Betaalt zij dat dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer je naar Thailand verhuist voor ballie
Zo duur is het nietquote:
Hij rijdt zeker lekker. En een binnenruimte, man ik kan er vergaderen. En de relaxmodus is lekker, stoel gaat in ligpositie, beetje zen geluidjes om je heen, airco zachtjes aan. Als die kut (of in haar geval lul) van een buurmeid weer een mental breakdown midden in de nacht heeft dan heb ik een alternatieve slaapplek.quote:
Gewoon je huis verkopen en met dat geld verhuizenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij rijdt zeker lekker. En een binnenruimte, man ik kan er vergaderen. En de relaxmodus is lekker, stoel gaat in ligpositie, beetje zen geluidjes om je heen, airco zachtjes aan. Als die kut (of in haar geval lul) van een buurmeid weer een mental breakdown midden in de nacht heeft dan heb ik een alternatieve slaapplek.
Ze wil een man/cactus/whatever zijn, I don't care. Maar deze jankt te pas en te onpas. Yuki kan er niet over huskybrullen.quote:
Als je overstapt in de zandbak kun je er al voor 3 tientjes heenvliegenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij sponsoren het ticket wel als jullie samen gaan wonen.
De meeste Nederlanders klagen al bij 25 gradenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
denk dat grmbl hier dood gaat van de hitte
Denken dat ik niet tegen hitte kanquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
denk dat grmbl hier dood gaat van de hitte
nederlanders klagen altijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders klagen al bij 25 graden
je woont naast mijn zusje?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze wil een man/cactus/whatever zijn, I don't care. Maar deze jankt te pas en te onpas. Yuki kan er niet over huskybrullen.
Meestal laatste avond van het weekend, volgens mij vind ze school niet zo leuk....
Ze zouden beter volwassenen kunnen weren van social media.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:38 schreef Pheno het volgende:
Griekenland gaat ook social mediaverbod instellen voor kinderen.
De wereld wordt wakker
Daar raak je wel aan gewendquote:
Dat ze wil genderswappen: he, mooi dat het kan, als ze er gelukkiger van wordt. Maar de ouders konden er niet mee omgaan, dus dat was eerst dag en nacht ruzie. Echt 120db en harder. Nu is het alleen nog school een ding, bijna elke zondagavond/nacht is het weer raak. Misschien moet ze eens van de tv af en huiswerk gaan makenquote:
geen ideequote:
niet liegenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:41 schreef BennieButtfuck het volgende:
Godgloeiende wat een lekkere gozer, @:bitterbal
ik trok het internet er wel eens uitquote:Op woensdag 8 april 2026 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze wil genderswappen: he, mooi dat het kan, als ze er gelukkiger van wordt. Maar de ouders konden er niet mee omgaan, dus dat was eerst dag en nacht ruzie. Echt 120db en harder. Nu is het alleen nog school een ding, bijna elke zondagavond/nacht is het weer raak. Misschien moet ze eens van de tv af en huiswerk gaan maken
Ik denk niet dat je snel onder een niqab loopt bij hem hoor.quote:
Een dochter van een vriendin wil serieus als kat gezien worden. Schijnt weer zo'n subcultuur op socials media te zijn. Ja, die wordt nu dus gepest op school.....quote:
Dat hebben er meer als een provider storing heeftquote:Op woensdag 8 april 2026 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik trok het internet er wel eens uit
heeft ze nu nog trauma aan
da fuq..quote:Op woensdag 8 april 2026 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dochter van een vriendin wil serieus als kat gezien worden. Schijnt weer zo'n subcultuur op socials media te zijn. Ja, die wordt nu dus gepest op school.....
eh toen ik op de middelbare zat had ik een sleutelhanger van een vossenstaart, was een kek ding, snap de lol wel van beetje fantasie en je bent nog aan het ontdekken wie je bentquote:Op woensdag 8 april 2026 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dochter van een vriendin wil serieus als kat gezien worden. Schijnt weer zo'n subcultuur op socials media te zijn. Ja, die wordt nu dus gepest op school.....
Social media, het klonk zo leuk, totdat iedereen er op zatquote:
Het zal vast een fase zijn (mag ik hopen), maar je verpest je jeugd in dit geval. Zeker nu pesten 24/7 online door gaatquote:Op woensdag 8 april 2026 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eh toen ik op de middelbare zat had ik een sleutelhanger van een vossenstaart, was een kek ding, snap de lol wel van beetje fantasie en je bent nog aan het ontdekken wie je bent
trekt wel recht allemaal
of niet
dan worden ze net als ik
maar hey, ik ben een hoop, maar geen furry
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je snel onder een niqab loopt bij hem hoor.
Ik zou er voor gaan.
Ja dat is een wat grotere uitdagingquote:Op woensdag 8 april 2026 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
hier wandelen met straat babipangan?
satestok?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste mensen die hier gaan joggen ofzo lopen met een stok
Mag een tazer op een stok ook?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
Ontstoppingsdienst heeft breuken in de riolering buis gevonden, jippie
@Jippiequote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
stront aan de knikkerquote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
knikkers horen niet in het rioolquote:
kan dat gefikst worden?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:51 schreef Flory- het volgende:
Voor slangen?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |