SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Neen.quote:
Elke cent is er eentje. Denk dat veel mensen hier reikhalzend naar uitkijkenquote:
Dat heb ik voor het huis in de zomer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef gianni61 het volgende:
vroegah had ik een overkapping achterom, daar werd het zomers zo gloeiend heet dat de was wel binnen een uurtje droog was.
elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef gianni61 het volgende:
vroegah had ik een overkapping achterom, daar werd het zomers zo gloeiend heet dat de was wel binnen een uurtje droog was.
Skattiequote:
Ik heb gisteren getankt. 2,33 ripquote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet waarschijnlijk pas weer tanken op het moment dat de prijs weer hoog is.
2.56 betaald van het weekend. Hoogste ooit voor mij.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke cent is er eentje. Denk dat veel mensen hier reikhalzend naar uitkijken
waarschijnlijk in het voorjaar wel een lekkere plek?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, om te zitten was het niet te doen
maar het was soms wel handig.
Ik heb gister doorgekregen dat je moet tanken bij een kwart tank inhoud overquote:Op woensdag 8 april 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet waarschijnlijk pas weer tanken op het moment dat de prijs weer hoog is.
Van wie moet dat?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb gister doorgekregen dat je moet tanken bij een kwart tank inhoud over
Van de grote leiderquote:
Nee werd aangeraden door mijn steun en toeverlaat de AI chatbot. Vooral bij moderne auto’s.quote:
Dag maat, jij ook lekker aan de koffie?quote:
quote:
Zit al aan het bier. Net London aan de lijn gehad. Lukt me wel aardig dat engels lullen over de foon. Kreeg zelfs een compliment.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dag maat, jij ook lekker aan de koffie?
M'n moeder gaat de Libelle opzeggen.quote:
Oh ik dacht dat ze tegenwoordig Arabisch spraken in Londen.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zit al aan het bier. Net London aan de lijn gehad. Lukt me wel aardig dat engels lullen over de foon. Kreeg zelfs een compliment.
Niels is trots.
En waarom dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee werd aangeraden door mijn steun en toeverlaat de AI chatbot. Vooral bij moderne auto’s.
Probeer je tank nooit onder ongeveer 1/4 (25%) te laten zakken.quote:
Wachten tot het lampje gaat branden doe ik ook niet. Wel eens gehad, maar dat rijdt totaal niet lekker meer.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer je tank nooit onder ongeveer 1/4 (25%) te laten zakken.
Waarom?
Reserve is beperkt: De meeste auto’s hebben nog zo’n 5–10 liter over als het lampje gaat branden, maar dat verschilt per model.
Voorkomt stilvallen: Je wilt altijd een buffer hebben voor onverwachte situaties (file, omrijden, slecht weer).
Bescherming van je auto: Bij een bijna lege tank kan vuil van de bodem in het brandstofsysteem komen.
Brandstofpomp koeling: Die wordt vaak gekoeld door de brandstof zelf—te weinig kan slijtage geven.
Ik dacht gister ook: 30 kilometer is prima. Maar dat is in werkelijkheid maar twee liter of minder.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wachten tot het lampje gaat branden doe ik ook niet. Wel eens gehad, maar dat rijdt totaal niet lekker meer.
Mag ze bovenaan beginnen.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
M'n moeder gaat de Libelle opzeggen.
Bij mij gaat ie op ong. 50 km branden. Dus dat is ongeveer 2,5 liter.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dacht gister ook: 30 kilometer is prima. Maar dat is in werkelijkheid maar twee liter of minder.
80km hier.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie op ong. 50 km branden. Dus dat is ongeveer 2,5 liter.
Ooit eens op vakantie gehad. Naar Duitsland en maar geen benzinepomp meer tegenkomen en die meter maar alsmaar meer in het rood komen...quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet doorrijden tot de teller op nul staat
In Duitsland en dan geen benzinepompquote:Op woensdag 8 april 2026 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ooit eens op vakantie gehad. Naar Duitsland en maar geen benzinepomp meer tegenkomen en die meter maar alsmaar meer in het rood komen...
en dan de anwb bellen?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet doorrijden tot de teller op nul staat
Niet meer op onze route.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Duitsland en dan geen benzinepomp
En dan zie ik nog steeds mensen in winterjas lopenquote:High Temperature
21.5°C at 13:10
Mijn lampje gaat branden bij 5 liter. Dus zo'n 40km.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie op ong. 50 km branden. Dus dat is ongeveer 2,5 liter.
Ik heb ook wel eens 2.56 betaald, in dollars, voor een gallonquote:Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
2.56 betaald van het weekend. Hoogste ooit voor mij.
En dat vonden ze al duurquote:Op woensdag 8 april 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens 2.56 betaald, in dollars, voor een gallon
heeft gewoon nog gevroren vannachtquote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zie ik nog steeds mensen in winterjas lopen
living on the edgequote:Op woensdag 8 april 2026 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh d’r zit vaak veel meer reserve in je tank en in het systeem
Ik had ook gewoon een winterjas aan net hoor. Het is nog geen rokjesweerquote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zie ik nog steeds mensen in winterjas lopen
Mwa valt wel mee, goedkoopste dat ik daar ooit heb getankt was denk ik net onder de $2, verschilt daar nogal veel per staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |