Alle contact met iedereen behalve hem verbreken. Telefoon en internet afpakken.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort afzonderen van vrienden.
gefixtquote:
Toen werden weinig mensen 40-45.quote:
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat mag je zo noemen maar de gemiddelde levensverwachting voor een man ligt tussen de 75 en 80. Dus dan is midlife 37,5 en 40
Je bent gewoon jaloers dat er niemand is die jou je boodschappen niet zelf laat dragen.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort afzonderen van vrienden.
'dat ene rare forum mag je ook niet meer op posten'quote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle contact met iedereen behalve hem verbreken. Telefoon en internet afpakken.
Daar heb ik de Picknick voor.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er niemand is die jouw je boodschappen niet zelf laat dragen.
Pics?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Pheno het volgende:
Vandaag geleerd: mijn kaasschaaf is ook prima te gebruiken om het topje van je duim te slopen
deze les heb ik al vaak geleerd. meestal heb ik geluk en jast die alleen de halve nagel er afquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Pheno het volgende:
Vandaag geleerd: mijn kaasschaaf is ook prima te gebruiken om het topje van je duim te slopen
Een dunschiller werkt ook prima hoorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er al een keukenpapier met capibara's omheen gewikkeldquote:
De dingen die ik doorsta voor jullie.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou niet snel in een Aygo rijden maar bedankt voor de tip
Dat doet Yuki ook bij mij! Dus misschien is ie net zo trouw als een hontquote:
In mijn vorige auto was het eerste blokje ong. 230 km, 2e blokje 180 3e en 4e blokje 90/100 km en het laatste knipperde blokje was nog 50 km.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
In de Toyota aygo was het 90km per blokje.
Behalve het laatste knipperende blokje. Die is nog geen 50km.
Heb ik uitgevonden voor jullie
Weet die wel dat je hier ook met mannen praat?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vandaag merkte ik wel dat die jaloers is. Toen we in de boot zaten was met mensen op een bankkje en er was nog een klein beetje ruimte naast mij vrij en daar ging een man ztten en toen zei die wel dat die het niet leuk vondt dat die man zo dicht naast mij zat. Op een grappge toon maar hij meende het
En toen op 1 eiland liep ik een beetje rond en was hij in het water en toen zag ik wel dat die hele tijd keek waar ik was
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet Yuki ook bij mij! Dus misschien is ie net zo trouw als een hont
dat denk ik nietquote:Op woensdag 8 april 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet die wel dat je hier ook met mannen praat?
Bro dat is 2/3equote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Midlife zou ik eerder 45-50 noemen hoor
Ik ben tester voor de Mazda 6e. De software is kut, dan hoeven jullie dat ook al niet meer te onderzoekenquote:
Koekoek!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn vorige auto was het eerste blokje ong. 230 km, 2e blokje 180 3e en 4e blokje 90/100 km en het laatste knipperde blokje was nog 50 km.
Op 2x de helftquote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?
Is dat zo'n nieuwe Mazda waar ze de merknaam meer hebben verloochend door gewoon Chinese rommel te rebranden?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tester voor de Mazda 6e. De software is kut, dan hoeven jullie dat ook al niet meer te onderzoeken
yup. Het rijdt wel lekker hoor, maar die software. Elke rit moet ie weer radiozenders scannen, ze zijn vergeten dat ze zoiets ook kunnen opslaanquote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n nieuwe Mazda waar ze de merknaam meer hebben verloochend door gewoon Chinese rommel te rebranden?
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehadquote:
ik heb altijd Mazda gehad, totdat we elektrisch moesten gaan leasen. Die vorige van ze kon ik net uit de garage rijden en dan was de accu al leeg.... Nu dus deze. Maar goed, nog 2,5 jaar en het leasecontract is weer donequote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehad
Dat ie zo kijkt of af en toe een opmerking maakt zeker.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als je dan ziet hoe lief die is kan ik mij voorstellen dat je dit soort dingen dan door de vingers ziet
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kitquote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehad
okok..quote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Het rijdt wel lekker hoor, maar die software. Elke rit moet ie weer radiozenders scannen, ze zijn vergeten dat ze zoiets ook kunnen opslaan
doe mij maar gewoon burgerlijk een mazda 3quote:Op woensdag 8 april 2026 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kit
ja daar is het nu ook veel te vroeg voorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ie zo kijkt of af en toe een opmerking maakt zeker.
Maar zodra die dingen gaat verbieden moet je rennen he
Maar die kan niet:quote:Op woensdag 8 april 2026 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon burgerlijk een mazda 3
klopt, maar dat was ik ook niet van plan om te doenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Niet Jokken!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Beetje zonde voor de banden.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was ik ook niet van plan om te doen
Volgens mij is de enige 'echte' Mazda die je nu nog kunt krijgen de MX-5quote:Op woensdag 8 april 2026 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb altijd Mazda gehad, totdat we elektrisch moesten gaan leasen. Die vorige van ze kon ik net uit de garage rijden en dan was de accu al leeg.... Nu dus deze. Maar goed, nog 2,5 jaar en het leasecontract is weer done
RX-8 met dikke wankelmotorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kit
ja, ik ben niet rijk genoeg voor dat soort fratsenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje zonde voor de banden.
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat dat 1 van de leukste dingen is die je met een auto kan doen.
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben niet rijk genoeg voor dat soort fratsen
Je NoS-boost sneller vullenquote:
Wanneer je naar Thailand verhuist voor balliequote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |