Of Mankind so to speak.quote:
54 jaar terug voor het laatst met volk aan boord.quote:
Iets met ISS.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
54 jaar terug voor het laatst met volk aan boord.
Hij bedoelt het landen vanuit de ruimte, vermoed ik.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, ok, nu snap ik je.quote:
Nouuuuuu.... Vergeet niet alle terugkomsten de ISS..quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hetzelfde gevaarquote:
Post er boven, zo bedoelde ik mquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nouuuuuu.... Vergeet niet alle terugkomsten de ISS..
We hadden allemaal dezelfde gedachten bij jouw uitspraakquote:
Tis laat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We hadden allemaal dezelfde gedachten bij jouw uitspraak
Eigenlijk niet en toch ook wel.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:20 schreef Firuze60 het volgende:
Kun je je voorstellen dat ze dit al een halve eeuw geleden deden met houwtjetouwtje en wat draaiknopjes.
Vroeger iddquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik werd er als kind voor uit mijn bed gehaald..
Was te vroeg om er uberhaupt te zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij de show denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:24 schreef Red_85 het volgende:
Ben je totaal een miljoen km onderweg, geen noemenswaardige coms problemen. Een geplande 40 minuten los of coms achter de man. 400.000km verder, niks gaande.
Terug op aarde. Signaal pikt m niet op, sat tel maakt geen connectie... eenzijdige communicatie.
je bent dan ook ouder als ik wss. Die hele maanlandingen zijn wel van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Blijft een van de mooiste kattenmemes die er is deze.quote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet vergeten dat er aardig wat Europese Airbus onderdelen en Nederlandse ASML chips in deze missie zitten he? Voordat Trump gaat lopen blaten dat Muricah de beste is![]()
Bij CNN zei een ex-astronaut dat ook wel even, 60 landen bijgedragenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet vergeten dat er aardig wat Europese Airbus onderdelen en Nederlandse ASML chips in deze missie zitten he? Voordat Trump gaat lopen blaten dat Muricah de beste is![]()
NLse zonnenpanelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik kan me alleen herinnerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 02:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was te vroeg om er uberhaupt te zijn.
Mankind at its finest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij CNN zei een ex-astronaut dat ook wel even, 60 landen bijgedragen
Coooool.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren
dat ik 3 weken in quarantaine lag.
En een speelgoed Gemini capsule kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |