SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gewoon een stelletje autisten die niet tegen verandering kunnen dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl andere zoogdieren evolueerden om levende jongen te baren, hielden de voorouders van het vogelbekdier vast aan het leggen van eieren—een erfenis van hun verre reptielachtige voorouders.
Dit is wel licht verontrustendquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Melk zonder tepels: Ze produceren wel melk (een zoogdierkenmerk), maar omdat ze geen tepels hebben, "zweet" de moeder de melk uit haar huidplooien, waar de jongen het vanaf likken.
Vogelbekdieren zijn gewoon zoogdieren die zo vroeg in de evolutionaire geschiedenis van zoogdieren zijn afgesplitst van andere zoogdieren dat ze bijzondere eigenschappen hebben en nog veel gemeen hebben met reptielen. Vogels stammen af van de dinosaurus en hebben er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt Nizgpt, maar dan is de eerdere omschrijving van Luctor dus een leugen, want die zegt dat het niet mogelijk is dat een zoogdier en gevogelte kruisen
FOK!kersquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon een stelletje autisten die niet tegen verandering kunnen dus
Komt wel weer keerquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al iets met mijn vader anders hadden we wel kunnen chillen. Sorry.
Ja, goede vraag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef Nizno het volgende:
waarom doet het verjaardagplaatje het niet ondanks dat er geen jarige is?
Omg jaquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt wel weer keer![]()
Chillen en pizza eten ofzo
Hawaii hebben ze nietquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg jamaar dan ga ik wel een keer iets anders nemen dan pizza tonijn.
Misschien zit @Citizen.Erased met de site te fröbelen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef Nizno het volgende:
waarom doet het verjaardagplaatje het niet ondanks dat er geen jarige is?
Dat is vaak verstandig inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker gedoucht. Schone kleertjes aan. Alleen nog een shirt. Dat doe ik nadat ik de tandjes heb gepoetst
Ik saté kiepquote:
Ja, lijkt me niet echt prettig om met een wit vlekje op mijn shirt in het theater te zitten, ook al zal het niemand opvallenquote:
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, vooral het Hawaii gedeelte maar het lukt me niet.quote:
gwn jas eroverheenquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet echt prettig om met een wit vlekje op mijn shirt in het theater te zitten, ook al zal het niemand opvallen
Oeh Italiano's, die heb ik al lang niet meer opquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gij zult nooit meer Italiano betreden
Ananas zou wel in een daadwerkelijke wrap kunnen. Of het lekker is? Geen ideequote:Op zaterdag 4 april 2026 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, vooral het Hawaii gedeelte maar het lukt me niet.
Oh we hebben het nu echt over wraps.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ananas zou wel in een daadwerkelijke wrap kunnen. Of het lekker is? Geen idee
Veel plezierquote:
Ja want dat wat je al zegt; dat Hawaii gedeelte is een ding dus dan maar de eetbarequote:
Je zou er achteraf een bloemenkrans overheen kunnen gooien?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja want dat wat je al zegt; dat Hawaii gedeelte is een ding dus dan maar de eetbare
In een Hawaii shirt?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:54 schreef Ama het volgende:
Zonnebrilletje op dit dat. Oke ik draaf weer door.
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:55 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...Ik vind hem wel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...Die kipnijn doet wel een beetje raar met zijn pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat was ook niet de vraag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Uhu, het kan dus wel![]()
Of je het moet willen? Nah
Is sowieso gewoon raarquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kipnijn doet wel een beetje raar met zijn pootjes
Is ook lastig vliegen met knijnenpootjes in plaats van vleugelsquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is sowieso gewoon raarIk had gevraagd het dier wat rond te laten huppen en als een kip kleine stukjes vliegen, dat is niet wat ik hier zie...
Ah ja, geen veren. Dan is het wel logischquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook lastig vliegen met knijnenpootjes in plaats van vleugels
[..]
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
have funquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het theater. Nu wachten tot de zaal open gaat. Ik ben in deze zaal nooit eerder geweest. Wel in de andere zaal van dit theater
Je bent zelfquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaan wel meteen weer van het slechtste uit![]()
Heet kan bijv. ook
Kokend?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaan wel meteen weer van het slechtste uit![]()
Heet kan bijv. ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Flash op 04-04-2026 22:04:33 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zelf aangevraagd hè, eerlijk is eerlijk. Heb je me verteld. Is ook beter voor je gemoedstoestand. Ikzelf ben wat cynisch geworden daar. Het is maar een klein, wellicht ingehuurd, groepje. Gewoon uitlachen die lui en dan gaan ze er nog serieus op in ook. Een aantal is trol, toch zitten er lieden tussen die echt zo zijn.quote:
ik kom niet verder dan Nederland en Belgiequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha dat sheetje van "fokkers gemeet in meerdere landen" dat moet ik ook eens in TRV zetten
Zonde joh! Je had best wat fokkers in Kroatié kunnen meetenquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan Nederland en Belgie
quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha dat sheetje van "fokkers gemeet in meerdere landen" dat moet ik ook eens in TRV zetten
Misschien zat er wel 1 tussen...quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde joh! Je had best wat fokkers in Kroatié kunnen meeten
Alleen Duitsland eigenlijk. En daar was jij bij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Je staat op gedeelde plek 30quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen Duitsland eigenlijk. En daar was jij bij.
Ik sta zelfs niet eens op de lijstquote:
Omdat ik bij mijn weten fles nooit heb ontmoetquote:
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn weten fles nooit heb ontmoet
Nou, beter welquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterreinquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?
als wij een biertje gaan drinken in Bentheim kom je op de lijstquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterrein
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als wij een biertje gaan drinken in Bentheim kom je op de lijst
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterrein
*Godverhoerigpleuriskutweer* *hee een muntje*quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]Hoor je in de verte steeds gevloek en getier over de wind daar.
Volg jij me ook al daar?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegd
Maar je houdt ook bij of je mensen in Nederland hebt gemeet. Dat had je dan achterwege kunnen laten.quote:
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ook wel mensen op die ik in meerdere landen gemeet heb maar nooit in Nederland
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggenquote:
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook wel eens gehad dat ik steeds 's ochtends een tijd moest hoesten en de rest van de dag niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggen
Oow dat is zo kut, heb je iets tegen kriebelhoest?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggen
Ja had ik vannacht ook, heel de tijd wakker worden van dat hoesten en pas rond een uurtje of 4 dat ik relatief rustig een paar uurtjes kon slapen. Al nies en snotter ik me nu wel helemaal de tyfusquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook wel eens gehad dat ik steeds 's ochtends een tijd moest hoesten en de rest van de dag niet.
Heb vanmiddag hoestsiroop gekocht, weet niet of het veel uitmaakt, maar kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oow dat is zo kut, heb je iets tegen kriebelhoest?
water naast je bed en idd af en toe een slokje siroop. andere dingen werken sowieso niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vanmiddag hoestsiroop gekocht, weet niet of het veel uitmaakt, maar kan het altijd proberen
Heb ooit iets gehad om de hoestprikkel te dempen, hoestte mijn hele keel kapot, dat hielp gelukkig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vanmiddag hoestsiroop gekocht, weet niet of het veel uitmaakt, maar kan het altijd proberen
HdP.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik vannacht ook, heel de tijd wakker worden van dat hoesten en pas rond een uurtje of 4 dat ik relatief rustig een paar uurtjes kon slapen. Al nies en snotter ik me nu wel helemaal de tyfus
ow die acteert dus nog?quote:
Ik heb gewoon huismerk Kruidvatquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ooit iets gehad om de hoestprikkel te dempen, hoestte mijn hele keel kapot, dat hielp gelukkig.
lang geleden dat ik NL (of BE) films of series ofzo gekeken heb eigenlijk.quote:
Heel vervelend ja, vroeger had ik ook altijd een doosje pottertjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon huismerk KruidvatMaar de pijn in mijn keel valt wel mee, vind het vooral pijnlijk bij de littekens in mijn buik, komt natuurlijk best veel druk op te staan door het hoesten
Ach ben Knokke Off gaan kijken omdat we daar zelf vaak lopen, herkenning is best grappig en nu laatste seizoen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang geleden dat ik NL films of series ofzo gekeken heb eigenlijk.
Ik moest even zoeken wat het was want er ging niet direct een belletje rinkelenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, vroeger had ik ook altijd een doosje pottertjes![]()
Geen idee of het nog bestaan, maar daar kon je je niet in verslikken als je in slaap viel omdat ze zo klein zijn.
Ja! die ken ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken wat het was want er ging niet direct een belletje rinkelenMaar ik ken ze wel en ze bestaan schijnbaar nog steeds, net als Wybertjes
Anta-flu was het lekkerstequote:Op zaterdag 4 april 2026 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja! die ken ik ook![]()
Pottertjes hielpen wel beter
Ja maar die waren te groot voor als je ging slapen denk ik?quote:
Waarschijnlijk we, vooral lekker om je misselijk aan te etenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja maar die waren te groot voor als je ging slapen denk ik?
Die vicks waar je neus van open ging waren ook lekker als je snip verkouden was.
Trusten en rustige nacht dan maarquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk we, vooral lekker om je misselijk aan te eten
Maar ik neem nog een shotje hoestsiroop en dan ga ik het er weer op wagen
Ik vind de structuur een beetje mwa. De smaak van aardbeien in bijvoorbeeld siroop/pudding/bavarois/milkshake vind ik dan wel weer primaquote:
Jij wilde daar wonenquote:
Het klonk als een klachtquote:
Vooruit dan maarquote:
Hier is het gewoon grijs met 10 graden en harde windquote:
Dan is het maar goed dat je ze onthaard hebt.quote:
Voordat je het weet wil je alweer gaan sporten.quote:Op zondag 5 april 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Mijn plan voor vandaag is een groot karaf met water en wat voedsel binnen handbereik op tafel zetten, en voor de rest heel die bank niet meer verlaten.
Luie leef.quote:Op zondag 5 april 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Mijn plan voor vandaag is een groot karaf met water en wat voedsel binnen handbereik op tafel zetten, en voor de rest heel die bank niet meer verlaten.
Dat is tegenwoordig allemaal weer geaccepteerd in dit landquote:Op zondag 5 april 2026 08:52 schreef Haags het volgende:
[ x ]
@:wereldgozer Bij jou ook zo gezellig tijdens het diner?
thnxquote:
ik denk bij een scherpe bocht in een snelle weg, maar verder heb ik ook weinig aanknopingspunten.quote:
Mijn familie stond er uiteraard wel weer tussen.quote:Op zondag 5 april 2026 08:52 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Kan even niet plaatsen waar dit is.quote:
Net lekker uit lopen waaien op het strandquote:Op zondag 5 april 2026 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het gewoon grijs met 10 graden en harde wind
Lekker, ik hou van het strand en de zeequote:Op zondag 5 april 2026 10:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Net lekker uit lopen waaien op het strand
Ziet eruit als een plek waar ik nooit kom.quote:Op zondag 5 april 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk bij een scherpe bocht in een snelle weg, maar verder heb ik ook weinig aanknopingspunten.
Ik denk dat ergens in een dorp als Emmer Compascuum ofzo.quote:Op zondag 5 april 2026 10:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan even niet plaatsen waar dit is.
Ben er niet vaak te vinden maar als het beetje waaitquote:Op zondag 5 april 2026 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik hou van het strand en de zee
Dan is het helemaal mooi, alleen moet je dan vaak wel wat voor je mond doen en een bril voor het zandquote:Op zondag 5 april 2026 10:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben er niet vaak te vinden maar als het beetje waait
Kan maar zo.quote:Op zondag 5 april 2026 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ergens in een dorp als Emmer Compascuum ofzo.
Daarom is nu juist fijn want geen opstuivend zandquote:Op zondag 5 april 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het helemaal mooi, alleen moet je dan vaak wel wat voor je mond doen en een bril voor het zand
Dan waait het ook niet hard, of het zand is drijfnatquote:Op zondag 5 april 2026 10:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daarom is nu juist fijn want geen opstuivend zand
Jup, is nat inderdaad. En toch een windkrachtje 5 ofzo.quote:Op zondag 5 april 2026 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan waait het ook niet hard, of het zand is drijfnat
Zou meteen verklaren waarom ik het niet weet want ik kom zelden buiten de wijken die tegen het centrum aanzitten.quote:
Ik vind die golven dan altijd zo fascinerend als het stormtquote:Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, is nat inderdaad. En toch een windkrachtje 5 ofzo.
Krijg net via whatsApp een filmpje van mijn neef, die woont op loopafstand bij de zeequote:Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, is nat inderdaad. En toch een windkrachtje 5 ofzo.
hoax. Ik Nederland heb je altijd wind tegen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Nog even ik word vanmiddag gewoon richting het restaurant geblazen op de fiets.
Vond ik in Ierland ook zo mooi.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die golven dan altijd zo fascinerend als het stormt
Dat geloof ik graag. En dan dat geluid erbijquote:Op zondag 5 april 2026 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vond ik in Ierland ook zo mooi.
Niet vandaagquote:Op zondag 5 april 2026 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet wil je alweer gaan sporten.
quote:Op zondag 5 april 2026 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf ik ben in de gym.
Moet je ook nog op paasbrunch bij je ouders?
Er was toen net een staartje van een orkaan (geloof ik) uit de VS die toen naar Europa kwam.quote:Op zondag 5 april 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. En dan dat geluid erbij
Ik teken voor 6 uur slaap.quote:Op zondag 5 april 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik sport al zat in de week joh, af en toe moet er ook even een beetje rust gepakt worden. Zeker op amper 6 uur slaap.
Straks samen met je date sporten!quote:Op zondag 5 april 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik sport al zat in de week joh, af en toe moet er ook even een beetje rust gepakt worden. Zeker op amper 6 uur slaap.
Urenlang cardio.quote:Op zondag 5 april 2026 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks samen met je date sporten!
Hartpomp.quote:Op zondag 5 april 2026 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen moest even bijkomen van die laatste post.
Fles zegt ook wel hele rare dingen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen moest even bijkomen van die laatste post.
quote:Op zondag 5 april 2026 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat zo de deur uitGezellig doen bij papsie en mamsie.
quote:
Ik maar 11k, even een beetje energie sparenquote:Op zondag 5 april 2026 12:29 schreef gianni61 het volgende:
12000 stapjes gedaan. genoeg voor vandaag
Rondjes door de trein lopen, kijken of die dan extra veel kilometers teltquote:
quote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben gisteren Ronde van Vlaanderen gekeken op Eurosport, maar dat was blijkbaar een herhaling van vorig jaar, maar dat hebben ze niet door gehad.
België ziet er toch vaak uit alsof ze nog in de jaren '90 zitten, dus als ze de Ronde van 2013 uitzenden zie je dat verschil ook nietquote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben gisteren Ronde van Vlaanderen gekeken op Eurosport, maar dat was blijkbaar een herhaling van vorig jaar, maar dat hebben ze niet door gehad.
Ik kom ook alleen maar in Bargeres, Emmen dorp en Noordbarge.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou meteen verklaren waarom ik het niet weet want ik kom zelden buiten de wijken die tegen het centrum aanzitten.![]()
Komen wij daar ook in de zomerquote:Op zondag 5 april 2026 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen maar in Bargeres, Emmen dorp en Noordbarge.
Wel terecht dat het wordt uitgesteld dan. Die stel kleuters allemaal maar een stadionverbod en een paar daagjes in de cel.quote:Op zondag 5 april 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Go Ahead - PEC uitgesteld omdat een stel kleuters hun gezicht bedekt hadden
Emmen dorp?quote:Op zondag 5 april 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen wij daar ook in de zomer
quote:Op zondag 5 april 2026 12:29 schreef gianni61 het volgende:
12000 stapjes gedaan. genoeg voor vandaag
quote:Op zondag 5 april 2026 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maar 11k, even een beetje energie sparen
Uitsloversquote:
Ja, daarom ook dequote:Op zondag 5 april 2026 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel terecht dat het wordt uitgesteld dan. Die stel kleuters allemaal maar een stadionverbod en een paar daagjes in de cel.
Nee, maar we zitten ver in het Noorden danquote:
Ja, waar dan?quote:Op zondag 5 april 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar we zitten ver in het Noorden dan
Park Akenveen.quote:
Zitten veel vluchtelingen.quote:
quote:
Nou liever gewoon nergens een wedstrijd vergallen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom ook de
Ga elders een wedstrijd vergallen.
Dat is nog beter.quote:Op zondag 5 april 2026 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou liever gewoon nergens een wedstrijd vergallen.
Whahahaquote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 5 april 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
België ziet er toch vaak uit alsof ze nog in de jaren '90 zitten, dus als ze de Ronde van 2013 uitzenden zie je dat verschil ook niet
Heb al gekekenquote:Op zondag 5 april 2026 08:52 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Hier is het bewolkt.quote:
Hier regende het ook even, maar een stuk minder dan daar. Maar ook daar is het weer voorbij zo te zienquote:
Weer een zonnetje nu iddquote:Op zondag 5 april 2026 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier regende het ook even, maar een stuk minder dan daar. Maar ook daar is het weer voorbij zo te zien
Hoezo, heb je wat op je kerfstok?!quote:Op zondag 5 april 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:
Vriendin ging net naar het werk en toen kwam de TV Noord bus voorbij rijden met een bijrijder met camera op de schouder... Hopelijk ben ik niet gefilmd
Benieuwd of Pogi er straks weer vandoor gaat, hoop het niet.quote:Op zondag 5 april 2026 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij wachten met spanning op de koppenberg
Nee, gewoon geen zin om op TV te komenquote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo, heb je wat op je kerfstok?!
Liever pogi dan remco wel.quote:Op zondag 5 april 2026 14:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Benieuwd of Pogi er straks weer vandoor gaat, hoop het niet.
*kijken gaat*quote:Op zondag 5 april 2026 14:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin om op TV te komen
Hmm nee ben intussen wat meer Remco, maar nog liever Matje of eindelijk weer eens Wout.quote:
Hopelijk heb je wind meequote:Op zondag 5 april 2026 15:12 schreef mschol het volgende:
zo eens kijken of ik vooruit kan komen met de wind op de fiets...
mja, in de tussentijd is het gaan regenen, dus ik wacht wel.. ik heb geen haast met weggaan, maar wilde vandaag wel even weg..quote:
Nah, regenquote:Op zondag 5 april 2026 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, in de tussentijd is het gaan regenen, dus ik wacht wel.. ik heb geen haast met weggaan, maar wilde vandaag wel even weg..
Hij slaapt en heeft een snottebelquote:Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef Ama het volgende:
Hopelijk zakt mijn hoofdpijn nog wel weg. Ik vind het dus wel grappig dat ze dit soort robots gebruiken in dat restaurant waar ik straks heen ga:
[ afbeelding ]
Ja deze stond vlakbij de uitgang niks te doen. Dit was in het restaurant:quote:
Heb toch liever een mooie serveerster ipv zo'n onpersoonlijk dingquote:Op zondag 5 april 2026 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deze stond vlakbij de uitgang niks te doen. Dit was in het restaurant:
[ afbeelding ]
Doen ze ook wel.quote:Op zondag 5 april 2026 15:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb toch liever een mooie serveerster ipv zo'n onpersoonlijk ding
quote:Op zondag 5 april 2026 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zou wat zijn als ze die bij Heinde hadden gehad en dan met die frikandellen aan komen
En een schaal patat?quote:Op zondag 5 april 2026 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel zin in zo'n frikandelleke.
Ja, en bitterballenquote:Op zondag 5 april 2026 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel zin in zo'n frikandelleke.
Ik wil altijd te snel met kroketten enz.quote:Op zondag 5 april 2026 15:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb ik sneller bij pizza...
Met zo'n smerig grote klodder mayonaise erbij.quote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook wel weer zin in goeie dikke patatten. Beetje gekruid ook.
Wel veganistische hequote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Met zo'n smerig grote klodder mayonaise erbij.
Knorrend maagje nu.quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Met zo'n smerig grote klodder mayonaise erbij.
Zeker.quote:Op zondag 5 april 2026 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook wel weer zin in goeie dikke patatten. Beetje gekruid ook.
Stromende regen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Citizen.Erased
misschien Jynx ik nu de boel, maar zit je al klaar voor het eventuele vuurwerk zo meteen bij het stadion?
Hier lijkt het mee te vallen met de regenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |