Op 2x de helftquote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?
Is dat zo'n nieuwe Mazda waar ze de merknaam meer hebben verloochend door gewoon Chinese rommel te rebranden?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben tester voor de Mazda 6e. De software is kut, dan hoeven jullie dat ook al niet meer te onderzoeken
yup. Het rijdt wel lekker hoor, maar die software. Elke rit moet ie weer radiozenders scannen, ze zijn vergeten dat ze zoiets ook kunnen opslaanquote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n nieuwe Mazda waar ze de merknaam meer hebben verloochend door gewoon Chinese rommel te rebranden?
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehadquote:
ik heb altijd Mazda gehad, totdat we elektrisch moesten gaan leasen. Die vorige van ze kon ik net uit de garage rijden en dan was de accu al leeg.... Nu dus deze. Maar goed, nog 2,5 jaar en het leasecontract is weer donequote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehad
Dat ie zo kijkt of af en toe een opmerking maakt zeker.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als je dan ziet hoe lief die is kan ik mij voorstellen dat je dit soort dingen dan door de vingers ziet
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kitquote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jammer, had graag ooit nog eens een Mazda gehad
okok..quote:Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Het rijdt wel lekker hoor, maar die software. Elke rit moet ie weer radiozenders scannen, ze zijn vergeten dat ze zoiets ook kunnen opslaan
doe mij maar gewoon burgerlijk een mazda 3quote:Op woensdag 8 april 2026 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kit
ja daar is het nu ook veel te vroeg voorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ie zo kijkt of af en toe een opmerking maakt zeker.
Maar zodra die dingen gaat verbieden moet je rennen he
Maar die kan niet:quote:Op woensdag 8 april 2026 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon burgerlijk een mazda 3
klopt, maar dat was ik ook niet van plan om te doenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Niet Jokken!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die kan niet:
[ afbeelding ]
Beetje zonde voor de banden.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was ik ook niet van plan om te doen
Volgens mij is de enige 'echte' Mazda die je nu nog kunt krijgen de MX-5quote:Op woensdag 8 april 2026 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb altijd Mazda gehad, totdat we elektrisch moesten gaan leasen. Die vorige van ze kon ik net uit de garage rijden en dan was de accu al leeg.... Nu dus deze. Maar goed, nog 2,5 jaar en het leasecontract is weer done
RX-8 met dikke wankelmotorquote:Op woensdag 8 april 2026 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n RX-7 met Tokyo Drift kit
ja, ik ben niet rijk genoeg voor dat soort fratsenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje zonde voor de banden.
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat dat 1 van de leukste dingen is die je met een auto kan doen.
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben niet rijk genoeg voor dat soort fratsen
Je NoS-boost sneller vullenquote:
Wanneer je naar Thailand verhuist voor balliequote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan niet dood te gaan, wanneer heb ik dan mijn midlife crisis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |