Zijn de nieuwe servers van Fok! wel bestand tegen een buitenaardse invasie? @Dannyquote:Op dinsdag 7 april 2026 04:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch jammer dat wij nooit in ons leven dingen gaan meemaken als de kolonisatie van Mars of contact met ander intelligent leven in ons universum, ik had dat graag willen zien en daarover zitten te Fok!en
Yep prachtige foto'squote:Op dinsdag 7 april 2026 14:40 schreef Red_85 het volgende:
Eerste foto's zijn binnen en geshowed door NASA op de live stream.
Earthset en Sun eclipse by moon.
Absoluut magisch.
Hebben die Flat Earthers toch deels gelijk, als je op die eerste foto kijkt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:51 schreef Starhopper het volgende:
Weer nieuwe plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hebben die Flat Earthers toch deels gelijk, als je op die eerste foto kijkt.
Daar is de Aarde rechts wat afgeplat
Tegen die tijd worden de servers gewoon meegenomen naar Zeta Reticuli 😱quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe servers van Fok! wel bestand tegen een buitenaardse invasie? @:Danny
Kan jij van 6000km afstand een foto nemen van een vlag?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel vreemd dat ze geen foto’s hebben genomen van de vlaggen die zijn geplant.
Tering!!quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel vreemd dat ze geen foto’s hebben genomen van de vlaggen die zijn geplant.
Ze kunnen wel via google earth mijn achtertuin fotograferenquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan jij van 6000km afstand een foto nemen van een vlag?
Dat zijn luchtfoto's. Maar zelfs de satellietbeelden op Maps zijn van veel dichterbij dan 6000km gemaakt. Dat is eerder 500-700km (Low Earth Orbit).quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen wel via google earth mijn achtertuin fotograferen
Maar wou gewoon een foto zien van die vlaggen
Het bewijs dat ik er niets van afweetquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zijn luchtfoto's. Maar zelfs de satellietbeelden op Maps zijn van veel dichterbij dan 6000km gemaakt. Dat is eerder 500-700km (Low Earth Orbit).
Kom nog maar wat dichter naar de grondquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zijn luchtfoto's. Maar zelfs de satellietbeelden op Maps zijn van veel dichterbij dan 6000km gemaakt. Dat is eerder 500-700km (Low Earth Orbit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |