Jawel toch? Je wou een moslim meisje want die zijn zedig tot het huwelijk?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nooit gezegd.
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:20 schreef Lenny77 het volgende:
Jawel toch? Je wou een moslim meisje want die zijn zedig tot het huwelijk?
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:37 schreef Qarrad het volgende:
Jou kwamen de vrijheden die vrouwen in Iran wilden al over als hoerig, toch?
Jij plaatste foto's van mannen die zich netjes kleden met een kots smiley er bij. Daar gaat toch ook niet heel veel liefde van uit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 07:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom meteen zo aanvallend en meteen weer gaan vergelijken? Wij vrouwen noemen dat hierboven toch ook niet verschrikkelijk?
Valt reuze mee zo'n 20.000 gevallen per jaar waarvan 95% prima te behandelen is. Driekwart is ook nog eens homo die het oploopt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De ernst van soa's wordt tegenwoordig zwaar onderschat.
Er zijn inmiddels gonorrhoea stammen die resistent zijn tegen alle bestaande antibiotica.
Heb je een linkje naar de post met de kotssmiley?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij plaatste foto's van mannen die zich netjes kleden met een kots smiley er bij. Daar gaat toch ook niet heel veel liefde van uit.
In de grote steden is 60-70% vrijgezel. Ook leuk dat je mannen die om wat voor reden dan ook niet aan een vrouw kunnen komen om wat voor reden dan ook even als 'jochies' neer zetquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De meerderheid is "gewoon" aan de man. Meer dan genoeg mannen, pech voor de jochies.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de post met de kotssmiley?
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, want ik val niet op dat type. Mooie kleertjes.
Oh dus niet bij de foto's.quote:
Nee onder de foto's .Met een kots smiley. Is toch voor iedereen duidelijk hoe je er over denkt dan?quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dus niet bij de foto's.
Duidelijk weer.
Ze geeft aan dat ze niet op het type man "mooie auto, mooie kleertjes" valt, prima toch.
Dat kan en dat mag. Ik zei alleen dat bepaalde vrouwen zich verschrikkelijk aankleden. Dat is nogal een understatement en verder totaal niet vrouwonvriendelijk in het algemeen. Kwestie van smaak net als jij/jullie.quote:Als ik moet kiezen tussen zo'n gladde mooiboy en Hendrik Jan Bökkers dan weet ik het ook wel.
Dat ging over een andere man die jijzelf ook als "gluiperd omschreef".quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee onder de foto's .Met een kots smiley. Is toch voor iedereen duidelijk hoe je er over denkt dan?
[..]
Dat kan en dat mag. Ik zei alleen dat bepaalde vrouwen zich verschrikkelijk aankleden. Dat is nogal een understatement en verder totaal niet vrouwonvriendelijk in het algemeen. Kwestie van smaak net als jij/jullie.
Dat ging over 1 specifieke foto van een specifieke man, daarna volgde er nog een post met meerdere foto's van mannen die kennelijk allemaal onder het predicaat kotsverwekkend vielen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging over een andere man die jijzelf ook als "gluiperd omschreef".
Niet om wat voor reden dan ook. Een hoop mannen is niks mis mee en hebben de pech nog geen dekseltje gevonden te hebben om diverse redenen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
In de grote steden is 60-70% vrijgezel. Ook leuk dat je mannen die om wat voor reden dan ook niet aan een vrouw kunnen komen om wat voor reden dan ook even als 'jochies' neer zet
Nee, je bedoelde er juist iets heel positiefs en vrijdenkends mee! Het was verder totaal toeval dat je in de bubbel pro-Iraanse regime bleek te zitten. Er is geen enkele link te ontdekken met waardeoordelen over de kledij van vrouwen in die context. Het is potdorie niet dat die neergeschoten worden om die reden daar!quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.
[..]
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.
Nou sorry van de kotssmiley dan, maar die deed ik er ook alleen maar bij omdat het schijnbaar ongelooflijk is dat sommige vrouwen liever voor een knappe metselaar gaan dan dat type gladde man met 'nette kleertjes'.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee onder de foto's .Met een kots smiley. Is toch voor iedereen duidelijk hoe je er over denkt dan?
[..]
Dat kan en dat mag. Ik zei alleen dat bepaalde vrouwen zich verschrikkelijk aankleden. Dat is nogal een understatement en verder totaal niet vrouwonvriendelijk in het algemeen. Kwestie van smaak net als jij/jullie.
Nu ligt je het toe maar je gooit ze in eerst instantie allemaal op 1 hoop.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet om wat voor reden dan ook. Een hoop mannen is niks mis mee en hebben de pech nog geen dekseltje gevonden te hebben om diverse redenen.
Er is echter een categorie jochies die zich graag willen voordoen als mannen met alle traditionele privileges van dien die de deksel op de neus krijgen, met recht.
Je kan toch prima allebei zijn? Ik ga niet uit eten in dezelfde kleding als waarin ik de tuin heb gedaan of het huis geschilderd. Het zou geen zak uit moeten maken. Al mag je iets natuurlijk gewoon oerlelijk vinden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou sorry van de kotssmiley dan, maar die deed ik er ook alleen maar bij omdat het schijnbaar ongelooflijk is dat sommige vrouwen liever voor een knappe metselaar gaan dan dat type gladde man met 'nette kleertjes'.
Punt is natuurlijk dat ze ervoor konden kiezen om "hoerig" gekleed te gaan, of met een outfit zonder bedekking van het hoofd, of welke grijstint dan ook. Maar zelfs een outfit zonder bedekking van het hoofd (laten we zeggen jeans en een trui) is al te hoerig voor de ayatollah's. Er is dus wel meer beperking dan enkel de beperking "hoerig" gekleed te gaan (naar onze standaarden, en los van dat het Islamitische regime nog wel meer beperkingen oplegt, zoals het verbod muziek te luisteren, gescheiden scholen, verbod op relaties etc.).quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.
[..]
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.
Licht. En nee, jij interpreteert het (graag) zo.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu ligt je het toe maar je gooit ze in eerst instantie allemaal op 1 hoop.
Oh, het zit totaal anders. Ik denk ook dat het totaal anders zit, namelijk dat een hoop jonge kerels door steeds extremere content denken dat er een probleem is...met vrouwen. Het feit dat er nu al 19 delen mansplainend geblazen wordt over één column omdat een vrouw waagt een tendens te benoemen spreekt boekdelen.quote:Het zit bovendien totaal anders dan jij schetst. Ook leuke jonge kerels komen moeilijk aan de vrouw.
Ik geloof dat jij je normaal gesproken constructiever kunt uitdrukken dan met dat soort suggestieve terminologie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Licht. En nee, jij interpreteert het (graag) zo.
[..]
Oh, het zit totaal anders. Ik denk ook dat het totaal anders zit, namelijk dat een hoop jonge kerels door steeds extremere content denken dat er een probleem is...met vrouwen. Het feit dat er nu al 19 delen mansplainend geblazen wordt over één column omdat een vrouw waagt een tendens te benoemen spreekt boekdelen.
wat een gezeur , iedere vrouw mag leven zoals ze wilquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Licht. En nee, jij interpreteert het (graag) zo.
[..]
Oh, het zit totaal anders. Ik denk ook dat het totaal anders zit, namelijk dat een hoop jonge kerels door steeds extremere content denken dat er een probleem is...met vrouwen. Het feit dat er nu al 19 delen mansplainend geblazen wordt over één column omdat een vrouw waagt een tendens te benoemen spreekt boekdelen.
Ha, ben jij weer met je Filippina's. Misschien kun je nog een keer beschrijven hoe seksueel en hardwerkend ze zijn! Anders vergeten we dat misschien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat een gezeur , iedere vrouw mag leven zoals ze wil
wil jij een leuke meid ga dan naar de Filipijnen op vakantie en er komen honderden op je af al ben je nog zo lelijk, regel een MVV voor haar
en klaar is het koppel
MITS je woonruimte hebt
dat moet ieder zelf ervarenquote:Op vrijdag 10 april 2026 17:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ha, ben jij weer met je Filippina's.
Misschien kun je nog een keer beschrijven hoe seksueel en hardwerkend ze zijn!
Anders vergeten we dat misschien.
quote:AI-overzicht
Filipina nurses are globally renowned for their exceptional skill, compassion, and dedication, often cited as among the best in the world due to their, high-quality training, English proficiency, and "malasakit" (compassionate care).
They form a vital, large-scale healthcare workforce in the US, UK, Middle East, and beyond.
Hoe wou jij het anders noemen als er topic na topic dingen door mannen uitgelegd worden dat ze echt anders zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij je normaal gesproken constructiever kunt uitdrukken dan met dat soort suggestieve terminologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |