abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 5 april 2026 @ 18:10:03 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220514942
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:08 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We hebben veel te weinig dingen waar je Euro's in kunt investeren. We moeten snel aan de Eurobonds en alle schulden die liggen te verstoffen bij de ECB moeten we ook op de markt gooien. Dat is nog lang niet genoeg, maar het is een begin.
Nee we moeten absoluut niet aan Eurobonds beginnen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220514946
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 15:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Ingewikkeld verhaal, maar (heel) erg kort door de bocht: de petrodollar is de stabiliteitsbasis van de dollar, die de stabiliteitsbasis is van de eurodollar, die (deels) de stabiliteit van bankensystemen over de hele wereld, maar zeker ook het Europese, garandeert. Die monetaire structuur ondergraven is riskant voor allerlei landen, niet alleen de VS.
We moeten er voor zorgen dat iedereen Euro's wil hebben en wil investeren in de EU. Ook dat ze geen dollars meer willen en hun investeringen in de VS opdoeken, maar dat is Trump al aan het regelen.
pi_220514948
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Welnee. Bannon is een idioot.
Dat is Trump toch ook?

Ik ga de berichten en clips over Trump in 2015/2016 niet allemaal herhalen.

Samengevat: NO WAY dat deze zot president van de VS kan worden.

En daarbij: Trump is de enige die de VS weer groot kan maken.
En die de oorlog tegen Iran tot een so much winning einde kan brengen.

De huidige GOP slikt dat allemaal wel. Die is volledig door MAGA onder de voet gelopen.
En de horden van 6/1 zijn net zo goed in staat om, indien gevraagd, het Hooggerechtshof te bestormen.
Beter voorbereid dan de vorige keer.

Bekijk deze YouTube-video
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220514949
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Beetje poepen met de deur open.
Ja dezelfde kerel ja.
pi_220514952
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nopes, dat is Joe Biden, steevast op elk denkbaar lijstje.
Biden was gewoon oud, Trump is gewoon in en in slecht. En dan niet alleen als president.
pi_220514956
quote:
82s.gif Op zondag 5 april 2026 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zoek hulp aub.
Lees eens een boekje, kost je slechts 23 euro en hoef je niet voor lul te staan door mensen te gaan beledigen.

Mijn God zeg :')
pi_220514962
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[..]
TACO is vroeg :P
"Is het al tijd voor mijn dagelijkse TACO?"

Zou dat verslavend werken? Of is het vooral slecht voor de bloeddruk?
pi_220514963
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is Trump toch ook?

De huidige GOP slikt dat allemaal wel. Die is volledig door MAGA onder de voet gelopen.
En de horden van 6/1 zijn net zo goed in staat om, indien gevraagd, het Hooggerechtshof te bestormen.

Trump wordt nu al bij elkaar gehouden met plakband en hij moet nog dik 2,5 jaar in deze termijn.
Ik zie hem eerder omvallen binnen deze termijn dan dat hij het voor elkaar krijgen de wetten zo op te rekken dat hij een derde krijgt.

De rellen zouden ook gigantisch zijn, minimaal 50% van de VS wil Trump echt geen 3e termijn meer.
pi_220514964
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, er hebben wel wat meer bijzondere types gezeten hoor. En nee, niet Biden.
Er was zo’n maffe kerel voor Biden. Weet niet zo goed meer hoe hij heet. Beetje zelfde type als #47
  zondag 5 april 2026 @ 18:13:58 #235
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_220514969
quote:
Strait of Hormuz will ‘reopen’ when toll revenues cover war damage - Iranian official
published at 17:13
17:13

Ghoncheh Habibiazad
Senior reporter, BBC Persian

Mahdi Tabatabaei, an aide at Iran’s President’s Office, says the Strait of Hormuz “will be reopened” when “a portion of transit tolls is used to compensate for all the damage caused” by the war.
Iranian officials and lawmakers have previously raised the possibility of imposing transit fees or tolls on vessels using the strait.
Responding to Donald Trump's latest comments, Tabatabaei says the US president "has instigated a full-scale war in the region and is still issuing threats”.
He says Trump’s “insults and nonsense” are born of “sheer desperation and anger”.
https://www.bbc.com/news/(...)04-1d1cca671d30#post

Misschien gaan ze het de Trumptol noemen
pi_220514972
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Trump wordt nu al bij elkaar gehouden met plakband en hij moet nog dik 2,5 jaar in deze termijn.
Ik zie hem eerder omvallen binnen deze termijn dan dat hij het voor elkaar krijgen de wetten zo op te rekken dat hij een derde krijgt.

De rellen zouden ook gigantisch zijn, minimaal 50% van de VS wil Trump echt geen 3e termijn meer.
O ja, een burgeroorlog sluit ik ook niet uit.
Maar aan welke kant gaan leger, politie en - om maar eens een club te noemen - ICE staan als dat ervan dreigt te komen?
  Forum Admin zondag 5 april 2026 @ 18:15:45 #237
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220514974
quote:

[..]

Vergeet niet dat maga ook steeds meer de hakken in het zand zet en dat toch ook vaak wel de ''second amendment'' aanhangers zijn - met een ongezonde paranoia voor alles wat niet maga - conservatief is.

Ik ben er niet gerust op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220514981
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is Trump toch ook?

Bekijk deze YouTube-video
Ik ga geen video’s met die idioot kijken.

En je neemt geen land over door een gebouw te bestormen.
pi_220514984
Maar laten we er maar over ophouden.

Want anders gaan er straks weer hele voorraden overgeheveld worden naar andere topics.

Wat voor speakers hebben jullie?

8)7
pi_220514985
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Klopt allemaal.

Maar, zoals Bannon zei, die 3e termijn komt er gewoon.
Als dat gaat gebeuren kan dat 2 dingen betekenen. Of Trump gaat à la Poetin nooit meer weg, of Amerikanen zijn nog meer van het padje dan ik dacht.
pi_220514987
quote:
18s.gif Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zijn mooie waardepapieren voor buitenlandse investeerders. Die zijn vast heel gewild. Daar kunnen we allemaal een leuke cent aan verdienen.
pi_220514988
quote:
9s.gif Op zondag 5 april 2026 18:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
https://www.bbc.com/news/(...)04-1d1cca671d30#post

Misschien gaan ze het de Trumptol noemen
Een goede suggestie!
pi_220514989
quote:

[..]

Hierna komt gewoon de volgende MAGA adept aan de macht.
pi_220514997
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hierna komt gewoon de volgende MAGA adept aan de macht.
Ik weet niet wie het wordt maar volgende president is een democraat.
De VS is wel klaar met MAGA. MAGA is misschien niet klaar met MAGA maar dat moeten ze zelf weten.
pi_220515002
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:

[..]
O ja, een burgeroorlog sluit ik ook niet uit.
Maar aan welke kant gaan leger, politie en - om maar eens een club te noemen - ICE staan als dat ervan dreigt te komen?
Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien.
pi_220515003
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 14:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ook echt volwassen taalgebruik, ook echt wat je verwacht bij het statige ambt van staatshoofd :Y
Wat een complete retard. De tering. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220515017
quote:
18s.gif Op zondag 5 april 2026 18:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Inderdaad, heel slecht idee :X Dat gaat de koopkracht van nederlandse werknemers ondermijnen.
Zolang Frankrijk monetair blijft financieren(valsemunterij door de franse overheid) en bovendien bij nogal wat eurolanden de begrotingsdiscipline ver te zoeken is. Je zou eurobonds kunnen doen met de groep landen die voldoen aan de Maastricht criteria. Die hebben dan bonds met een grote liquiditeit en lagere renteniveaus. Dat stimuleert ook de landen om te zorgen dat ze bij die club komen :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220515022
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet niet wie het wordt maar volgende president is een democraat.
De VS is wel klaar met MAGA. MAGA is misschien niet klaar met MAGA maar dat moeten ze zelf weten.
De omstandigheden waardoor de MAGA beweging wortel heeft kunnen schieten is alleen nog maar vruchtbaarder geworden, dus ik denk dat je mis zit, of de economie van de VS moet compleet ineenstorten, dan lopen ze wel achter de volgende verlosser aan.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 18:28:08 #249
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220515029
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Onder politiemensen, ICE agenten en militairen is "links" niet zo heeeeeel erg populair karakterologisch gezien.
Dank voor de bevestiging dat dit dus politiek gedreven knokploegen zijn. Dat noemen we ook wel extremisten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220515031
quote:
13s.gif Op zondag 5 april 2026 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat die presidenten ook hun populariteit verloren. Trump heeft een groep mensen die blind achter hem aan blijven lopen, wat hij ook doet. Ik heb nooit een hoge pet op gehad van het gros van de Amerikanen, maar de magacultus is echt een buitencategorie. Ongeinformeerde, onwetende, luide volidioten zijn het.

Om over Europese Maga fans maar niet te spreken..
Ik ben het niet vaak eens, maar nu wel en heel erg ook. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')