En aan de andere kant schrijven veel vrouwen de leuke 'green flags' veel te snel af als ze een typefoutje o.i.d. maken. Heel veel vrouwen zijn echt veel te kritisch en eerlijk; ja daar heb ik mezelf ook wel eens op betrapt.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:01 schreef Elan het volgende:
Vrouwen zijn ook echt naïef wat dat betreft ze denken altijd dat ze die knappe vent die een en al red flags uit straalt voor zichzelf hebben en dat ze hem wel kunnen kneden tot een betrouwbare partner en lieve papa.
Hoeveel vrouwelijke stratenmakers ken jij?quote:Op donderdag 9 april 2026 18:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Echt elke post van jou bestaat uit vrouwen onderuit halen he?
Zwakker, trager, gevoeliger, minder, naïef,....
Ik word soms echt kwaad van jouw posts.
En ook heel belangrijk, omdat dat ook iets is waar veel mannen telkens weer over beginnen: al die mannen en vrouwen die samen een gezin hebben, er samen iets goeds van maken en blij zijn met elkaar, zijn allemaal gewoon leuke lui qua uiterlijk en innerlijk. Geen perfectie, geen superknappe mannen bij superknappe vrouwen, maar gewoon mensen die het leuk hebben samen, een klik hebben ergens en samen de dingen die niet lekker lopen aanpakken om proberen er samen uit te komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind je leuk posten![]()
Maar ook hier ga je op het feit voorbij dat er veel meer vrouwenhaat te vinden is online en op een agressievere manier. 'Wij' willen gewoon single blijven. 'Jullie' willen ons kapot maken/hebben (dat zijn de zwaarste vrouwenhaat gevallen)![]()
Wat wel gezegd moet blijven worden: al deze online haat en zelfs de 'haat' hier in dit topic.. ik zie dit in de echte wereld dus echt niet. Mannen en vrouwen doen gewoon hun best om een sterk gezin te runnen. Mannen en vrouwen hebben elkaar nog steeds nodig en worden nog steeds aangetrokken tot elkaar.
Ik denk dat het zeer belangrijk is om dit niet te vergeten en daar tegenop te blijven komen. Dit is niet waarvoor het feminisme is begonnen.
Je wordt vanzelf kritischer als je maar voldoende keuze hebt en het initiatief bij jou ligt. Het probleem is dat vrouwen niet meer kritisch zijn over het totale pakket maar hoe leuk een man op de foto staat en indicatoren die verraden dat hij rijk hij misschien wel is. Zelfs als je zou proberen verder te kijken dan uiterlijk ga je als je 10 of 20 mannen in je inbox hebt je tijd niet verdoen aan elk zesje dat voorbij komt. Dan heb je een dagtaak aan Tinder.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:16 schreef Donna het volgende:
[..]
En aan de andere kant schrijven veel vrouwen de leuke 'green flags' veel te snel af als ze een typefoutje o.i.d. maken. Heel veel vrouwen zijn echt veel te kritisch en eerlijk; ja daar heb ik mezelf ook wel eens op betrapt.
En toen dacht ik; Donna, de vader van je kinderen kan ook niet fatsoenlijk schrijven (valt mee hoor, maar alles behalve foutloos) en is toch een hele lieve goede man/vader, wees niet zo kritisch.
De twee mannen die ik de afgelopen maanden in het wild ontmoet heb, zijn daar ook niet goed in. En eerlijk, alleen op basis van een foto had ik ze waarschijnlijk ook weg geswiped. Terwijl ze echt oprecht heel leuk zijn en omdat ze zo leuk zijn, worden ze ook elke keer knapper/aantrekkelijker.
Volgens mij kunnen ze zonder match niet 'in je inbox' maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf kritischer als je maar voldoende keuze hebt en het initiatief bij jou ligt. Het probleem is dat vrouwen niet meer kritisch zijn over het totale pakket maar hoe leuk een man op de foto staat en indicatoren die verraden dat hij rijk hij misschien wel is. Zelfs als je zou proberen verder te kijken dan uiterlijk ga je als je 10 of 20 mannen in je inbox hebt je tijd niet verdoen aan elk zesje dat voorbij komt. Dan heb je een dagtaak aan Tinder.
Welnee, het aantal single vrouwen is nog ongeveer even groot als het aantal single mannen. Met een lichte uitzondering voor de 70+ categorie , omdat vrouwen langer leven.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is dat niet de aanleiding van dit topic? De overweldigende hoeveelheid vrouwen die op basis van behaalde resultaten in het verleden, concluderen dat ze eigenlijk beter gedijen zonder man?
Het boeit de meeste vrouwen wel degelijk hoe rijk een man is, er zijn genoeg onderzoeken die dat aantonen. Het is een van de factoren die bijdragen aan de eerste aantrekkingskracht, net zoals humor of een mooie lach.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze zonder match niet 'in je inbox' maar ik snap je punt.
Er zijn trouwens wel echt ruim voldoende vrouwen die helemaal niet letten op indicatoren hoe rijk een man misschien wel is. Het is echt maar een klein groepje vrouwen, of nouja golddiggers dan, die dat wat boeit.
Tenminste, onder mijn vriendinnen is er helemaal niemand die dat iets uit maakt.
Ja, wellicht voor de vrouw die op het type 'zakenman' valt wel. Ik (en de vrouwen in m'n omgeving) zit niet in die wereld. Doe mij maar een hardwerkende metselaar met een VW caddy ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:00 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het boeit de meeste vrouwen wel degelijk hoe rijk een man is, er zijn genoeg onderzoeken die dat aantonen. Het is een van de factoren die bijdragen aan de eerste aantrekkingskracht, net zoals humor of een mooie lach.
En zo zijn er voor mannen ook allerlei, totaal oppervlakkige, factoren die aantrekkingskracht geven richting vrouwen. Maar uiteindelijk settlen al die mensen ook voor partners die die factoren minder hebben. Want aantrekkingskracht is ook maar een klein stukje van de puzzel en dingen als een emotionele band of gedeelde waarden zijn ook veel waard
Als je zelf een Mercedes hebt en dat even wil benoemen geef je dus wel status.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze zonder match niet 'in je inbox' maar ik snap je punt.
Er zijn trouwens wel echt ruim voldoende vrouwen die helemaal niet letten op indicatoren hoe rijk een man misschien wel is. Het is echt maar een klein groepje vrouwen, of nouja golddiggers dan, die dat wat boeit.
Tenminste, onder mijn vriendinnen is er helemaal niemand die dat iets uit maakt.
Ik vind het eerder sneu, zo'n dikke Mercedes, BMW of Audi op je profiel.
Heb zelf wel een dikke Mercedes. Opbokken.
Samenleving is ook de cultuur. Als je geen mannen hebt die je landsgrenzen en de cultuur beschermen tegen kwade invloeden van buitrnaf Dan ben je je samenleving ook kwijt.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Een samenleving kan ook beter zonder mannen dan zonder vrouwen. De voortplantingscapaciteit van een populatie wordt nu eenmaal bepaald door het aantal vrouwen. Eicellen zijn schaars, zaadcellen zijn er in overvloed.
Er is een reden dat allerlei risicovolle functies en beroepen altijd aan mannen werden toebedeeld. Dat is niet alleen omdat mannen groter en sterker zijn, maar vooral omdat een samenleving mannen beter kan missen.
Stel je eens voor dat het andersom was, en dat vrouwen lichamelijk groter en sterker zouden zijn dan mannen en twee stammen krijgen oorlog met elkaar. De leider van de ene stam denkt, vrouwen zijn groter en sterker dan mannen, dus we laten de vrouwen vechten. De leider van de andere stam denkt, vrouwen zijn belangrijker voor de voortplanting, dus we laten de mannen vechten. Welke stam zal op termijn winnen?
Was een grapje om aan te geven dat het geen indruk op me maakt. Ik vind het echt een red flag, zo'n profiel. En dan die mannen achteraf zeuren dat ze golddiggers aantrekken zeker.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zelf een Mercedes hebt en dat even wil benoemen geef je dus wel status.
Of je moet een leasebak gekregen hebben![]()
Weet uit ervaring dat heel veel vrouwen er wel om geven, zeker als het samen gaat met een mooie kop en lekker lijf. Dan maken je berichtjes en of je lief bent ook geen zak uit. Alpha's break rules, beta's make rules.
Maar dan gaan die vrouwen lopen klagen in columns betaald door marxistische organisaties, dat alle mannen geen zorg voor kinderen willen nemen en niets doen in hun huishoudenquote:Op donderdag 9 april 2026 14:01 schreef Elan het volgende:
Vrouwen zijn ook echt naïef wat dat betreft ze denken altijd dat ze die knappe vent die een en al red flags uit straalt voor zichzelf hebben en dat ze hem wel kunnen kneden tot een betrouwbare partner en lieve papa.
Ok, maar dan nog. Geef een groep vrouwen twee foto’s van dezelfde manquote:Op donderdag 9 april 2026 19:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, wellicht voor de vrouw die op het type 'zakenman' valt wel. Ik (en de vrouwen in m'n omgeving) zit niet in die wereld. Doe mij maar een hardwerkende metselaar met een VW caddy ofzo.
Die profielen niet maar een man in een mooie auto met mooie kleertjes maakt het wel af toch?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Was een grapje om aan te geven dat het geen indruk op me maakt. Ik vind het echt een red flag, zo'n profiel. En dan die mannen achteraf zeuren dat ze golddiggers aantrekken zeker.![]()
DIT VERKLAART EEN HOOP!quote:Op donderdag 9 april 2026 19:10 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook interessant in relatie tot hoe anders vrouwelijke seksualiteit werkt. En waarom er zoveel series zijn met weerwolven en vampiers die door vrouwen zo goed bekeken worden. Gevaar is geil.
En daarom was het verleiden van vrouwen om te gaan werken (een eigen carriere) een zeer slecht idee. Dit was het doel van immens slechte buitenlandse organisaties. Om vrouwen tegen mannen op te zetten. Inspelen op het gevoel van vrouwrn. Dit doen zij immers ook met zwarte mensen tegenover blanken. Met als doel de mannen uit de weg ruimen zodat er omvolking kon plaats vinden. Want je hebt beiden nodig voor een gezin en dat valt nu weg.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat alleenstaande vaders deze banen ook niet fulltime zouden kunnen uitvoeren met hun kinderen voltijds bij hun? Of ze moeten al een sterk netwerk hebben en een goede opvang in de buurt. En dan hun kindjes 's avonds snel zien om ze in bed te stoppen.
Banen in de techniek zijn meestal ook nog in ploegendiensten. Dan moeten ze overnachten bij grootouders. Hoeveel zorg jij dan nog zelf voor hun?
Maar dat is het punt niet. En de vergelijking klopt ook niet, want nu is de metselaar zelf ineens ook sjofel geworden.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Geef een groep vrouwen twee foto’s van dezelfde man
- Eentje van de man als een sjofele metselaar met een vervallen busje
- Eentje van de man als een metselaar die zijn zaakjes op orde heeft met luxe gereedschap en een mooi busje
Vraag die vrouwen om die mannen een cijfer te geven op aantrekkingskracht en de tweede man wint het. Onderzoeken genoeg die dat aantonen.
Nee, want ik val niet op dat type. Mooie kleertjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die profielen niet maar een man in een mooie auto met mooie kleertjes maakt het wel af toch?
Als jij al een poosje op Tinder date begrijp ik wel dat je er op een gegeven snel door heen prikt. Gros van die auto's is niet eens van hun maar van de bank of papa.
Welke type is dat dan? Mooie kleren zijn toch geen red flag?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, want ik val niet op dat type. Mooie kleertjes.
Liever zonder kleren?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, want ik val niet op dat type. Mooie kleertjes.
Als ongeveer 1 op de 3 vrouwen vrijgezel is, hoe kan het dan dat jij ze niet tegenkomt?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ligt helemaal niet genuanceerder. Je krijgt de uitleg van een deskundige er bij.
Waar ontmoet je tegenwoordig nog vrijgezelle vrouwen dan? En mannen trouwens, want vrijwel iedereen is moe van die troep. Vrouwen raken net zo goed moedeloos al is het misschien om andere redenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |