Ik ben vast een eikel, maar vliegvakanties is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zienquote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de laatste olietankers uit die regio Rotterdam hebben bereikt.
De laatste tanker met 90.000 ton kerosine, onder andere.
En als dat op is, zijn we aangewezen op andere bronnen en dat is niet genoeg.
De energiecrisis is onvermijdelijk geworden, vliegvakantie Curaçao wordt waarschijnlijk weer ouderwets wadlopen naar Ameland.
Ik zat ook meer aan een Buchanan of Hoover te denken.quote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de recente geschiedenis komt misschien alleen Nixon in de buurt van Trump wat betreft roekeloos geroeptoeter en corruptie.
Strontvliegen of tuigvliegen?quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vast een eikel, maar vliegen is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zien
Zonder 13 miljoen Chinezen is Giethoorn ook best gezellig.quote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de laatste olietankers uit die regio Rotterdam hebben bereikt.
De laatste tanker met 90.000 ton kerosine, onder andere.
En als dat op is, zijn we aangewezen op andere bronnen en dat is niet genoeg.
De energiecrisis is onvermijdelijk geworden, vliegvakantie Curaçao wordt waarschijnlijk weer ouderwets wadlopen naar Ameland.
Vliegvakantiesquote:
De wereld is voor veel mensen veel te ingewikkeld geworden om hem nog te begrijpen. Dus dan roepen ze maar wat.quote:Op zondag 5 april 2026 14:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die angst voor het niet overleven van de Westerse wereld zit diep.
Weinig zelfvertrouwen hier.
Gaan lui die geloven dat de aarde plat is of die geloven dat de aarde 6.000 geleden door een God werd geschapen, ook gearresteerd worden in die mooie wetten van je?
En zonder Henk en Ingrid is het een stukje gezelliger en veiliger op de Malediven.quote:Op zondag 5 april 2026 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder 13 miljoen Chinezen is Giethoorn ook best gezellig.
Ja, maar Trump verslaat ze op iedere discipline, van fraude tot mensenrechten en van sexueel misbruik tot een totaal gebrek aan politiek inzicht. Echt slecht, ik vind het ook gewoon een slecht mens met een slecht karakter.quote:Op zondag 5 april 2026 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben wel wat meer bijzondere types gezeten hoor. En nee, niet Biden.
Nixon was intelligent, maar veel van zijn denk- en handelwijze werd gedicteerd door een enorm ressentiment.quote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de recente geschiedenis komt misschien alleen Nixon in de buurt van Trump wat betreft roekeloos geroeptoeter en corruptie.
Oh, eens.quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vast een eikel, maar vliegvakanties is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zien
Klopt allemaal.quote:Op zondag 5 april 2026 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar Trump verslaat ze op iedere discipline, van fraude tot mensenrechten en van sexueel misbruik tot een totaal gebrek aan politiek inzicht. Echt slecht, ook gewoon een slecht mens met een slecht karakter.
Nou ja.. het kán welquote:Op zondag 5 april 2026 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, eens.
Maar het geeft wel de ernst aan. We krijgen minimaal 2 jaren tekorten aan alles. Echt alles. Deels zal je dat terug zien in prijs en dat kunnen we in verhouding tot arme landen nog wel opbrengen. Maar ook deels echte schaarste.
Velen zien nog niet wat er aankomt.
Vandaag op Whatsapp nog met iemand in gesprek die zei dat het wel wat zou meevallen want "ze kunnen toch gewoon om Afrika heenvaren?"
Dan heb je echt niet helemaal opgelet
Nee, die komt er niet. Gelukkig niet.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
Maar, zoals Bannon zei, die 3e termijn komt er gewoon.
Dat denk je nu ja, tot je al die halve zolen die normaal op vakantie naar Salou/Antalya/*vul hier een ander tokkie badplaats in* op jouw normaal zo rustige vakantieuitjes tegen komt.quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vast een eikel, maar vliegvakanties is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zien
quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die komt er niet. Gelukkig niet.
Je mag me quoten.
Daar zul je me niet zo snel treffen, maar het idee dat diezelfde mensen in Nederland vakantie gaan vieren is geen heel prettige, nee.quote:Op zondag 5 april 2026 18:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat denk je nu ja, tot je al die halve zolen die normaal op vakantie naar Salou/Antalya/*vul hier een ander tokkie badplaats in* op jouw normaal zo rustige vakantieuitjes tegen komt.
O ja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 5 april 2026 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Lyndon B. Johnson was gezegend en vervloekt met een enorme lul maar met een lelijke kop en door deze combinatie danig gefrustreerd door JFK die met zijn kleine piemeltje ieder weekend een ander poppetje in zijn bed had, zodanig zelfs dat hij naderhand vaak zijn lul uit zijn broek liet hangen in het Witte Huis als er bezoek was.
Vakantieparken gaan het heel druk krijgen dit jaar.quote:Op zondag 5 april 2026 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar zul je me niet zo snel treffen, maar het idee dat diezelfde mensen in Nederland vakantie gaan vieren is geen heel prettige, nee.
Welnee. Bannon is een idioot.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
Beetje poepen met de deur open.quote:Op zondag 5 april 2026 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Lyndon B. Johnson was gezegend en vervloekt met een enorme lul maar met een lelijke kop en door deze combinatie danig gefrustreerd door JFK die met zijn kleine piemeltje ieder weekend een ander poppetje in zijn bed had, zodanig zelfs dat hij naderhand vaak zijn lul uit zijn broek liet hangen in het Witte Huis als er bezoek was.
Zoek hulp aub.quote:Op zondag 5 april 2026 18:01 schreef UitStraling het volgende:
een enorme lul
met zijn kleine piemeltje
zijn lul uit zijn broek
We hebben veel te weinig dingen waar je Euro's in kunt investeren. We moeten snel aan de Eurobonds en alle schulden die liggen te verstoffen bij de ECB moeten we ook op de markt gooien. Dat is nog lang niet genoeg, maar het is een begin.quote:Op zondag 5 april 2026 15:06 schreef alternatif het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan precies
Als we de dollar vervangen voor de euro kunnen we gaan voor een greater Europe dacht ik
Nee we moeten absoluut niet aan Eurobonds beginnen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We hebben veel te weinig dingen waar je Euro's in kunt investeren. We moeten snel aan de Eurobonds en alle schulden die liggen te verstoffen bij de ECB moeten we ook op de markt gooien. Dat is nog lang niet genoeg, maar het is een begin.
We moeten er voor zorgen dat iedereen Euro's wil hebben en wil investeren in de EU. Ook dat ze geen dollars meer willen en hun investeringen in de VS opdoeken, maar dat is Trump al aan het regelen.quote:Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, maar (heel) erg kort door de bocht: de petrodollar is de stabiliteitsbasis van de dollar, die de stabiliteitsbasis is van de eurodollar, die (deels) de stabiliteit van bankensystemen over de hele wereld, maar zeker ook het Europese, garandeert. Die monetaire structuur ondergraven is riskant voor allerlei landen, niet alleen de VS.
Dat is Trump toch ook?quote:
Biden was gewoon oud, Trump is gewoon in en in slecht. En dan niet alleen als president.quote:Op zondag 5 april 2026 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat is Joe Biden, steevast op elk denkbaar lijstje.
Lees eens een boekje, kost je slechts 23 euro en hoef je niet voor lul te staan door mensen te gaan beledigen.quote:
"Is het al tijd voor mijn dagelijkse TACO?"quote:
Trump wordt nu al bij elkaar gehouden met plakband en hij moet nog dik 2,5 jaar in deze termijn.quote:Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is Trump toch ook?
Ik ga de berichten en clips over Trump in 2015/2016 niet allemaal herhalen.
Samengevat: NO WAY dat deze zot president van de VS kan worden.
En daarbij: Trump is de enige die de VS weer groot kan maken.
En die de oorlog tegen Iran tot een so much winning einde kan brengen.
De huidige GOP slikt dat allemaal wel. Die is volledig door MAGA onder de voet gelopen.
En de horden van 6/1 zijn net zo goed in staat om, indien gevraagd, het Hooggerechtshof te bestormen.
Beter voorbereid dan de vorige keer.
Er was zo’n maffe kerel voor Biden. Weet niet zo goed meer hoe hij heet. Beetje zelfde type als #47quote:Op zondag 5 april 2026 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben wel wat meer bijzondere types gezeten hoor. En nee, niet Biden.
https://www.bbc.com/news/(...)04-1d1cca671d30#postquote:Strait of Hormuz will ‘reopen’ when toll revenues cover war damage - Iranian official
published at 17:13
17:13
Ghoncheh Habibiazad
Senior reporter, BBC Persian
Mahdi Tabatabaei, an aide at Iran’s President’s Office, says the Strait of Hormuz “will be reopened” when “a portion of transit tolls is used to compensate for all the damage caused” by the war.
Iranian officials and lawmakers have previously raised the possibility of imposing transit fees or tolls on vessels using the strait.
Responding to Donald Trump's latest comments, Tabatabaei says the US president "has instigated a full-scale war in the region and is still issuing threats”.
He says Trump’s “insults and nonsense” are born of “sheer desperation and anger”.
O ja, een burgeroorlog sluit ik ook niet uit.quote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump wordt nu al bij elkaar gehouden met plakband en hij moet nog dik 2,5 jaar in deze termijn.
Ik zie hem eerder omvallen binnen deze termijn dan dat hij het voor elkaar krijgen de wetten zo op te rekken dat hij een derde krijgt.
De rellen zouden ook gigantisch zijn, minimaal 50% van de VS wil Trump echt geen 3e termijn meer.
Vergeet niet dat maga ook steeds meer de hakken in het zand zet en dat toch ook vaak wel de ''second amendment'' aanhangers zijn - met een ongezonde paranoia voor alles wat niet maga - conservatief is.quote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump wordt nu al bij elkaar gehouden met plakband en hij moet nog dik 2,5 jaar in deze termijn.
Ik zie hem eerder omvallen binnen deze termijn dan dat hij het voor elkaar krijgen de wetten zo op te rekken dat hij een derde krijgt.
De rellen zouden ook gigantisch zijn, minimaal 50% van de VS wil Trump echt geen 3e termijn meer.
Ik ga geen video’s met die idioot kijken.quote:Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is Trump toch ook?
Ik ga de berichten en clips over Trump in 2015/2016 niet allemaal herhalen.
Samengevat: NO WAY dat deze zot president van de VS kan worden.
En daarbij: Trump is de enige die de VS weer groot kan maken.
En die de oorlog tegen Iran tot een so much winning einde kan brengen.
De huidige GOP slikt dat allemaal wel. Die is volledig door MAGA onder de voet gelopen.
En de horden van 6/1 zijn net zo goed in staat om, indien gevraagd, het Hooggerechtshof te bestormen.
Beter voorbereid dan de vorige keer.
Bekijk deze YouTube-video
Als dat gaat gebeuren kan dat 2 dingen betekenen. Of Trump gaat à la Poetin nooit meer weg, of Amerikanen zijn nog meer van het padje dan ik dacht.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
Dat zijn mooie waardepapieren voor buitenlandse investeerders. Die zijn vast heel gewild. Daar kunnen we allemaal een leuke cent aan verdienen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee we moeten absoluut niet aan Eurobonds beginnen.
Een goede suggestie!quote:Op zondag 5 april 2026 18:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/(...)04-1d1cca671d30#post
Misschien gaan ze het de Trumptol noemen
Hierna komt gewoon de volgende MAGA adept aan de macht.quote:Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het wordt maar volgende president is een democraat.quote:Op zondag 5 april 2026 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierna komt gewoon de volgende MAGA adept aan de macht.
Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien.quote:Op zondag 5 april 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
O ja, een burgeroorlog sluit ik ook niet uit.
Maar aan welke kant gaan leger, politie en - om maar eens een club te noemen - ICE staan als dat ervan dreigt te komen?
Wat een complete retard. De tering.quote:Op zondag 5 april 2026 14:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook echt volwassen taalgebruik, ook echt wat je verwacht bij het statige ambt van staatshoofd
Inderdaad, heel slecht ideequote:Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee we moeten absoluut niet aan Eurobonds beginnen.
De omstandigheden waardoor de MAGA beweging wortel heeft kunnen schieten is alleen nog maar vruchtbaarder geworden, dus ik denk dat je mis zit, of de economie van de VS moet compleet ineenstorten, dan lopen ze wel achter de volgende verlosser aan.quote:Op zondag 5 april 2026 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het wordt maar volgende president is een democraat.
De VS is wel klaar met MAGA. MAGA is misschien niet klaar met MAGA maar dat moeten ze zelf weten.
Dank voor de bevestiging dat dit dus politiek gedreven knokploegen zijn. Dat noemen we ook wel extremisten.quote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien.
Ik ben het niet vaak eens, maar nu wel en heel erg ook.quote:Op zondag 5 april 2026 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die presidenten ook hun populariteit verloren. Trump heeft een groep mensen die blind achter hem aan blijven lopen, wat hij ook doet. Ik heb nooit een hoge pet op gehad van het gros van de Amerikanen, maar de magacultus is echt een buitencategorie. Ongeinformeerde, onwetende, luide volidioten zijn het.
Om over Europese Maga fans maar niet te spreken..
Dat zal je onder militairen nog tegenvallen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien.
Sterke argumentatie weer. Jij bent net zo bizar en krankjorum als die maga-types, maar dan aan het andere uiterste van het politieke spectrum.quote:Op zondag 5 april 2026 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat dit dus politiek gedreven knokploegen zijn. Dat noemen we ook wel extremisten.
quote:Op zondag 5 april 2026 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterke argumentatie weer. Jij bent net zo bizar en krankjorum als die maga-types, maar dan aan het andere uiterste van het politieke spectrum.
"Beter dood dan rood" zegt je niets?quote:Op zondag 5 april 2026 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zal je onder militairen nog tegenvallen.
Het zegt jou duidelijk niets.quote:Op zondag 5 april 2026 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Beter dood dan rood" zegt je niets?
Ik vraag me bij jou echt af of je nou doet alsof of dat je dit meent. Je lijkt in een soort hollywoodwerkelijkheid te leven.quote:Op zondag 5 april 2026 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets dus, dan ben je dus geen militair, waarom poneer je dan in hemelsnaam de absurde stelling dat veel militairen links zijn?quote:Op zondag 5 april 2026 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou echt af of je nou doet alsof of dat je dit meent. Je lijkt in een soort hollywoodwerkelijkheid te leven.
Ik denk dat MAGA zonder Trump wel uit elkaar gaat vallen, dat was hun god.quote:Op zondag 5 april 2026 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De VS is wel klaar met MAGA. MAGA is misschien niet klaar met MAGA maar dat moeten ze zelf weten.
Vanaf de eerste keer dat ik deze film zag (begin jaren 80) is-ie jaarlijks in mijn achting gestegen.quote:
Omdat ik die stelling niet gedeponeerd heb, maar jij nogal veel moeite hebt met begrijpend lezen en hokjesdenken.quote:Op zondag 5 april 2026 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets dus, dan ben je dus geen militair, waarom poneer je dan in hemelsnaam de absurde stelling dat veel militairen links zijn?
Zomaar verzonnen?
Ik, "Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien."quote:Op zondag 5 april 2026 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik die stelling niet gedeponeerd heb, maar jij nogal veel moeite hebt met begrijpend lezen en hokjesdenken.
Stop nou maar gewoonquote:Op zondag 5 april 2026 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik, "Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien."
Jij, "Dat zal je onder militairen nog tegenvallen."
En jij hebt de illusie dat het allemaal koek en ei wordt? Dat we het gewoon uit moeten zitten? dat de EU niet er naar moet streven onafhankelijk te zijn op gebied van IT-Infra, defensie, energie, chip productie, geopolitiek, intelligence, Financiële diensten, Farmacie en Geneesmiddelen?quote:Op zondag 5 april 2026 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Waar mogelijk losweken van de VS is belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En jij hebt de illusie dat het allemaal koek en ei wordt? Dat we het gewoon uit moeten zitten? dat de EU niet er naar moet streven onafhankelijk te zijn op gebied van IT-Infra, defensie, energie, chip productie, geopolitiek, intelligence, Financiële diensten, Farmacie en Geneesmiddelen?
Dit zegt werkelijk alles.quote:Op zondag 5 april 2026 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, laten we het simpelweg op 1-0 voor mij houden dan, even goede vrienden
Tannoy Revolution XT6F'squote:Op zondag 5 april 2026 18:17 schreef Toby56 het volgende:
Maar laten we er maar over ophouden.
Want anders gaan er straks weer hele voorraden overgeheveld worden naar andere topics.
Wat voor speakers hebben jullie?
Hij en Hegseth zijn volstrekt debiel genoeg om een tactical nuke in te zetten.quote:Op zondag 5 april 2026 18:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat zal het zijn? Kan ook zo maar een nieuwe shitcoin zijn.
Dit gebeurt alleen als ze echt serieuze bloedneuzen gaan oplopen, laten we allemaal hopen dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 april 2026 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij en Hegseth zijn volstrekt debiel genoeg om een tactical nuke in te zetten.
Ja dat gebeurt in Gaza ook 10 duizenden dooien, hoor ik jou ook niet over.quote:Op zondag 5 april 2026 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is natuurlijk een valse en lachwekkende poging om Israël en de VS op het niveau van het Iraanse regime te zetten.
Het internationale recht wordt op talloze manieren systematisch geschonden door dat regime, die zelfs hun eigen burgers met de tienduizenden tegelijk afslachten. Israël en de VS zijn gewoon twee Westerse democratieën waar mensenrechten over het algemeen hoog in het vaandel staan.
B&W 805 D3 met REL S/5 SHO subwooferquote:Op zondag 5 april 2026 18:17 schreef Toby56 het volgende:
Maar laten we er maar over ophouden.
Want anders gaan er straks weer hele voorraden overgeheveld worden naar andere topics.
Wat voor speakers hebben jullie?
De nieuwe deadline voor het opschuiven van de deadlinequote:Op zondag 5 april 2026 18:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat zal het zijn? Kan ook zo maar een nieuwe shitcoin zijn.
Nice!quote:Op zondag 5 april 2026 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
B&W 805 D3 met REL S/5 SHO subwoofer
Dynaudio Focus 260 met REL Q201 subwoofer
ScanSpeak Event
en nog wat klein grut, vintage Philips, B&W DM110i, B&W DM302, Mission 761, etc.
De enige hoop is dat Magere Hein hem heel snel gaat roepen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:14 schreef vosss het volgende:
En dan te bedenken dat men Clinton wou impeachen omdat ie met een stagiaire lag te rotzooien.
Ook niet goed te praten natuurlijk, maar Trump is wel echt compleet next level en waarom wordt die totaaldebiel door werkelijk NIEMAND teruggefloten??
Zijn hele entourage bestaat uit ja-knikkers en iedereen die kritisch was is inmiddels wel ontslagen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:14 schreef vosss het volgende:
En dan te bedenken dat men Clinton wou impeachen omdat ie met een stagiaire lag te rotzooien.
Ook niet goed te praten natuurlijk, maar Trump is wel echt compleet next level en waarom wordt die totaaldebiel door werkelijk NIEMAND teruggefloten??
Ze vallen nog net niet uit het raam.quote:Op zondag 5 april 2026 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn hele entourage bestaat uit ja-knikkers en iedereen die kritisch was is inmiddels wel ontslagen.
Trump is nog steeds de gekozen democratische leider van de vrije wereld, wat me opvalt is dat zijn tegenstanders democratie alleen hoog in het vaandel hebben staan als de uitslag in hun voordeel uitvalt.quote:Op zondag 5 april 2026 19:17 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze vallen nog net niet uit het raam.
Al die kontlikkende ja-knikkers die alleen maar durfden te vertellen wat men hogerop wilde horen werkte destijds voor de Sovjet-unie ook zo geweldigquote:Op zondag 5 april 2026 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn hele entourage bestaat uit ja-knikkers en iedereen die kritisch was is inmiddels wel ontslagen.
Jou zegt het niets zo te zien. Niet je beste dag vandaag.quote:Op zondag 5 april 2026 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen eens af.quote:Op zondag 5 april 2026 18:25 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heel slecht ideeDat gaat de koopkracht van nederlandse werknemers ondermijnen.
Zolang Frankrijk monetair blijft financieren(valsemunterij door de franse overheid) en bovendien bij nogal wat eurolanden de begrotingsdiscipline ver te zoeken is. Je zou eurobonds kunnen doen met de groep landen die voldoen aan de Maastricht criteria. Die hebben dan bonds met een grote liquiditeit en lagere renteniveaus. Dat stimuleert ook de landen om te zorgen dat ze bij die club komen
Als er iets onjuist aan is graag data en beargumenteren. Zo ontstaat er discussie en daar is een discussieforum imo voor bedoeld.quote:
Zoals je ook nooit wat hoort van links fok over bv de westelijke Sahara, of de etnische zuiveringen die islamitische idioten in vele landen in Noord-Afrika uitvoeren bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2026 19:12 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt in Gaza ook 10 duizenden dooien, hoor ik jou ook niet over.
Natuurlijk is het Iran Regime niet zuiver, maar dat maakt Israel echter geen haar beter hoor.
FTFYquote:Op zondag 5 april 2026 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump is nog steeds de gekozen republiekeinse leider van de vrije wereld, wat me opvalt is dat zijn tegenstanders democratie alleen hoog in het vaandel hebben staan als de uitslag in hun voordeel uitvalt.
Dat is een prachtig gegeven.quote:Op zondag 5 april 2026 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump is nog steeds de gekozen democratische leider van de vrije wereld, wat me opvalt is dat zijn tegenstanders democratie alleen hoog in het vaandel hebben staan als de uitslag in hun voordeel uitvalt.
Glansrol voor George C Scottquote:Op zondag 5 april 2026 18:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vanaf de eerste keer dat ik deze film zag (begin jaren 80) is-ie jaarlijks in mijn achting gestegen.
Onmogelijk om daar autarkisch in te worden en ons huidige welvaartspeil te behouden. We zijn sowieso een stervend continent, dus beter zoeken we een sterke beschermheer. Trump is nog maar 1000 dagen in principequote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En jij hebt de illusie dat het allemaal koek en ei wordt? Dat we het gewoon uit moeten zitten? dat de EU niet er naar moet streven onafhankelijk te zijn op gebied van IT-Infra, defensie, energie, chip productie, geopolitiek, intelligence, Financiële diensten, Farmacie en Geneesmiddelen?
Het is overduidelijk aan zijn gedrag, bewoordingen en taalgebruik/vocabulair te merken dat er iets niet goed is in de bovenkamer.quote:Op zondag 5 april 2026 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Onderdeel van dementie en vergelijkbare aandoeningen is toch vaak dat mensen 'kinderlijker' worden? Wel sneu
[ x ]
Heel duidelijk, ja, of over zijn gouden gordijnen voor de balzaal. Ook totaal decorumverlies.quote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is overduidelijk aan zijn gedrag, bewoordingen en taalgebruik/vocabulair te merken dat er iets niet goed is in de bovenkamer.
Sommigen willen het echter niet zien.
Kijk een gemiddelde speech over belangrijke onderwerpen, waar hij op een gegeven moment volledig af gaat van het onderwerp en op iets totaal onbenulligs over gaat, zoals een pen of een roltrap.
En dat is dan de machtigste man op aarde
Harris en Rubio staan hoog in de peilingen. Die gaan een gematigde MAGA liner wordenquote:Op zondag 5 april 2026 19:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is een prachtig gegeven.![]()
Nou maar hopen dat deze democratisch gekozen debiel snel het veld mag ruimen. En dan er maar vanuit gaan dat die yankee droeftoeters leren van hun fouten.
Sounds GREAT.quote:Op zondag 5 april 2026 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
B&W 805 D3 met REL S/5 SHO subwoofer
Dynaudio Focus 260 met REL Q201 subwoofer
ScanSpeak Event
en nog wat klein grut, vintage Philips, B&W DM110i, B&W DM302, Mission 761, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |