quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:55 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
have funquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
In het theater. Nu wachten tot de zaal open gaat. Ik ben in deze zaal nooit eerder geweest. Wel in de andere zaal van dit theater
Je bent zelfquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaan wel meteen weer van het slechtste uit![]()
Heet kan bijv. ook
Kokend?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaan wel meteen weer van het slechtste uit![]()
Heet kan bijv. ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Flash op 04-04-2026 22:04:33 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zelf aangevraagd hč, eerlijk is eerlijk. Heb je me verteld. Is ook beter voor je gemoedstoestand. Ikzelf ben wat cynisch geworden daar. Het is maar een klein, wellicht ingehuurd, groepje. Gewoon uitlachen die lui en dan gaan ze er nog serieus op in ook. Een aantal is trol, toch zitten er lieden tussen die echt zo zijn.quote:
ik kom niet verder dan Nederland en Belgiequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha dat sheetje van "fokkers gemeet in meerdere landen" dat moet ik ook eens in TRV zetten
Zonde joh! Je had best wat fokkers in Kroatié kunnen meetenquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan Nederland en Belgie
quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha dat sheetje van "fokkers gemeet in meerdere landen" dat moet ik ook eens in TRV zetten
Misschien zat er wel 1 tussen...quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde joh! Je had best wat fokkers in Kroatié kunnen meeten
Alleen Duitsland eigenlijk. En daar was jij bij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Je staat op gedeelde plek 30quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen Duitsland eigenlijk. En daar was jij bij.
Ik sta zelfs niet eens op de lijstquote:
Omdat ik bij mijn weten fles nooit heb ontmoetquote:
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn weten fles nooit heb ontmoet
Nou, beter welquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterreinquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om of jij er van weet?
als wij een biertje gaan drinken in Bentheim kom je op de lijstquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterrein
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als wij een biertje gaan drinken in Bentheim kom je op de lijst
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als die een paar kilometer achter me aan zou lopen op het industrieterrein
*Godverhoerigpleuriskutweer* *hee een muntje*quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]Hoor je in de verte steeds gevloek en getier over de wind daar.
Volg jij me ook al daar?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegd
Maar je houdt ook bij of je mensen in Nederland hebt gemeet. Dat had je dan achterwege kunnen laten.quote:
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ook wel mensen op die ik in meerdere landen gemeet heb maar nooit in Nederland
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggenquote:
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook wel eens gehad dat ik steeds 's ochtends een tijd moest hoesten en de rest van de dag niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggen
Oow dat is zo kut, heb je iets tegen kriebelhoest?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks hopelijk ook, kriebelhoest lijkt al de hele dag weg, maar zal wel weer komen zodra ik ga liggen
Ja had ik vannacht ook, heel de tijd wakker worden van dat hoesten en pas rond een uurtje of 4 dat ik relatief rustig een paar uurtjes kon slapen. Al nies en snotter ik me nu wel helemaal de tyfusquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk irritant. Ik heb ook wel eens gehad dat ik steeds 's ochtends een tijd moest hoesten en de rest van de dag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |