Nee, als de s...t hier de fan gaat raken heb ik andere plannen. Ik zie graag een trainwreck, maar vooral op afstandquote:
Maar, je gaat dus niets doen om die catastrofe die je aan ziet komen in te dammen. Je rent gewoon weg.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nee, als de s...t hier de fan gaat raken heb ik andere plannen. Ik zie graag een trainwreck, maar vooral op afstand![]()
Bekijk deze YouTube-video
Sinds de romeinse tijd zijn het steeds dezelfde mechanismen en effecten en ik acht de mensheid niet in staat hierin een andere weg in te slaan. Als het licht aan het einde van de tunnel een aanstormende trein is kan je die tunnel beter tijdig verlaten imoquote:Op woensdag 17 december 2025 00:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar, je gaat dus niets doen om die catastrofe die je aan ziet komen in te dammen. Je rent gewoon weg.
Maar, waarom wordt je dan niet gewoon super rijk? Dan kun je je bij de elite scharen en zijn al je problemen opgelost.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:08 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Sinds de romeinse tijd zijn het steeds dezelfde mechanismen en effecten en ik acht de mensheid niet in staat hierin een andere weg in te slaan. Als het licht aan het einde van de tunnel een aanstormende trein is kan je die tunnel beter tijdig verlaten imo
Een meer minimalistisch minder afhankelijk bestaan volstaat voor mij, rijken en superrijken behoren tot de meest afhankelijke mensen die er zijn, dat zie ik niet zitten, geeft mij geen enkele voldoening.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar, waarom wordt je dan niet gewoon super rijk? Dan kun je je bij de elite scharen en zijn al je problemen opgelost.
De meningen hierover zijn nogal breed, van: "als de meerderheid van de bevolking niet straatarm is, doet niemand het vuile werk", tot "armoede is een keuze". En ik heb het idee, dat de mensen die dat zeggen al heel rijk zijn, of verwachten dat snel te gaan worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:16 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Een meer minimalistisch minder afhankelijk bestaan volstaat voor mij, rijken en superrijken behoren tot de meest afhankelijke mensen die er zijn, dat zie ik niet zitten, geeft mij geen enkele voldoening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |