SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Neen.quote:
Elke cent is er eentje. Denk dat veel mensen hier reikhalzend naar uitkijkenquote:
Dat heb ik voor het huis in de zomer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef gianni61 het volgende:
vroegah had ik een overkapping achterom, daar werd het zomers zo gloeiend heet dat de was wel binnen een uurtje droog was.
elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef gianni61 het volgende:
vroegah had ik een overkapping achterom, daar werd het zomers zo gloeiend heet dat de was wel binnen een uurtje droog was.
Skattiequote:
Ik heb gisteren getankt. 2,33 ripquote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet waarschijnlijk pas weer tanken op het moment dat de prijs weer hoog is.
2.56 betaald van het weekend. Hoogste ooit voor mij.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke cent is er eentje. Denk dat veel mensen hier reikhalzend naar uitkijken
waarschijnlijk in het voorjaar wel een lekkere plek?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, om te zitten was het niet te doen
maar het was soms wel handig.
Ik heb gister doorgekregen dat je moet tanken bij een kwart tank inhoud overquote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet waarschijnlijk pas weer tanken op het moment dat de prijs weer hoog is.
Van wie moet dat?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb gister doorgekregen dat je moet tanken bij een kwart tank inhoud over
Van de grote leiderquote:
Nee werd aangeraden door mijn steun en toeverlaat de AI chatbot. Vooral bij moderne auto’s.quote:
Dag maat, jij ook lekker aan de koffie?quote:
quote:
Zit al aan het bier. Net London aan de lijn gehad. Lukt me wel aardig dat engels lullen over de foon. Kreeg zelfs een compliment.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dag maat, jij ook lekker aan de koffie?
M'n moeder gaat de Libelle opzeggen.quote:
Oh ik dacht dat ze tegenwoordig Arabisch spraken in Londen.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zit al aan het bier. Net London aan de lijn gehad. Lukt me wel aardig dat engels lullen over de foon. Kreeg zelfs een compliment.
Niels is trots.
En waarom dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee werd aangeraden door mijn steun en toeverlaat de AI chatbot. Vooral bij moderne auto’s.
Probeer je tank nooit onder ongeveer 1/4 (25%) te laten zakken.quote:
Wachten tot het lampje gaat branden doe ik ook niet. Wel eens gehad, maar dat rijdt totaal niet lekker meer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer je tank nooit onder ongeveer 1/4 (25%) te laten zakken.
Waarom?
Reserve is beperkt: De meeste auto’s hebben nog zo’n 5–10 liter over als het lampje gaat branden, maar dat verschilt per model.
Voorkomt stilvallen: Je wilt altijd een buffer hebben voor onverwachte situaties (file, omrijden, slecht weer).
Bescherming van je auto: Bij een bijna lege tank kan vuil van de bodem in het brandstofsysteem komen.
Brandstofpomp koeling: Die wordt vaak gekoeld door de brandstof zelf—te weinig kan slijtage geven.
Ik dacht gister ook: 30 kilometer is prima. Maar dat is in werkelijkheid maar twee liter of minder.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wachten tot het lampje gaat branden doe ik ook niet. Wel eens gehad, maar dat rijdt totaal niet lekker meer.
Mag ze bovenaan beginnen.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
M'n moeder gaat de Libelle opzeggen.
Bij mij gaat ie op ong. 50 km branden. Dus dat is ongeveer 2,5 liter.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht gister ook: 30 kilometer is prima. Maar dat is in werkelijkheid maar twee liter of minder.
80km hier.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie op ong. 50 km branden. Dus dat is ongeveer 2,5 liter.
Ooit eens op vakantie gehad. Naar Duitsland en maar geen benzinepomp meer tegenkomen en die meter maar alsmaar meer in het rood komen...quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet doorrijden tot de teller op nul staat
In Duitsland en dan geen benzinepompquote:Op woensdag 8 april 2026 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ooit eens op vakantie gehad. Naar Duitsland en maar geen benzinepomp meer tegenkomen en die meter maar alsmaar meer in het rood komen...
en dan de anwb bellen?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet doorrijden tot de teller op nul staat
Niet meer op onze route.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Duitsland en dan geen benzinepomp
En dan zie ik nog steeds mensen in winterjas lopenquote:High Temperature
21.5°C at 13:10
Mijn lampje gaat branden bij 5 liter. Dus zo'n 40km.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie op ong. 50 km branden. Dus dat is ongeveer 2,5 liter.
Ik heb ook wel eens 2.56 betaald, in dollars, voor een gallonquote:Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
2.56 betaald van het weekend. Hoogste ooit voor mij.
En dat vonden ze al duurquote:Op woensdag 8 april 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens 2.56 betaald, in dollars, voor een gallon
heeft gewoon nog gevroren vannachtquote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zie ik nog steeds mensen in winterjas lopen
living on the edgequote:Op woensdag 8 april 2026 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh d’r zit vaak veel meer reserve in je tank en in het systeem
Ik had ook gewoon een winterjas aan net hoor. Het is nog geen rokjesweerquote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, goedkoopste dat ik daar ooit heb getankt was denk ik net onder de $2, verschilt daar nogal veel per staatquote:
Consumeren zul je!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Amazon gaat oude Kindles niet meer ondersteunen
Strakblauwe lucht en bijna 22 graden vind ik wel rokjesweerquote:Op woensdag 8 april 2026 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon een winterjas aan net hoor. Het is nog geen rokjesweer
Daar heb ik dan nog een hoodie en een shirt met lange mouwen onder.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ik de e-mail ook krijg want daar staat een 20% kortingscode in voor een nieuwe en hij is nu al in de aanbieding dus hup hup.quote:
vind ik wel .quote:Op woensdag 8 april 2026 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon een winterjas aan net hoor. Het is nog geen rokjesweer
17 graden en windquote:Op woensdag 8 april 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht en bijna 22 graden vind ik wel rokjesweer
Die blokjes zijn altijd een beetje random heb ik het ideequote:Op woensdag 8 april 2026 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarnaast zou ik niet weten wanneer ik op 25% zit, want ik heb van die blokjes en die zijn niet gelijk aan elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, jij zit niet in het zonnige zuidenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:22 schreef bitterbal het volgende:
het was super leukinclusief foto van behaarde schoudertas
Oh snortas ziet er wel ouder uit dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, ik heb liever ook nog gewoon zo'n ouderwetse meter dan deze blokjes.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blokjes zijn altijd een beetje random heb ik het ideeMaar heb gelukkig ook nog rij-info op het grote scherm, daar geeft ie aan hoeveel km ik nog kan rijden
ja?hoe oud dacht je dat die is? ik ben ouder zelfsquote:Op woensdag 8 april 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh snortas ziet er wel ouder uit dan ik dacht
Ja dat bereik is ook niet helemaal te vertrouwen, zeker als de motor koud is, als die dan is opgewarmd kun je opeens weer 30 km verderquote:Op woensdag 8 april 2026 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever ook nog gewoon zo'n ouderwetse meter dan deze blokjes.maar helaas. Ik kan ook kiezen voor bereik, maar die loopt altijd sneller terug dan het aantal kilometers.
Hij ziet er uit alsof die al tegen zijn midlife crisis aanloopt, maar die is nog jonger dan jijquote:Op woensdag 8 april 2026 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?hoe oud dacht je dat die is? ik ben ouder zelfs
ja 1 jaarquote:Op woensdag 8 april 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof die al tegen zijn midlife crisis aanloopt, maar die is nog jonger dan jij
Jaquote:
Welnee joh, leuke vent hoorquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?hoe oud dacht je dat die is? ik ben ouder zelfs
midlife leeftijd is tussen de 37 en 40. Dus dat zou wel kunnen kloppen dus.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof die al tegen zijn midlife crisis aanloopt, maar die is nog jonger dan jij
dat is toch het belangrijkste balliequote:
Welkom in het vrouwenbreinquote:Op woensdag 8 april 2026 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Hij vertrapt puppy's en slaat vrouwen, maar gelukkig is ie knap.'
In de Toyota aygo was het 90km per blokje.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarnaast zou ik niet weten wanneer ik op 25% zit, want ik heb van die blokjes en die zijn niet gelijk aan elkaar.
Midlife zou ik eerder 45-50 noemen hoorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
midlife leeftijd is tussen de 37 en 40. Dus dat zou wel kunnen kloppen dus.
ies koeltoerquote:Op woensdag 8 april 2026 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Hij vertrapt puppy's en slaat vrouwen, maar gelukkig is ie knap.'
Is dit die ene die jou niets zelf laat doen?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:30 schreef bitterbal het volgende:
en hij is zo lief.. het is niet te doen
Ik zou niet snel in een Aygo rijden maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
In de Toyota aygo was het 90km per blokje.
Behalve het laatste knipperende blokje. Die is nog geen 50km.
Heb ik uitgevonden voor jullie
neh, dan ben je al dik over de helftquote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Midlife zou ik eerder 45-50 noemen hoor
ja dat mag je zo noemen maar de gemiddelde levensverwachting voor een man ligt tussen de 75 en 80. Dus dan is midlife 37,5 en 40quote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit die ene die jou niets zelf laat doen?
Bijnaquote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnenkort afzonderen van vrienden.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit die ene die jou niets zelf laat doen?
Niet 40-45?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle contact met iedereen behalve hem verbreken. Telefoon en internet afpakken.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort afzonderen van vrienden.
gefixtquote:
Toen werden weinig mensen 40-45.quote:
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat mag je zo noemen maar de gemiddelde levensverwachting voor een man ligt tussen de 75 en 80. Dus dan is midlife 37,5 en 40
Je bent gewoon jaloers dat er niemand is die jou je boodschappen niet zelf laat dragen.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort afzonderen van vrienden.
'dat ene rare forum mag je ook niet meer op posten'quote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle contact met iedereen behalve hem verbreken. Telefoon en internet afpakken.
Daar heb ik de Picknick voor.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er niemand is die jouw je boodschappen niet zelf laat dragen.
Pics?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Pheno het volgende:
Vandaag geleerd: mijn kaasschaaf is ook prima te gebruiken om het topje van je duim te slopen
deze les heb ik al vaak geleerd. meestal heb ik geluk en jast die alleen de halve nagel er afquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Pheno het volgende:
Vandaag geleerd: mijn kaasschaaf is ook prima te gebruiken om het topje van je duim te slopen
Een dunschiller werkt ook prima hoorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er al een keukenpapier met capibara's omheen gewikkeldquote:
De dingen die ik doorsta voor jullie.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou niet snel in een Aygo rijden maar bedankt voor de tip
Dat doet Yuki ook bij mij! Dus misschien is ie net zo trouw als een hontquote:
In mijn vorige auto was het eerste blokje ong. 230 km, 2e blokje 180 3e en 4e blokje 90/100 km en het laatste knipperde blokje was nog 50 km.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
In de Toyota aygo was het 90km per blokje.
Behalve het laatste knipperende blokje. Die is nog geen 50km.
Heb ik uitgevonden voor jullie
Weet die wel dat je hier ook met mannen praat?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vandaag merkte ik wel dat die jaloers is. Toen we in de boot zaten was met mensen op een bankkje en er was nog een klein beetje ruimte naast mij vrij en daar ging een man ztten en toen zei die wel dat die het niet leuk vondt dat die man zo dicht naast mij zat. Op een grappge toon maar hij meende het
En toen op 1 eiland liep ik een beetje rond en was hij in het water en toen zag ik wel dat die hele tijd keek waar ik was
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet Yuki ook bij mij! Dus misschien is ie net zo trouw als een hont
dat denk ik nietquote:Op woensdag 8 april 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet die wel dat je hier ook met mannen praat?
Bro dat is 2/3equote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben tester voor de Mazda 6e. De software is kut, dan hoeven jullie dat ook al niet meer te onderzoekenquote:
Koekoek!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn vorige auto was het eerste blokje ong. 230 km, 2e blokje 180 3e en 4e blokje 90/100 km en het laatste knipperde blokje was nog 50 km.
Op 2x de helftquote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?
Is dat zo'n nieuwe Mazda waar ze de merknaam meer hebben verloochend door gewoon Chinese rommel te rebranden?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tester voor de Mazda 6e. De software is kut, dan hoeven jullie dat ook al niet meer te onderzoeken
yup. Het rijdt wel lekker hoor, maar die software. Elke rit moet ie weer radiozenders scannen, ze zijn vergeten dat ze zoiets ook kunnen opslaanquote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n nieuwe Mazda waar ze de merknaam meer hebben verloochend door gewoon Chinese rommel te rebranden?
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehadquote:
ik heb altijd Mazda gehad, totdat we elektrisch moesten gaan leasen. Die vorige van ze kon ik net uit de garage rijden en dan was de accu al leeg.... Nu dus deze. Maar goed, nog 2,5 jaar en het leasecontract is weer donequote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehad
Dat ie zo kijkt of af en toe een opmerking maakt zeker.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als je dan ziet hoe lief die is kan ik mij voorstellen dat je dit soort dingen dan door de vingers ziet
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kitquote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehad
okok..quote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Het rijdt wel lekker hoor, maar die software. Elke rit moet ie weer radiozenders scannen, ze zijn vergeten dat ze zoiets ook kunnen opslaan
doe mij maar gewoon burgerlijk een mazda 3quote:Op woensdag 8 april 2026 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kit
ja daar is het nu ook veel te vroeg voorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ie zo kijkt of af en toe een opmerking maakt zeker.
Maar zodra die dingen gaat verbieden moet je rennen he
Maar die kan niet:quote:Op woensdag 8 april 2026 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon burgerlijk een mazda 3
klopt, maar dat was ik ook niet van plan om te doenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Niet Jokken!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Beetje zonde voor de banden.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was ik ook niet van plan om te doen
Volgens mij is de enige 'echte' Mazda die je nu nog kunt krijgen de MX-5quote:Op woensdag 8 april 2026 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb altijd Mazda gehad, totdat we elektrisch moesten gaan leasen. Die vorige van ze kon ik net uit de garage rijden en dan was de accu al leeg.... Nu dus deze. Maar goed, nog 2,5 jaar en het leasecontract is weer done
RX-8 met dikke wankelmotorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kit
ja, ik ben niet rijk genoeg voor dat soort fratsenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje zonde voor de banden.
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat dat 1 van de leukste dingen is die je met een auto kan doen.
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben niet rijk genoeg voor dat soort fratsen
Je NoS-boost sneller vullenquote:
Wanneer je naar Thailand verhuist voor balliequote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?
Betaalt zij dat dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer je naar Thailand verhuist voor ballie
Zo duur is het nietquote:
Hij rijdt zeker lekker. En een binnenruimte, man ik kan er vergaderen. En de relaxmodus is lekker, stoel gaat in ligpositie, beetje zen geluidjes om je heen, airco zachtjes aan. Als die kut (of in haar geval lul) van een buurmeid weer een mental breakdown midden in de nacht heeft dan heb ik een alternatieve slaapplek.quote:
Gewoon je huis verkopen en met dat geld verhuizenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij rijdt zeker lekker. En een binnenruimte, man ik kan er vergaderen. En de relaxmodus is lekker, stoel gaat in ligpositie, beetje zen geluidjes om je heen, airco zachtjes aan. Als die kut (of in haar geval lul) van een buurmeid weer een mental breakdown midden in de nacht heeft dan heb ik een alternatieve slaapplek.
Ze wil een man/cactus/whatever zijn, I don't care. Maar deze jankt te pas en te onpas. Yuki kan er niet over huskybrullen.quote:
Als je overstapt in de zandbak kun je er al voor 3 tientjes heenvliegenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij sponsoren het ticket wel als jullie samen gaan wonen.
De meeste Nederlanders klagen al bij 25 gradenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
denk dat grmbl hier dood gaat van de hitte
Denken dat ik niet tegen hitte kanquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
denk dat grmbl hier dood gaat van de hitte
nederlanders klagen altijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders klagen al bij 25 graden
je woont naast mijn zusje?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze wil een man/cactus/whatever zijn, I don't care. Maar deze jankt te pas en te onpas. Yuki kan er niet over huskybrullen.
Meestal laatste avond van het weekend, volgens mij vind ze school niet zo leuk....
Ze zouden beter volwassenen kunnen weren van social media.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:38 schreef Pheno het volgende:
Griekenland gaat ook social mediaverbod instellen voor kinderen.
De wereld wordt wakker
Daar raak je wel aan gewendquote:
Dat ze wil genderswappen: he, mooi dat het kan, als ze er gelukkiger van wordt. Maar de ouders konden er niet mee omgaan, dus dat was eerst dag en nacht ruzie. Echt 120db en harder. Nu is het alleen nog school een ding, bijna elke zondagavond/nacht is het weer raak. Misschien moet ze eens van de tv af en huiswerk gaan makenquote:
geen ideequote:
niet liegenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:41 schreef BennieButtfuck het volgende:
Godgloeiende wat een lekkere gozer, @:bitterbal
ik trok het internet er wel eens uitquote:Op woensdag 8 april 2026 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze wil genderswappen: he, mooi dat het kan, als ze er gelukkiger van wordt. Maar de ouders konden er niet mee omgaan, dus dat was eerst dag en nacht ruzie. Echt 120db en harder. Nu is het alleen nog school een ding, bijna elke zondagavond/nacht is het weer raak. Misschien moet ze eens van de tv af en huiswerk gaan maken
Ik denk niet dat je snel onder een niqab loopt bij hem hoor.quote:
Een dochter van een vriendin wil serieus als kat gezien worden. Schijnt weer zo'n subcultuur op socials media te zijn. Ja, die wordt nu dus gepest op school.....quote:
Dat hebben er meer als een provider storing heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik trok het internet er wel eens uit
heeft ze nu nog trauma aan
da fuq..quote:Op woensdag 8 april 2026 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dochter van een vriendin wil serieus als kat gezien worden. Schijnt weer zo'n subcultuur op socials media te zijn. Ja, die wordt nu dus gepest op school.....
eh toen ik op de middelbare zat had ik een sleutelhanger van een vossenstaart, was een kek ding, snap de lol wel van beetje fantasie en je bent nog aan het ontdekken wie je bentquote:Op woensdag 8 april 2026 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dochter van een vriendin wil serieus als kat gezien worden. Schijnt weer zo'n subcultuur op socials media te zijn. Ja, die wordt nu dus gepest op school.....
Social media, het klonk zo leuk, totdat iedereen er op zatquote:
Het zal vast een fase zijn (mag ik hopen), maar je verpest je jeugd in dit geval. Zeker nu pesten 24/7 online door gaatquote:Op woensdag 8 april 2026 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eh toen ik op de middelbare zat had ik een sleutelhanger van een vossenstaart, was een kek ding, snap de lol wel van beetje fantasie en je bent nog aan het ontdekken wie je bent
trekt wel recht allemaal
of niet
dan worden ze net als ik
maar hey, ik ben een hoop, maar geen furry
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je snel onder een niqab loopt bij hem hoor.
Ik zou er voor gaan.
Ja dat is een wat grotere uitdagingquote:Op woensdag 8 april 2026 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
hier wandelen met straat babipangan?
satestok?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste mensen die hier gaan joggen ofzo lopen met een stok
Mag een tazer op een stok ook?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
Ontstoppingsdienst heeft breuken in de riolering buis gevonden, jippie
@Jippiequote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
stront aan de knikkerquote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
knikkers horen niet in het rioolquote:
kan dat gefikst worden?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
Voor slangen?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de foto.quote:
nee iphonequote:Op woensdag 8 april 2026 14:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is er vast een groothoeklens gebruikt.
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de foto.![]()
En ook niet aan de kleding.
daarin werd het neefje van mijn ex kotsmisselijkquote:Op woensdag 8 april 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor nu steeds reclame voor de musical Bokkenrijders. Ik moet dan steeds aan de Efteling denken.
Ja maar eerst moet er weer een andere firma komen om te kijken of deze constatering kloptquote:
ik twijfel nog of ik daar naartoe wilquote:Op woensdag 8 april 2026 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor nu steeds reclame voor de musical Bokkenrijders. Ik moet dan steeds aan de Efteling denken.
Dat valt toch wel meequote:
Beetje apart wel dat Lambik een hitlergroet doetquote:
dat is net niet genoeg....quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is net niet genoeg....
je hoort te zeggen.
Dat is niet waar.
Jij durftquote:Op woensdag 8 april 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de foto.![]()
En ook niet aan de kleding.
zoals ik het zie heeft hij zijn hand verticaal, niet horizontaalquote:Op woensdag 8 april 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje apart wel dat Lambik een hitlergroet doet
Je bent zo dik dat je in een Unicef reclame past?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is net niet genoeg....
je hoort te zeggen.
Dat is niet waar.
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals ik het zie heeft hij zijn hand verticaal, niet horizontaal
Rijden ze ook op fatbikes?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan. en je ziet ze ook vaak in groepen
Zijn dat wel Thaise honden?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan. en je ziet ze ook vaak in groepen
Was dat vorig jaar niet de standaard prijs?quote:Mis het niet: 2 maanden NS Flex Weekend Vrij voor ¤ 29,50 per maand
jaquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:13 schreef bitterbal het volgende:
kijkWie is dat sprietje naast die gespierde gozer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijkja je lijkt idd dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Wie is dat sprietje naast die gespierde gozer?
Overdrijf niet zoquote:
Het is gewoon een iel ventjequote:
kijkOpgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
hmmquote:Op woensdag 8 april 2026 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo![]()
Kijk naar je slanke beentjes en armen, het moet door het jurkje komen.
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Opgelost.dit is hoe ik het wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat dat door de camerahoek komt. als je meer van links kijkt lijkt het dikkerquote:Op woensdag 8 april 2026 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo![]()
Maar wat Flory ook zegt, een loshangend niet getailleerd jurkje en een beetje wind en het ziet er al gauw vreemd uitquote:
ja had dus iets anders moeten aantrekkenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat Flory ook zegt, een loshangend niet getailleerd jurkje en een beetje wind en het ziet er al gauw vreemd uit
Of nietsquote:Op woensdag 8 april 2026 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had dus iets anders moeten aantrekken
gewoon 24/7 in bikini lopenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een hel gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit huis, dit vervloekte huis
Of uittrekkenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
korzakov?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik de afgelopen 4 uur gedaan...
Had meer vrolijke bloemetjes verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijkarmen dun, benen dun, jurkje plofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zeggen dat zwart afkleed maar deze nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat zou wat ongepast zijn geweest
hmm ja. ja deze is luchtigquote:Op woensdag 8 april 2026 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had meer vrolijke bloemetjes verwacht eigenlijk
Ja, geef dat jurkje maar weer de schuld.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo![]()
ja is omdat ik stom kijkquote:Op woensdag 8 april 2026 15:24 schreef Nizno het volgende:
vind het wel grappig dat je hem zo met zn kop op het internet gooit en jezelf voorziet van een smilie
Niemand die hem kent op dit forumquote:Op woensdag 8 april 2026 15:24 schreef Nizno het volgende:
vind het wel grappig dat je hem zo met zn kop op het internet gooit en jezelf voorziet van een smilie
dat is je restingfacequote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geef dat jurkje maar weer de schuld.
is bij jou toch ook altijdquote:Op woensdag 8 april 2026 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geef dat jurkje maar weer de schuld.
Ik moet dan altijd denken aan de Rimsky Korsakow straat hier in Eindje. Was niet die naaamgever/ontdekker van het syndroom. Maar de postcode letters zijn (onder andere) AAquote:
Veel verschillende dingen en klanten door elkaar.quote:
heb er een paar maar zijn allemaal het zelfde.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wat vond hij van de foto dan? Had je niet beter nog één kunnen maken?
En luchtig ploft dus in de windquote:
dus je weet het wel? waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel verschillende dingen en klanten door elkaar.
Nee, ik heb gewoon geen fotogeniek lichaam.quote:
kan je kwekenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen fotogeniek lichaam.
Wij kunnen het alleen maar zien, hij kan het ook voelenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er een paar maar zijn allemaal het zelfde.
heb niet aan hem gevraagd of hij mij dik vindt
Het is meer dat ik niet weet hoe ik het kan verantwoorden.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je weet het wel? waarom vraag je het dan?
Dan zegt ie toch nee.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er een paar maar zijn allemaal het zelfde.
heb niet aan hem gevraagd of hij mij dik vindt
aan wie moet je het verantwoorden?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet weet hoe ik het kan verantwoorden.
ik geloof niet dat er klachten zijn maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 8 april 2026 15:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wij kunnen het alleen maar zien, hij kan het ook voelen
Ja, daar heb je het gedonder alquote:Op woensdag 8 april 2026 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat jurkje heb ik aangetrokken voor de foto want was in bikini
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee probeer wel iets van een lach te doen
maak een spreadsheetquote:
Jij bent sowieso de enige die vindt dat je stom kijkt.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee probeer wel iets van een lach te doen
quote:
hmm dat denk ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de enige die vindt dat je stom kijkt.
Zit vast wel goedquote:Op woensdag 8 april 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er klachten zijn maar zeker weten doe ik het niet
Ik vind ook altijd dat ik stom op foto's sta, volgens anderen is dat niet zo. Of ze liegenquote:
Ik zag laatst mijn oude pasfoto van 10 jaar geleden naast mijn nieuwe, toen dacht ik ook 'wat had ik toen een bolle kop'quote:Op woensdag 8 april 2026 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Later zie je deze foto terug en denk je bij jezelf, wat had ik toch een leuke lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |