Ik sta zelfs niet eens op de lijstquote:
Omdat ik bij mijn weten fles nooit heb ontmoetquote:
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn weten fles nooit heb ontmoet
Nou, beter welquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterreinquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?
als wij een biertje gaan drinken in Bentheim kom je op de lijstquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterrein
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als wij een biertje gaan drinken in Bentheim kom je op de lijst
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterrein
*Godverhoerigpleuriskutweer* *hee een muntje*quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]Hoor je in de verte steeds gevloek en getier over de wind daar.
Volg jij me ook al daar?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegd
Maar je houdt ook bij of je mensen in Nederland hebt gemeet. Dat had je dan achterwege kunnen laten.quote:
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ook wel mensen op die ik in meerdere landen gemeet heb maar nooit in Nederland
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggenquote:
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook wel eens gehad dat ik steeds 's ochtends een tijd moest hoesten en de rest van de dag niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggen
Oow dat is zo kut, heb je iets tegen kriebelhoest?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggen
Ja had ik vannacht ook, heel de tijd wakker worden van dat hoesten en pas rond een uurtje of 4 dat ik relatief rustig een paar uurtjes kon slapen. Al nies en snotter ik me nu wel helemaal de tyfusquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook wel eens gehad dat ik steeds 's ochtends een tijd moest hoesten en de rest van de dag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |