Heb vanmiddag hoestsiroop gekocht, weet niet of het veel uitmaakt, maar kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oow dat is zo kut, heb je iets tegen kriebelhoest?
water naast je bed en idd af en toe een slokje siroop. andere dingen werken sowieso niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vanmiddag hoestsiroop gekocht, weet niet of het veel uitmaakt, maar kan het altijd proberen
Heb ooit iets gehad om de hoestprikkel te dempen, hoestte mijn hele keel kapot, dat hielp gelukkig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vanmiddag hoestsiroop gekocht, weet niet of het veel uitmaakt, maar kan het altijd proberen
HdP.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik vannacht ook, heel de tijd wakker worden van dat hoesten en pas rond een uurtje of 4 dat ik relatief rustig een paar uurtjes kon slapen. Al nies en snotter ik me nu wel helemaal de tyfus
ow die acteert dus nog?quote:
Ik heb gewoon huismerk Kruidvatquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ooit iets gehad om de hoestprikkel te dempen, hoestte mijn hele keel kapot, dat hielp gelukkig.
lang geleden dat ik NL (of BE) films of series ofzo gekeken heb eigenlijk.quote:
Heel vervelend ja, vroeger had ik ook altijd een doosje pottertjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon huismerk KruidvatMaar de pijn in mijn keel valt wel mee, vind het vooral pijnlijk bij de littekens in mijn buik, komt natuurlijk best veel druk op te staan door het hoesten
Ach ben Knokke Off gaan kijken omdat we daar zelf vaak lopen, herkenning is best grappig en nu laatste seizoen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang geleden dat ik NL films of series ofzo gekeken heb eigenlijk.
Ik moest even zoeken wat het was want er ging niet direct een belletje rinkelenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, vroeger had ik ook altijd een doosje pottertjes![]()
Geen idee of het nog bestaan, maar daar kon je je niet in verslikken als je in slaap viel omdat ze zo klein zijn.
Ja! die ken ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken wat het was want er ging niet direct een belletje rinkelenMaar ik ken ze wel en ze bestaan schijnbaar nog steeds, net als Wybertjes
Anta-flu was het lekkerstequote:Op zaterdag 4 april 2026 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja! die ken ik ook![]()
Pottertjes hielpen wel beter
Ja maar die waren te groot voor als je ging slapen denk ik?quote:
Waarschijnlijk we, vooral lekker om je misselijk aan te etenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja maar die waren te groot voor als je ging slapen denk ik?
Die vicks waar je neus van open ging waren ook lekker als je snip verkouden was.
Trusten en rustige nacht dan maarquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk we, vooral lekker om je misselijk aan te eten
Maar ik neem nog een shotje hoestsiroop en dan ga ik het er weer op wagen
Ik vind de structuur een beetje mwa. De smaak van aardbeien in bijvoorbeeld siroop/pudding/bavarois/milkshake vind ik dan wel weer primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |