Ik zie dan dit type voor me;quote:Op donderdag 9 april 2026 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke type is dat dan? Mooie kleren zijn toch geen red flag?
alsof de gemiddelde 'zakenman' er zo uit zietquote:Op donderdag 9 april 2026 19:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie dan dit type voor me;
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg een gluiperdquote:Op donderdag 9 april 2026 19:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie dan dit type voor me;
[ afbeelding ]
Mijn werkgever loopt wel altijd in dat soort outfitjes en op de werkvloer zie ik ze ook genoeg. Of volledig in pak. Brrr...quote:Op donderdag 9 april 2026 19:25 schreef alternatif het volgende:
[..]
alsof de gemiddelde 'zakenman' er zo uit ziet
nogal 'johnny depp is beetje ugly' vibes
Dat laatste sowieso niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jawel er was laatst iets gepost met cijfers dat er nog steeds een loonkloof is rond de 5%. En dan ging het over dezelfde baan, zelfde uren enz.
Ik denk zelfs dat jij toen zei dat 5% nog wel te overzien was.
Ben al jaren getrouwd en draag keurig mijn ring, misschien is dat hetquote:Op donderdag 9 april 2026 19:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ongeveer 1 op de 3 vrouwen vrijgezel is, hoe kan het dan dat jij ze niet tegenkomt?
Dat kan alleen maar als ze allemaal met een grote boog om je heen lopen…
Vind het wel mooi eigenlijk. Ook goede lijven en mooie koppen. Al ben ik niet van de blazertjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:31 schreef Donna het volgende:
Of dit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnbaar heet dit smart casual.
Je maakt wel meer indruk met stabiliteit (bv eigen woning die ook opgeruimd is) dan met een AMG.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Geef een groep vrouwen twee foto’s van dezelfde man
- Eentje van de man als een sjofele metselaar met een vervallen busje
- Eentje van de man als een metselaar die zijn zaakjes op orde heeft met luxe gereedschap en een mooi busje
Vraag die vrouwen om die mannen een cijfer te geven op aantrekkingskracht en de tweede man wint het. Onderzoeken genoeg die dat aantonen.
Het is ook een bepaald soort man dat zich zo kleedt. Er zijn vrouwen die daarvoor vallen, maar ook genoeg die er niet van houden.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:31 schreef Donna het volgende:
Of dit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn mooie mannen in mooie kleding, maar ik vind het niet aantrekkelijk, het is mij te 'gladjes'. En gelukkig maar, anders zou iedereen op hetzelfde vallen.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het wel mooi eigenlijk. Ook goede lijven en mooie koppen. Al ben ik niet van de blazertjes.
quote:Op donderdag 9 april 2026 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke stratenmakers ken jij?
Hoeveel ken je er die mannen kunnen bijbenen qua tempo omdat ze fysiek net zo sterk zijn?
Ik zet er speciaal een groepje van 4 stratenmakers bij zodat jij of iemand anders uit de feministische kliek zich niet gelijk weer aangesproken voelen omdat zij weer een of andere GI Jane kennen die in haar eentje straten er in rammen alsof het pakken inlegkruisjes bij de drogist zijn.
Maar sure Lenny is natuurlijk weer triggered want er worden vrouwen tekort gedaan![]()
Misschien moet je je niet zo snel aangesproken voelen. FURUMBREED.
Je gaat zelf off topic, dus nou moet je niet hypocriet gaan doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben al jaren getrouwd en draag keurig mijn ring, misschien is dat het
Volgens mij was de strekking van het topic dat vrouwen geen mannen meer wilde, dus misschien kan je bij de kern blijven in plaats van domme sneertjes proberen uit te delen.
Maar vrouwen die er van houden zijn gelukkig vaak van het type verzorgd.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook een bepaald soort man dat zich zo kleedt. Er zijn vrouwen die daarvoor vallen, maar ook genoeg die er niet van houden.
Dit.. veel te glad..quote:Op donderdag 9 april 2026 19:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zijn mooie mannen in mooie kleding, maar ik vind het niet aantrekkelijk, het is mij te 'gladjes'. En gelukkig maar, anders zou iedereen op hetzelfde vallen.
Dus als je niet op deze mannen valt dan ben je ma Flodder?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar vrouwen die er van houden zijn gelukkig vaak van het type verzorgd.
Als je maar bij elkaar past, nietwaar? Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel stratenmakers ken jij? Net alsof elke man beestenwerk doet.. De meerderheid zit achter een bureau en heeft zachtere handen dan mijn gynaecoloog![]()
Dat staat er niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus als je niet op deze mannen valt dan ben je ma Flodder?
Ik ben prima verzorgd en val nog steeds niet op dat type.
Ofwel die man is zeker toch nog niet knap genoeg voor de vrouwen?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zijn mooie mannen in mooie kleding, maar ik vind het niet aantrekkelijk, het is mij te 'gladjes'. En gelukkig maar, anders zou iedereen op hetzelfde vallen.
Het zijn natuurlijk maar foto's he, dus met een specifieke opzet. Misschien zijn dat hele leuke mannen in het echt?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:53 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ofwel die man is zeker toch nog niet knap genoeg voor de vrouwen?
Je hebt mannen die een moord zouden plegen om voor de rest van hun leven zijn gezicht te hebben. Hoezo gladjes? Andere kleren aan en je bent zoals die kerel tóch nog beter af dan 80% van de rest van mannen.
Maar wel voor korte duur toch? En heel frequent van korte duur. Geef maar toequote:Op donderdag 9 april 2026 19:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk maar foto's he, dus met een specifieke opzet. Misschien zijn dat hele leuke mannen in het echt?
Maar op die foto stralen ze uit dat ze 'god's gift to women' zijn.
Dat zijn meestal niet de beste types om iets serieus mee te beginnen..
Dat zie je overal inderdaad ook op scholen, dat er allerlei speciale regelingen zijn. Het stoort mij er vooral aan dat men loopt te janken over 'gelijkheid' maar als het erop aankomt geen enkel statistiek dit laat terugzien, het is vooral veel eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook wel bijzonder dat ze om ziekteverzuim tegen te gaan allerlei vrouwspecifieke verlofregelingen eisen om tot dezelfde productie als hun mannelijke collega te kunnen komen.
Denk aan regeling rondom overgangsklachten, menstruatieverlof komt regelmatig voorbij. Het ouderschapsverlof is ook al enorm versoepeld de afgelopen jaren. Stellen kunnen tegenwoordig maandenlang vrijaf nemen op kosten van een werkgever zodra er een kind geboren is.
Dat is het probleem ook, men is er vatbaar voor en trapt er met open ogen in, probleem is alleen dat al die feministische bullshit tegenwoordig ingebakken is.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:37 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk op het gevoel van vrouwen ingespeeld om een wig (zeg ik dit goed) te drijven tussen vrouwen en mannen.
Gezien die statistieken zouden deze vrouwen nooit een voldoende inkomen kunnen genereren, fulltime werken en zorgen voor kinderen. Terwijl mannen vaker wel beter verdienende banen hebben. Niet zozeer omdat vrouwen worden geweerd van deze posities. Maar omdat vrouwen simpelweg deze banen in de techniek bijvoorbeeld niet willen.
Nee toch niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Maar wel voor korte duur toch? En heel frequent van korte duur. Geef maar toe
Nopequote:Op donderdag 9 april 2026 20:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Maar wel voor korte duur toch? En heel frequent van korte duur. Geef maar toe
Ja leuk maar dan of lullen jullie maar wat of zijn jullie een uitzondering, als je gewoon een 'normale man' bent op zulke apps dan kijkt 99% niet naar je om.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee toch niet.
Heb geen zin in zo een type.
Ik heb ook geen ONS, nooit gehad en ben niet van plan dit te veranderen. FWB is ook niets voor mij.
In zekere zin is dat ook zo. Dat verklaart misscchien ook wel dat nogal wat vrouwen zich aangetrokken voelen tot foute mannen.quote:
Ik ken er toevallig heel wat mijn broertje heeft namelijk een eigen stratenmakersbedrijf/grondverzetkbedrijf. Moet de eerste vrouw nog ontmoeten die in een beetje fatsoenlijk tempo kan straten. Zelf in de offshore gewekt 20 jaar lang en de enige vrouwen aan boord die ik ben tegengekomen waren een kok en ooit een ingenieur. Sommige beroepen zijn gewoon niet voor vrouwen. Net als dat een man niet in de kinderopvang hoort.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel stratenmakers ken jij? Net alsof elke man beestenwerk doet.. De meerderheid zit achter een bureau en heeft zachtere handen dan mijn gynaecoloog![]()
Zielig gewoon....
Je mag nu het laatste woord hebben, dan zal je vast gelukkig zijn
Het idee is dat ze dat gevaar aantrekkelijk vinden maar het vervolgens kunnen beteugelen. Vandaar de fetisj voor zaken als vampieren enzo. Omdat die naast hun wilde en gevaarlijke variant ook een menselijke gedaante hebben.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In zekere zin is dat ook zo. Dat verklaart misscchien ook wel dat nogal wat vrouwen zich aangetrokken voelen tot foute mannen.
Juist andersom. Het is too much. Ik vind dat niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:53 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ofwel die man is zeker toch nog niet knap genoeg voor de vrouwen?
Je hebt mannen die een moord zouden plegen om voor de rest van hun leven zijn gezicht te hebben. Hoezo gladjes? Andere kleren aan en je bent zoals die kerel tóch nog beter af dan 80% van de rest van mannen.
Het toont maar weer aan hoe over-kritisch vrouwen over het algemeen zijn op het uiterlijk van mannen.
Nee, dit straalt uit: "ik ben succesvol en gesofisticeerd, geen armoedige sukkel die niet tot 3 kan tellen"quote:Op donderdag 9 april 2026 19:31 schreef Donna het volgende:
Of dit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies, want daar zit ook niks tussen verder.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:20 schreef EsserS het volgende:
[..]
Nee, dit straalt uit: "ik ben succesvol en gesofisticeerd, geen armoedige sukkel die niet tot 3 kan tellen"
Nee, want de mannen in dit topic weten veel beter wat jij wel en niet wil dan jijzelf.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies, want daar zit ook niks tussen verder.
Dit type is exact iemand die gesofisticeerd in het dagelijks leven gewoon in z'n vocabulaire heeft. Dat is niet mijn ding.
Mogen smaken ook nog verschillen tegenwoordig?
Bij mijn beide buurvrouwen zag ik dat ze nog geen tien tegels verplaatsten voor de aanleg van hun eigen voortuin. En ze kapten er al mee. En toch hoor je steeds maar weer dat vrouwen mannen niet meer nodig zouden hebben. Zulke situaties blijven me fascineren.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ken er toevallig heel wat mijn broertje heeft namelijk een eigen stratenmakersbedrijf/grondverzetkbedrijf. Moet de eerste vrouw nog ontmoeten die in een beetje fatsoenlijk tempo kan straten. Zelf in de offshore gewekt 20 jaar lang en de enige vrouwen aan boord die ik ben tegengekomen waren een kok en ooit een ingenieur. Sommige beroepen zijn gewoon niet voor vrouwen. Net als dat een man niet in de kinderopvang hoort.
Maar dat mag je anno 2026 niet zeggen volgens types als jij want dan zijn ze in hun trots aangetast.
Jij hebt wel jouw eigen voortuin bestraat?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:27 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Bij mijn beide buurvrouwen zag ik dat ze nog geen tien tegels verplaatsten voor de aanleg van hun eigen voortuin. En ze kapten er al mee. En toch hoor je steeds maar weer dat vrouwen mannen niet meer nodig zouden hebben. Zulke situaties blijven me fascineren.
Ik heb het wel laten afgraven wegens de vele onkruid van 7 jaar. Geel zand erin laten storten en laten egaliseren. Maar zelf de stenen erin gelegd. Incl. de betonbanden enzovoort. Achtertuin ook. Scheelde mij 2k.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij hebt wel jouw eigen voortuin bestraat?
Ik draag zulke dingen wel eens maar dan in cargo uitvoering.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:31 schreef Donna het volgende:
Of dit;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag je niet zeggen!!!! Is vrouwonvriendelijk snap dat dan.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:27 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Bij mijn beide buurvrouwen zag ik dat ze nog geen tien tegels verplaatsten voor de aanleg van hun eigen voortuin. En ze kapten er al mee. En toch hoor je steeds maar weer dat vrouwen mannen niet meer nodig zouden hebben. Zulke situaties blijven me fascineren.
Kan je niet eens zelf een kraantje besturen?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik heb het wel laten afgraven wegens de vele onkruid van 7 jaar. Geel zand erin laten storten en laten egaliseren. Maar zelf de stenen erin gelegd. Incl. de betonbanden enzovoort. Achtertuin ook. Scheelde mij 2k.
Dat is ook gewoon netjes uiteindelijk. We zullen het eens hebben over waar sommige vrouwen in lopen want dat is pas echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik draag zulke dingen wel eens maar dan in cargo uitvoering.
Dus veel zakken en shirt strak op de juiste plekken.
Zat een keer in een treincoupe waar twee studentes een rij verder luidkeels aan het bespreken waren welke soa's ze recentelijk hadden gekopt en van wie die waarschijnlijk kwam, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 9 april 2026 14:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Praten ze daar openlijk over? Wat ik wel eens begrepen heb, praten vrouwen over het algemeen niet over FWB-contacten.
Er 1,2 miljoen single mannen en 1,7 miljoen single vrouwen. Jongere mannen (18-29) zijn vaker single dan vrouwen in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Welnee, het aantal single vrouwen is nog ongeveer even groot als het aantal single mannen. Met een lichte uitzondering voor de 70+ categorie , omdat vrouwen langer leven.
Dat vrouwen niet meer aan de man zouden willen is enkel de invulling van een willekeurige columniste, die voor 200 euro even een column eruit geramd heeft.
Waarom meteen zo aanvallend en meteen weer gaan vergelijken? Wij vrouwen noemen dat hierboven toch ook niet verschrikkelijk?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon netjes uiteindelijk. We zullen het eens hebben over waar sommige vrouwen in lopen want dat is pas echt verschrikkelijk.
De meeste mensen (met en zonder penis) doen het niet. Dus jouw buufjes zijn doodnormale mensen.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik heb het wel laten afgraven wegens de vele onkruid van 7 jaar. Geel zand erin laten storten en laten egaliseren. Maar zelf de stenen erin gelegd. Incl. de betonbanden enzovoort. Achtertuin ook. Scheelde mij 2k.
Kom maar met de bron dan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 07:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er 1,2 miljoen single mannen en 1,7 miljoen single vrouwen. Jongere mannen (18-29) zijn vaker single dan vrouwen in die leeftijdscategorie.
48% van de single vrouwen blijft liever alleen tegenover 31% van de single mannen.
Dit zijn gewoon cijfers van het CBS dus ik weet niet wat je denkt je bereiken met deze ontkenning.
De ernst van soa's wordt tegenwoordig zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 10 april 2026 01:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Zat een keer in een treincoupe waar twee studentes een rij verder luidkeels aan het bespreken waren welke soa's ze recentelijk hadden gekopt en van wie die waarschijnlijk kwam, dus dat valt wel mee
Ga lekker zelf kijken bij CBS, jij wil er blijkbaar meer over weten en ik ben je secretaresse niet. Vergeet niet je bron voor je tip mee terug te nemenquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:30 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Kom maar met de bron dan.
Tip voorafgaand: een eenpersoonshuishouden betekent niet dat iemand geen relatie heeft
Buiten dat: de slushaming naar de betreffende studentes lijkt me redelijk onterecht, aangezien ze die soa's toch ook opgepikt hebben bij hun sekspartners. Ze houden het met elkaar in stand. Ook dat is wederom niet uitsluitend een vrouwending.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De ernst van soa's wordt tegenwoordig zwaar onderschat.
Er zijn inmiddels gonorrhoea stammen die resistent zijn tegen alle bestaande antibiotica.
Die 48%/31% betreft wel de leeftijdsgroep >35 jaar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 07:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er 1,2 miljoen single mannen en 1,7 miljoen single vrouwen. Jongere mannen (18-29) zijn vaker single dan vrouwen in die leeftijdscategorie.
48% van de single vrouwen blijft liever alleen tegenover 31% van de single mannen.
Dit zijn gewoon cijfers van het CBS dus ik weet niet wat je denkt je bereiken met deze ontkenning.
Ze heeft het vrij specifiek over een aantal soorten mannen waar vrouwen geen trek in hebben volgens mij. Emotioneel onvolwassen types wordt gebruikt als overkoepelende term.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die 48%/31% betreft wel de leeftijdsgroep >35 jaar.
Daar valt nog wel een hoop op af te dingen ook. Bv: mensen die net gescheiden zijn of een vervelende breakup achter de rug hebben zijn nog wel geneigd om enkele jaren geen relatie meer te willen, om dan vervolgens weer wel een relatie te willen.
Daarnaast heb je een groep die slecht in de markt liggen en dan maar roepen: ik wil helemaal geen relatie.
Kortom, op mij komen deze cijfers niet schokkend voor.
Zelfs al zou het zo zijn dat de helft van de single vrouwen en een derde van de mannen geen relatie wil, dan nog heb je het maar over 1 op de 5 vrouwen en 1 op de 7 mannen.
You do you.
Waar het misgaat is met mannenhaters als Debbie die dit verkopen als ‘er is iets mis met mannen dat vrouwen vrijgezel willen blijven’. Dat is namelijk een verzinsel. Of je moet denken dat 4 op de 5 vrouwen niet helemaal sporen…
Zoals @MultiBanaan het omschreef, kreeg ik de indruk dat die studentes er eigenlijk wel trots op waren dat ze die soa's opgelopen hadden en er een beetje over opschepten. Zo'n houding komt me toch wel redelijk sletterig over. En dat zou ik ook vinden als een man dat doet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Buiten dat: de slushaming naar de betreffende studentes lijkt me redelijk onterecht, aangezien ze die soa's toch ook opgepikt hebben bij hun sekspartners. Ze houden het met elkaar in stand. Ook dat is wederom niet uitsluitend een vrouwending.
Jou kwamen de vrijheden die vrouwen in Iran wilden al over als hoerig, toch?quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoals @:MultiBanaan het omschreef, kreeg ik de indruk dat die studentes er eigenlijk wel trots op waren dat ze die soa's opgelopen hadden en er een beetje over opschepten. Zo'n houding komt me toch wel redelijk sletterig over. En dat zou ik ook vinden als een man dat doet.
Was niet aan het slutshamen, ik was gewoon verbaasd dat ze er zo publiekelijk zo open over waren in de trein zonder enige gene, ze waren niet bepaald aan het fluisterenquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Buiten dat: de slushaming naar de betreffende studentes lijkt me redelijk onterecht, aangezien ze die soa's toch ook opgepikt hebben bij hun sekspartners. Ze houden het met elkaar in stand. Ook dat is wederom niet uitsluitend een vrouwending.
Zo heb ik dat nooit gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:37 schreef Qarrad het volgende:
Jou kwamen de vrijheden die vrouwen in Iran wilden al over als hoerig, toch?
Ja, maar met logica zie je dat ze weldegelijk daarmee bedoelt dat het de regel is en niet de uitzondering. Want als het de uitzondering is, dan is dat geen reden om mannen af te zweren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze heeft het vrij specifiek over een aantal soorten mannen waar vrouwen geen trek in hebben volgens mij. Emotioneel onvolwassen types wordt gebruikt als overkoepelende term.
Ah, met logica.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar met logica zie je dat ze weldegelijk daarmee bedoelt dat het de regel is en niet de uitzondering. Want als het de uitzondering is, dan is dat geen reden om mannen af te zweren.
Dat doe je pas als het om een overweldigende meerderheid gaat.
Als je het over veel hebt, zonder te noemen hoeveel precies (expres vaag geformuleerd overigens) heb je het natuurlijk over een substantiele hoeveelheid, niet over een paar duizend, want anders zou de column nergens over gaan. En stellen dat die vrouwen het in zijn geheel opgeven, insinueert dat het aandeel mannen die "een kamerplant met rijbewijs" zijn, zo groot is, dat de kans zo groot is er een tegen te komen, dat het de moeite niet meer waard isquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah, met logica.
Ze beschrijft een tendens dat veel vrouwen (hoeveel? de overweldigende meerderheid?) er geen zin meer in hebben met die onvolwassen types.
Je zou ook kunnen stellen dat het logisch is dat een column de handel bewust scherper aanzet, maar ze zegt nergens "de meeste" of "een overweldigende meerderheid".
Én 'die onvolwassen types' zijn niet alle mannen. Er zijn gelukkig meer dan genoeg mannen die helemaal niet onder die categorie vallen. Het is alleen de kunst die te vinden, en soms zullen sommige vrouwen ook (tijdelijk) even klaar zijn met het zoeken naar een leuke man die een fijne aanvulling is op hun verder fijne leven en het wel lekker vinden om dan maar gewoon single te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah, met logica.
Ze beschrijft een tendens dat veel vrouwen (hoeveel? de overweldigende meerderheid?) er geen zin meer in hebben met die onvolwassen types.
Je zou ook kunnen stellen dat het logisch is dat een column de handel bewust scherper aanzet, maar ze zegt nergens "de meeste" of "een overweldigende meerderheid".
Precies. De meerderheid is "gewoon" aan de man. Meer dan genoeg mannen, pech voor de jochies.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Én 'die onvolwassen types' zijn niet alle mannen. Er zijn gelukkig meer dan genoeg mannen die helemaal niet onder die categorie vallen. Het is alleen de kunst die te vinden, en soms zullen sommige vrouwen ook (tijdelijk) even klaar zijn met het zoeken naar een leuke man die een fijne aanvulling is op hun verder fijne leven en het wel lekker vinden om dan maar gewoon single te zijn.
Ze schrijft ook dat het diep in de cultuur zit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah, met logica.
Maar dat is dus niet zoals Debbie het schreef. Dan had ze bv kunnen schrijven dat het opgeven van die vrouwen helemaal niet nodig is, want genoeg leuke mannen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De meerderheid is "gewoon" aan de man. Meer dan genoeg mannen, pech voor de jochies.
Vrouwen zijn altijd aan de man. Voor hen is een relatie in welke vorm dan ook namelijk erg makkelijk. Ik denk alleen dat ze niet de top-man hebben die ze eigenlijk wilden. Maw de vent waar ze mee zijn is niet hun eerste keus. Ik hoop dat mannen in relaties dit beseffen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De meerderheid is "gewoon" aan de man. Meer dan genoeg mannen, pech voor de jochies.
Ja, de naastenliefde druipt echt van je posts af. Vooral naar vrouwen. En als er dan beargumenteerd wordt dat het grootste deel aan de man is, dan menen die valse secreten het nietquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:18 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd aan de man. Voor hen is een relatie in welke vorm dan ook namelijk erg makkelijk. Ik denk alleen dat ze niet de top-man hebben die ze eigenlijk wilden. Maw de vent waar ze mee zijn is niet hun eerste keus. Ik hoop dat mannen in relaties dit beseffen.
En
[ x ]
Het was natuurlijk al bekend uit welk vaatje/bubbel jij tapte, maar even om het zichtbaarder te maken...quote:Francis Parker Yockey was an American fascist writer best known for his neo-Spenglerian book Imperium: The Philosophy of History and Politics, published in 1948 under the pen name Ulick Varange, which called for a neo-Nazi European empire.
Zijn uitspraak over vrouwen was in ieder geval wel raak.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, de naastenliefde druipt echt van je posts af. Vooral naar vrouwen. En als er dan beargumenteerd wordt dat het grootste deel aan de man is, dan menen die valse secreten het niet
Oh en:
[..]
Het was natuurlijk al bekend uit welk vaatje/bubbel jij tapte, maar even om het zichtbaarder te maken...
Als ze maar geen seks hebben gehad he?quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo heb ik dat nooit gezegd.
Vrouwen denken daar opvallend genuanceerder over...quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:18 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd aan de man. Voor hen is een relatie in welke vorm dan ook namelijk erg makkelijk.
Een goede marker daarvoor is als het woord settlen wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:18 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd aan de man. Voor hen is een relatie in welke vorm dan ook namelijk erg makkelijk. Ik denk alleen dat ze niet de top-man hebben die ze eigenlijk wilden. Maw de vent waar ze mee zijn is niet hun eerste keus. Ik hoop dat mannen in relaties dit beseffen.
En
[ x ]
Dat je altijd een man kunt krijgen is meer een snoepje versus een goede maaltijd ja.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar opvallend genuanceerder over...
Er is misschien altijd wel iemand die hen wil neuken. Maar: dat geldt andersom ook wel. De vraag is dan: wil je het wel met die persoon die de lat zo laag legt.
Een grap (met een baard) om dit te illustreren:
In een bruin café stapt een oude, krom lopende vrouw binnen met een slecht passend kunstgebit en een papegaai op haar schouder. Ze roept naar alle aanwezigen: wie raadt wat ik op mijn schouder heb zitten mag met mij naar bed!
Het blijft ijzig stil.
Een van de mannen vindt het zielig en roept: 'een olifant!'.
Waarop de oude vrouw zegt: 'ik reken het goed'!
Je ziet inderdaad dat in sommige gevallen feminisme enigszins is doorgeslagen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze schrijft ook dat het diep in de cultuur zit.
Kom op, je bent niet achterlijk. Het hele idee achter: ‘vrouwen zijn liever vrijgezel, want er mankeert iets aan mannen’ valt in de categorie: niet alle mannen, altijd een man, als er meer vrouwen aan de macht zouden zijn is er minder oorlog, als ik rondkijk zie ik vrijwel alleen maar leuke vrouwen en zelden een leuke man…
Anders gezegd: een misplaatst gevoel van superioriteit, wat net zo achterlijk is als beginnen te zeiken over dat je vrouwen geen tegels ziet sjouwen.
Mannen zijn gemiddeld beter in zus, vrouwen gemiddeld beter in zo. Maar er is verder geen betere gender in zijn algemeenheid, we vullen elkaar aan, zoals Woz en Jobs. Twee keer een Woz of twee keer een Jobs is faillissement. De combinatie werd een unicorn.
Feminisme is ook niets anders dan strijden voor gelijke kansen en gelijkwaardigheid.
Dat er nu figuren zijn die erin doorslaan met superioriteitsdenken is gewoon net zo min ok als een Tate die als een domme lul staat te oreren.
Dus nee, Debbie haar verhaal is allerminst een ‘dit soort mannen moeten we niet’, want de context is duidelijk anders.
Neuh.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:39 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Zijn uitspraak over vrouwen was in ieder geval wel raak.
Lol, jij komt toch met de bewering dat dit gewoon uit de CBS cijfers komt? Neem aan dat je dan die cijfers gezien hebt en met een bron kan komen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga lekker zelf kijken bij CBS, jij wil er blijkbaar meer over weten en ik ben je secretaresse niet. Vergeet niet je bron voor je tip mee terug te nemen.
Zoiets heb ik ook nooit gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
Als ze maar geen seks hebben gehad he?
Komt toch ergens hetzelfde over.
Ik denk dat het niet zelden een kauwgom is die van de straat is geraapt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat je altijd een man kunt krijgen is meer een snoepje versus een goede maaltijd ja.
Jawel toch? Je wou een moslim meisje want die zijn zedig tot het huwelijk?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nooit gezegd.
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:20 schreef Lenny77 het volgende:
Jawel toch? Je wou een moslim meisje want die zijn zedig tot het huwelijk?
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:37 schreef Qarrad het volgende:
Jou kwamen de vrijheden die vrouwen in Iran wilden al over als hoerig, toch?
Jij plaatste foto's van mannen die zich netjes kleden met een kots smiley er bij. Daar gaat toch ook niet heel veel liefde van uit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 07:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom meteen zo aanvallend en meteen weer gaan vergelijken? Wij vrouwen noemen dat hierboven toch ook niet verschrikkelijk?
Valt reuze mee zo'n 20.000 gevallen per jaar waarvan 95% prima te behandelen is. Driekwart is ook nog eens homo die het oploopt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De ernst van soa's wordt tegenwoordig zwaar onderschat.
Er zijn inmiddels gonorrhoea stammen die resistent zijn tegen alle bestaande antibiotica.
Heb je een linkje naar de post met de kotssmiley?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij plaatste foto's van mannen die zich netjes kleden met een kots smiley er bij. Daar gaat toch ook niet heel veel liefde van uit.
In de grote steden is 60-70% vrijgezel. Ook leuk dat je mannen die om wat voor reden dan ook niet aan een vrouw kunnen komen om wat voor reden dan ook even als 'jochies' neer zetquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de post met de kotssmiley?
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, want ik val niet op dat type. Mooie kleertjes.
Oh dus niet bij de foto's.quote:
Nee onder de foto's .Met een kots smiley. Is toch voor iedereen duidelijk hoe je er over denkt dan?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dus niet bij de foto's.
Duidelijk weer.
Ze geeft aan dat ze niet op het type man "mooie auto, mooie kleertjes" valt, prima toch.
Dat kan en dat mag. Ik zei alleen dat bepaalde vrouwen zich verschrikkelijk aankleden. Dat is nogal een understatement en verder totaal niet vrouwonvriendelijk in het algemeen. Kwestie van smaak net als jij/jullie.quote:Als ik moet kiezen tussen zo'n gladde mooiboy en Hendrik Jan Bökkers dan weet ik het ook wel.
Dat ging over een andere man die jijzelf ook als "gluiperd omschreef".quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee onder de foto's .Met een kots smiley. Is toch voor iedereen duidelijk hoe je er over denkt dan?
[..]
Dat kan en dat mag. Ik zei alleen dat bepaalde vrouwen zich verschrikkelijk aankleden. Dat is nogal een understatement en verder totaal niet vrouwonvriendelijk in het algemeen. Kwestie van smaak net als jij/jullie.
Dat ging over 1 specifieke foto van een specifieke man, daarna volgde er nog een post met meerdere foto's van mannen die kennelijk allemaal onder het predicaat kotsverwekkend vielen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging over een andere man die jijzelf ook als "gluiperd omschreef".
Niet om wat voor reden dan ook. Een hoop mannen is niks mis mee en hebben de pech nog geen dekseltje gevonden te hebben om diverse redenen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
In de grote steden is 60-70% vrijgezel. Ook leuk dat je mannen die om wat voor reden dan ook niet aan een vrouw kunnen komen om wat voor reden dan ook even als 'jochies' neer zet
Nee, je bedoelde er juist iets heel positiefs en vrijdenkends mee! Het was verder totaal toeval dat je in de bubbel pro-Iraanse regime bleek te zitten. Er is geen enkele link te ontdekken met waardeoordelen over de kledij van vrouwen in die context. Het is potdorie niet dat die neergeschoten worden om die reden daar!quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.
[..]
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.
Nou sorry van de kotssmiley dan, maar die deed ik er ook alleen maar bij omdat het schijnbaar ongelooflijk is dat sommige vrouwen liever voor een knappe metselaar gaan dan dat type gladde man met 'nette kleertjes'.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee onder de foto's .Met een kots smiley. Is toch voor iedereen duidelijk hoe je er over denkt dan?
[..]
Dat kan en dat mag. Ik zei alleen dat bepaalde vrouwen zich verschrikkelijk aankleden. Dat is nogal een understatement en verder totaal niet vrouwonvriendelijk in het algemeen. Kwestie van smaak net als jij/jullie.
Nu ligt je het toe maar je gooit ze in eerst instantie allemaal op 1 hoop.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet om wat voor reden dan ook. Een hoop mannen is niks mis mee en hebben de pech nog geen dekseltje gevonden te hebben om diverse redenen.
Er is echter een categorie jochies die zich graag willen voordoen als mannen met alle traditionele privileges van dien die de deksel op de neus krijgen, met recht.
Je kan toch prima allebei zijn? Ik ga niet uit eten in dezelfde kleding als waarin ik de tuin heb gedaan of het huis geschilderd. Het zou geen zak uit moeten maken. Al mag je iets natuurlijk gewoon oerlelijk vinden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou sorry van de kotssmiley dan, maar die deed ik er ook alleen maar bij omdat het schijnbaar ongelooflijk is dat sommige vrouwen liever voor een knappe metselaar gaan dan dat type gladde man met 'nette kleertjes'.
Punt is natuurlijk dat ze ervoor konden kiezen om "hoerig" gekleed te gaan, of met een outfit zonder bedekking van het hoofd, of welke grijstint dan ook. Maar zelfs een outfit zonder bedekking van het hoofd (laten we zeggen jeans en een trui) is al te hoerig voor de ayatollah's. Er is dus wel meer beperking dan enkel de beperking "hoerig" gekleed te gaan (naar onze standaarden, en los van dat het Islamitische regime nog wel meer beperkingen oplegt, zoals het verbod muziek te luisteren, gescheiden scholen, verbod op relaties etc.).quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.
[..]
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.
Licht. En nee, jij interpreteert het (graag) zo.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu ligt je het toe maar je gooit ze in eerst instantie allemaal op 1 hoop.
Oh, het zit totaal anders. Ik denk ook dat het totaal anders zit, namelijk dat een hoop jonge kerels door steeds extremere content denken dat er een probleem is...met vrouwen. Het feit dat er nu al 19 delen mansplainend geblazen wordt over één column omdat een vrouw waagt een tendens te benoemen spreekt boekdelen.quote:Het zit bovendien totaal anders dan jij schetst. Ook leuke jonge kerels komen moeilijk aan de vrouw.
Ik geloof dat jij je normaal gesproken constructiever kunt uitdrukken dan met dat soort suggestieve terminologie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Licht. En nee, jij interpreteert het (graag) zo.
[..]
Oh, het zit totaal anders. Ik denk ook dat het totaal anders zit, namelijk dat een hoop jonge kerels door steeds extremere content denken dat er een probleem is...met vrouwen. Het feit dat er nu al 19 delen mansplainend geblazen wordt over één column omdat een vrouw waagt een tendens te benoemen spreekt boekdelen.
wat een gezeur , iedere vrouw mag leven zoals ze wilquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Licht. En nee, jij interpreteert het (graag) zo.
[..]
Oh, het zit totaal anders. Ik denk ook dat het totaal anders zit, namelijk dat een hoop jonge kerels door steeds extremere content denken dat er een probleem is...met vrouwen. Het feit dat er nu al 19 delen mansplainend geblazen wordt over één column omdat een vrouw waagt een tendens te benoemen spreekt boekdelen.
Ha, ben jij weer met je Filippina's. Misschien kun je nog een keer beschrijven hoe seksueel en hardwerkend ze zijn! Anders vergeten we dat misschien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat een gezeur , iedere vrouw mag leven zoals ze wil
wil jij een leuke meid ga dan naar de Filipijnen op vakantie en er komen honderden op je af al ben je nog zo lelijk, regel een MVV voor haar
en klaar is het koppel
MITS je woonruimte hebt
dat moet ieder zelf ervarenquote:Op vrijdag 10 april 2026 17:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ha, ben jij weer met je Filippina's.
Misschien kun je nog een keer beschrijven hoe seksueel en hardwerkend ze zijn!
Anders vergeten we dat misschien.
quote:AI-overzicht
Filipina nurses are globally renowned for their exceptional skill, compassion, and dedication, often cited as among the best in the world due to their, high-quality training, English proficiency, and "malasakit" (compassionate care).
They form a vital, large-scale healthcare workforce in the US, UK, Middle East, and beyond.
Hoe wou jij het anders noemen als er topic na topic dingen door mannen uitgelegd worden dat ze echt anders zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij je normaal gesproken constructiever kunt uitdrukken dan met dat soort suggestieve terminologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |