Ik ben vast een eikel, maar vliegvakanties is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zienquote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de laatste olietankers uit die regio Rotterdam hebben bereikt.
De laatste tanker met 90.000 ton kerosine, onder andere.
En als dat op is, zijn we aangewezen op andere bronnen en dat is niet genoeg.
De energiecrisis is onvermijdelijk geworden, vliegvakantie Curaçao wordt waarschijnlijk weer ouderwets wadlopen naar Ameland.
Ik zat ook meer aan een Buchanan of Hoover te denken.quote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de recente geschiedenis komt misschien alleen Nixon in de buurt van Trump wat betreft roekeloos geroeptoeter en corruptie.
Strontvliegen of tuigvliegen?quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vast een eikel, maar vliegen is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zien
Zonder 13 miljoen Chinezen is Giethoorn ook best gezellig.quote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de laatste olietankers uit die regio Rotterdam hebben bereikt.
De laatste tanker met 90.000 ton kerosine, onder andere.
En als dat op is, zijn we aangewezen op andere bronnen en dat is niet genoeg.
De energiecrisis is onvermijdelijk geworden, vliegvakantie Curaçao wordt waarschijnlijk weer ouderwets wadlopen naar Ameland.
Vliegvakantiesquote:
De wereld is voor veel mensen veel te ingewikkeld geworden om hem nog te begrijpen. Dus dan roepen ze maar wat.quote:Op zondag 5 april 2026 14:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die angst voor het niet overleven van de Westerse wereld zit diep.
Weinig zelfvertrouwen hier.
Gaan lui die geloven dat de aarde plat is of die geloven dat de aarde 6.000 geleden door een God werd geschapen, ook gearresteerd worden in die mooie wetten van je?
En zonder Henk en Ingrid is het een stukje gezelliger en veiliger op de Malediven.quote:Op zondag 5 april 2026 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder 13 miljoen Chinezen is Giethoorn ook best gezellig.
Ja, maar Trump verslaat ze op iedere discipline, van fraude tot mensenrechten en van sexueel misbruik tot een totaal gebrek aan politiek inzicht. Echt slecht, ik vind het ook gewoon een slecht mens met een slecht karakter.quote:Op zondag 5 april 2026 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben wel wat meer bijzondere types gezeten hoor. En nee, niet Biden.
Nixon was intelligent, maar veel van zijn denk- en handelwijze werd gedicteerd door een enorm ressentiment.quote:Op zondag 5 april 2026 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de recente geschiedenis komt misschien alleen Nixon in de buurt van Trump wat betreft roekeloos geroeptoeter en corruptie.
Oh, eens.quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vast een eikel, maar vliegvakanties is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zien
Klopt allemaal.quote:Op zondag 5 april 2026 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar Trump verslaat ze op iedere discipline, van fraude tot mensenrechten en van sexueel misbruik tot een totaal gebrek aan politiek inzicht. Echt slecht, ook gewoon een slecht mens met een slecht karakter.
Nou ja.. het kán welquote:Op zondag 5 april 2026 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, eens.
Maar het geeft wel de ernst aan. We krijgen minimaal 2 jaren tekorten aan alles. Echt alles. Deels zal je dat terug zien in prijs en dat kunnen we in verhouding tot arme landen nog wel opbrengen. Maar ook deels echte schaarste.
Velen zien nog niet wat er aankomt.
Vandaag op Whatsapp nog met iemand in gesprek die zei dat het wel wat zou meevallen want "ze kunnen toch gewoon om Afrika heenvaren?"
Dan heb je echt niet helemaal opgelet
Nee, die komt er niet. Gelukkig niet.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
Maar, zoals Bannon zei, die 3e termijn komt er gewoon.
Dat denk je nu ja, tot je al die halve zolen die normaal op vakantie naar Salou/Antalya/*vul hier een ander tokkie badplaats in* op jouw normaal zo rustige vakantieuitjes tegen komt.quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vast een eikel, maar vliegvakanties is nou net iets waar ik wel wat minder van zou willen zien
quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die komt er niet. Gelukkig niet.
Je mag me quoten.
Daar zul je me niet zo snel treffen, maar het idee dat diezelfde mensen in Nederland vakantie gaan vieren is geen heel prettige, nee.quote:Op zondag 5 april 2026 18:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat denk je nu ja, tot je al die halve zolen die normaal op vakantie naar Salou/Antalya/*vul hier een ander tokkie badplaats in* op jouw normaal zo rustige vakantieuitjes tegen komt.
O ja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 5 april 2026 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Lyndon B. Johnson was gezegend en vervloekt met een enorme lul maar met een lelijke kop en door deze combinatie danig gefrustreerd door JFK die met zijn kleine piemeltje ieder weekend een ander poppetje in zijn bed had, zodanig zelfs dat hij naderhand vaak zijn lul uit zijn broek liet hangen in het Witte Huis als er bezoek was.
Vakantieparken gaan het heel druk krijgen dit jaar.quote:Op zondag 5 april 2026 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar zul je me niet zo snel treffen, maar het idee dat diezelfde mensen in Nederland vakantie gaan vieren is geen heel prettige, nee.
Welnee. Bannon is een idioot.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt allemaal.
Maar, zoals Bannon zei, die 3e termijn komt er gewoon.
Beetje poepen met de deur open.quote:Op zondag 5 april 2026 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Lyndon B. Johnson was gezegend en vervloekt met een enorme lul maar met een lelijke kop en door deze combinatie danig gefrustreerd door JFK die met zijn kleine piemeltje ieder weekend een ander poppetje in zijn bed had, zodanig zelfs dat hij naderhand vaak zijn lul uit zijn broek liet hangen in het Witte Huis als er bezoek was.
Zoek hulp aub.quote:Op zondag 5 april 2026 18:01 schreef UitStraling het volgende:
een enorme lul
met zijn kleine piemeltje
zijn lul uit zijn broek
We hebben veel te weinig dingen waar je Euro's in kunt investeren. We moeten snel aan de Eurobonds en alle schulden die liggen te verstoffen bij de ECB moeten we ook op de markt gooien. Dat is nog lang niet genoeg, maar het is een begin.quote:Op zondag 5 april 2026 15:06 schreef alternatif het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan precies
Als we de dollar vervangen voor de euro kunnen we gaan voor een greater Europe dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |