Als we dan als mensen nog bestaan..quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:48 schreef TLC het volgende:
Wellicht ergens in het jaar 3000 kijken ze terug op dit eerste rondje rond de maan wat voor ons de uitvinding van het wiel is![]()
Ik heb het ge-chatgpt'ed :quote:
Als we onszelf niet vernietigen in de tussentijdquote:Op dinsdag 7 april 2026 02:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb het ge-chatgpt'ed :
'Als de mensheid net zo lang zou bestaan als de dinosauriërs, zouden we pas over ±164 miljoen jaar vanaf nu uitsterven'
--
Dus we kunnen nog even vooruit voordat een komeet ons de nek omdraait
Ja, dat is wel een risico. Dit hebben we dan wel even gefixed, nu nog naar Mars..quote:Op dinsdag 7 april 2026 02:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als we onszelf niet vernietigen in de tussentijd
Sorry, meer Nasa Live-beelden zijn er niet. Misschien even je buurman vragen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 02:08 schreef chufi het volgende:
Is er al een normaal beeld van dat waar we omheengaan draaien?
Nee... Want ze verliezen hun beeld/radio contact met de aarde als ze achter de maan gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 02:08 schreef chufi het volgende:
Is er al een normaal beeld van dat waar we omheengaan draaien?
Eerste sinds 50+ jaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:48 schreef TLC het volgende:
Wellicht ergens in het jaar 3000 kijken ze terug op dit eerste rondje rond de maan wat voor ons de uitvinding van het wiel is![]()
ojee, een wappie gespot.quote:Op dinsdag 7 april 2026 02:14 schreef chufi het volgende:
Zo alles wat we zien is fake ... logisch ook wel als we een shuttle zien ...
Geen Starlink ??? Scheisquote:Op dinsdag 7 april 2026 02:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nee... Want ze verliezen hun beeld/radio contact met de aarde als ze achter de maan gaan.
quote:
Toch jammer dat wij nooit in ons leven dingen gaan meemaken als de kolonisatie van Mars of contact met ander intelligent leven in ons universum, ik had dat graag willen zien en daarover zitten te Fok!enquote:Op dinsdag 7 april 2026 02:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerste sinds 50+ jaar.
Wel het verste van alles en veel van de maan in kaart gebracht wat nog niet was. Plus verkenning voor landingsplekken en testen nieuw spacecraft.
En noodprocedure straks: navigeren op planeten.
Zijn de nieuwe servers van Fok! wel bestand tegen een buitenaardse invasie? @Dannyquote:Op dinsdag 7 april 2026 04:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch jammer dat wij nooit in ons leven dingen gaan meemaken als de kolonisatie van Mars of contact met ander intelligent leven in ons universum, ik had dat graag willen zien en daarover zitten te Fok!en
Yep prachtige foto'squote:Op dinsdag 7 april 2026 14:40 schreef Red_85 het volgende:
Eerste foto's zijn binnen en geshowed door NASA op de live stream.
Earthset en Sun eclipse by moon.
Absoluut magisch.
Hebben die Flat Earthers toch deels gelijk, als je op die eerste foto kijkt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:51 schreef Starhopper het volgende:
Weer nieuwe plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hebben die Flat Earthers toch deels gelijk, als je op die eerste foto kijkt.
Daar is de Aarde rechts wat afgeplat
Tegen die tijd worden de servers gewoon meegenomen naar Zeta Reticuli 😱quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe servers van Fok! wel bestand tegen een buitenaardse invasie? @:Danny
Kan jij van 6000km afstand een foto nemen van een vlag?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel vreemd dat ze geen foto’s hebben genomen van de vlaggen die zijn geplant.
Tering!!quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel vreemd dat ze geen foto’s hebben genomen van de vlaggen die zijn geplant.
Ze kunnen wel via google earth mijn achtertuin fotograferenquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan jij van 6000km afstand een foto nemen van een vlag?
Dat zijn luchtfoto's. Maar zelfs de satellietbeelden op Maps zijn van veel dichterbij dan 6000km gemaakt. Dat is eerder 500-700km (Low Earth Orbit).quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen wel via google earth mijn achtertuin fotograferen
Maar wou gewoon een foto zien van die vlaggen
Het bewijs dat ik er niets van afweetquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zijn luchtfoto's. Maar zelfs de satellietbeelden op Maps zijn van veel dichterbij dan 6000km gemaakt. Dat is eerder 500-700km (Low Earth Orbit).
Kom nog maar wat dichter naar de grondquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zijn luchtfoto's. Maar zelfs de satellietbeelden op Maps zijn van veel dichterbij dan 6000km gemaakt. Dat is eerder 500-700km (Low Earth Orbit).
Dat zeg ik: luchtfoto’s;)quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kom nog maar wat dichter naar de grond
Het zijn foto's vanuit een vliegtuig.
Je ziet ze vaker bij heldere dagen hun lijntjes trekken.
Dus van satelliet naar vliegtuig naar auto's die door de straat fotograferen
[ afbeelding ]
Jahooooor.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:41 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waauwww de melkwegquote:Op woensdag 8 april 2026 07:38 schreef -CRASH- het volgende:
Wil je full size Hi-RES foto's Klik HIER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben niet alleen de maan gefotografeerd![]()
[ afbeelding ]
Een deel van de Melkweg, want wij zitten er zelf ook in.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waauwww de melkweg![]()
![]()
Is dat heldere plukje rechtsonder de magelhaense wolk?
Volgens mij de kleine magelhaense wolkquote:Op woensdag 8 april 2026 18:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waauwww de melkweg![]()
![]()
Is dat heldere plukje rechtsonder de magelhaense wolk?
Spannendste gedeelte komt eraan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Over 31 uur
NASA
Bekijk deze YouTube-video
NSF
Apollo 11 was ook aan een ramp ontsnapt.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:22 schreef TLC het volgende:
ff in de tussentijd naar de film Apollo 13 kijken, godsklere wat ging er toch vanalles mis in de ruimte![]()
quote:The Incident:
While preparing to leave the Moon, a circuit breaker switch controlling the ascent engine was accidentally knocked off the panel, threatening to strand the astronauts.
The Solution:
Aldrin inserted the non-conductive plastic tip of a Duro felt-tip marker into the switch cavity to complete the electrical circuit, allowing the engine to fire.
The Confusion:
While the Fisher Space Pen (a ballpoint) was also on board and is often credited, Aldrin himself described the hero of the incident as a felt-tipped pen, and the specific pen displayed at the Smithsonian is the Duro marker, though some accounts mention a Bic being used in a similar improvisation by astronauts in Houston.
LOL ik had die vorige week ook aangezet enzoquote:Op donderdag 9 april 2026 19:22 schreef TLC het volgende:
ff in de tussentijd naar de film Apollo 13 kijken, godsklere wat ging er toch vanalles mis in de ruimte![]()
vergeet niet die eerste he? waar met een test de hele crew opbrandde op de Launchpad.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Apollo 11 was ook aan een ramp ontsnapt.
En een Fisher pen heeft de missie gered.
Anders waren er nu 2 lijken op de maan.
Dat was tijdens een simulatie. Dus zou er directe hulp in de buurt zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet die eerste he? waar met een test de hele crew opbrandde op de Launchpad.
Ik vind het allemaal prachtig en zou aan de ene kant dat zelf willen zien.
Maar beetje risico is het wel.
Mij niet gezien, ik blijf maar op aarde denk voor de rest van me leven.
er is wel wat over op YouTube met audio enzo, krijg er de rillingen van op mijn lijf echt waar. zo triest
From the earth to the moon is een mooie serie die destijds als een soort spin off van die film gemaakt is. Ik vond met name de aflevering over Apollo 1 heel erg indrukwekkend. Ik kende dat verhaal ook niet zo goed daarvoor.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:22 schreef TLC het volgende:
tja, nouja ik denk dat je als astronaut je wel bewust bent van de risico's.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat was tijdens een simulatie. Dus zou er directe hulp in de buurt zijn.
Maar in de ruimte zou er geen hulp kunnen komen.
Mij vroegen ze na het Challenger ongeluk.
Of ik nog zou gaan als ik kon.
En mijn antwoordt was JA 100%
Ik vind dit nog altijd de mooiste film.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
From the earth to the moon is een mooie serie die destijds als een soort spin off van die film gemaakt is. Ik vond met name de aflevering over Apollo 1 heel erg indrukwekkend. Ik kende dat verhaal ook niet zo goed daarvoor.
dat is wel een ouwetje dan, ken die niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik vind dit nog altijd de mooiste film.
[ afbeelding ]
Jaja en een handtekening van onze astronaut André Kuipers.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 april 2026 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel een ouwetje dan, ken die niet.
oke snap dat ik hem niet ken, 1983 is mijn geboortejaar.quote:
Er is ook nog een Disney/Nat Geo film/docu "The Right Stuff"quote:Op donderdag 9 april 2026 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
oke snap dat ik hem niet ken, 1983 is mijn geboortejaar.
Zal het eens opzoekenthanks voor de tip.
genoteerdquote:Op donderdag 9 april 2026 20:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is ook nog een Disney/Nat Geo film/docu "The Right Stuff"
Ja dat gaat heel spannend wordenquote:Op donderdag 9 april 2026 19:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Spannendste gedeelte komt eraan.
Wat zal het hitteschild doen?
Want die van de capsule van Artemis I Had z'n gebreken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mercury had een ontsnappings raket boven de capsule.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
Denk wel dat het nu trouwens stuk veiliger is, ook met lancering dat ze zich nog kunnen redden door afstoten met die capsule.
Dat was er natuurlijk eerder niet met die mercury missies enzo.
ah oke wist ik niet eens, had ook over dat die lui verbrand zijn en het was een pre mission check ff geloof ikquote:Op donderdag 9 april 2026 22:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mercury had een ontsnappings raket boven de capsule.
[ afbeelding ]
Maar de Gemini niet
[ afbeelding ]
Naar Mars... Nee. Je zit er vast voor 2,5 jaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Maar jij zei, stel dat musk nu zei ik heb een raket en we gaan naar mars en we zoeken mensen om mee te gaan?
Zou je dan meegaan?
Waarom?
maar ook er verblijven voor langere tijd, of zelfs wat het idee is permanent wonen.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Naar Mars... Nee
Naar de maan en terug... ja
Zie het als de kolonisatie van Amerika.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
maar ook er verblijven voor langere tijd, of zelfs wat het idee is permanent wonen.
Ik weet als je die idee filmpjes kijkt van SpaceX dat is het idee natuurlijk, van mensheid die daar wonen?
Maar ik zie me dat dus totaal nog niet voor me?
Kijk ik keek die film the Martian enzo (vond btw goed) en dat spreekt tot de verbeelding wel van dat het daar bewoonbaar is..
maar dat is totaal niet zo natuurlijk.
vind het wel een mooi idee btw dat we verder kijken als alleen op aarde wonen als mensheid, maar wmb is er nog in geen lichtjaar weg een planeet waar het kan zonder onwijze life support enzo.
nou dat terraforming zat ik ook over te kijken, maar dat is een eeuw weg minimaal.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zie het als de kolonisatie van Amerika.
de pioniers hadden het moeilijk in het onbekende.
tig jaar later... heb je alle comfort als nieuwe bewoner.
Dat zal hetzelfde zijn voor de maan en mars.
Tegen de tijd dat je in alle rust naar de maan en mars
kan gaan. Duurt wel een paar jaartjes.
Dan lig ik allang onder de grond
En dat terraforming zie ik niet gebeuren. Kost teveel en duurt te lang
Die "jaartjes" was ook sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 9 april 2026 23:02 schreef kree het volgende:
weet je ik denk wij twee maken het niet meer mee dat mensen als eerste echt voet zetten op mars?
Niet normaal man ... holy shit.quote:
Staat hier letterlijk 3 posts boven.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
Zijn ze al door de dampkring? (even te lui om het op te zoeken). Dat was toch nog een link stukje route?
Tussen 1:30 en 2:07 vannacht lokaal hier is de verwachting.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
Zijn ze al door de dampkring? (even te lui om het op te zoeken). Dat was toch nog een link stukje route?
weet nog niet of ik nog wakker ben dan, maar wil het wel even volgen eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tussen 1:30 en 2:07 vannacht lokaal hier is de verwachting.
En voor de liefhebber: dit was Artemis 1 in een zeer vergelijkbaar pad met geluid, beeld en telemetrie.
Hier is ook die bounce duidelijk in zichtbaar.
T is weekend. Ik ga het volgen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
weet nog niet of ik nog wakker ben dan, maar wil het wel even volgen eigenlijk.
ik ook mss maar ben wel beetje moequote:
Heb vanavond mij prima vermaakt met chatgtp om te vragen wat er bv gebeurd als ze per ongeluk langs de aarde schieten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die mannen moet dat schild zo vertrouwen. Ze zitten in een vuurbal met 2800 graden Celsius binnen is het 22 graden
dan is er geen redding mogelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb vanavond mij prima vermaakt met chatgtp om te vragen wat er bv gebeurd als ze per ongeluk langs de aarde schieten.
Dan is de zuurstof nogal snel op en is het bye bye, zwaai zwaai.
Beter dat dan 22 graden buiten en 2800 graden binnenquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die mannen moet dat schild zo vertrouwen. Ze zitten in een vuurbal met 2800 graden Celsius binnen is het 22 graden
quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Beter dat dan 22 graden buiten en 2800 graden binnen
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:32 schreef patat het volgende:
volg het al vanaf het begin, nooit meegepost hier maar ik vind het toch wel heel erg gaaf om te volgen
Pak deze, die houdt ook de Iranbesprekingen in de gaten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:42 schreef kree het volgende:
wat is nu de live stream die we ff moeten kijken denk?
echt heb daar genoeg over gezegd, mss moeten we allemaal eens kijken wat we als mensheid kunnen bereiken, zoals dit dus?quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Pak deze, die houdt ook de Iranbesprekingen in de gaten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:42 schreef kree het volgende:
wat is nu de live stream die we ff moeten kijken denk?
checkquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik volg Stevequote:Op zaterdag 11 april 2026 01:22 schreef Blues het volgende:
Ik stream NOS naar de tv.
Zo spannend [ link | afbeelding ]
2027 als het goed isquote:Op zaterdag 11 april 2026 01:31 schreef TLC het volgende:
En voor wanneer staat een maanlanding gepland ?
Ja mooi dit man.quote:Op zaterdag 11 april 2026 01:31 schreef patat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dit, maar Zeeland reporting
Ow man.quote:
Lig al te schuimbekken op de grond.quote:
Oow yeah.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:06 schreef Claude_Viole het volgende:
Die capsule gloeit als een malle lijkt wel.
Of Mankind so to speak.quote:
54 jaar terug voor het laatst met volk aan boord.quote:
Iets met ISS.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
54 jaar terug voor het laatst met volk aan boord.
Hij bedoelt het landen vanuit de ruimte, vermoed ik.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, ok, nu snap ik je.quote:
Nouuuuuu.... Vergeet niet alle terugkomsten de ISS..quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hetzelfde gevaarquote:
Post er boven, zo bedoelde ik mquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nouuuuuu.... Vergeet niet alle terugkomsten de ISS..
We hadden allemaal dezelfde gedachten bij jouw uitspraakquote:
Tis laat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We hadden allemaal dezelfde gedachten bij jouw uitspraak
Eigenlijk niet en toch ook wel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:20 schreef Firuze60 het volgende:
Kun je je voorstellen dat ze dit al een halve eeuw geleden deden met houwtjetouwtje en wat draaiknopjes.
Vroeger iddquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik werd er als kind voor uit mijn bed gehaald..
Was te vroeg om er uberhaupt te zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij de show denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:24 schreef Red_85 het volgende:
Ben je totaal een miljoen km onderweg, geen noemenswaardige coms problemen. Een geplande 40 minuten los of coms achter de man. 400.000km verder, niks gaande.
Terug op aarde. Signaal pikt m niet op, sat tel maakt geen connectie... eenzijdige communicatie.
je bent dan ook ouder als ik wss. Die hele maanlandingen zijn wel van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Blijft een van de mooiste kattenmemes die er is deze.quote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet vergeten dat er aardig wat Europese Airbus onderdelen en Nederlandse ASML chips in deze missie zitten he? Voordat Trump gaat lopen blaten dat Muricah de beste is![]()
Bij CNN zei een ex-astronaut dat ook wel even, 60 landen bijgedragenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet vergeten dat er aardig wat Europese Airbus onderdelen en Nederlandse ASML chips in deze missie zitten he? Voordat Trump gaat lopen blaten dat Muricah de beste is![]()
NLse zonnenpanelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik kan me alleen herinnerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was te vroeg om er uberhaupt te zijn.
Mankind at its finest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij CNN zei een ex-astronaut dat ook wel even, 60 landen bijgedragen
Coooool.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren
dat ik 3 weken in quarantaine lag.
En een speelgoed Gemini capsule kreeg
afgezien van wat nog helemaal niet in techniek is op te lossen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de warp-drive en first contact.
Ack Ack!!quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de warp-drive en first contact.
Een situatieschetsquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Coooool.
Waarom in quarantaine?
Ik had heb 3 lego space shuttles!
1 met vrachtwagen, 1 op een vliegtuig en het 90s lanceerplatform.
Heb de onderdelen grotendeels terug en ik ga ze allemaal weer bouwen en compleet maken.
Het is weekend, Trump is te druk met golfenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:43 schreef kree het volgende:
benieuwd wat trump erover gaat zeggen trouwens om al zijn wandaden te verschuilen. maargoed.
al met al is dit toch mooi weer. mss is beter positief te zien enzo.
,maar weet al wie hier de eer mee gaat strijken.
haha ja. naja we zullen zienquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is weekend, Trump is te druk met golfen
Close.quote:
Ik had schijnbaar een besmettelijk exeem.quote:
Woonkamerquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Close.
Zit jeugdsentiment aan. En ouder is na zn pensioen zn huis aan het opruimen. En lego gooien we niet weg en zetten dat ook niet op marktplaats.
No
Fucking
Waaay
Vriendin: 'waar ga je het neerzetten dan?'
Ergens
In mn kantoor ga ik wat verzinnen.
Wajoooow.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar een besmettelijk exeem.
Ik zag er uit als een mummy. Helemaal
verpakt in verband.
Hebben ze mij verteld.
Exact.quote:
Nee. Hier zitten echt wel zekerheden en procedures aan. Die 4 hebben 9 dagen geen zwaartekracht gehad enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:51 schreef kree het volgende:
ze zouden over kunnen stappen gewoon in dat bootje natuurlij?
maar wss moet er wat meer show nog bij USA stijl enzo.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar een besmettelijk exeem.
Ik zag er uit als een mummy. Helemaal
verpakt in verband.
Hebben ze mij verteld.
Zometeen B-2 bombers flyover en Beyonce die het volkslied zingt vanuit een Black Hawk helikopter.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:51 schreef kree het volgende:
ze zouden over kunnen stappen gewoon in dat bootje natuurlij?
maar wss moet er wat meer show nog bij USA stijl enzo.
En een matt demon die 'matt demon!' zegt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zometeen B-2 bombers flyover en Beyonce die het volkslied zingt vanuit een Black Hawk helikopter.
En Shaq in z'n bolide.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zometeen B-2 bombers flyover en Beyonce die het volkslied zingt vanuit een Black Hawk helikopter.
weet ik, en ook waarom wss niet dicht bij. want ook met space shuttle gebruikte ze een stofje voor boosters die ff niet zo gezond was.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Hier zitten echt wel zekerheden en procedures aan. Die 4 hebben 9 dagen geen zwaartekracht gehad enzo.
En een gezonde ziekenhuis trauma van overgehoudenquote:
maak me meer zorgen over wat trump gaat zeggen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Liggen nog in Florida...quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:55 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn de sleutels van de deur vergeten mee te nemen.
6 dagen geen plee gehad.quote:
Boh wat zal dat heerlijk schijten zijn op een normale pot.quote:
Cadeautje achtergelaten voor de maanquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Boh wat zal dat heerlijk schijten zijn op een normale pot.
Je eerste weer na een lange reis als je thuiskomt. Dat zijn de beste.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Boh wat zal dat heerlijk schijten zijn op een normale pot.
AH had 5 halen 3 betalenquote:Op zaterdag 11 april 2026 03:02 schreef Koortsdroom het volgende:
Weer thuis![]()
Waarom zien we 5 opgeblazen ballonnen op de top van de capsule in plaats van de gebruikelijke 3..?
Jep.quote:Op zaterdag 11 april 2026 03:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Howard Joel Wolowitz was daar voor verantwoordelijk.
Tududududuuuu... fwieeeeeet... plons.quote:
Dat vliegtuig vliegt er tientallen kilometers vandaan hequote:Op zaterdag 11 april 2026 03:36 schreef 3rr0r het volgende:
High tech all over maar het filmen doen ze met een aardappel
Moet zeker een premium abo nemen voor 4kquote:Op zaterdag 11 april 2026 03:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat vliegtuig vliegt er tientallen kilometers vandaan he
[ afbeelding ]
Nee das alleen als je geen reclame wilquote:Op zaterdag 11 april 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet zeker een premium abo nemen voor 4k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |