Of Mankind so to speak.quote:
54 jaar terug voor het laatst met volk aan boord.quote:
Iets met ISS.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
54 jaar terug voor het laatst met volk aan boord.
Hij bedoelt het landen vanuit de ruimte, vermoed ik.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, ok, nu snap ik je.quote:
Nouuuuuu.... Vergeet niet alle terugkomsten de ISS..quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hetzelfde gevaarquote:
Post er boven, zo bedoelde ik mquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nouuuuuu.... Vergeet niet alle terugkomsten de ISS..
We hadden allemaal dezelfde gedachten bij jouw uitspraakquote:
Tis laat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We hadden allemaal dezelfde gedachten bij jouw uitspraak
Eigenlijk niet en toch ook wel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:20 schreef Firuze60 het volgende:
Kun je je voorstellen dat ze dit al een halve eeuw geleden deden met houwtjetouwtje en wat draaiknopjes.
Vroeger iddquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik werd er als kind voor uit mijn bed gehaald..
Was te vroeg om er uberhaupt te zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij de show denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:24 schreef Red_85 het volgende:
Ben je totaal een miljoen km onderweg, geen noemenswaardige coms problemen. Een geplande 40 minuten los of coms achter de man. 400.000km verder, niks gaande.
Terug op aarde. Signaal pikt m niet op, sat tel maakt geen connectie... eenzijdige communicatie.
je bent dan ook ouder als ik wss. Die hele maanlandingen zijn wel van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Blijft een van de mooiste kattenmemes die er is deze.quote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet vergeten dat er aardig wat Europese Airbus onderdelen en Nederlandse ASML chips in deze missie zitten he? Voordat Trump gaat lopen blaten dat Muricah de beste is![]()
Bij CNN zei een ex-astronaut dat ook wel even, 60 landen bijgedragenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet vergeten dat er aardig wat Europese Airbus onderdelen en Nederlandse ASML chips in deze missie zitten he? Voordat Trump gaat lopen blaten dat Muricah de beste is![]()
NLse zonnenpanelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik kan me alleen herinnerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was te vroeg om er uberhaupt te zijn.
Mankind at its finest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij CNN zei een ex-astronaut dat ook wel even, 60 landen bijgedragen
Coooool.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren
dat ik 3 weken in quarantaine lag.
En een speelgoed Gemini capsule kreeg
afgezien van wat nog helemaal niet in techniek is op te lossen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de warp-drive en first contact.
Ack Ack!!quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor de warp-drive en first contact.
Een situatieschetsquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Coooool.
Waarom in quarantaine?
Ik had heb 3 lego space shuttles!
1 met vrachtwagen, 1 op een vliegtuig en het 90s lanceerplatform.
Heb de onderdelen grotendeels terug en ik ga ze allemaal weer bouwen en compleet maken.
Het is weekend, Trump is te druk met golfenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:43 schreef kree het volgende:
benieuwd wat trump erover gaat zeggen trouwens om al zijn wandaden te verschuilen. maargoed.
al met al is dit toch mooi weer. mss is beter positief te zien enzo.
,maar weet al wie hier de eer mee gaat strijken.
haha ja. naja we zullen zienquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is weekend, Trump is te druk met golfen
Close.quote:
Ik had schijnbaar een besmettelijk exeem.quote:
Woonkamerquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Close.
Zit jeugdsentiment aan. En ouder is na zn pensioen zn huis aan het opruimen. En lego gooien we niet weg en zetten dat ook niet op marktplaats.
No
Fucking
Waaay
Vriendin: 'waar ga je het neerzetten dan?'
Ergens
In mn kantoor ga ik wat verzinnen.
Wajoooow.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar een besmettelijk exeem.
Ik zag er uit als een mummy. Helemaal
verpakt in verband.
Hebben ze mij verteld.
Exact.quote:
Nee. Hier zitten echt wel zekerheden en procedures aan. Die 4 hebben 9 dagen geen zwaartekracht gehad enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:51 schreef kree het volgende:
ze zouden over kunnen stappen gewoon in dat bootje natuurlij?
maar wss moet er wat meer show nog bij USA stijl enzo.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar een besmettelijk exeem.
Ik zag er uit als een mummy. Helemaal
verpakt in verband.
Hebben ze mij verteld.
Zometeen B-2 bombers flyover en Beyonce die het volkslied zingt vanuit een Black Hawk helikopter.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:51 schreef kree het volgende:
ze zouden over kunnen stappen gewoon in dat bootje natuurlij?
maar wss moet er wat meer show nog bij USA stijl enzo.
En een matt demon die 'matt demon!' zegt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zometeen B-2 bombers flyover en Beyonce die het volkslied zingt vanuit een Black Hawk helikopter.
En Shaq in z'n bolide.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zometeen B-2 bombers flyover en Beyonce die het volkslied zingt vanuit een Black Hawk helikopter.
weet ik, en ook waarom wss niet dicht bij. want ook met space shuttle gebruikte ze een stofje voor boosters die ff niet zo gezond was.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Hier zitten echt wel zekerheden en procedures aan. Die 4 hebben 9 dagen geen zwaartekracht gehad enzo.
En een gezonde ziekenhuis trauma van overgehoudenquote:
maak me meer zorgen over wat trump gaat zeggen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Liggen nog in Florida...quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:55 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn de sleutels van de deur vergeten mee te nemen.
6 dagen geen plee gehad.quote:
Boh wat zal dat heerlijk schijten zijn op een normale pot.quote:
Cadeautje achtergelaten voor de maanquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Boh wat zal dat heerlijk schijten zijn op een normale pot.
Je eerste weer na een lange reis als je thuiskomt. Dat zijn de beste.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Boh wat zal dat heerlijk schijten zijn op een normale pot.
AH had 5 halen 3 betalenquote:Op zaterdag 11 april 2026 03:02 schreef Koortsdroom het volgende:
Weer thuis![]()
Waarom zien we 5 opgeblazen ballonnen op de top van de capsule in plaats van de gebruikelijke 3..?
Jep.quote:Op zaterdag 11 april 2026 03:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Howard Joel Wolowitz was daar voor verantwoordelijk.
Tududududuuuu... fwieeeeeet... plons.quote:
Dat vliegtuig vliegt er tientallen kilometers vandaan hequote:Op zaterdag 11 april 2026 03:36 schreef 3rr0r het volgende:
High tech all over maar het filmen doen ze met een aardappel
Moet zeker een premium abo nemen voor 4kquote:Op zaterdag 11 april 2026 03:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat vliegtuig vliegt er tientallen kilometers vandaan he
[ afbeelding ]
Nee das alleen als je geen reclame wilquote:Op zaterdag 11 april 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet zeker een premium abo nemen voor 4k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |