Omdat het joden zijn. Zo, het hoge woord is eruit. Ik heb niks tegen joden, maar ik walg wel van dit soort bescherming uit een misplaatst schuldgevoel.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Waarom zou men dit in twijfel trekken van een land dat zich openlijk schuldig maakt aan genocide?
Dit meisje op de foto en alle meisjes in dat artikel zijn overduidelijk gemarteld.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat Hamas en PIJ mensen gegijzeld hebben daar zijn meerdere beelden van inderdaad. De bewering was dat er beelden (meervoud) zijn van marteling en verkrachting tijdens gevangenschap. Die beelden zijn er volgens mij niet. Hoewel je die man die zijn eigen graf moest graven vast en zeker marteling kan noemen
Waar zeg ik dat die opmerking niet mag? Ik TR de beste man niet eens.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe walgelijk die opmerking ook mag klinken, nergens staat dat hij deze opmerking niet mag maken? Jij jouw mening, Red zijn mening. Deal with it, we hoeven de oorlog in het Midden-Oosten hier niet dunnetjes over te doen.
Je hoeft niet altijd iets te zeggen om iets te laten blijken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat die opmerking niet mag? Ik TR de beste man niet eens.
Jij wilt graag plaatjes kijken. Anders is het niet gebeurt?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit meisje op de foto en alle meisjes in dat artikel zijn overduidelijk gemarteld.
Mogelijk herinner je je ook het meisje nog met die grijze joggingbroek die vol met bloed zat... bij die terreinwagen.
Aannames.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd iets te zeggen om iets te laten blijken.
opgebaarde vroeg of er beelden van zijn..... daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij wilt graag plaatjes kijken. Anders is het niet gebeurt?
Dus elke vrouw/man die verkracht is en elk kind die slachtoffer werd van een pedo, moet daarvan beeldmateriaal kunnen overleggen als 'bewijs'?
Of, om het op zijn foks te zeggen: Pics or it didn't happen.
Welk soort mensen moet die kinderen gaan verkrachten? Zijn dat mensen die je in een positie van macht wil hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, het gaat om terroristen, niet om kinderen.
Er "moet" niks, dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Welk soort mensen moet die kinderen gaan verkrachten? Zijn dat mensen die je in een positie van macht wil hebben?
Kunnen dan. Wil je mensen die kinderen kunnen verkrachten in een positie van macht hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er "moet" niks, dat heb ik niet gezegd.
Nee, dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kunnen dan. Wil je mensen die kinderen kunnen verkrachten in een positie van macht hebben?
Als je denkt dat dat is wat besnijden is?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen onder andere joden. Jonge jongetjes een stuk van hun lul afsnijden dan spoor je gewoon niet.
Behalve bij medische noodzaak neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen onder andere joden. Jonge jongetjes een stuk van hun lul afsnijden dan spoor je gewoon niet.
Maar is wel een vereiste voor deze comment in de echte wereld.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat om terroristen, wat mij betreft is er dan vrij spel en zijn mensenrechten niet van toepassing.
quote:Volgens die vrijgegeven opnames (die ook door verschillende media zijn geciteerd), zouden sommige bellers opscheppen over wat ze hadden gedaan. Een vaak aangehaalde passage is ongeveer:
“Mam, ik heb tien Joden gedood met mijn eigen handen.”
In dezelfde gesprekken werd ook gezegd dat familieleden aan de andere kant van de lijn hen zouden hebben geprezen of aangemoedigd.
Nee, dat is heel wat anders. Ik zeg enkel dat als het gaat om terroristen, de mensenrechten niet van toepassing zijn. Dat betekent niet dat ik iets wil of dat er iets moet gebeuren; het gaat enkel om dat als zo iets toevallig gebeurt dat het geen ramp is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar is wel een vereiste voor deze comment in de echte wereld.
[..]
Nee niet letterlijk natuurlijk maar in feite komt het daar wel op neer.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat is wat besnijden is?
Iemand ergens in de staat moet bepalen of een persoon een terrorist is. Nou zeg jij dat het niet relevant is als diegene de terrorist verkracht. Dan laat je de bepaling van wie een terrorist over aan iemand die een kind kan verkrachten. Mijn punt is dat je diegene niet in een positie van macht wil hebben en het daarom heel relevant is dat je terroristen niet verkracht. Nog afgezien van dat de hele situatie barbaars is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat is heel wat anders. Ik zeg enkel dat als het gaat om terroristen, de mensenrechten niet van toepassing zijn. Dat betekent niet dat ik iets wil of dat er iets moet gebeuren; het gaat enkel om dat als zo iets toevallig gebeurt dat het geen ramp is.
Ik heb vertrouwen in de Israelische rechtsstaat bij het bepalen of iemand een terrorist is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iemand ergens in de staat moet bepalen of een persoon een terrorist is. Nou zeg jij dat het niet relevant is als diegene de terrorist verkracht. Dan laat je de bepaling van wie een terrorist over aan iemand die een kind kan verkrachten. Mijn punt is dat je diegene niet in een positie van macht wil hebben en het daarom heel relevant is dat je terroristen niet verkracht. Nog afgezien van dat de hele situatie barbaars is.
De kinderen uit het artikel zijn weer vrijgelaten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de Israelische rechtsstaat bij het bepalen of iemand een terrorist is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |