Dat zal je onder militairen nog tegenvallen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien.
Sterke argumentatie weer. Jij bent net zo bizar en krankjorum als die maga-types, maar dan aan het andere uiterste van het politieke spectrum.quote:Op zondag 5 april 2026 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat dit dus politiek gedreven knokploegen zijn. Dat noemen we ook wel extremisten.
quote:Op zondag 5 april 2026 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterke argumentatie weer. Jij bent net zo bizar en krankjorum als die maga-types, maar dan aan het andere uiterste van het politieke spectrum.
"Beter dood dan rood" zegt je niets?quote:Op zondag 5 april 2026 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zal je onder militairen nog tegenvallen.
Het zegt jou duidelijk niets.quote:Op zondag 5 april 2026 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Beter dood dan rood" zegt je niets?
Ik vraag me bij jou echt af of je nou doet alsof of dat je dit meent. Je lijkt in een soort hollywoodwerkelijkheid te leven.quote:Op zondag 5 april 2026 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Beter dood dan rood" zegt je niets?
Niets dus, dan ben je dus geen militair, waarom poneer je dan in hemelsnaam de absurde stelling dat veel militairen links zijn?quote:Op zondag 5 april 2026 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou echt af of je nou doet alsof of dat je dit meent. Je lijkt in een soort hollywoodwerkelijkheid te leven.
Ik denk dat MAGA zonder Trump wel uit elkaar gaat vallen, dat was hun god.quote:Op zondag 5 april 2026 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het wordt maar volgende president is een democraat.
De VS is wel klaar met MAGA. MAGA is misschien niet klaar met MAGA maar dat moeten ze zelf weten.
Vanaf de eerste keer dat ik deze film zag (begin jaren 80) is-ie jaarlijks in mijn achting gestegen.quote:
Omdat ik die stelling niet gedeponeerd heb, maar jij nogal veel moeite hebt met begrijpend lezen en hokjesdenken.quote:Op zondag 5 april 2026 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets dus, dan ben je dus geen militair, waarom poneer je dan in hemelsnaam de absurde stelling dat veel militairen links zijn?
Zomaar verzonnen?
Ik, "Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien."quote:Op zondag 5 april 2026 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik die stelling niet gedeponeerd heb, maar jij nogal veel moeite hebt met begrijpend lezen en hokjesdenken.
Stop nou maar gewoonquote:Op zondag 5 april 2026 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik, "Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien."
Jij, "Dat zal je onder militairen nog tegenvallen."
En jij hebt de illusie dat het allemaal koek en ei wordt? Dat we het gewoon uit moeten zitten? dat de EU niet er naar moet streven onafhankelijk te zijn op gebied van IT-Infra, defensie, energie, chip productie, geopolitiek, intelligence, Financiële diensten, Farmacie en Geneesmiddelen?quote:Op zondag 5 april 2026 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het wordt maar volgende president is een democraat.
De VS is wel klaar met MAGA. MAGA is misschien niet klaar met MAGA maar dat moeten ze zelf weten.
Oh nee, zeker niet. Waar mogelijk losweken van de VS is belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En jij hebt de illusie dat het allemaal koek en ei wordt? Dat we het gewoon uit moeten zitten? dat de EU niet er naar moet streven onafhankelijk te zijn op gebied van IT-Infra, defensie, energie, chip productie, geopolitiek, intelligence, Financiële diensten, Farmacie en Geneesmiddelen?
Dit zegt werkelijk alles.quote:Op zondag 5 april 2026 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, laten we het simpelweg op 1-0 voor mij houden dan, even goede vrienden
Tannoy Revolution XT6F'squote:Op zondag 5 april 2026 18:17 schreef Toby56 het volgende:
Maar laten we er maar over ophouden.
Want anders gaan er straks weer hele voorraden overgeheveld worden naar andere topics.
Wat voor speakers hebben jullie?
Hij en Hegseth zijn volstrekt debiel genoeg om een tactical nuke in te zetten.quote:Op zondag 5 april 2026 18:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat zal het zijn? Kan ook zo maar een nieuwe shitcoin zijn.
Dit gebeurt alleen als ze echt serieuze bloedneuzen gaan oplopen, laten we allemaal hopen dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 april 2026 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij en Hegseth zijn volstrekt debiel genoeg om een tactical nuke in te zetten.
Ja dat gebeurt in Gaza ook 10 duizenden dooien, hoor ik jou ook niet over.quote:Op zondag 5 april 2026 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is natuurlijk een valse en lachwekkende poging om Israël en de VS op het niveau van het Iraanse regime te zetten.
Het internationale recht wordt op talloze manieren systematisch geschonden door dat regime, die zelfs hun eigen burgers met de tienduizenden tegelijk afslachten. Israël en de VS zijn gewoon twee Westerse democratieën waar mensenrechten over het algemeen hoog in het vaandel staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |