetariër dit ook deed. Gewoon niet doen dus.
Noem het dan Israeli. Als je daar op doelt? Dat hoop ik echt.
De wie en de watte?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, als een ware Inoffizielle Mitarbeiter
Nee, dat deed ik niet. Even teruglezen, Jippie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, je beschreef hetzelf alsof er piemels in zijn geheel werden afgesneden, daar breng ik een nuance in aan.
Ja. Beetje misbruik maken van je macht om mensen te censureren.quote:
Nee, als ik mij superieur had willen voelen was ik wel als user aangebleven. Lekker overal tegen aanschoppen en janken als je een beetje tegengas krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja. Beetje misbruik maken van je macht om mensen te censureren.
Doe dat niet. Wees kritisch maar vergeet niet om objectief te blijven.
Is niet leuk, maar dat is waar je voor gekozen hebt toen je modje werd.
Zo verliep de discussie:quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Even teruglezen, Jippie.
En vooral niet jouw zoon gaan vergelijken met baby's die worden besneden vanwege achterlijke religieuze regels.

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |